Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Ranfox
Gemu
Michiresu
Urameshiya
Rage
Remilia~
Pyonta-kun
Olly
Suuschuu
Ranivus
UNOwen
Toumyon
Faolinn
Sophie
18 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon ma jan 30, 2012 9:05 pm

    Ranivus schreef:Voor sommige mensen die mij nu gaan verdenken/beoordelen: dit is allemaal gebaseerd op het vorige potje

    klein beetje advies hierop: meestal is het wel eens slim om vorige potjes er niet bij te betrekken...wie weet speel ik het wel anders?
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Faolinn ma jan 30, 2012 9:07 pm

    Ik weet dat ik dood ben, maar het is nog maandag en ik beloof dat ik niets vertel wat het spel zou kunnen bederven. Bovendien KAN ik niets bederven want ik WEET niets, ik was toch maar een onschuldige burger..

    ANYWAY, wat ik wilde zeggen was dat ik het cool vind dat we zulke enthousiaste en meedenkende nieuwe spelers hebben! Ik zie dat jullie allemaal echt argumentatie toepassen en de moeite hebben genomen om het vorige potje door te lezen. Kudos to y'all. Ik ga dit topic zeker blijven volgen en misschien ga ik stiekum een 'dodendagboek' bijhouden, als ik er zin in heb :P . Dan is bij deze mijn uiteindelijke afscheid. Het ga jullie goed, burgers. STERF AAN EEN KONTROTINFECTIE, WOLVEN! Ajuus.
    PS: Mag ik een vikingbegravenis?
    Ranivus
    Ranivus
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : In m'n bed blijven liggen als het eten op tafel staat

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Ranivus ma jan 30, 2012 9:15 pm

    Toumyon schreef:
    Ranivus schreef:Voor sommige mensen die mij nu gaan verdenken/beoordelen: dit is allemaal gebaseerd op het vorige potje

    klein beetje advies hierop: meestal is het wel eens slim om vorige potjes er niet bij te betrekken...wie weet speel ik het wel anders?

    Daarom zeg ik ook:
    Ranivus schreef:Om het nog een keer duidelijk te maken, ik heb nog geen mening over anderen, ik zeg alleen wat en waarom ik iets verdacht vind!
    Wat ik bedoel is dat ik ook niet het vorige potje ermee wil betrekken! Ik houd er alleen rekening mee wat er allemaal kan gebeuren en wat ik kan verwachten van anderen...

    Btw, ik wist niet dat jullie dat hadden afgesproken, sorry hiervoor. Ik richt me op het hier en nu! :3
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon ma jan 30, 2012 9:18 pm

    ik herinner me niet dat het een regel was ofzo maar, men vond het beter als je dat niet zou doen.

    en nu graag woord aan allen anderen spelers.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen ma jan 30, 2012 9:21 pm

    *UNOwen legt het lichaam van Faolinn in een Drakkar en laat het varen.
    Als de boot al wat afgedreven is, schiet hij er een vuurpijl naartoe*

    "Moge je naar het Valhalla geleid worden door de Valkerie, en voor eeuwig feesten in het paleis van Odin!"
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ ma jan 30, 2012 9:21 pm

    Ahhh, Balen Fao D:
    Vooral omdat we allemaal wel weten hoeveel zin je erin had.
    Ik moet even zeggen dat ik mijn eerste verdachten en eerste mensen die ik zou kunnen vertrouwen al heb.
    Jaa~ Heel vroeg al inderdaad~ Maar dat heb ik gedaan door heel nauwkeurig op iets te letten. Wil er nog niet veel over kwijt. Waarschijnlijk krijgen jullie het eind deze week het te weten.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen ma jan 30, 2012 9:32 pm

    Ik denk dat voorgaande potjes belangrijke informatie bevatten. Over hoe ze spelen en zo.

    Remilia, vertel je verdenkingen! Alles voor je zelf houden heeft geen zin, anders gaan we het weer op de laatste knip moeten beslissen. Wie weet heeft degene die je verdenkt een hele reeks argumenten klaarliggen om zich te verdedigen!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon ma jan 30, 2012 9:44 pm

    UNOwen schreef:Ik denk dat voorgaande potjes belangrijke informatie bevatten. Over hoe ze spelen en zo.
    hiermee ga ik niet akkoord, mensen kunnen hun speelstijl aanpassen, zoals ik al had gepost.
    UNOwen schreef:
    Remilia, vertel je verdenkingen! Alles voor je zelf houden heeft geen zin, anders gaan we het weer op de laatste knip moeten beslissen. Wie weet heeft degene die je verdenkt een hele reeks argumenten klaarliggen om zich te verdedigen!

    hiermee ga ik akkoord, misschien zie jij iets wat wij al niet zien remilia, dus wacht niet te lang.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Sophie ma jan 30, 2012 10:01 pm

    Ik moet een belangrijke medeling toevoegen.

