Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Ranfox
Gemu
Michiresu
Urameshiya
Rage
Remilia~
Pyonta-kun
Olly
Suuschuu
Ranivus
UNOwen
Toumyon
Faolinn
Sophie
18 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen wo feb 01, 2012 11:27 pm

    Ik heb nog niks met vingers gewezen, ik heb alleen geconstateerd. Jullie zijn het die zich direct in een verdedigende positie opstellen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Urameshiya do feb 02, 2012 3:54 am

    ^Het lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend dat wie aangevallen wordt, zich verdedigt. Als je constateert dat iemand verdacht is, is dat vrijwel hetzelfde als wijzen.

    UNOwen schreef:Hypothetisch, als Suus dan een wolf is, is de kans hoog dat Ura er ook een is omdat hij het direct voor haar opnam.
    Als ik een wolf was, zou ik dat niet doen. Dan zou ik voor een voorzichtigere aanpak gekozen hebben. Ik denk dat de wolven waar wij hier mee te maken hebben daar ook wel mee op zullen passen, in vorige potjes is immers wel gebleken dat het direct voor elkaar opnemen je direct verdacht maakt.
    Ranivus
    Ranivus
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : In m'n bed blijven liggen als het eten op tafel staat

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Ranivus do feb 02, 2012 8:17 am

    Ranivus schreef:
    Het is alweer bijna vrijdag en naar mijn mening zijn er nog geen (echte) verdachte woorden naar voren gekomen... Er zijn wél dingen naar voor gekomen die wat meer aandacht mogen hebben van mij, maar dit is nog geen reden om anderen te verdenken. Bijvoorbeeld (het is maar een voorbeeld!!) de quote die hierboven in mijn bericht staat. Vooral de eerste zin. Als ik niet nadenk, dan zou ik dit verdacht vinden van Suus. Maar vervolgens staat er in de derde zin dat Suus er niks mee beweert. Ik begin te twijfelen of ik haar verdacht moet vinden. Oftewel: er is (voor mij nog) geen genoeg bewijs.
    Ik heb nog niet genoeg bewijs en goeie argumenten om iemand anders ervan te bedenken een weerwolf te zijn, maar ik heb wel een goed gevoel bij Olly en Rage. Het is nog geen nacht, dus ik kan nog mijn mening veranderen!

    Suuschuu schreef:@ Ranivus. Zoals ik al eerder zei zou het eerder voor zich spreken en ik bedoel er ook niks mee, er is niet eens verder sterk bewijs tegen me behalve dat ik heb gezegt dat nieuwe mensen er normaal nooit zo snel uit gaan x__x Ik zeg het gewoon als een algemeen iets dus ik snap niet zo goed waarom dit mij gelijk moet verdacht maken als wolf.

    Zoals ik al zei, is het maar een voorbeeld en reden om iemand nog niet te verdenken. Ik wijs nu nog geen vingers, ik let gewoon op wat iedereen zegt en sommige dingen vallen wat meer op dan de andere, maar dit maakt je nog niet verdacht!
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Michiresu do feb 02, 2012 12:11 pm

    UNOwen schreef:Ik heb nog niks met vingers gewezen, ik heb alleen geconstateerd. Jullie zijn het die zich direct in een verdedigende positie opstellen.

    dus jij zou je niet verdedigen mochten we naar jou wijzen? Iedereen probeert hier zich te redden van de galg door redenen op te sommen dat ze juist geen wolf zijn. En ja, om er eigenlijk echt de discussie in te brengen moet er wel iemand als eerste zijn om iemand verdacht te vinden. Maar die persoon kan dan ook alles op zich krijgen en als wolf aanzien worden. En als burger wil je dat totaal niet.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Urameshiya do feb 02, 2012 12:51 pm

