Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Ranfox
Gemu
Michiresu
Urameshiya
Rage
Remilia~
Pyonta-kun
Olly
Suuschuu
Ranivus
UNOwen
Toumyon
Faolinn
Sophie
18 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Urameshiya di jan 31, 2012 12:31 am

    Olly schreef:@Sophie: Je verhaaltje is leuk geschreven, echt waar. Ik was als de dood dat er twee doden zouden zijn. Een kunnen we er al niet gebruiken.
    Dit. Woord voor woord. Ik dacht echt even dat je op een of andere manier twee mensen dood had laten gaan omdat we met zo veel zijn. >_< Maar dat maakte het verhaal er wel spannender op. XD

    Ranivus schreef:Wat ik bedoel is dat ik ook niet het vorige potje ermee wil betrekken! Ik houd er alleen rekening mee wat er allemaal kan gebeuren en wat ik kan verwachten van anderen...
    Natuurlijk kun je het vorige potje erbij betrekken. 'Myon was vorig potje een wolf dus hij zal het nu wel weer/nu wel niet zijn' werkt natuurlijk niet als argumentatie, maar naar zijn speelstijl kijken is geen probleem, als je het mij vraagt. Zelfs als je het niet hardop zegt doe je dat onderbewust toch wel, denk ik.

    Toumyon schreef:hiermee ga ik niet akkoord, mensen kunnen hun speelstijl aanpassen, zoals ik al had gepost.
    Maar waarom zou een onschuldige burger zijn speelstijl willen veranderen? Je weet ook best dat ik mijn speelstijl niet opeens ga veranderen in "Ik stem op Myon, want Myon is Myon. En als mensen op Myon stemmen stem ik ook op Myon". En weet je waarom niet? Als ik opeens zo anders zou spelen, zou dat mij verdacht maken. Als burger heb ik namelijk helemaal geen goede reden om mijn speelstijl te veranderen.
    De meeste mensen spelen blijven dan ook grofweg op dezelfde manier spelen. Natuurlijk proberen we allemaal toe te passen wat we in eerdere rondes geleerd hebben, maar de basis blijft vaak hetzelfde.

    Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar Remi's verdenkingen. Ik vind het opvallend dat ze al zo snel iets heeft, op basis van zo weinig posts. Aan de andere kant moet ik nu weer denken aan Faolinn vorige keer, die op basis van een post Pyonta beschuldigde een wolf te zijn en er naast zat. ^^;

    Skip schreef:Niemand heeft zomaar het recht op informatie over de rollen, behalve de spelleider zelf.
    Unowen schreef:Ik zie het probleem niet. Als dat de regel is voor de heks rol, is het toch maar normaal dat we weten hoe die werkt en wat die kan doen? Anders zou de heks kunnen denken dat hij/zij iemand nog kan redden, terwijl dat niet zo is.
    Tsjah, het vreemde van dit spelletje is dat het normaal is om niet precies te weten wat voor spel je aan het spelen bent. Dat was het vorige potje ook. Ik vind het ook onlogisch, maar blijkbaar hoort dat erbij.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Faolinn di jan 31, 2012 8:11 am

    Ben blij te zien dat de meerderheid mijn keuze steunt. Volgend potje ben ik spelleider en zal ik het anders doen Ura.

    Zo, ik leg me nu neer in mijn drakar in volledige wapenrusting. Duw me maar af, de zee in. Moge Brynhild, de mooiste aller Walkuren me aan de hand naar Walhalla leiden en Odin mij genadig wezen.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ di jan 31, 2012 11:30 am

    Urameshiya schreef:
    Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar Remi's verdenkingen. Ik vind het opvallend dat ze al zo snel iets heeft, op basis van zo weinig posts. Aan de andere kant moet ik nu weer denken aan Faolinn vorige keer, die op basis van een post Pyonta beschuldigde een wolf te zijn en er naast zat. ^^;


