Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Ranfox
Gemu
Michiresu
Urameshiya
Rage
Remilia~
Pyonta-kun
Olly
Suuschuu
Ranivus
UNOwen
Toumyon
Faolinn
Sophie
18 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 26 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Sophie ma maa 05, 2012 10:33 pm

    Ik doe uiteraard ook mee met de volgende ronde! C:
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 26 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Olly ma maa 05, 2012 10:34 pm

    Myon! Pyon! Rage!
    Wraak was zo nabij, het spijt me!

    wolfwolfwolfwolf
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 26 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Michiresu ma maa 05, 2012 10:56 pm

    nyaa xD ik was gokker maar dat vertelde ik al XD

    Ik doe het volgende potje even niet mee

    oh, en mijn dagboek, die ik soms uit het oog verloren ben :s

    Spoiler:
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 26 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gemu ma maa 05, 2012 11:15 pm

    Olly schreef:Myon! Pyon! Rage!
    Wraak was zo nabij, het spijt me!

    wolfwolfwolfwolf

    IK WIST HET IK WIST HET IK WIST HET IK WIST HET IK WIST HET IK WIST HET IK WIST HET IK WIST HET IK WIST HET IK WIST HET IK WIST HET IK WIST HET
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 26 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Hakurei Ninja di maa 06, 2012 1:01 am

    Ha! Ik dacht al dat Olly het was! Maar dat komt door mijn gesprekken met Ura. Ik weet niet of ik het ook had geraden zonder.

    Ik doe denk ik ook wel mee volgend potje. Ik weet niet zeker hoe actief ik zal zijn, maar we zien wel :)

    PS: Dat dagboek was een leuk idee, Mich :D
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 26 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Pyonta-kun di maa 06, 2012 1:12 am

    Nou, dat was leuk.

    Ik heb geen dagboek bij gehouden. Als wolf zag ik er het nut niet van in.
    Wat ik nog wel wil zeggen, is dat mijn eerdere reactie op Remilia's methode geen reactie was omdat ik wolf was, maar gewoon mijn natuurlijke reactie was. Ik voelde me totaal niet bedrijgt. Ik wist dat Olly altijd op hidden staat. Al mijn argumenten waren eerlijk.

    Ik vond het al vreemd dat Ura zo erg overtuigt was van mijn wolf zijn. Zelfs voor hem was hij te vel. Op het moment dat Olly zei dat Ura de ziener kon zijn, heb ik niks meer gepost. Ura wist dat ik de wolf was omdat hij ziener was. Tegen iemand die zo 100% zeker is van zijn zaak kan ik niet op. Ik betrapte mezelf er zelfs op dat ik in mijn verdediging dingen begon te zeggen die niet alleen mij meer verdacht maakte, maar ook mijn mede wolven. Daarom besloot ik absoluut niks meer te zeggen aangezien ik niet vond dat ik mezelf kon redden. Beter dat ik maar gewoon niks zeg zodat ik niemand meer verdacht maak.

    Michiresu schreef:
    Ze zijn weer bezig hoor, hele pagina’s vol tekst x_x JA HET IS DUIDELIJK GENOEG VOOR MIJ STOP MET DISCUSIEREN D: die Ura en Pyon kunnen er nogal wat van *stopt propjes in haar oren*
    Sorry~ Ik had al een excuus getyped maar deze had ik nooit gepost door bovenstaande rede.

    EDIT:
    En ja, ik doe gewoon weer mee met het volgende potje.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 26 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Suuschuu di maa 06, 2012 2:37 am

    Het was wel erg spannend!
    Goed geleid, Skip :3

    Ik doe ook mee
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 26 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Urameshiya di maa 06, 2012 6:58 am

    Michiresu schreef:nyaa xD ik was gokker maar dat vertelde ik al XD
    Michi, een vraagje! Wat heb je uiteindelijk eigenlijk echt met je geld gedaan? Als je het nu nog gehad had, had je Olly tenslotte met een dubbele stem op kunnen hangen, toch? ^^;

    Hoe dan ook, dat was een hartstikke leuk potje! Ik denk dat zowel de burgers als de wolven op hoog niveau hebben gespeeld. En het is echt tot het einde spannend gebleven. :D

    Ik zal straks m'n dagboek posten. =3

    Pyonta schreef: Wat ik nog wel wil zeggen, is dat mijn eerdere reactie op Remilia's methode geen reactie was omdat ik wolf was, maar gewoon mijn natuurlijke reactie was. Ik voelde me totaal niet bedrijgt. Ik wist dat Olly altijd op hidden staat. Al mijn argumenten waren eerlijk.
    (...)
    Op het moment dat Olly zei dat Ura de ziener kon zijn, heb ik niks meer gepost.
    Haha, ik liet het min of meer bewust doorschemeren, omdat ik er geen vertrouwen in had dat ik er in zou slagen je op te hangen als mensen niet op z'n minst zouden vermoeden dat ik de ziener was. M'n argumenten waren namelijk inderdaad niet sterk. De dingen die ik over je riep waren ook in mijn eigen ogen een beetje vergezocht. Dus dat je het toen maar opgaf maakte het er meteen een stuk makkelijker op. :D