    Ranivus schreef:Ik wijs nu nog geen vingers, ik let gewoon op wat iedereen zegt en sommige dingen vallen wat meer op dan de andere, maar dit maakt je nog niet verdacht!
    Ik ben het met Michi eens. Je kunt nog zo hard roepen dat je iemand niet meteen verdacht vindt, maar vanaf het begin van het spel is iedereen verdacht. Dus zodra je erop wijst dat iemand iets opvallends heeft gezegd, kan diegene in de ogen van de rest net iets verdachter worden dan anderen. En zeker in de eerste week kan een klein beetje meer verdacht zijn dan de rest al genoeg zijn om aan de galg te komen, omdat we nog maar zo weinig weten. Daarom vind ik het ook logisch dat mensen zich verdedigend opstellen wanneer ze onder de aandacht worden gebracht door anderen.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Ranfox do feb 02, 2012 2:29 pm

    Ik zal ook maar eens effe wat activiteit vertonen. Heb het de hele week al druk zat en heb nu eventjes enkele minuten vrij gevonden om maar dit topic eens door te spitten.

    Als jullie mij nu door deze inactiviteit meteen verdacht vinden. Fijn, mij best. Hang me maar op, dan zien jullie vanzelf dat ik een doodgewone burger ben. Maar ik ben niet de enige die op dit moment nog weinig tot niks gezegd heeft. Dus het zou een stomme reden zijn die jullie van alleen maar verdachter zou maken. Enige manier voor mij om te bewijzen dat ik een burger ben, is om gewoon open kaart te spelen.

    Eerste "dag" blijf ik altijd een lastige dag om iemand als verdachte aan te wijzen. Forumwolven vind ik wat dat betreft ook een van de lastigste manieren van Weerwolven, want alles kan voorbereid worden door de personen voordat het zichtbaar word voor de andere mensen.

    De tactiek van Remillia vind ik tof verzonnen om de activiteit van het weekend te noteren. Helaas zitten daar wel foutmarges aan die al deels verteld zijn door andere forummers. Maar toch vind ik wel dat je zo al een redelijke basis krijgt met wie er verdacht kunnen zijn en wie niet, want ik denk dat de grootste wolfactiviteit gewoon via het forum gebeurd. Andere nadeel is dat je dus ook de rollen zoals heks, ziener, etc die 's nachts gebeuren dan ook benadeeld. Ik zie een wolf in iedergeval zo'n stunt niet uithalen, dus wat dat betreft lijkt Remi voor mij een burger die wil winnen.

    Helaas heb ik hiermee nog steeds geen (echt) verdachte mensen maar voor mijn idee wel iemand die ik kan vertrouwen als medeburger.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen do feb 02, 2012 4:31 pm

    Met verdedigende positie wou ik ook iets anders zeggen:"geen aanvallende positie"
    Alleen Remi en ik hebben echt geprobeerd om redenen te vinden voor verdachten, of heb ik ergens over gelezen?
    Natuurlijk zou ik mezelf verdedigen, zie de eerste paar posts van dit potje. Ik probeer wat argumenten te vinden en jullie zeggen alleen waarom die niet gelden. Er moet iemand gekozen worden, en ik wil toch ergens op steunen als ik kies.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon do feb 02, 2012 6:21 pm

    Suuschuu schreef:Bovendien vind ik het wel erg typisch dat ik nu wel drie mensen tegen me heb (jij, Myon en Ranivus soort van) dus wie zegt dat jullie 3 niet samen zitten te spelen op dit moment? Ik snap wel dat er iemand weg moet vrijdag maar als je verkeerde keuzes gaat maken of te snel met vingers gaat wijzen terwijl die persoon onschuldig is dan word je zelf alleen maar verdachter.