    Ja klopt opvallend enzo, dat had ik zelf ook gevonden. Op basis van weinig posts?
    Niks basis op weinig posts! Ik heb ook voor nu niks uit de posts kunnen halen vooral ook omdat het er zo weinig zijn. Ik heb op iets anders gelet.
    Ik leg even heel kort uit wat ik precies heb gedaan:
    Ik heb in het weekend gekeken wie er online was. Die namen heb ik genoteerd, maar ik heb het blaadje niet bij me om nu te kunnen zeggen wie
    er dus online waren/geweest en de eventuele wolven zouden kunnen zijn.
    Faolinn was bijvoorbeeld toen ook niet online en hij blijkt een burger te zijn.
    Ik weet wel dat er 7 personen waren die dus online waren geweest, en van die 7 personen zouden er 3/4 wolven tussen kunnen zitten.
    Ik zeg niet dat de mensen die niet online waren geen wolven kunnen zijn, maar dit zou een soort basis kunnen zijn.
    Right?
    Ik kan er ook totaal naast zitten, but he, ik probeer tenminste wat xD
    Ik weet wel uit mijn hoofd ongeveer wie de personen waren die ik zou kunnen vertrouwen:
    Faolinn
    Ranivus
    Olly
    Ness

    En nog iemand volgens mij.
    Ehm, ik post het later wel op x3
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Sophie di jan 31, 2012 11:43 am

    Faolinn schreef:Ben blij te zien dat de meerderheid mijn keuze steunt. Volgend potje ben ik spelleider en zal ik het anders doen Ura.

    Zo, ik leg me nu neer in mijn drakar in volledige wapenrusting. Duw me maar af, de zee in. Moge Brynhild, de mooiste aller Walkuren me aan de hand naar Walhalla leiden en Odin mij genadig wezen.

    Ehm, zoals ik al zei, verdere discussie voer je maar op skype?
    We weten allemaal dat jij hierna leid, als jij het zoveel beter kan dan zien we dat over een aantal weken wel,
    maar geen reden om nog even het laatste woord te komen halen.

    De heks weet waar hij of zij aan toe is, zoals ik al zei.
    En zoals Ura zei is het inderdaad normaal om niet precies te weten wat je speelt.
    Hoe leuk was het geweest als de francofoob het vorige potje van tevoren was vertelt?
    Dat soort dingen blijven gewoon verrassingen.

    Vanaf nu wil ik het topic graag gewoon ontopic houden, namelijk met weerwolven!
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Michiresu di jan 31, 2012 12:07 pm

    Remilia~ schreef:

    Ja klopt opvallend enzo, dat had ik zelf ook gevonden. Op basis van weinig posts?
    Niks basis op weinig posts! Ik heb ook voor nu niks uit de posts kunnen halen vooral ook omdat het er zo weinig zijn. Ik heb op iets anders gelet.
    Ik leg even heel kort uit wat ik precies heb gedaan:
    Ik heb in het weekend gekeken wie er online was. Die namen heb ik genoteerd, maar ik heb het blaadje niet bij me om nu te kunnen zeggen wie
    er dus online waren/geweest en de eventuele wolven zouden kunnen zijn.
    Faolinn was bijvoorbeeld toen ook niet online en hij blijkt een burger te zijn.
    Ik weet wel dat er 7 personen waren die dus online waren geweest, en van die 7 personen zouden er 3/4 wolven tussen kunnen zitten.
    Ik zeg niet dat de mensen die niet online waren geen wolven kunnen zijn, maar dit zou een soort basis kunnen zijn.
    Right?
    Ik kan er ook totaal naast zitten, but he, ik probeer tenminste wat xD
    Ik weet wel uit mijn hoofd ongeveer wie de personen waren die ik zou kunnen vertrouwen:
    Faolinn
    Ranivus
    Olly
    Ness

    En nog iemand volgens mij.
    Ehm, ik post het later wel op x3

    Dit vind ik wel een hele snode techniek. Ik kom hier wel elke dag op het forum. plus als jij in het weekend online was om te spieden kunnen we ook evengoed jou richting in wijzen. Dan hoor jij ook bij de niet-vertrouwenslijst.
    Ik vind dit trouwens een heel gemene techniek om zo misschien te achterhalen wie de wolven zijn, maar ik moet toegeven dat ik daar ook al had aan zitten denken, maar je kunt er niet veel mee aanvangen vind ik persoonlijk.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ di jan 31, 2012 12:41 pm

