Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Ranfox
Gemu
Michiresu
Urameshiya
Rage
Remilia~
Pyonta-kun
Olly
Suuschuu
Ranivus
UNOwen
Toumyon
Faolinn
Sophie
18 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) Empty Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Sophie ma jan 30, 2012 5:56 pm

    "Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawnn"
    Ura rekte zich uit. "Is het alweer dag?"
    De zon was net opgekomen en de dorpelingen hadden zich weer in het centrum van hun dorpje verzameld.
    "Ja, allang! De rest moet opschieten, het is tijd om te vergaderen!!" Olly had de hele nacht fanatiek plannen bedacht om de wolven in de val te lokken. "Is iedereen er al?!" vroeg ze ongeduldig.

    "Ehm, even kijken... Laten we de mensen tellen!" Suus keek om zich heen.
    "Daar in dat hoekje staan Yellow en Ranfox ochtendgymnastiek te doen.."
    Ze wapperden fanatiek hun armen op Kaguya's theme en schenen zich niks aan te trekken van de malle blikken van de rest.
    "1.. 2.. 3.. OMHOOG! 1.. 2.. 3.. RECHTS! ..."
    Suus en Olga wierpen hun blik maar snel de andere kant op.

    "Oh! Daar staan Ranvius en UNOwen bij de put, zij waren hier al een kwartier te vroeg."
    Suus vroeg zich nu af hoe laat Olly er dan wel niet geweest was, maar waarschijnlijk was dat zo vroeg dat ze het niet eens wilde weten.

    De meisjes keken verder rond, was de groep compleet?
    Daar kwamen Gemu en Remilia aan, die hun ervaringen aan het delen waren over de moorden. Ze hadden namelijk wel eens eerder gehoord van dorpen waar burgers ineens verdwenen waren. Remi leek hem toch niet helemaal te vertouwen maar praatte oprecht geinteresseerd mee.
    Suus en Olly vertelden hun dat ze aan het proberen waren om iedereen te verzamelen, maar dat het nogal chaotisch was op het moment.

    "HEEE, IEDEREEN VERZAMELEN!" gilde Remi, en alle burgers verzamelden zich om het groepje heen.
    Toumyon en Michi kwamen ook aanrennen, ze vertelden de groep dat ze ruzie hadden om het laatste brood van de bakker. Na een kwartier kibbelen had de bakker inmiddels al twéé broden gebakken en waren ze naar het centrum van Hakuro gerend. Rage had zich bijna verslapen, maar hoorde ze langsrennen en was ze snel gevolgd.

    "Oke, het ziet er naar uit dat iedereen er is!" riepen de burgers tevreden. Ze stonden op het punt om weg te lopen om weer zelf bezig te gaan, maar er was een persoon die ze tegenhield.

    "WAAAAAAAAACHT!!"
    De groep verzamelde zich weer, dit maal om Gemu heen. Mensen stamelden verbaasd, wat was er nou weer aan de hand? Die malle Gemu ook..

    "Jullie valt het misschien niet op, maar we zijn helemaal niet compleet! Op mijn lijstje staan 14 mensen, en we zijn hier met 12, waar zijn Faolinn en Pyonta?!"

    Er onstond geroezemoes, en mensen praatten en schreeuwden door elkaar.
    "Faolinn? Pyonta?"
    "Há, Pyonta is zeker weer als eerste dood~!" schreeuwde iemand.

    De opluchting die de burgers zo kort geleden nog voelden werd bruut opzij geschoven voor zorgen en angst.
    Mensen keken om zich heen, en ze voelden de rustige sfeer op het dorpsplein verdwijnen.
    Iedereen was verdacht, en niemand zag er meer kalm uit.
    Om het nog erger te maken, alsof er ergens een god was die het wist, werd de lucht plotseling donkergrijs en verzamelden de wolken zich dreigend boven het dorp.
    Mensen zetten stappen uit elkaar, maar niet te ver, aangezien ze als groep toch veiliger waren.
    Ness keek over het randje van haar handoek, alsof ze niet meer wilde kijken maar ze gedwongen was dit te doen.
    De radio met muziek was allang gestopt en er was slechts de paniek van de burgers die het plein vulde.

    Gemu staarde van de groep weg, in paniek raken had geen zin. Hij richtte zijn ogen op een small zijstraatje, wat bijna schuin stond en was weggezakt tussen de losse klinkers. Een houten bord zwaaide op en neer door de wind, en de scharnieren maakten een naar piepend geluid.

    Wat.. was dat voor een schaduw?
    Voetstappen...
    "PYONTAAAAAAAAAAAA!!!" schreeuwde Gemu.

    Alle burgers schrokken zich een hoedje en staarden naar Gemu, om vervolgens zijn blik naar de zijstraat te volgen.
    Daar, op zijn dode gemak, kwam Pyonta aanlopen. Toen hij zag dat iedereen naar hem staarde zette hij de sprint erin en binnen enkele seconden sloot hij zich bij de groep aan. De groep staarde hem vragend aan.

