Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Ranfox
Gemu
Michiresu
Urameshiya
Rage
Remilia~
Pyonta-kun
Olly
Suuschuu
Ranivus
UNOwen
Toumyon
Faolinn
Sophie
18 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gemu di feb 14, 2012 3:45 pm

    Pff, alsof Jasper op de Olympus/Valhalla terecht zou komen!
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen di feb 14, 2012 4:29 pm

    Oh, over mijn vorige post, wil ik mij verontschuldigen. Ik heb deze dag op school de hele tijd hierover gepiekerd. Ik besef dat die argument maar vreemd zijn. Geen idee waar ik met mijn hoofd zat terwijl ik dat zat te typen. Het was al laat en ik was, impulsief als ik ben, aan het ragen over het feit dat het leek dat niemand (Remilia specifiek) naar me wou luisteren. Ik wil ook erg graag de wolven vangen. Ik ben ook tot de conclusie gekomen dat ik mijn aanpak moet veranderen. Ik heb mij tot nu toe alleen maar verdedigend opgesteld. En tot ik een alternatief kan bieden zal ik steeds de meest verdachte lijken voor Remilia en anderen. Ik ga nu dus op zoek, met een vernieuwde frisse objectieve geest na deze schooldag, naar echt goede relevante argumenten.

    Ik wil ook wat argumenten van de anderen horen, Remilia en Ura waren de enigen die voor deze en volgende week (want deze week sterft Myon) geprobeerd hebben wolven aan te wijzen.

    Ik ben echt niet van plan mijn eerste potje wolven te verliezen.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ di feb 14, 2012 5:09 pm

    ^
    Is er naast mij, nog iemand die je niet helemaal vertrouwt?
    Ik zal nu maar niet reageren, op de argumenten die je eerder gaf. Ik zie later wel.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon di feb 14, 2012 6:24 pm

    JULLIE ZULLEN NOOIT DE ANDEREN WOLVEN VINDEN, MUHAHAHAHA!
    GO WOLVEN!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Urameshiya di feb 14, 2012 6:43 pm

    Skip schreef:Ohhh, haha, ik snap het al.
    Ik dacht dat je bedoelde van: ben ik dood na wat Rake over mij vertelt heeft. :X
    En ik was echt zo supermoe, ik kon de chat amper volgen, dus sorry voor de verwarring, maar ik heb het nooit zo bedoelt. Ik had niet eens door dat je het over weerwolven had. -shot- Sorry ^^;
    ...wat heeft Rake wel niet gezegd dan, dat ik daardoor dood zou gaan? :o

    Maar okee, ik snap nu waar het misverstand in zat! Sorry! Mijn vraag was misschien ook wel gewoon niet duidelijk.

    Faolinn schreef:Kom erbij Ura, kan ik je wat nectar en ambrozijn aanbieden? Of ben je meer van de woeste Noorse goden? Dan heb ik een everzwijn aan het spit en een ton mede klaarstaan :P
    Hmmm! Everzwijn, dat klinkt goed! :D
    Ranivus
    Ranivus
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : In m'n bed blijven liggen als het eten op tafel staat

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Ranivus di feb 14, 2012 9:41 pm

    Ik zal ook eventjes zeggen wat ik denk.
    We weten allemaal 100% zeker dat Myon een wolf is. Als je terugbladert naar zijn eerste post op bladzijde 9 over zijn verdachtenlijst, zie je dat UNO groen is, dus vertrouwd wordt.
    Ik denk dat dit Myon's tactiek is: één wolfgenootje verdedigen/vertrouwen, de anderen neutraal zetten. In dit geval stond Pyon neutraal (later werd hij wel opgehangen; deels door Myon's stem) en wordt UNO vertrouwd... Er zijn natuurlijk meerdere weerwolven, dus zit ik op dit moment detail na detail naar UNO en Remi's posts te kijken. Het is (volgens mij) puur geluk/toeval dat Remi net op dát moment, voordat UNO zijn post aanpaste, het bericht las. MAAR dit is natuurlijk wel een stukje bewijs dat UNO een wolf is!