    Michiresu schreef:
    Remilia~ schreef:

    Ja klopt opvallend enzo, dat had ik zelf ook gevonden. Op basis van weinig posts?
    Niks basis op weinig posts! Ik heb ook voor nu niks uit de posts kunnen halen vooral ook omdat het er zo weinig zijn. Ik heb op iets anders gelet.
    Ik leg even heel kort uit wat ik precies heb gedaan:
    Ik heb in het weekend gekeken wie er online was. Die namen heb ik genoteerd, maar ik heb het blaadje niet bij me om nu te kunnen zeggen wie
    er dus online waren/geweest en de eventuele wolven zouden kunnen zijn.
    Faolinn was bijvoorbeeld toen ook niet online en hij blijkt een burger te zijn.
    Ik weet wel dat er 7 personen waren die dus online waren geweest, en van die 7 personen zouden er 3/4 wolven tussen kunnen zitten.
    Ik zeg niet dat de mensen die niet online waren geen wolven kunnen zijn, maar dit zou een soort basis kunnen zijn.
    Right?
    Ik kan er ook totaal naast zitten, but he, ik probeer tenminste wat xD
    Ik weet wel uit mijn hoofd ongeveer wie de personen waren die ik zou kunnen vertrouwen:
    Faolinn
    Ranivus
    Olly
    Ness

    En nog iemand volgens mij.
    Ehm, ik post het later wel op x3

    Dit vind ik wel een hele snode techniek. Ik kom hier wel elke dag op het forum. plus als jij in het weekend online was om te spieden kunnen we ook evengoed jou richting in wijzen. Dan hoor jij ook bij de niet-vertrouwenslijst.
    Ik vind dit trouwens een heel gemene techniek om zo misschien te achterhalen wie de wolven zijn, maar ik moet toegeven dat ik daar ook al had aan zitten denken, maar je kunt er niet veel mee aanvangen vind ik persoonlijk.

    Daar ben ik me bewust van hoor xD
    Er zijn ook trouwe leden die elke dag op het forum kijken en ik ben er één van xD
    Maar dit is even vanuit MIJN perpesctief, dus dat jij me ook kan aanwijzen kan me nu niks schelen.
    Ik probeer tenminste wat en inderdaad we kunnen er niet superveel mee, maar het zou een basis kunnen zijn.
    In ieder geval ZOU de kans ietsjes kleiner kunnen zijn dat deze personen wolven zijn, MAAR ik geloof niet dat elke wolf een pm moet sturen naar Skip om hun keuze bekend te maken.
    Dat zal waarschijnlijk maar één wolf doen. Ik zei ook al dat het net zo goed wolven zouden kunnen zijn.
    Maar hé! Ik probeer alleen wat verder te komen.
    Elke, idee/plan/tactiek is goed omdat het ons verder kan helpen en ons kan laten nadenken.
    Zolang het maar geen valsspelen wordt.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Olly di jan 31, 2012 12:47 pm

    Remilia~ schreef:
    Urameshiya schreef:
    Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar Remi's verdenkingen. Ik vind het opvallend dat ze al zo snel iets heeft, op basis van zo weinig posts. Aan de andere kant moet ik nu weer denken aan Faolinn vorige keer, die op basis van een post Pyonta beschuldigde een wolf te zijn en er naast zat. ^^;


    Ja klopt opvallend enzo, dat had ik zelf ook gevonden. Op basis van weinig posts?
    Niks basis op weinig posts! Ik heb ook voor nu niks uit de posts kunnen halen vooral ook omdat het er zo weinig zijn. Ik heb op iets anders gelet.
    Ik leg even heel kort uit wat ik precies heb gedaan:
    Ik heb in het weekend gekeken wie er online was. Die namen heb ik genoteerd, maar ik heb het blaadje niet bij me om nu te kunnen zeggen wie
    er dus online waren/geweest en de eventuele wolven zouden kunnen zijn.
    Faolinn was bijvoorbeeld toen ook niet online en hij blijkt een burger te zijn.
    Ik weet wel dat er 7 personen waren die dus online waren geweest, en van die 7 personen zouden er 3/4 wolven tussen kunnen zitten.
    Ik zeg niet dat de mensen die niet online waren geen wolven kunnen zijn, maar dit zou een soort basis kunnen zijn.
    Right?
    Ik kan er ook totaal naast zitten, but he, ik probeer tenminste wat xD
    Ik weet wel uit mijn hoofd ongeveer wie de personen waren die ik zou kunnen vertrouwen:
    Faolinn
    Ranivus
    Olly
    Ness

