Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Ranfox
Gemu
Michiresu
Urameshiya
Rage
Remilia~
Pyonta-kun
Olly
Suuschuu
Ranivus
UNOwen
Toumyon
Faolinn
Sophie
18 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen di jan 31, 2012 8:09 pm

    Mijn verdenkingen... ik zal al zeggen wat ik denk, zodat er wat meer informatie kan worden uitgewisseld.
    Als verdachte eerst had ik Myon. Maar ik heb nog eens nagedacht en hij heeft gewoon gedaan wat hij vorige potjes ook al gedaan heeft, en toen was hij geen wolf. Ik denk niet dat hij een wolf is.

    Remilia, jij was nogal fanatiek in het zoeken van een verdenkingsreden, geen idee welk beeld ik daarvan heb nu. Ik sluit niet uit dat je een wolf zou kunnen zijn.

    Suuschuu heeft wel m'n aandacht getrokken
    Suuschuu schreef:Ik denk ook wel dat het bewust is dat de mensen die voor het eerst mee doen er niet gelijk uit gaan.
    Ze was de eerste die daarover begon, en toen dacht ik dit: hoe kan ze dat nu weten (niet zeker weten maar je snapt het wel) dat degenen waarvan dit hun eerste potje was niet zouden vermoord worden. Dus, was zij het misschien die met de wolven heeft overlegd om die personen niet als eerste te doden. Dit is puur hypothetisch natuurlijk. Maar ik denk dat dat wel bij velen opgekomen is dat wij er niet uit zouden liggen, maar zij "statete the obvious".

    Voor de rest is iedereen neutraal gebleven, behalve Michi die het ermee eens was dat Myon niet zo snel conclusies zou mogen trekken. Maar dat is geen verdenkingsreden.

    Rage is just being Rage. Doet hij dat express vraag ik me af? Dit is niet zomaar een topic om al je hersenkronkels bij neer te schrijven.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon di jan 31, 2012 8:37 pm

    UNOwen schreef:
    Suuschuu heeft wel m'n aandacht getrokken
    Suuschuu schreef:Ik denk ook wel dat het bewust is dat de mensen die voor het eerst mee doen er niet gelijk uit gaan.
    Ze was de eerste die daarover begon, en toen dacht ik dit: hoe kan ze dat nu weten (niet zeker weten maar je snapt het wel) dat degenen waarvan dit hun eerste potje was niet zouden vermoord worden. Dus, was zij het misschien die met de wolven heeft overlegd om die personen niet als eerste te doden. Dit is puur hypothetisch natuurlijk. Maar ik denk dat dat wel bij velen opgekomen is dat wij er niet uit zouden liggen, maar zij "statete the obvious".

    Voor de rest is iedereen neutraal gebleven, behalve Michi die het ermee eens was dat Myon niet zo snel conclusies zou mogen trekken. Maar dat is geen verdenkingsreden.

    Rage is just being Rage. Doet hij dat express vraag ik me af? Dit is niet zomaar een topic om al je hersenkronkels bij neer te schrijven.

    hmmm hier ga ik best mee akkoord, Suus heeft ondertussen ook niks boeients meer gedeeld.
    dat wil niet zeggen dat ik meteen in deze argument volg, maar ik vind het van allen argumenten tot nu toe gepost, deze het beste.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gemu di jan 31, 2012 10:16 pm

    Oh whoops, ik was het weerwolven even vergeten!

    Ik zal even teruglezen naar wat er allemaal gezegd is. Ik heb nu nog geen verdenkingen.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Suuschuu di jan 31, 2012 11:47 pm

    @ UNowen. Erh, ik denk dat het spel een stuk minder interessant zou maken als de nieuwe mensen er gelijk al uitgingen. Dat zeg ik niet om verdachten redenen maar dit is de tweede keer dat ik nu mee doe en het spreekt wel voor zich lijkt mij dat het niet zo leuk zou zijn voor de mensen die voor het eerst mee doen als eerste uit te gaan. Ik beweer er niks mee. Bovendien vloog Myon UNowen al eerst aan en ik wou alleen voor hem opkomen omdat ik Myon zijn argument gewoon zwak vond om UNowen als wolf aan te stellen. Dat was ook voornamelijk de reden dat ik er over begon.

