Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Ranfox
Gemu
Michiresu
Urameshiya
Rage
Remilia~
Pyonta-kun
Olly
Suuschuu
Ranivus
UNOwen
Toumyon
Faolinn
Sophie
18 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 27 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gemu di maa 06, 2012 6:55 pm

    Ik had gewoon gelijk de laatste ronde. WAAROM GELOOFDEN JULLIE MIJ NIEEEET
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 27 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Olly di maa 06, 2012 7:00 pm

    Gemu schreef:Ik had gewoon gelijk de laatste ronde. WAAROM GELOOFDEN JULLIE MIJ NIEEEET

    Ik geloofde je(A)
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 27 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gemu di maa 06, 2012 8:04 pm

    Ik krijg jou nog wel.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 27 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon di maa 06, 2012 8:52 pm

    Hmmm...
    (Toumyon denkt na over zijn volgende speel stijl in de komende ronden.)
    P.S: Is mij allemaal best hoor Faolinn, ik vind het ook niet erg om een week te wachten, dus doe maar op je gemak hoor...niet zeker wat de anderen denken.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 27 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Faolinn di maa 06, 2012 9:17 pm

    Spel start nu definitief vrijdag 9 maart! Mijn Acer Aspire is morgen binnen~<3
    Morgen installeer ik hem en dan geef ik, in overleg met Remilia, een overzicht van vaak verkeerd begrepen/geïnterpreteerde/uitgevoerde regels (mede omtrendt de jager en de heks).

    Ik heb hier zo veel zin in dat ik vannacht hoogstwaarschijnlijk niet kan slapen


    Laatst aangepast door Faolinn op wo maa 07, 2012 8:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 27 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon di maa 06, 2012 9:47 pm

    Faolinn schreef:Spel start nu definitief vrijdag 8 maart! Mijn Acer Aspire is morgen binnen~<3
    Morgen installeer ik hem en dan geef ik, in overleg met Remilia, een overzicht van vaak verkeerd begrepen/geïnterpreteerde/uitgevoerde regels (mede omtrendt de jager en de heks).

    Ik heb hier zo veel zin in dat ik vannacht hoogstwaarschijnlijk niet kan slapen

    Yay een Acer!
    blij dat je er zoon zin in hebt Fao, succes gewenst met het leiden van het spel. :D
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 27 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Ranfox di maa 06, 2012 11:39 pm

    8 maart? Dat gaat tof worden dan! Ik heb er zin in! :D

    *Kijkt op kalender: Vrijdag is het 9 maart hoor, Jasper. ・3・
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 27 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gemu wo maa 07, 2012 12:04 am

    Ik wil eventueel weer na Faolinn leiden, tenzij Pyonta ook nog wilde, volgens mij had hij dat eens gezegd.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 27 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Pyonta-kun wo maa 07, 2012 12:20 am

    Ik sta eigenlijk niet meer zo te popelen om te leiden. Heeft voornamelijk te maken met mijn lack aan inspiratie om leuke stukjes te schrijven.

    Als jullie graag willen leiden, ga je gang ^^
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 27 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gemu wo maa 07, 2012 12:21 am

    Well then, don't mind if I do.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 27 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Suuschuu wo maa 07, 2012 2:33 am

    Ik wil dan wel na Gemu een keer leiden~
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 27 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Faolinn wo maa 07, 2012 7:55 am

    Ooooh Jochem en Suus verhaaltjes!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 27 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Sophie wo maa 07, 2012 10:06 am

    Zoveel mensen die willen leiden!
    Ik hou het voorlopig voor gezien met leiden, maar vergeet onze hoofd leider Remi niet!

    Overmorgen een nieuw potje, ik ben benieuwd!
    Beter ga ik deze keer niet zo snel dood..
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 27 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Sophie wo maa 07, 2012 10:57 pm

    Jaaaaaaaaa~!
    Ik heb er zin in, kom maar op!

    Faolinn schreef:Ik verbiedt enkel het prijsgeven van rollen buiten het forum om!

    Oke, hoe zit dit met doden?
    Mag je een dode wel vertellen wat je rol is?
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 27 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gemu wo maa 07, 2012 11:08 pm

    Nee, want de heks zou bijvoorbeeld doden weer tot leven kunnen wekken, en die zou dan gespoiled zijn.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 27 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 5:10 pm