    En nog iemand volgens mij.
    Ehm, ik post het later wel op x3

    Ben ik de enige die opmerkt dat het rijtje hierboven, op Faolinn na, alleen maar bestaat uit mensen die hier voor de eerste keer meedoen?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Urameshiya di jan 31, 2012 12:47 pm

    Haha, ik zat vorig potje aan iets vergelijkbaars te denken. Net op het moment dat ik daardoor had geconstateerd dat Ranfox eigenlijk geen wolf kon zijn, werd hij vermoord. ^^; Maar ik ben het wel met Michi eens, dit is eigenlijk niet de manier waarop het spel gespeeld hoort te worden.

    Daarnaast wil ik je erop wijzen, Remi, dat een boel van de deelnemers ook meerdere andere deelnemers op Skype en/of MSN hebben. De wolven hoeven dus niet online te zijn op het forum om te overleggen, en zelfs de spelleider buiten het forum om van het slachtoffer informeren is niet moeilijk.

    Als er mensen zijn die tussen vrijdag en zondagnacht niet online zijn geweest, dan zou dat kunnen betekenen dat ze nog niet wisten wat hun rol was op het moment dat de moord gepleegd werd. Tenzij het wolven waren en ze buiten het forum om al van hun medewolven hadden gehoord dat ze ook een wolf zijn, en dus niet meer hoefden te controleren wat voor rol ze gekregen hadden. Wie niet online is geweest is dus wat mij betreft helemaal niet vrij van verdenking, en dat zeg ik heus niet alleen omdat ik zelf niet in die groep val.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Rage di jan 31, 2012 1:43 pm

    Olly schreef:
    Remilia~ schreef:
    Urameshiya schreef:
    Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar Remi's verdenkingen. Ik vind het opvallend dat ze al zo snel iets heeft, op basis van zo weinig posts. Aan de andere kant moet ik nu weer denken aan Faolinn vorige keer, die op basis van een post Pyonta beschuldigde een wolf te zijn en er naast zat. r^^;


    Ja klopt opvallend enzo, dat had ik zelf ook gevonden. Op basis van weinig posts?
    Niks basis op weinig posts! Ik heb ook voor nu niks uit de posts kunnen halen vooral ook omdat het er zo weinig zijn. Ik heb op iets anders gelet.
    Ik leg even heel kort uit wat ik precies heb gedaan:
    Ik heb in het weekend gekeken wie er online was. Die namen heb ik genoteerd, maar ik heb het blaadje niet bij me om nu te kunnen zeggen wie
    er dus online waren/geweest en de eventuele wolven zouden kunnen zijn.
    Faolinn was bijvoorbeeld toen ook niet online en hij blijkt een burger te zijn.
    Ik weet wel dat er 7 personen waren die dus online waren geweest, en van die 7 personen zouden er 3/4 wolven tussen kunnen zitten.
    Ik zeg niet dat de mensen die niet online waren geen wolven kunnen zijn, maar dit zou een soort basis kunnen zijn.
    Right?
    Ik kan er ook totaal naast zitten, but he, ik probeer tenminste wat xD
    Ik weet wel uit mijn hoofd ongeveer wie de personen waren die ik zou kunnen vertrouwen:
    Faolinn
    Ranivus
    Olly
    Ness

    En nog iemand volgens mij.
    Ehm, ik post het later wel op x3

    Ben ik de enige die opmerkt dat het rijtje hierboven, op Faolinn na, alleen maar bestaat uit mensen die hier voor de eerste keer meedoen?