    Zoals ik al zei, vertel ik doden normaal gesproken niks.
    Echter heb ik deze belofte gebroken, en Faolinn zijn vraag beantwoord op skype, en hem verteld dat de heks niemand achteraf nog tot leven kan wekken.

    Meteen blijkt het belang van mijn punt weer waarom ik die regel van niks vertellen heb ingevoerd, want Jasper heeft het toen gedeeld met iemand die nog in het spel zit, waardoor het spel nu niet meer eerlijk is. Ik neem het hem niet kwalijk, maar mijzelf wel heel erg.

    Daarom vertel ik het jullie nu allemaal: De heks kan alleen degene redden die die nacht door de wolven is aangevallen.
    Dit is hoe ik het spel geleerd heb, en hoe ik het speel.

    Ik schaam me diep dat dit gebeurd is, en ik ben het helemaal zat, vanaf nu vertel ik doden écht niks meer,
    dit bewijst mijn punt alleen maar meer waarom het belangrijk is doden niks te vertellen.

    Liefs, jullie DM.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen ma jan 30, 2012 10:06 pm

    Ik zie het probleem niet. Als dat de regel is voor de heks rol, is het toch maar normaal dat we weten hoe die werkt en wat die kan doen? Anders zou de heks kunnen denken dat hij/zij iemand nog kan redden, terwijl dat niet zo is.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Rage ma jan 30, 2012 10:08 pm

    *bevrijdt zichzelf van het bevriezen* Pfffff winterslaap nu al over? D:
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ ma jan 30, 2012 10:13 pm

    Ahh juist ja.
    Geen probleem eigenlijk, omdat het wss gewoon een vraag was over de regels van deze ronde.
    Het ging niet inhoudelijk over het spel.
    Als er mensen vragen hebben over de regels dan moeten die gewoon beantwoord worden.
    Iedereen moet het sowieso weten.
    Daarom had ik Skip dus ook gevraagd om NA deze ronde de definitieve regels op te stellen
    Een mengeling van de regels van het forum en van Real Life.
    Ik zie geen enkel punt om je te schamen. Nee, echt niet.
    Je hebt juist gehandeld door gewoon antwoord te geven etc. en dat Faolinn het heeft verteld aan iemand anders is ook niet erg aangezien het gewoon om de regels gaat.
    Blablablabla regels enzo.

    @UNO
    UNOwen, ik vertel nog niet mijn verdenkingen! Ik bedoel, mag ik nog een beetje de tijd guys? Ik heb tot vrijdag hoor, om alles op een rijtje te zetten.
    Ik ga het niet vrijdag pas vertellen, want dat is idd laat.
    Waarschijnlijk dat ik het morgen al post.
    Patience guys~ Patience!


    @Rage
    MOVEEE YERRR ASS. GET UPPP.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Faolinn ma jan 30, 2012 10:17 pm

    Ik ben blij dat ik het gemeld heb met deze gevolgen want ik ben van mening dat IEDEREEN het recht heeft te weten hoe de rollen in elkaar steken. Als dat niet zo is krijg je achteraf ruzie en onenigheid. In ieder geval verwarring, ik verwijs nog maar eens naar het voorbeeld van de heks van het vorige potje. Als toen netjes vanaf het begin haar rol was duidelijk gemaakt dan was er niets aan de hand geweest. Dat is deze keer ook zo. Leg van tevoren de rollen uit zoals JIJ ze toepast, spelleiders!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Sophie ma jan 30, 2012 10:23 pm

    Faolinn schreef:Ik ben blij dat ik het gemeld heb met deze gevolgen want ik ben van mening dat IEDEREEN het recht heeft te weten hoe de rollen in elkaar steken. Als dat niet zo is krijg je achteraf ruzie en onenigheid. In ieder geval verwarring, ik verwijs nog maar eens naar het voorbeeld van de heks van het vorige potje. Als toen netjes vanaf het begin haar rol was duidelijk gemaakt dan was er niets aan de hand geweest. Dat is deze keer ook zo. Leg van tevoren de rollen uit zoals JIJ ze toepast, spelleiders!

    Niemand heeft zomaar het recht op informatie over de rollen, behalve de spelleider zelf.
    De heks weet waar hij of zij aan toe is, en dat is wat telt.
    Dat er uberhaupt een heks in zit is al een kado wat ik de burgers nu geef, het is geen verplichting om te vertellen welke rollen erin zitten, de francofoob was toch ook zeker een verrassing?
    De heks van het vorige potje was geen succes toen jij alles al wist, dus besloot ik traditioneel te spelen.

    Als jij dit vervolgens aan een persoon vertelt, dat ik dat heb gezegd, weet diegene al hoe en wat, terwijl de rest niet zeker weet hoe de heks speelt. Dat is oneerlijk tegenover de rest die dit niet weet.

    Verdere discussie voer je maar op skype, aangezien dit topic bedoeld is voor weerwolven en ik alleen maar een feit meldde aan de spelers.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Rage ma jan 30, 2012 10:25 pm

    @Remilia
    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah 5 more minutes D:!!! *rolls under his rock of ice*

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 11:29 pm