Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Ranfox
Faolinn
Pshycho Maniac
UNOwen
Remilia~
Hakurei Ninja
Toumyon
Urameshiya
Sophie
Olly
wolfie559
Gemu
16 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) Empty Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Gemu za maa 17, 2012 6:49 pm

    NOU MENSEN

    Na dit voorval wilde Jasper liever laid back zelf meedoen in plaats van leiden, dus heb ik mij aangemeld.
    Jullie kunnen je hier inschrijven.

    Ik zal straks nog even door de rollen heengaan.

    Deelnemers:

    Suus
    Wolfie
    Olga
    Pyonta
    Skip
    Ura
    Michiresu
    ParaSait
    Ranfox
    Faolinn
    Remilia
    Toumyon
    UNOwen
    Pshycho Maniac
    Hakurei Ninja


    DE REGELS

    Zaterdag en Zondag met eventuele uitloop naar maandag telt als een nacht, en de rest van de week als dag.
    Je mag niet je rol buiten dit topic vertellen.
    Ook niet aan de doden.
    Je mag niet in PM gaan samenzweren.
    Je mag verder natuurlijk buiten het forum om praten.
    We houden het taalgebruik netjes en redelijk, en we gaan niet agressief doen.
    Gelieve geen bijbels aan tekst te plaatsen, wees to the point.
    Niet zeuren om de regels.

    DE ROLLEN KORT EN KRACHTIG

    De ziener: Mag elke nacht van een andere speler de identiteit weten. Deze PMt hij dan mij aan het begin van de nacht. (Zaterdag)

    De jager: Mag, als hij sterft, nog iemand doodschieten. De persoon die hij dood wilt schieten geeft hij al van te voren in een PM aan, zodat ik die dood meteen door kan voeren. Natuurlijk mag hij van doelwit wisselen.

    Cupido: Deze verbind in de eerste nacht twee andere spelers. Deze zijn voor het spel verbonden. Als de een sterft, sterft de ander automatisch ook. Mocht het stel bestaan uit een burger en een wolf, dan hebben zij een alternatief doeleinde om samen alleen achter te blijven.

    De heks: Mag één keer iemand doodmaken en één keer een dode weer tot leven wekken. De heks krijgt namelijk te horen wie er in een nacht is aangevallen en krijgt dan de keuze haar levenselixir te gebruiken om de persoon te redden. De heks mag haar drankje ook bewaren om later op een eerder slachtoffer te gebruiken, of om haarzelf te redden. Dit drankje is target-specific: slaapt er nog een slet bij het slachtoffer van het dodenelixir, dan wordt deze niet meegetroffen.

    De slet: Mag elke nacht iemand kiezen om bij te gaan slapen. Kiezen de wolven haar dan uit, is ze niet thuis, en kan ze niet worden opgegeten. Maar, slaapt ze bij het persoon dat wordt aangevallen, sterft zij ook. Wordt ze getarget en slaapt ze bij een wolf, dan sterft ze ook.

    De priester: Deze heeft beschikking over een flacon met wijwater. één keer mag hij deze stukslaan op het hoofd van een ander. Als de persoon dan een wolf of heks is, verbrandt deze. (sterft dus)

    Het medium: Heeft toestemming met de overledenen te praten, via PM of skype of wat dan ook. Hierbij wel rekening houden dat er door andere spelers, zoals een enthousiaste wolf, absoluut niks aan de doden verklapt mag worden.


    IK BEANTWOORD GEEN VRAGEN MEER NA DIT WEEKEND, DUS HEB JE VRAGEN, STEL ZE NU.


    Laatst aangepast door Gemu op zo apr 15, 2012 7:49 pm; in totaal 10 keer bewerkt (Reden : Lol oeps dikke typo)
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van wolfie559 za maa 17, 2012 7:10 pm

    ik schrijf mij bij deze in.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Olly za maa 17, 2012 7:11 pm

    Ik doe mee!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Sophie za maa 17, 2012 7:12 pm

    Pyon en ik doen ook weer mee!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Urameshiya za maa 17, 2012 7:17 pm

    Zet mij ook maar op de lijst!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Toumyon za maa 17, 2012 8:08 pm

    Present! (ik ben ook natuurlijk van de partij.)
    oh en Gemu wil je een paar regels opsommen misschien, zodat ik voor de zekerheid niks verkeerds kan doen. ^^;
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Hakurei Ninja za maa 17, 2012 9:49 pm

    zet mij ook maar op de lijst :)
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Remilia~ za maa 17, 2012 10:39 pm

    Mij ook~
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van UNOwen za maa 17, 2012 11:46 pm

    Me too!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Pshycho Maniac zo maa 18, 2012 3:30 pm

    Ik denk dat ik maar weer een poging waag.

    Schrijf me maar in.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn zo maa 18, 2012 3:33 pm

    Moge Fenris mijn getuige zijn; Ik doe mee!

    Ik vond Hakurei Ninja's idee om een in character dagboek bij te houden echt GENIAAL dus ik denk dat ik zoiets ook wel ga doen!
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Remilia~ zo maa 18, 2012 4:16 pm

    Hoe het er nu uitziet met spelleider e.d. :

    Gemu
    Suuschuu
    Urameshiya
    Remilia
    Faolinn

    Dus dan weten we het even voor de aankomende rondes.
    Ga je dus nu niet aanmelden voor spelleider.
    Ik vraag wel weer opnieuw nadat ik ben geweest ofzo.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn ma maa 19, 2012 9:32 pm

    Ja zeg hey gebeurd hier nou nog wat of eeeeh...? IK WIL PRATEN OVER WEERWOLVEN 8D
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Sophie ma maa 19, 2012 9:33 pm

    Nee, vrijdag pas! :C

    Of verdenk je nu al iemand? xD
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn ma maa 19, 2012 9:37 pm

    JA! Mezelf! IK BEN EEN WOOOOLF HANG ME OP! IK BEN WOOOOOOOLF!!!!

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 4:30 pm