    Ik sta er niet tussen en dit is mn eerste potje hier o 3o. Blasphemy Remilia! BLASPHEMY!
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ di jan 31, 2012 5:06 pm

    @Ura
    Ah het tweede alinea ding yeah, daar had ik niet aan gedacht nee~
    En verder vind ik het nog heel erg meevallen hoor. Ik zoek mijn bewijzen op het forum en doe niks wat niet zou mogen.
    Wie niet online is geweest is dus wat mij betreft helemaal niet vrij van verdenking, en dat zeg ik heus niet alleen omdat ik zelf niet in die groep val.
    True maar, dat heb ik nu inmiddels ook al twee keer uitgelegd plus de redenen.

    @Olly
    Viel mij ook op, volgens mij stond Michi er ook op, not sure though.


    EN NEEEEEE.
    IK KAN HET BLAADJE NIET VINDEN!
    Nogmaals IK PROBEER OOK MAAR WAT :'D

    @ Rage
    Wat voor neppe heerser of God ben jij? Ik ben hier de echte God ;[
    Moveh jij.
    What? Sorry? I can't hear you over my ego.

    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen di jan 31, 2012 7:02 pm

    @Remi
    Ik kom hier elke dag op het forum, dus dat argument heeft geen houvast op mij. Ook vind ik wat je deed erg fanatiek om iemand te verdenken. Geen idee wat ik daarover denk. (Je kent de omstandigheden ook niet waarom iemand wel of juist niet online zou zijn)
    Nu ja, het is beter dan geen argument, maar ik zou er niet je hele basis daarop laten steunen.

    @Myon
    Iemand kan proberen een speelstijl te veranderen, maar niet iemands persoonlijkheid/manier van denken. Je kan je onderbewustzijn niet veranderen.

    Wat ik kwijt wil: behandel de nieuwe spelers niet anders dan de anderen. Anders behandeld worden vind ik namelijk erg uncool.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ di jan 31, 2012 7:11 pm

    UNOwen schreef:@Remi
    Ik kom hier elke dag op het forum, dus dat argument heeft geen houvast op mij. Ook vind ik wat je deed erg fanatiek om iemand te verdenken. Geen idee wat ik daarover denk. (Je kent de omstandigheden ook niet waarom iemand wel of juist niet online zou zijn)
    Nu ja, het is beter dan geen argument, maar ik zou er niet je hele basis daarop laten steunen.


    Nee, ik laat mijn basis daar niet helemaal op steunen, ik probeer een beetje mee te denken en te kijken of we hier ook nog verder wat mee kunnen. Ik zei dat het een basis ZOU kunnen vormen, maar zei daarna gelijk dat de de mensen die dan " minder verdacht" zouden zijn, net zo goed verdacht kunnen zijn.
    En het is niet eens een argument. Ik beschuldig nog niemand van een wolf zijn, maar probeer er al achter te komen wie ik zou kunnen vertrouwen.
    En zoals ik ook al zei: Dat er 'vaste' lidjes -> lees lidjes, zijn die elke dag het forum wel checken dus dat ik van niks uitga.
    Dus ik houd er wel rekening mee !

    Wat ik kwijt wil: behandel de nieuwe spelers niet anders dan de anderen. Anders behandeld worden vind ik namelijk erg uncool.


    Word dat gedaan dan? Ik heb niks gelezen.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen di jan 31, 2012 7:32 pm

    Olly schreef:
    Remilia~ schreef:(...)
    Ben ik de enige die opmerkt dat het rijtje hierboven, op Faolinn na, alleen maar bestaat uit mensen die hier voor de eerste keer meedoen?
    Urameshiya schreef:Haha, ik zat vorig potje aan iets vergelijkbaars te denken. Net op het moment dat ik daardoor had geconstateerd dat Ranfox eigenlijk geen wolf kon zijn, werd hij vermoord.
    Ik wil maar zeggen dat de eerste keer meedoen geen vrijkaart geeft om geen wolf te zijn denk ik.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Rage di jan 31, 2012 7:38 pm

    @Remi
    Waaaaat? Je grote ego? oh je bedoelt die kleine kiezelsteentje?
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ di jan 31, 2012 7:49 pm

    Vergeleken met de grote van jouw ego(bacterie) is die van mij groot ja. >;I


    @ UNO
    Ooooh, ok~
    Maarre en de anderen? Zijn die nog wat opgevallen voor nu?

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 1:22 am