Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Ranfox
Gemu
Michiresu
Urameshiya
Rage
Remilia~
Pyonta-kun
Olly
Suuschuu
Ranivus
UNOwen
Toumyon
Faolinn
Sophie
18 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Michiresu di feb 28, 2012 11:03 am

    Olly schreef:Gemu, ik heb praktisch gezien mijn rol al voorgekauwd (see what I did there)...
    Kom op, ik ben geen wolf, en geen normale burger, maar toch weet ik het aantal wolven. Ik neem aan dat jullie de wijze burger wel kennen.

    En lieve meisjes en jongetje, als ik echt een wolf was had ik toch nooit zo'n massale spot op mijzelf gericht? Of ik ben een domme wolf, of een wijze burger.
    Ik vrees dat alles nu van jullie, Remilia en Gemu, afhangt, want Michi en ik zullen zeer waarschijnlijk naar elkaar gaan wijzen.

    als jij blijkt een slimme burger te zijn, dan zou de enige verdachte voor mij gemu kunnen zijn. Maar ik heb niet echt bewijs daarvoor, trouwens ook niet voor jou hoor. Maar 1 ding is zeker en dat is dat Remilia safe staat bij mij.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Olly di feb 28, 2012 11:06 am

    Michiresu schreef:
    Olly schreef:Gemu, ik heb praktisch gezien mijn rol al voorgekauwd (see what I did there)...
    Kom op, ik ben geen wolf, en geen normale burger, maar toch weet ik het aantal wolven. Ik neem aan dat jullie de wijze burger wel kennen.

    En lieve meisjes en jongetje, als ik echt een wolf was had ik toch nooit zo'n massale spot op mijzelf gericht? Of ik ben een domme wolf, of een wijze burger.
    Ik vrees dat alles nu van jullie, Remilia en Gemu, afhangt, want Michi en ik zullen zeer waarschijnlijk naar elkaar gaan wijzen.

    als jij blijkt een slimme burger te zijn, dan zou de enige verdachte voor mij gemu kunnen zijn. Maar ik heb niet echt bewijs daarvoor, trouwens ook niet voor jou hoor. Maar 1 ding is zeker en dat is dat Remilia safe staat bij mij.

    Oh, als Gemu opeens een wolf blijkt te zijn zou ik me zo stom voelen D:
    Maar ik ben het met je eens, Remilia's onschuld is bewezen, ben ik even blij dat ze burgemeester is.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ di feb 28, 2012 11:18 am

    Olly schreef:Gemu, ik heb praktisch gezien mijn rol al voorgekauwd (see what I did there)...
    Kom op, ik ben geen wolf, en geen normale burger, maar toch weet ik het aantal wolven. Ik neem aan dat jullie de wijze burger wel kennen.

    En lieve meisjes en jongetje, als ik echt een wolf was had ik toch nooit zo'n massale spot op mijzelf gericht? Of ik ben een domme wolf, of een wijze burger.
    Ik vrees dat alles nu van jullie, Remilia en Gemu, afhangt, want Michi en ik zullen zeer waarschijnlijk naar elkaar gaan wijzen.

    Je neemt aan ja. Maar helaas nee, ik ken die rol niet.
    Leg eens even uit? Helpt alleen maar meer bij mijn beslissing.

    En lieve meisjes en jongetje,

    [bijdehand]De meeste van die jongetje en meisjes zijn wel volwassen, dus ik zou zeggen "meneer en mevrouw."
    Wil je dat toch in het verkleind zeggen dan, mevrouwtjes en meneertje. [/bijdehand]


    Euhmm, ik wacht nog even af op Olly's uitleg over haar rol.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Sophie di feb 28, 2012 11:31 am

    Faolinn schreef:UNOwen, bij mij zou je onmiddelijk voor het volgende potje geschorst zijn als je zoiets zou flikken...

    Doden zijn dood en praten dus niet over het spel.

    De pot beschuldigt de ketel-

    Nee sorry dat was flauw, ik snap je punt.