    Het is misschien ook handig om alvast naar een derde (mogelijke) wolf te kijken. We weten dat er ongeveer 3/4 wolven in het spel zouden zitten, omdat dat overeenkomt met het aantal spelers. Eén wolf is dood, Myon is de tweede en UNO is een (zeer) mogelijke derde. Heeft iemand misschien een idee voor een vierde mogelijke wolf?
    Olly schreef:Verder denk ik dat we alle wolven toch al gevonden hebben, dus waarom zou ik dan een wolf zijn.
    Omdat er kans is dat er nog een andere wolf zou zijn, misschien wel 2 andere wolven.

    (Ander onderwerp)
    Olly, het is nogal raar dat je het onderwerp over speciale rollen probeerde naar voren te halen (bladzijde 11, eerste post), misschien omdat de burgers dan zouden overleggen en waarschijnlijk uit zouden breiden met overleggen naar meerdere speciale rollen en wij zo alle zware klusjes voor de wolven opknappen? Terwijl zij op hun luie kont zitten toe te kijken? Nope. Of jij deel van de burgers uitmaakt, begin ik aan te twijfelen.

    Owh, en trouwens UNO,
    UNOwen schreef:Als jij de beschermengel was, zou je dan niet de ziener beschermen? Het antwoord daarop is ja.
    Een berschermengel kan niet zien/weten wat iemand anders zijn/haar rol is, dus dan zou het een beetje moeilijk worden om de Ziener te beschermen...



    Ik geloof dat ik nog iets wil zeggen, maar het is me ontglipt... FFUUUUUU ^^;
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen di feb 14, 2012 11:38 pm

    Zeg me nu niet dat je niet doorhad dat Ura de ziener was, Ranivus...

    Ook, dat is gewoon een vuile streek van Myon om mij erbij te lappen. Wolven houden geen contact met elkaar. Hebben Pyon en Myon veel op elkaar gereageerd? Nope. Myon zit al de hele tijd mij zwart te maken sinds bekend werd dat hij een wolf is. Hij begon zelf in de chat tegen me te praten alsof ik zijn bondgenoot was...

    Lets see, ik denk dat Ranivus een mogelijke wolf is, maar ik denk dat het waarschijnlijker is dat ze een burger is. Ik denk dat Olly een burger is. Remilia heb ik echt geen idee, ik heb argumenten waarom wel, maar eveneens argumenten waarom juist niet. Rage is een mysterie. Michiresu kon niet veel online komen dat heeft ze al gezegd dus weinig te zeggen over haar. Uit de voorgaande gebeurtenissen zou ze though ook een mogelijke wolf kunnen zijn (naar mijn gevoel). Gemu is een mysterie, niet veel informatie. Ik zou zeggen burger want Myon had op haar gestemd in het begin. Kon ook omgekeerde psychlogie zijn, zoals hij nu probeert met mij (door tegen mij te praten alsof ik wolf ben). Beide mogelijkheden hou ik open. Suuschuu hou ik als mogelijke wolf.

    Samengevat, ik ben onzeker over de meesten, alhoewel ik over anderen meer onzeker ben (in een slechte conext), en een ander soort onzeker (klinkt raar, maar toch).

    Heb ik iemand gemist?

    Ik vraag wat opinies op waarom Myon op Gemu zou gestemd hebben, want dat bugde me wel sinds hij dat deed.

    Morgen is het halve schooldag en dan zal ik wat argumenten posten ipv meningen.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Sophie wo feb 15, 2012 12:52 am

    Urameshiya schreef:
    Maar okee, ik snap nu waar het misverstand in zat! Sorry! Mijn vraag was misschien ook wel gewoon niet duidelijk.

    Haha, niet veel, ik wilde je gewoon trollen, het was een slechte poging, maar nogmaals, ik was echt zó moe.
    Ik heb het woord weerwolven niet eens gelezen, ik viel toen echt half in slaap. ^^;
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gemu wo feb 15, 2012 7:52 am

    UNOwen schreef:Wolven houden geen contact met elkaar.

    *ahem*

    Oh jawel hoor.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Sophie wo feb 15, 2012 11:41 am

    UNOwen schreef:Gemu is een mysterie, niet veel informatie. Ik zou zeggen burger want Myon had op haar gestemd in het begin.

    Spoiler, Gemu is een hij!