    Een paar van m'n argumenten geloofde ik zelf trouwens wel in. Ik denk nog steeds wel dat je sommige dingen in je reactie op Remi anders geformuleerd zou hebben wanneer je een burger geweest was, en dat je wolf-zijn op die manier doorsijpelde je posts. Als dat niet zo was geweest had ik mijn zienerskrachten ook niet op jou gebruikt.

    Het leek me trouwens niet zo erg als men zou merken dat ik de ziener was, omdat ik het vermoeden had dat ik er toch al vrij snel aan zou gaan. Als Olly echt de eerste was die constateerde dat ik de ziener moest zijn, waren jullie er pas na afloop van de nacht achter (het citaat van mij waarop ze dat leek te baseren was van na middernacht op maandag), maar toch lijkt het erop dat ik het bedoelde slachtoffer was die nacht. Klopt dat?

    En nu ik het er toch over heb, als dat zo is moet ik heks Remi ook heel erg dankbaar zijn! :D

    Een ding wat ik tot het einde niet goed kon begrijpen, is waarom Olly besloot die wijze-burger-strategie te doen... Skip had vooraf expliciet aangekondigd geen nieuwe rollen in het spel te doen, dus als ze niet toevallig die belofte had gebroken en Michi de gokkersrol had gegeven, had Olly daarmee echt haar eigen doodsvonnis getekend. ^^; ...als iemand van de burgers zich die belofte van Skip nog herinnerd had, maar daar leek het niet op. XD
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 26 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Olly di maa 06, 2012 2:21 pm

    Urameshiya schreef:
    Michiresu schreef:nyaa xD ik was gokker maar dat vertelde ik al XD
    Michi, een vraagje! Wat heb je uiteindelijk eigenlijk echt met je geld gedaan? Als je het nu nog gehad had, had je Olly tenslotte met een dubbele stem op kunnen hangen, toch? ^^;

    Hoe dan ook, dat was een hartstikke leuk potje! Ik denk dat zowel de burgers als de wolven op hoog niveau hebben gespeeld. En het is echt tot het einde spannend gebleven. :D

    Ik zal straks m'n dagboek posten. =3

    Pyonta schreef: Wat ik nog wel wil zeggen, is dat mijn eerdere reactie op Remilia's methode geen reactie was omdat ik wolf was, maar gewoon mijn natuurlijke reactie was. Ik voelde me totaal niet bedrijgt. Ik wist dat Olly altijd op hidden staat. Al mijn argumenten waren eerlijk.
    (...)
    Op het moment dat Olly zei dat Ura de ziener kon zijn, heb ik niks meer gepost.
    Haha, ik liet het min of meer bewust doorschemeren, omdat ik er geen vertrouwen in had dat ik er in zou slagen je op te hangen als mensen niet op z'n minst zouden vermoeden dat ik de ziener was. M'n argumenten waren namelijk inderdaad niet sterk. De dingen die ik over je riep waren ook in mijn eigen ogen een beetje vergezocht. Dus dat je het toen maar opgaf maakte het er meteen een stuk makkelijker op. :D

    Een paar van m'n argumenten geloofde ik zelf trouwens wel in. Ik denk nog steeds wel dat je sommige dingen in je reactie op Remi anders geformuleerd zou hebben wanneer je een burger geweest was, en dat je wolf-zijn op die manier doorsijpelde je posts. Als dat niet zo was geweest had ik mijn zienerskrachten ook niet op jou gebruikt.

    Het leek me trouwens niet zo erg als men zou merken dat ik de ziener was, omdat ik het vermoeden had dat ik er toch al vrij snel aan zou gaan. Als Olly echt de eerste was die constateerde dat ik de ziener moest zijn, waren jullie er pas na afloop van de nacht achter (het citaat van mij waarop ze dat leek te baseren was van na middernacht op maandag), maar toch lijkt het erop dat ik het bedoelde slachtoffer was die nacht. Klopt dat?

