Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Ranfox
Gemu
Michiresu
Urameshiya
Rage
Remilia~
Pyonta-kun
Olly
Suuschuu
Ranivus
UNOwen
Toumyon
Faolinn
Sophie
18 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 29 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen do maa 08, 2012 10:25 pm

    Ik ook hoor >->
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 29 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Faolinn do maa 08, 2012 10:26 pm

    Fixed! Zijn er nog vragen?
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 29 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ do maa 08, 2012 10:35 pm

    @Faolinn

    Ehmm, volgens mij had ik dat verteld in mijn allereerste post in de gesloten topic.
    Maar het lijkt me obvious dat als ze iemand aanvallen (de slet) die ze meteen weten te vinden aangezien de slet bij hunzelf is. But hey, fine by me!

    @Hakurei Ninja

    Ik heb het spel alleen op forums gespeeld. Niet in RL. Dus daar kan ik niet echt iets over zeggen.
    Maar in RL speel je het spel in 1 dag uit (neem ik aan) terwijl het in een forum om weken gaat.
    En tussen die weken wordt er wel alles opnieuw gepost-> waardoor je dus meer gaat nadenken en van gedachte kan veranderen en het dus lastiger wordt. Tenminste, vind ik! Ik heb het zelf dus ook geleerd dat de heks haar levenselixer ook op slachtoffers van de vorige nachten kan gebruiken.

    ...Nouja, ik heb genoeg gezegd denk ik. Ik ga me nu weer volop richten op de nieuwe ronde~~ Woooh, ben benieuwd naar mijn rol! :D
    12 mensen inmiddels~ nice!
    Ik weet nog dat we het spel begonnen met 6 mensen ofzo.
    ik wilde die ronde toen cancelen xD
    Hele
    Hele liet mijn gedachtes veranderen, though.

    Geen vragen of opmerkingen!
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 29 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Olly do maa 08, 2012 10:40 pm

    Ehmm, ik wilde ook nog wel meedoen ^^
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 29 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon do maa 08, 2012 10:48 pm

    voor mij ook geen vragen, ik kijk gewoon uit naar morgen. :D
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 29 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Ranfox vr maa 09, 2012 12:19 am

    Faolinn schreef:Fixed! Zijn er nog vragen?

    Ja, ik heb er nog eentje die onbeanwoord was:
    Ranfox schreef:Wel nog een vraagje wat dat betreft dan: Als iemand met een speciale rol weer teruggehaald is uit de dood. Mag deze persoon diezelfde nacht zijn/haar krachten dan nog gebruiken of moet hij/zij wachten tot de volgende nacht? (En dan praat ik dus weer over iemand die al een hele dag dood is geweest.)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 29 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Urameshiya vr maa 09, 2012 12:49 am

    Ik zou het bijna vergeten, maar hier is mijn dagboek van de afgelopen ronde!

    Het is alleen een beetje aan de lange kant, dus ik betwijfel of iemand het wil lezen... ^^;

    Maar het is alleen maar beter voor mij als jullie het niet lezen, dus niet erg. :D

    Spoiler:

    Ik ben ook benieuwd naar mijn nieuwe rol. Veel succes iedereen!
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 29 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Faolinn vr maa 09, 2012 6:56 am

    @Ranfox: Nee, de heks is wat het maken van de beurt betreft (vaak) de nachtafsluiter, na haar komen geen rollen meer aan de beurt en op basis daarvan concludeer ik dat de tot leven gewekte rol van nature geen beurt meer kan maken. Dit gebeurt OOK al op deze manier in de andere potjes waar de heks alleen in de nacht zelf iemand van de dood mag redden.

    @Olly: Fixed!
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 29 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Olly vr maa 09, 2012 6:57 pm

    Urameshiya schreef:Ik zou het bijna vergeten, maar hier is mijn dagboek van de afgelopen ronde!

    Het is alleen een beetje aan de lange kant, dus ik betwijfel of iemand het wil lezen... ^^;

    Maar het is alleen maar beter voor mij als jullie het niet lezen, dus niet erg. :D

    Spoiler:

    Ik ben ook benieuwd naar mijn nieuwe rol. Veel succes iedereen!

    Wauw Ura, wat had jij ontzettend veel door! Maar goed dat je dood was :P
    Jij bent er eentje om voor op te passen
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 29 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Faolinn vr maa 09, 2012 9:50 pm

    Geen verdere deelnemers? Ik ga dan vast beginnen met de rolverdeling en uitdeling.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 29 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gemu vr maa 09, 2012 10:44 pm

    Bedankt voor je prijzingen Ura! Blijkbaar had ik meer door dan ik dacht.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 29 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon vr maa 09, 2012 11:59 pm

    Succes allemaal! :D
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 29 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van wolfie559 za maa 10, 2012 12:37 pm

    (((sorry dat ik eht zo laat zeg maar hoe zit dat ookalweer met dag en nacht ((wanneer is eht dag en wanneer nacht???))))
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 29 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Urameshiya za maa 10, 2012 12:44 pm

    ^In het weekend is het nacht (tot zondagavond 23:59), en doordeweeks is het dag. De wekelijkse stemming van de burgers over wie ze op gaan hangen moet dus gehouden worden voor vrijdag 23:59.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 29 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 3:10 pm