    Als ik echt een wolf was samen met ranivus en UNO en we speelde het echt zoals jij zegt, zijn we wel heel dom bezig, en jij weet met ervaring dat ik wel beter nadenk over mijn acties als wolf zijn.
    En ja, ik ben geen wolf dit keer, en je speelt het weer zo safe als in het vorige potje, ik weet niet of je het gemerkt hebt maar ik speel een klein beetje anders dit keer, raar he?
    Dit kan dus makkelijk betekenen dat jij weer een wolf bent.
    En echt, zou ik zo mijn medewolf van het begin al zo aanvallen, denk het niet, want dat is gewoon dom en riskant.

    tenzij er nog een hoop anderen aanwijzingen verschijnen heb ik me verdachte al gevonden.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Suuschuu do feb 02, 2012 7:41 pm

    @ Myon. Je hebt idd een punt, het zou veel te open zijn geweest als UNowen en Ranivus achter je stonden. Let wel dat het puur ook is om mezelf te verdedigen en ik ben geen wolf. Ik probeer er ook alleen maar mee over na te denken en ik vond meer dat je argument tegen UNowen nog niet sterk genoeg was om hem van wolf te verdenken. Ik neem het soms misschien te snel op voor mensen, maar in het vorige potje kwam Pyonta ook met een uitstekende verdediging en die kon je niet zomaar negeren of verdenken van wolf. Tenzij het gewoon manipulatie was natuurlijk, wat niet het geval was.

    @ Ranfox. Volgens mij heeft niemand nog echt gezegt dat je een wolf bent omdat je inactief bent. Je staat gewoon veilig en je hebt wel gelijk dat nog niet iedereen wat gezegt heeft.

    Ik heb verder nog geen idee wie ik moet verdenken van wolf, Ness heeft nog steeds computer problemen dus het is lastig om te zeggen wanneer ze online komt. Verder wil ik eigenlijk wel wat meer van Jogemu horen. Hij zei dat ie het nog zou teruglezen maar ik ben wel benieuwd wat hij er verder over te zeggen heeft.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Olly do feb 02, 2012 9:45 pm

    Zo, ik ben nu tamelijk scherp van het WIDM kijken, dus dit moet ook wel lukken.
    Maar ja, zo'n eerste dag blijft enorm moeilijk, en ik heb nog niet gezien dat er bondgenootschappen gevormd zijn of iets in de richting. Misschien zou dat ook teveel opvallen, wie weet...
    Dus dan ga je vanzelfsprekend op kleinere dingen letten, en wat dan toch in het oog springt is die lijst van Remilia. Het is een niet enorm sterk argument, en misschien niet eens waarheidsgetrouw. (Waarom ga ik hier tegenin, ik word nota bene als clean bestempeld). Natuurlijk moet er wel iets gebeuren, maar om dit al zo vroeg te posten, ik kan er nogsteeds niet helemaal bij. Hier heb ik deze week dus flink over lopen piekeren en dit zijn mijn bevindingen:
    -Ofwel Remi is een bescherm character dat dus met 100% zekerheid kan zeggen dat een van ons op de lijst een goede is, en om niet op te vallen heeft ze die tussen dit lijstje gezet. (sorry als ik tactieken verpest)
    -Ofwel Remi is een wolf, en heeft deze stunt beraamd met haar medewolven, want het blijft toch erg apart, en tot op zekere hoogte sluw.
    -Ofwel het was echt alleen maar een wilde gok die op de verkeerde plek is beland.

    Misschien heb ik een beetje tunnelvisie gespeeld, en dat vind ik niet zo slim van mezelf. (Note to self: Topic nalezen voor morgen) Over de andere inwoners van Hakuro kan ik nog niet veel zeggen vrees ik.
    Pfff, bang en benieuwd naar morgen.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ do feb 02, 2012 10:36 pm

    Gisterenavond ging ik dus naar bed. Voordat ik erin kroop keek ik nog heel gauw naar de posts op WvH. Kan geen kwaad. Idd, het IRRITEERT MEER. (<- omdat ik niet kon reageren)
    FFUUUUU, Het is een wonder dat ik nog in slaap kon vallen xD
    Ik wou een lange post schrijven, maar ik heb een hele druk dag geweest, ben net thuis, en houd het dus kort.