    "Uhhh.. " Pyonta zette zijn bolhoedje even recht, keek opzij, en keek terug naar de confronterende groep.
    "OKE HET SPIJT ME! IK HEB ME VERSLAPEN!" De arme jongeman keek vol berouw.
    "Het was Sophie.. ze wilde knuffelen en ze had op snooze geslagen.."

    Jochem zuchtte. Dat was niks nieuws, je hebt ook niks aan die twee!
    De burgers zuchtten enigsinds opgelucht dat hij iniedergeval oke was, de gespannen sfeer verdween als wolken voor de zon.

    "Nu missen we dus alleen nog Faolinn..."
    "Misschien heeft hij zich ook verslapen?" Mensen keken Pyonta nogmaals beschuldigend aan.

    Iedereen stond maar een beetje voor zich uit te staren op het plein, maar na een kwartier zonder resultaat was het inmiddels al een uur later dan de tijd die ze hadden afgesproken, en ze besloten hem te gaan zoeken.
    Rond de namiddag verzamelde iedereen zich weer op het plein, maar niemand had hem kunnen vinden.
    Zijn huis was leeg, alsof hij er nooit geslapen had.
    Al snel drong het afschuwelijke feit tot de burgers door....

    Faolinn... is niet meer..

    De burgers waren geshockt, gefrusteert en bang, en besloten dat iemand de verantwoordelijkheid op zich moest nemen, wiens hals die avond de galg zou sieren.

    Tijd om te discussieren!
    Jullie hebben tot vrijdagnacht 0:00 de tijd om te stemmen, de persoon met de meeste stemmen zal opgehangen worden.

    (En nogmaals voor degene die het niet doorhadden: alles wat in dit verhaal gebeurd is fictie en bevat geen enkele aanwijzingen whatsoever. Het enige wat je hier uit kunt halen dat waar is is het feit dat Faolinn deze nacht niet heeft overleefd. Helaas Jasper, je mag je rol bekend maken!)
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Faolinn ma jan 30, 2012 6:05 pm

    Goed het geluk zit me niet mee met weerwolven de laatste tijd. Ik was ALWEER een burger. En nog eerder dood dan de vorige ronde.

    Geen dagboek dus.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon ma jan 30, 2012 6:21 pm

    Wow nu heb ik echt medelijden met Fao, niet zo als iedereen altijd met het cliché zegt van:"jammer dat fao als eerste dood moest".

    nee omdat hij dit keer meteen als eerste dood is.(en in het vorige als 2de.)

    en mooi verhaal Skip, echt goed hoor.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen ma jan 30, 2012 6:31 pm

    lol @ verhaaltje
    ik was zo nerveus dat ik als eerste gedood zou worden dat ik niet durfde kijken eerst xP
    maar, nu moeten we iemand aanwijzen, maar dan zonder aanwijzingen. dus de eerste week is eigenlijk een random aanwijzing...
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon ma jan 30, 2012 6:37 pm

    UNOwen schreef:lol @ verhaaltje
    ik was zo nerveus dat ik als eerste gedood zou worden dat ik niet durfde kijken eerst xP
    maar, nu moeten we iemand aanwijzen, maar dan zonder aanwijzingen. dus de eerste week is eigenlijk een random aanwijzing...

    Dat hangt er echt af van hoe de wolven spelen, aangezien je new bent met weerwolven, zie ik dit door de vingers, maar normaal zou je dit weten als je bekend bent met weerwolven...het maakt je nogal verdacht als je dit zegt en je zou bekend zijn met weerwolven, maar goed.

    ik zeg ook niet dat het NIET waar is...het is inderdaad meestal wel een random guess, maar we zullen zien.

    -------

    https://hakugyokuro.actieforum.com/viewtopic.forum?t=357
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen ma jan 30, 2012 6:43 pm

    Amai, had ik beter niks gezegd? en dan verdacht worden door "inactiviteit"? (ik heb voorgaande spelletjes gevolgd)

    Ik ben gewoon enthusiast :D
    Ranivus
    Ranivus
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : In m'n bed blijven liggen als het eten op tafel staat

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Ranivus ma jan 30, 2012 6:45 pm

    Wauw, mooi verhaal Skip! Zat er meteen al helemaal in!!
    @UNOwen: Ja, dat had ik nou ook (vooral omdat ik voor de eerste keer meedoe). Maar ik geloof dat iedereen dat wel heeft. Het is niet zo leuk als je meteen (voor) het eerste potje er alweer uit bent, zonder dat je iets gedaan hebt...
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon ma jan 30, 2012 6:50 pm

    UNOwen schreef:Amai, had ik beter niks gezegd? en dan verdacht worden door "inactiviteit"? (ik heb voorgaande spelletjes gevolgd)

    Ik ben gewoon enthusiast :D

    Hmm, oke, maar ik hou je in de gaten.
    (en sorry als ik men de verkeerde eerste indruk geef door meteen op de eerste post na het verhaaltje, op mij na, iets sta te achterhalen...wat net zo goed als geen bewijs is, ik ben ook enthousiast voor dit potje.)
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Suuschuu ma jan 30, 2012 7:13 pm

    Awesome verhaal Skip! xD

    Ik denk ook wel dat het bewust is dat de mensen die voor het eerst mee doen er niet gelijk uit gaan. Op dit moment moeten gewoon nog meer mensen actief zijn en daaruit de indruk achter halen wie je wilt ophangen dus geen zorgen UNOwen. Het is juist beter dat je wel gewoon je mening ervan geeft!