    En nu ik het er toch over heb, als dat zo is moet ik heks Remi ook heel erg dankbaar zijn! :D

    Een ding wat ik tot het einde niet goed kon begrijpen, is waarom Olly besloot die wijze-burger-strategie te doen... Skip had vooraf expliciet aangekondigd geen nieuwe rollen in het spel te doen, dus als ze niet toevallig die belofte had gebroken en Michi de gokkersrol had gegeven, had Olly daarmee echt haar eigen doodsvonnis getekend. ^^; ...als iemand van de burgers zich die belofte van Skip nog herinnerd had, maar daar leek het niet op. XD

    Jij was inderdaad het slachtoffer in nacht 2, ik voelde al dat er iets mis was met je.
    De wijze-burger was voor mij ook erop of eronder hoor. Ik dacht er eerst aan me voor te doen als jager, maar toen wist ik nog niet zeker of die er niet al in zat. Ik denk dat ik het, net als jou proberen te vermoorden in nacht 2, op gevoel heb gedaan. Ik had wel Skip haar belofte in mijn achterhoofd en was dus doodsbang, maar des te blijer toen ik geloofd werd, en nog blijer toen Michi ook een rare rol had.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 26 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Ranfox di maa 06, 2012 4:13 pm

    Was een mooie ronde weerwolven, ik heb genoten vanaf de zijlijn. Natuurlijk doe ik de volgende ronde gewoon weer mee. :)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 26 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Urameshiya di maa 06, 2012 4:28 pm

    Ik doe de volgende ronde natuurlijk ook weer mee!

    Ik stel trouwens voor om voortaan bij aanvang van elke nieuwe ronde een nieuw topic te maken. Dat maakt het teruglezen makkelijker, zeker als je bedenkt dat we dit keer met een enkele ronde al 26 pagina's gevuld hebben... ^^; Als de spelleider van de betreffende ronde gewoon elke keer een nieuw topic aanmaakt met in de eerste post een deelnemerslijst en zonodig bijzonderheden qua regels, dan blijft alles lekker overzichtelijk.

    Oh, en eigenlijk kunnen we die topics dan misschien beter in het RP-gedeelte gooien, aangezien het spel ondertussen een niveau heeft gekregen waarop het niet echt tussen galgje en het raadseltopic thuishoort. ^^;
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 26 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon di maa 06, 2012 5:53 pm

    we moeten een spelletjes categorie hebben op het forum, waar spelletjes topics thuis horen, maar niet zoon spelletjes zoals galgje, etc...

    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 26 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van wolfie559 di maa 06, 2012 5:55 pm

    had ik al gezegd dat ik ook ging meedoen??
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 26 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Faolinn di maa 06, 2012 6:07 pm

    Dames en heren!
    Ik ben uw nieuwe spelleider! De deadline voor het inschrijven voor een nieuw potje weerwolven staat op:
    9-3-2012
    MAAR:Mijn pc is naar de knoppen. Vóór vrijdag probeer ik te zorgen dat ik hem OF gefixed heb, OF een nieuwe in huis heb. Mocht mij dat NIET lukken dan verzet ik, maar alleen als jullie het daarmee eens zijn, de datum voor het inschrijven naar 15-3-2012. Dit geeft voldoende tijd voor de deelnemers aan het vorige potje om een gedegen aftertalk te houden en voor de rest om zich in te schrijven voor het volgende potje. Laat het me maar weten!

    On a side note, ik heb hier ZO ONTZETTEND LANG NAAR UITGEKEKEN ALKSJGALKSJAGKLJWROIJVDSKL *kwijl*


    Laatst aangepast door Faolinn op do maa 08, 2012 9:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 26 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ di maa 06, 2012 6:24 pm

    Faolinn is de nieuwe spelleider. Nu is mijn vraag weer: Wie wilt daarna spelleider zijn?


    @Ura
    Steeds nieuwe topics? Vult dat het forum dan ook niet een beetje onnodig?
    Tenminste als jij het als mod het telkens kan verwijderen?

    Ik wil trouwens ook de regels aanscherpen. Duidelijkheid scheppen.
    Ik moet zeggen dat het heel irritant was om de vragen bij Gemu nu opnieuw te moeten herhalen bij Skip.
    Ik raad jullie aan het even te doornemen en als je er ergens niet mee eens bent, zeg je dat maar gewoon even. (Nu vooral Fao in dit geval)

    Yeah that would be awesome.
    Ook ga ik bij de regels de spelleider regels erbij gooien, zodat ik het niet naar elke spelleider hoef te sturen :9




    Ehmm mijn dagboekje in ieder geval.
    Laatste stukje heel gauw getypt.
    Was dagboekkie op het einde vergeten~ <3 Eigenlijk niet vergeten maar ik had gewoon geen zin xD


    Ik doe ook mee!
    Jigoku shoujo

    Terwijl je mijn dagboek leest, speel dat muziekje af ^
    Ik speelde dat ook af toen ik erin schreef. Echt geweldig muziek voor dit xDDD
    DETECTIVE MODE ACTIVATED.




    Spoiler:





    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 26 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 7:30 am