Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Ranfox
Gemu
Michiresu
Urameshiya
Rage
Remilia~
Pyonta-kun
Olly
Suuschuu
Ranivus
UNOwen
Toumyon
Faolinn
Sophie
18 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon wo feb 15, 2012 5:13 pm

    MAAK MIJ BURGEMEESTER EN IK ZAL JULLIE BELONEN...MET MIJN TANDEN! Yukkuri R

    Nee echt kies een burgemeester.
    Pak maar Gemu hij is een goede keus. Yukkuri R
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Rage do feb 16, 2012 10:06 am

    Wat zijn de stemmen voor de burgemeester op het moment?
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Suuschuu do feb 16, 2012 1:38 pm

    Door Myon zijn reactie ben ik om eerlijk te zijn ook ergens bang dat we iemand in vertrouwen nemen terwijl dat niet moet of omdat Myon zo reageert omdat hij weet dat hij er waarschijnlijk wel uit gaat.

    Gemu, Remilia en Ranivus vertrouw ik nu wel eigenlijk het meest aangezien ze al heel veel in breng hebben gebracht. Gemu heeft Pyonta als verdachte gesteld waar hij ook juist in zat. Remilia heeft ook erg mee zitten denken om de wolven te kunnen opsporen, dit lijkt me niet iets wat een wolf zou doen. Ranivus stel ik voornamelijk safe omdat haar verdachten lijstje zowel Pyonta als Myon in het rood had als mogelijke wolf.

    Rage en Michi vind ik lastig, ik heb zelf ook weinig gezegt en ook niet aanwezig geweest maar ik heb al begrepen dat Rage gewoon Rage is, ik heb ook bij hem niet het vermoeden dat hij een wolf is. Wat Gemu ook al zei, wil ik meer van Michi horen.

    UNOwen en Olly heb ik heel erg mijn twijfels over. Ik denk om eerlijk te zijn niet dat Olly een wolf is, maar ik weet ook dat Olly een erg goeie speler waar ik gewoon moeilijk kan aflezen of ze wel of geen wolf is. Ik denk om eerlijk te zijn niet dat ze nu een wolf is. UNOWen heeft het wel heel erg tegen me, hij verdacht me van wolf, toen niet en nu weer wel. Ik wil ook graag weten waarom, ook verdenk ik hem voornamelijk van wolf omdat Myon ook tegen me was terwijl ik UNOWen zijn argumenten gewoon niet sterk vond.

    Voor burgemeester stem ik op Remilia, ik vertrouw Gemu en Ranivus ook maar ik denk dat Remilia wel een geschikte burgemeester is.
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Michiresu do feb 16, 2012 2:21 pm

    Als we weer voor burgemeester moeten stemmen hou ik deze nog steeds bij remilia.
    Ik vertrouw haar nog het meest eigenlijk.

    Mijn stem voor galg gaat dus duidelijk naar myon.

    omdat myon gemu nogal lijkt te willen om burgemeester te worden weet ik niet wat ik er moet van denken. Kiest hij gemu omdat het een medewolf is? Of neemt hij gemu als onschuldige burger zodat wij zouden gaan denken dat het een wolf is?

    Also, ik ben wat stiller omdat ik het de laatste weken nogal druk heb in m'n kleine leventje :x Ook word ik niet echt verdacht, dus sorry dat ik zo stil ben :x
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen do feb 16, 2012 5:17 pm

    Ik denk niet dat we ook maar moeten lezen wat Myon schrijft. Hij wil ons tegen elkaar opzetten zodat we een burger gaan ophangen. Hou er gewoon geen rekening mee. Baseer je alleen op wat de mensen zelf zeggen.

    @Suuchuu, het doel van de wolven is om als burger over te komen, dus natuurlijk gaan ze wel wolven 'opsporen', alleen zullen de aanklachten niet tegen een andere wolf zijn. Wat weerhoudt een wolf ervan om argumenten te geven om iemand anders aan de galg te krijgen? Dat terzijde denk ik ook dat Remi burger is.

    En je verdenkt mij omdat Myon jou verdacht op basis van mijn argument dat ik zelf niet sterk vond. Daar kan ik niet bij. Myon is een wolf dus natuurlijk grijpt ie elk argument aan om de aandacht op iemand anders te vestigen.

    Burgemeester: Remilia
    Galg: Myon
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon do feb 16, 2012 6:01 pm

    UNO spreekt de waarheid, hij is gewoon een burger.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Olly do feb 16, 2012 6:21 pm

    Leuk hoor Myon, een beetje van alles roepen. -ignore modus-

    @De mensen hierboven: Zoals al eerder vermeld vind ik Remilia toch een risico, omdat ze of heel erg goed of heel erg slecht is, maar als jullie allemaal zo zeker zijn ben ik bereid mee te gaan. Ik wil wel akkoord gaan met een Gemu of een Remilia.