    @ Myon. Als je werkelijk vind dat ik de enige ben die weinig/niks zegt, er zijn ook nog wel wat meer mensen die nog niet hebben gereageerd hier op. Boeiends is trouwens met een d. En ik heb je speelstijl al aardig kunnen observeren met het vorige spel dat je overal wel erg snel in mee gaat wat er gezegt word maar dat je argumenten tegen die persoon niet sterk genoeg zijn.. In dit geval dus om mij proberen weg te spelen terwijl je met UNowen meegaat. Bovendien ik heb namelijk ook nog niks gehoord van Pyonta of van Ness.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Urameshiya wo feb 01, 2012 8:56 am

    Remilia~ schreef:True maar, dat heb ik nu inmiddels ook al twee keer uitgelegd plus de redenen.
    Nee, jij gaf aan dat het niet per se zo hoeft te zijn, maar ik had de indruk dat je het nog steeds als een kleine aanwijzing probeert op te vatten. Maar ik vind dat het zelfs dat niet is. Om het heel kort door de bocht te zeggen: het is het simpelweg niet waard om mee te nemen in de overweging van wie je wel of niet zou kunnen vertrouwen. (Niet persoonlijk bedoeld natuurlijk.)

    Uno schreef:. Dus, was zij het misschien die met de wolven heeft overlegd om die personen niet als eerste te doden.
    Sorry, maar je kunt niet overleggen met de wolven tenzij je zelf een wolf bent. Als Suus zelf een wolf is en met de wolven overlegd had om de nieuwe deelnemers niet als eerste te vermoorden, dan zou ze er heus niet hier nu zelf over beginnen.

    Ik snap trouwens niet helemaal waarom Myon dit wel een sterk argument vindt. Wat dat betreft ben ik het met Suus eens dat Myon wel weer erg snel naar mensen wijst/meewijst, zelfs als de argumenten niet zo sterk zijn.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Rage wo feb 01, 2012 9:06 am

    UNOwen schreef:Rage is just being Rage. Doet hij dat express vraag ik me af? Dit is niet zomaar een topic om al je hersenkronkels bij neer te schrijven.

    Je kan nooit expres jezelf zijn, you are who you are. Ik kan net zo goed zeggen dat jij verdacht bent om iedereen te verdenken om de kleinste dingetjes om zo je eigen hachje te redden :P
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen wo feb 01, 2012 1:31 pm

    Urameshiya schreef:
    Uno schreef:. Dus, was zij het misschien die met de wolven heeft overlegd om die personen niet als eerste te doden.
    Sorry, maar je kunt niet overleggen met de wolven tenzij je zelf een wolf bent. Als Suus zelf een wolf is en met de wolven overlegd had om de nieuwe deelnemers niet als eerste te vermoorden, dan zou ze er heus niet hier nu zelf over beginnen.

    Ah, maar dat is juist het punt. Waarom begon ze erover? Als ze er niks mee te maken had zou ze er toch niet over beginnen. Maar he ik weet ook wel dat het erg zwak is, net als Remilia's "wie is online" gedoe...
    Alsof ik het zelf een sterk argument vind.(niet dus) Maar ik vind niet dat we hier met onze duimen moeten zitten draaien.
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Michiresu wo feb 01, 2012 1:38 pm

    Rage schreef:
    UNOwen schreef:Rage is just being Rage. Doet hij dat express vraag ik me af? Dit is niet zomaar een topic om al je hersenkronkels bij neer te schrijven.

    Je kan nooit expres jezelf zijn, you are who you are. Ik kan net zo goed zeggen dat jij verdacht bent om iedereen te verdenken om de kleinste dingetjes om zo je eigen hachje te redden :P

    ik vind het wel leuk dat rage zo doet. Er moeten niet altijd serieuze personen in dit spel zitten. Een beetje humor mag ook wel XD
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon wo feb 01, 2012 3:34 pm

    Michiresu schreef:ik vind het wel leuk dat rage zo doet. Er moeten niet altijd serieuze personen in dit spel zitten. Een beetje humor mag ook wel XD

    WAT HEEFT DAT TE BETEKENEN, HE!?(trol)