    @ Pyonta
    Die bericht lees je wel en de berichten daarna dus blijkbaar niet?
    Ik zei namelijk duidelijk dat ik er rekening mee hield, dat niet alles zo hoefde te zijn. Blabla rekening houden blabla neusgaten

    @Ura
    True, maar ik zie er echt geen groot verschil in x'D
    Niet zo groot dat mijn post helemaal verschillend is dan die van de jouwe.

    @Ranfox
    Dat, gewoon dat.

    @UNO
    Het ene moment ben ik te fanatiek en is het verdacht en het andere moment heb ik echt geprobeerd redenen te zoeken.
    Dus het lijkt net alsof het zegt: Remi is verdacht -> alleen ik en Remi doen hun best?
    Eerst wantrouwend, daarna een aai over mijn bol?
    Zo komt het nl. bij mij over.

    @Olly
    How about option...4?
    Yeah, al die andere 3 zijn het nl. niet
    OFwel Remi is gewoon een burger dat haar best doet en er wat van probeert te maken.
    IK GA VOOR OPTIE 4. :]

    -denkt-


    Ik wou nog wat zeggen.
    OHOH, nog even over mijn tactiekje.
    Jullie mogen het dom, raar, fanatiek vinden etc. But better get used to it.
    Ik ben een fanatieke speler en zo zal ik blijven ook in de aankomende rondes.
    Ik probeer wat te bedenken en waar zijn jullie?
    HATURSSS >:[

    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen do feb 02, 2012 10:53 pm

    ^ Ik zei dat ik niet wist wat ik ervan moest denken, en het was niet men bedoeling om dat negatief te laten klinken. Ik bedoelde het zuiver neutraal. Ook kan ik men mening over personen veranderen.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ do feb 02, 2012 11:19 pm

    Remilia, jij was nogal fanatiek in het zoeken van een verdenkingsreden, geen idee welk beeld ik daarvan heb nu. Ik sluit niet uit dat je een wolf zou kunnen zijn.

    Ik twijfel eerlijk gezegd bij Remilia.

    Ja, dat zal wel zo zijn, maar het is logisch dat als ik bijv. dit lees ik niet anders denk dan dat het negatief is voor mij.

    En mij ga je niet horen klagen dat mensen hun meningen veranderen.
    Nuu, doe ik toch ook? Het was alleen opvallend omdat die mening heel snel veranderde. Dat viel mij dus heel erg op, omdat ik dat niet verwachtte.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Ranfox vr feb 03, 2012 1:14 am

    Ik heb het topic eens doorgespit en ben tot een aantal conclusies gekomen. Hierbij een enkele stukjes uit m'n dagboek:

    Verders ook aangegeven dat Remi bij mij vertrouwelijk ligt door haar uitpluis actie die in de nacht gebeurde. Daarmee zouden dus Ranivus, Olly & Ness dus ook als veilig uit de bus komen. Omdat hun dus in het weekend niet online zijn geweest.
    Daarmee zou ik dus als overige verdachten nog houden:
    Ura, Suus, UNOwen, Jochem, Toumyon, Michi, Rage en Pyon.
    Aan de ander kant, misschien is het ook wel een verberg actie van Remi waarmee ze dus medewolven: Ranvius, Olly en Ness, veilig probeerde te stellen...