    Dit spel draait er ook gewoon om mensen verdacht te stellen maar ik vind Myon zijn reden om je verdacht te stellen niet echt sterk. Iedereen vind het spannend wat de nacht brengt en wie er nog is. Maar we hebben nog 4 dagen de tijd er voor dus we moeten gewoon wachten tot er meer mensen gaan reageren~ :3
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen ma jan 30, 2012 7:47 pm

    @Myon
    Ik begrijp dat je zo snel mogelijk de aandacht op iemand anders dan jezelf wil vestigen, aangezien de kans groot is dat je zelf ook burger bent. Maar het feit dat je je baseert op dat ik een statement maakte, en dat zo 'vroeg' in het spel, vind ik zwak. Ik had niet eens mijn mening over iemand opgeschreven, omdat ik nog geen enkele basis had om op te steunen. Ik zou kunnen zeggen de eerste die gepost had, maar dat is lame omdat iemand wel de eerste moet zijn. Als ik een wolf zou zijn had ik wel twee keer nagedacht voordat ik iets zou opschrijven dat de aandacht op mij zou kunnen vestigen, maar daar had ik niet eens aan gedacht, ik was gewoon opgelucht. Je maakt op mij inderdaad een verkeerde eerste indruk.

    @Ranivus
    je neemt me de woorden uit de mond :D

    @Suuschuu
    Ik denk niet dat het feit dat dit mijn eerste potje is iets uit zou mogen maken. Behandel me als ieder ander~ Ik ben blij dat je Myon niet direct bent gevolgd in zijn verdachtmakerij. That is all~

    Ik zit er al helemaal in! :3
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon ma jan 30, 2012 7:56 pm

    zoals ik al duidelijk had gemaakt.

    Toumyon schreef:
    meteen op de eerste post na het verhaaltje, op mij na, iets sta te achterhalen...wat net zo goed als geen bewijs is


    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen ma jan 30, 2012 7:57 pm

    Just sayin
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Olly ma jan 30, 2012 7:57 pm

    @Sophie: Je verhaaltje is leuk geschreven, echt waar. Ik was als de dood dat er twee doden zouden zijn. Een kunnen we er al niet gebruiken. Sneu voor Jasper. En dan wil je toch iets zeggen als "Gelukkig was hij maar een burger..." maar dat klinkt ook weer zo suf.

    @UNOwen Het valt te zien dat je er al helemaal inzit, je komt erg scherp over op mij. Ik hoop maar dat je aan de burgerkant staat, want dan kunnen we nog veel aan je hebben.

    En verder, tja, was het maar zo dat ik net als in Sophies verhaaltje al een briljante theorie had, alles is nog behoorlijk blanco voor mij.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Pyonta-kun ma jan 30, 2012 8:29 pm

    OH JIJ SKIP! EEN BEETJE LATEN DENKEN DAT IK ER NIET MEER BEN! Haha, goed verhaal hoor. Wel jammer dat Jasper weer dood is. Het zit hem echt niet mee...en alweer een burger....

    Myon, jouw ken ik nou wel langer dan vandaag. Wie gaat de "ik vind het wel een beetje verdacht dat jij het verdacht vind!" chain voortzetten?
    Ranivus
    Ranivus
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : In m'n bed blijven liggen als het eten op tafel staat

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Ranivus ma jan 30, 2012 9:00 pm

    @Toumyon: Ik heb het vorige potje ook half 'bijgewoond' door het mee te lezen. Het merkte me toen al op dat je snel, zoals Pyonta zegt, de "ik vind het wel een beetje verdacht dat jij het verdacht vind!" toepaste.
    Je (snelle) conclusie maakt je voor mij juist verdacht. Ik begrijp dat het spannend is en je er enthousiast van word, maar te snel conclusies trekken is ook niet goed.

    Ik wil niet streng of 'snel argumenterend' overkomen, maar dit is hoe ik denk en omga met de mening van anderen. Voor sommige mensen die mij nu gaan verdenken/beoordelen: dit is allemaal gebaseerd op het vorige potje, ik heb nog geen mening met argumenten over anderen, dus beoordeel mij niet hierop!
    Om het nog een keer duidelijk te maken, ik heb nog geen mening over anderen, ik zeg alleen wat en waarom ik iets verdacht vind!

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 12:54 pm