    Urameshiya schreef:Ik snap trouwens niet helemaal waarom Myon dit wel een sterk argument vindt. Wat dat betreft ben ik het met Suus eens dat Myon wel weer erg snel naar mensen wijst/meewijst, zelfs als de argumenten niet zo sterk zijn.

    tot nu toe vond ik het nog altijd het beste argument van wat er tot nu toe deze ronde is gepost.
    En echt...wat kan je anders doen op de eerste dag, gewoon wachten tot het vrijdag wordt, en maar een stem uitgooien?
    want zelf kan ik even niks dergelijks halen uit iemand zijn posts, en over posts gesproken, Ness mag ook wel eens wat zeggen.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Rage wo feb 01, 2012 3:46 pm

    Michiresu schreef:
    Rage schreef:
    UNOwen schreef:Rage is just being Rage. Doet hij dat express vraag ik me af? Dit is niet zomaar een topic om al je hersenkronkels bij neer te schrijven.

    Je kan nooit expres jezelf zijn, you are who you are. Ik kan net zo goed zeggen dat jij verdacht bent om iedereen te verdenken om de kleinste dingetjes om zo je eigen hachje te redden :P

    ik vind het wel leuk dat rage zo doet. Er moeten niet altijd serieuze personen in dit spel zitten. Een beetje humor mag ook wel rXD

    Awww das wel lief van je Michi xD
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Olly wo feb 01, 2012 7:28 pm

    Toumyon schreef:

    tot nu toe vond ik het nog altijd het beste argument van wat er tot nu toe deze ronde is gepost.
    En echt...wat kan je anders doen op de eerste dag, gewoon wachten tot het vrijdag wordt, en maar een stem uitgooien?
    want zelf kan ik even niks dergelijks halen uit iemand zijn posts, en over posts gesproken, Ness mag ook wel eens wat zeggen.

    Ness heeft geloof ik wat issues met beschikking hebben tot een computer enzo, dus haar vergeef ik het. Tot nu toe ben ik zelf alleen nog maar oplettend geweest, en ik vond dat ik me nu wel eens uit mocht spreken. Nu is het enige probleem dat ik nog niet veel aanknoping heb. Gevoelsmatig kan ik me het beste vinden bij Suus en Ura.
    Ranivus
    Ranivus
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : In m'n bed blijven liggen als het eten op tafel staat

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Ranivus wo feb 01, 2012 8:22 pm

    Suuschuu schreef:@ UNowen. Erh, ik denk dat het spel een stuk minder interessant zou maken als de nieuwe mensen er gelijk al uitgingen. Dat zeg ik niet om verdachten redenen maar dit is de tweede keer dat ik nu mee doe en het spreekt wel voor zich lijkt mij dat het niet zo leuk zou zijn voor de mensen die voor het eerst mee doen als eerste uit te gaan. Ik beweer er niks mee.

    Het is alweer bijna vrijdag en naar mijn mening zijn er nog geen (echte) verdachte woorden naar voren gekomen... Er zijn wél dingen naar voor gekomen die wat meer aandacht mogen hebben van mij, maar dit is nog geen reden om anderen te verdenken. Bijvoorbeeld (het is maar een voorbeeld!!) de quote die hierboven in mijn bericht staat. Vooral de eerste zin. Als ik niet nadenk, dan zou ik dit verdacht vinden van Suus. Maar vervolgens staat er in de derde zin dat Suus er niks mee beweert. Ik begin te twijfelen of ik haar verdacht moet vinden. Oftewel: er is (voor mij nog) geen genoeg bewijs.
    Ik heb nog niet genoeg bewijs en goeie argumenten om iemand anders ervan te bedenken een weerwolf te zijn, maar ik heb wel een goed gevoel bij Olly en Rage. Het is nog geen nacht, dus ik kan nog mijn mening veranderen!