    -houdt op met Myon te negeren-
    En JIJ mag aan de galg
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon do feb 16, 2012 6:28 pm

    Olly schreef:
    -houdt op met Myon te negeren-
    En JIJ mag aan de galg

    OH HEY...ik vergat helemaal te stemmen...

    ik stem voor Remilia als burgemeester.
    en Suus voor de galg.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Suuschuu do feb 16, 2012 7:45 pm

    @ UNOwen, ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Je stelt me vast als wolf en ik vroeg waarom.

    @ Myon, waarom ben je zo zeker dat UNOWen een burger is?

    Burgemeester stem: Remilia
    Galg stem: Myon
    Ranivus
    Ranivus
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : In m'n bed blijven liggen als het eten op tafel staat

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Ranivus do feb 16, 2012 8:12 pm

    Ik was het kiezen voor burgemeesterschap helemaal vergeten! o -o
    Nu Ura, waarvan we allemaal weten dat hij 100% burger was, is opgegeten, moeten we inderdaad een andere burgemeester kiezen. Ura was een slimme, goed oplettende ''leider'', dus we moeten net zo'n iemand voor in de plaats nemen.
    Naar mijn mening is Remi daarvoor de beste geselecteerde. Naast Ura was zij degene die het meest poste en ook goeie argumenten bij haar meningen vrij heeft gegeven. Daarom zou haar het burgermeesterschap het meest schikken.

    Voor de galg stem ik op Myon, maar dit was hopelijk al duidelijk... x3
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen do feb 16, 2012 8:45 pm

    @Suushuu, ik zei "ik hou je als mogelijke wolf" =/= "ik denk dat jij een wolf bent."
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon do feb 16, 2012 9:08 pm

    Suuschuu schreef:
    @ Myon, waarom ben je zo zeker dat UNOWen een burger is?

    Burgemeester stem: Remilia
    Galg stem: Myon

    Muhahahaha, jullie vertrouwen Remi, mooi.
    waarom ik zo zeker ben?
    denk na, waarom zou ik zeggen dat UNO een burger is?
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gemu do feb 16, 2012 10:41 pm

    Mijn galgenstem gaat naar Myon.



    Mijn burgemeesterstem gaat naar...


    Rage.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ do feb 16, 2012 10:54 pm

    En opnieuw zie ik een reden om UNO te verdenken.
    Gewoon door Myon.

    "Pak maar Gemu hij is een goede keus."

    "Muhahahaha, jullie vertrouwen Remi, mooi. "

    En dan: "UNO spreekt de waarheid, hij is gewoon een burger"
    Ik weet van mezelf dat ik een burger ben en geloof dat Gemu er ook 1 is.
    En heb denk ik wel genoeg redenen om Gemu ook te kunnen vertrouwen.

    Maar ik ben het ook met UNO eens, dat we Myon's troll berichtjes moeten negeren.
    Just sayin' though.

    UNO: "Zeg me nu niet dat je niet doorhad dat Ura de ziener was, Ranivus... "

    Ja, sorry maar dat duurde bij mij ook even totdat ik het door had xD
    Ik had wel vermoedens, totdat..maandag ofzo?


    Mensen die mogelijk burger zijn:

    Gemu
    Ranivus
    Suuschuu

    Middelmatig:
    Michiresu
    Rage
    Olly

    Mogelijke wolven:
    UNOwen

    Wolf :
    Myon

    Burgemeester stem: Gemu of Rani? Ehm, ik kies voor Gemu.
    Galg: Myon.


    Ik denk dat het wel eens tijd zou kunnen zijn voor een douche?
    Like, van de priester? We kunnen er achter komen of ik helemaal fout zit met Uno of juist goed. Ik zeg dit maar voor extra zekerheid en dat we dus zeker weten dat we geen burger ophangen in plaats van een weerwolf.
    Goed idee? Priester in het spel ergens?
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen do feb 16, 2012 11:40 pm

    Hah, vanaf Ura's statement "Pyonta IS een wolf" was het voor mij duidelijk genoeg.

    En Remilia, ik weet niet of je het zag maar hij bestempelde jou ook als wolf dus ik weet niet of je hem nu ook nog wil geloven.

    En ja! Besprenkel me met water! Dan zien jullie vanzelf wat ik ben. Maar dat zou tegelijkertijd een verspilling zijn om een extra wolf te ontmaskeren.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 2:02 pm