    ..Dat is eigenlijk alles wat ik wilde zeggen.
    Jullie praten veel over de galg, maar vergeet de burgemeester niet!
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Olly wo feb 15, 2012 12:38 pm

    Jaaa, burgemeester. Laat ik dan maar weer eens iemand aanwijzen. De vorige keer heeft de felle strijd tussen Ura en Pyon voor mij een goede kandidaat naar voren gebracht, maar ik weet niet of ik dat weer durf. Remilia en UNO staan vrij recht tegenover elkaar, maar helaas ben ik over de een niet zekerder dan de ander. Wel durf ik zachtjes te speculeren dat ze niet aan dezelfde kant staan.
    Wie blijven er dan nog over?
    -Myon
    -Gemu
    -Suus
    -Ranivus
    -Rage
    -Michi
    -Eeeen ikzelf

    Ten eerste vallen Myon (obviouswolf) en ik af voor mij. Ik vind het niet kunnen om op jezelf te stemmen, als ik een leidersfiguur zou zijn hoor ik dat vanzelf wel terug.
    Dan heb je het groepje Rage, Suus en Michi die vrij weinig zeggen, waardoor we vrij weinig over ze weten. Van deze drie vertrouw ik Michi nog het meest, maar dat vertrouwen begint af te nemen.

    Dan heb je nog Gemu en Ranivus, van wiens onschuldigheid ik beide overtuigd ben. Ik kan het overwegen om op Gemu te stemmen, omdat hij mij tenminste niet verdenkt, maar verder vind ik de één niet beter dan de ander.

    Graag hoor ik jullie overwegingen, vooral over deze laatste twee, om de keuze voor mij wat te verlichten.

    Mijn stem voor de galg zal al wel te raden zijn...
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gemu wo feb 15, 2012 1:42 pm

    Ik zit nog even te denken, we hebben nu drie nachten gehad, toch? Eerst jasper dood, toen niemand, en toen Ura. In de laatste nacht zag hij Myon, daarvoor Pyonta, maar wie zag hij dan in de eerste nacht.. Jasper ofzo?

    Even terug lezen of ik het in zijn lijst van verdenkingen kan terugvinden.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen wo feb 15, 2012 1:46 pm

    Gemu schreef:
    UNOwen schreef:Wolven houden geen contact met elkaar.

    *ahem*

    Oh jawel hoor.
    Natuurlijk wel, maar niet in dit topic. Ze doen dat wel via PM's of iets anders, maar ik denk dat ze zo weinig mogelijk met elkaar te maken willen hebben binnen dit topic.

    Skip schreef:
    Uno schreef:Gemu is een mysterie, niet veel informatie. Ik zou zeggen burger want Myon had op haar gestemd in het begin.



    Spoiler, Gemu is een hij!

    ..Dat is eigenlijk alles wat ik wilde zeggen.
    Jullie praten veel over de galg, maar vergeet de burgemeester niet!
    Mijn excuses

    Over Remilia, ik denk eigenlijk dat ze een fanatieke burger is die op een verkeerd spoor gezet is.


    Laatst aangepast door UNOwen op wo feb 15, 2012 2:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Olly wo feb 15, 2012 2:01 pm

    Gemu schreef:Ik zit nog even te denken, we hebben nu drie nachten gehad, toch? Eerst jasper dood, toen niemand, en toen Ura. In de laatste nacht zag hij Myon, daarvoor Pyonta, maar wie zag hij dan in de eerste nacht.. Jasper ofzo?

    Even terug lezen of ik het in zijn lijst van verdenkingen kan terugvinden.

    Op pagina 9 worden zowel jij als Remilia als burgers bestempeld door Ura. Dit geeft mij toch de indruk dat hij een van jullie gezien moet hebben.

    Mijn burgemeesterstem neight steeds meer naar Gemu, sorry Ranivus
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gemu wo feb 15, 2012 3:13 pm

    Hij vond mij en iedereen verdacht op het allerlaatste moment, en ook al ontstond er een korte discussie op het allerlaatste moment, denk ik dat hij Remilia gezien heeft.


    Edit: Ook wil ik Michi nog wel eens horen, trouwens.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 9:46 pm