    Paar vlotte notities na het lezen van het topic:
    – Michi vind het een snode techniek van Remi, maar ze zegt wel dat ze eraan heeft zitten denken. Ik geef haar de kans dat ze een mogelijke potentiele wolf is.
    – Ura geeft zoals ik van hem gewend ben een prima redenering af. Het lijkt erop dat hij ook een burger is aan de veilige kant.
    – UNO is nogal erg fel tegen die sneaky methode van remi. Ik zie dus wel een een potentiele wolf in haar.
    – Rage heeft een rare speelstijl. Laat eigenlijk niks weten van hoe/wat/waar, maar volgens de forummers is dat een beetje z'n normale gedrag. Nouja, forummers. UNO kwam aan dat het z'n normale gedrag is. Wolf die wolf verdedigd?
    – Myon gaat uiteindelijk ook mee met UNO's post. Myon heeft sowieso al een beetje volgerig gedag als ik me goed herinner, maar zou het nu zo zijn dat hij ook een wolf is?
    – Ranvius speelt zeer actief en doet allerlei dingen die ik een wolf niet zie doen. Wat dat betreft ligt dus ook hij voor mij veilig. Zou dat veilig lijstje van remi toch nog ergens kloppen?
    – Jochem komt suddenly in the picture met de mededeling dat hij nog geen verdenkingen heeft. Weinig over te zeggen helaas. Hopelijk krijgen we nog iets te horen voordat er gestemd word.
    Suus verdedigd zichzelf ook redelijk netjes op het commetnaar van myon. Lijkt mij ook redelijk safe.
    – Olly komt in het topic met dezelfde gedachten als ik hierboven had met remi's theorie. Ook zij denkt dat het misschien een mogelijkheid is om wolven in een goed daglicht te zetten. Maar dan wel met de andere mensen. Dus ook Olly lijkt mij veilig en deze lijst lijkt steeds meer te kloppen.
    – Remi is het uiteindelijk ook met mijn post eens als ik zo zie. Dus voor mij idee is ze echt een burger die wil winnen.

    Veilig naar onveilig:
    Ranvius
    Remi
    Olly

    Ness?
    Ura
    Suus
    Pyon

    Jochem
    Michi
    Myon
    Rage
    UNOwen


    Als ik nu dus nu zou moeten stemmen zou mijn stem richting UNOwen gaan.

    Potentiele wolfjes, vertel mij eventjes waarom ik jullie niet als wolf moet zien? Ik wil deze mindfuck puzzel oplossen...
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Urameshiya vr feb 03, 2012 2:46 am

    Ranfox schreef:Verders ook aangegeven dat Remi bij mij vertrouwelijk ligt door haar uitpluis actie die in de nacht gebeurde. Daarmee zouden dus Ranivus, Olly & Ness dus ook als veilig uit de bus komen. Omdat hun dus in het weekend niet online zijn geweest.
    Ik heb al eerder aangegeven dat het geen heel zinnige uitpluisactie was. Dat vond jij 'een prima redenering', zeg je in je post hierboven. Dan zul je het toch ook met me eens moeten zijn dat als je Remi vertrouwt omdat ze het met goede bedoelingen deed (dat denk ik ook hoor, daar niet van), dat absoluut nog niet betekent dat je ook de mensen hoeft te vertrouwen die zij zelf meent te kunnen vertrouwen door die actie. Evenmin betekent het dat je de mensen hoeft te verdenken die kritiek op die actie hebben.

    Dat Uno erg fel speelt vind ik niet opvallend. Hij zag er al een hele tijd naar uit om aan dit spel mee te kunnen doen.

    Rage had ook al lang van te voren aangekondigd dat hij dit keer mee wilde doen, maar laat nu inderdaad verbazingwekkend weinig horen. Dat hij hoog op je verdachtenlijst staat kan ik dus wel begrijpen.

    Ook Myon vind ik, om eerder genoemde redenen, enigzins verdacht. Zijn speelstijl doet me ook denken aan het vorige potje, toen hij een wolf was.

    Remilia schreef:@Ura
    True, maar ik zie er echt geen groot verschil in x'D
    Niet zo groot dat mijn post helemaal verschillend is dan die van de jouwe.
    Zoals je (aan Rans post) ziet oefent je opschrijf-techniek-iets op dit moment nog steeds invloed uit op het spel. Naar mijn mening is dat onterecht, maar jij hebt er waarschijnlijk geen moeite mee. Dat lijkt me een wezenlijk verschil.

    Ranfox schreef:Als jullie mij nu door deze inactiviteit meteen verdacht vinden. Fijn, mij best. Hang me maar op, dan zien jullie vanzelf dat ik een doodgewone burger ben.
    Wacht, heb ik iets gemist?

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 7:15 pm