    Btw, dit is echt een mindfuck spel. x3
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen wo feb 01, 2012 9:14 pm

    ^
    Ik bedoel dit soort dingen. Die kleine dingetjes hoe dat mensen hun zinnen formuleren. Dat is waar we ons op moeten baseren. Hypothetisch, als Suus dan een wolf is, is de kans hoog dat Ura er ook een is omdat hij het direct voor haar opnam. Hypothetisch.
    Het is natuurlijk maar een als-als theorie. Ik twijfel eerlijk gezegd bij Remilia.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Pyonta-kun wo feb 01, 2012 9:24 pm

    Remilia~ schreef:

    Ja klopt opvallend enzo, dat had ik zelf ook gevonden. Op basis van weinig posts?
    Niks basis op weinig posts! Ik heb ook voor nu niks uit de posts kunnen halen vooral ook omdat het er zo weinig zijn. Ik heb op iets anders gelet.
    Ik leg even heel kort uit wat ik precies heb gedaan:
    Ik heb in het weekend gekeken wie er online was. Die namen heb ik genoteerd, maar ik heb het blaadje niet bij me om nu te kunnen zeggen wie
    er dus online waren/geweest en de eventuele wolven zouden kunnen zijn.
    Faolinn was bijvoorbeeld toen ook niet online en hij blijkt een burger te zijn.
    Ik weet wel dat er 7 personen waren die dus online waren geweest, en van die 7 personen zouden er 3/4 wolven tussen kunnen zitten.
    Ik zeg niet dat de mensen die niet online waren geen wolven kunnen zijn, maar dit zou een soort basis kunnen zijn.
    Right?
    Ik kan er ook totaal naast zitten, but he, ik probeer tenminste wat xD
    Ik weet wel uit mijn hoofd ongeveer wie de personen waren die ik zou kunnen vertrouwen:
    Faolinn
    Ranivus
    Olly
    Ness

    En nog iemand volgens mij.
    Ehm, ik post het later wel op x3

    Dat is wel allemaal leuk en aardig, maar zelfs om alleen maar een begin te krijgen lijkt deze actie me een beetje dom.

    Als ik mijn computer aanzet dan laad ik automatisch een stuk of 20 tabs van mijn vorige sessie. Hakugyokuro zit daar altijd tussen. Als mijn computer aanstaat, ben ik dus ook ingelogd op het forum. Daarbij komt dat ik kan zeggen dat mijn computer erg vaak aan staat, ook al ben ik niet thuis....en heb je eraan gedacht dat sommige mensen misschien verborgen zijn voor de online lijst?

    Zoals iemand (sorry, ik kan even het bericht niet terug vinden) al zei is bevat die lijst voornamelijk nieuwe mensen of mensen die niet vaak actief zijn. Dat lijkt me vrij logisch. Mensen die normaal niet vaak posten zullen nu ook niet veel online zijn. Of zeg ik nu iets doms?

    Naar mijn mening hoef je niet verdachten op deze manier te zoeken. Die komen vanzelf wel...

    Helaas moet ik zeggen dat ik zelf nog niet veel heb gezien, maar net als de vorige keer weet ik zeker dat de actie vanzelf komt. Vooral als we dichter bij vrijdag komen en we iemand moeten kiezen. Dat weet ik nog heel goed van het vorige potje ^^;
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Suuschuu wo feb 01, 2012 10:41 pm

    @ Ranivus. Zoals ik al eerder zei zou het eerder voor zich spreken en ik bedoel er ook niks mee, er is niet eens verder sterk bewijs tegen me behalve dat ik heb gezegt dat nieuwe mensen er normaal nooit zo snel uit gaan x__x Ik zeg het gewoon als een algemeen iets dus ik snap niet zo goed waarom dit mij gelijk moet verdacht maken als wolf.

    @ UNowen. Je kan gewoon voor mensen opkomen als de argument gewoon niet goed is, alleen omdat ik heb gezegt dat nieuwe mensen er nooit zo snel uit gaan lijkt mij niet echt een reden om mij te verdenken als wolf. Bovendien vind ik het wel erg typisch dat ik nu wel drie mensen tegen me heb (jij, Myon en Ranivus soort van) dus wie zegt dat jullie 3 niet samen zitten te spelen op dit moment? Ik snap wel dat er iemand weg moet vrijdag maar als je verkeerde keuzes gaat maken of te snel met vingers gaat wijzen terwijl die persoon onschuldig is dan word je zelf alleen maar verdachter.

    Ik ga nog geen vingers aanwijzen maar ik vind het erg vreemd dat ik nu al bij 2/3 mensen verdacht ben omdat ik iets algemeens heb gezegt. Ik snap wel dat er iemand weg moet maar er is op dit moment nog niet zo veel gezegt.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 12:51 am