    Dat de doden hier posten is al een ding, maar ga alsjeblieft niet hardop je gedachten delen, dat is niet eerlijk.
    Niet meer doen svp!
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gemu di feb 28, 2012 11:37 am

    Ik heb ook al een idee wat Olga zou kunnen zijn, daar niet van, maar als we hier de laatste dag van kunnen maken stel ik voor dat ze het toch opnoemt.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ di feb 28, 2012 12:00 pm

    Had ze dat al niet verteld?
    De wijze burger? Of lees/begrijp ik het verkeerd?
    Ik ken de rol niet.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gemu di feb 28, 2012 1:46 pm

    Ik weet van mezelf dat ik een burger ben.
    Remilia heeft bewezen een heks te zijn.
    Olga heeft ook een rol waarbij ze dingen te weten is gekomen.
    Michi is een burger?

    Afgaand op dit lijstje vind ik Michi het onduidelijkst en dus het meest verdacht.
    Maar:

    Pagina 15:
    Olly schreef:
    Verder denk ik dat we alle wolven toch al gevonden hebben, dus waarom zou ik dan een wolf zijn.
    Olly schreef:
    Ik zat zo in spanning, waarschijnlijk nog meer dan de rest van jullie, ik wist namelijk als enige met hoeveel wolven we dit spel begonnen zijn.
    Vier.
    Als Rage geen wolf was geweest dan waren we wel screwed geweest, maar gelukkig is het tegendeel waar.

    Ik vind dit nog wel een beetje tegenstrijdig klinken. Als je weet hoe het zit en we deze dag alles kunnen beëindigen, kun je dat een volledige uitleg geven?

    Bovendien.. waarom kozen de wolven ervoor op Ranivus dood te maken?
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Michiresu di feb 28, 2012 2:34 pm

    geen idee. Persoonlijk had ik gedacht dat ze remi zouden gepakt hebben.
    en tja over mij, vraag maar wat je wilt weten zou ik zeggen.

    Nu begin ik steeds meer te twijfelen tussen gemu en olly.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Olly di feb 28, 2012 6:28 pm

    De wijze burger mag aan het begin van het spel de spelleider 1 vraag stellen, over de rollen in het spel. Natuurlijk was mijn vraag "Hoeveel wolven zitten er in het spel?".
    Vier dus.

    Op het moment dat ik vertelde dat we alle wolven al gevonden hadden, ging ik ervan uit dat Rage en UNO wolven waren en voor mij maakte dat vier.
    Alles wat ik weet is dat er vier wolven waren.

    En ik heb wel een idee waarom de wolven Ranivus gegeten hebben, het is misschien een beetje ver gezocht, maar hier komt het...
    -Wij wisten dat heks Remilia zou moorden, dus de wolven wisten het ook.
    -Hierdoor moesten ze de kans dat Remilia een wolf zou vermoorden zo klein mogelijk maken, ze moesten Remilia dus genoeg opties geven.
    -Dit konden ze bereiken door Remilia zelf te vermoorden, wat verwacht zou worden of door een in Remilia's ogen onschuldige burger te vermoorden. Dit was dus Ranivus.

    ^Het bovenstaande kan er dus ook op wijzen dat de andere vertrouwelingen van Remilia wel eens wolven kunnen zijn.
    Nu beginnen mijn twijfels bij Gemu...
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gemu di feb 28, 2012 6:37 pm

    De wijze burger! Deze kende ik nog niet.
    Bedankt voor je opheldering Olga, nu kan ik je beter vertrouwen.

    Ik kan mijzelf helaas niet bewijzen door een speciale rol uit te geven, want ik ben gewoon een burger. Meer kan ik eigenlijk niet zeggen.

    Dus tenzij Olga of Remilia toch nog een wolf blijken te zijn waar ik niet in geloof, moet Michi de wolf zijn.
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Michiresu di feb 28, 2012 6:46 pm

    Gemu schreef:De wijze burger! Deze kende ik nog niet.
    Bedankt voor je opheldering Olga, nu kan ik je beter vertrouwen.

    Ik kan mijzelf helaas niet bewijzen door een speciale rol uit te geven, want ik ben gewoon een burger. Meer kan ik eigenlijk niet zeggen.

    Dus tenzij Olga of Remilia toch nog een wolf blijken te zijn waar ik niet in geloof, moet Michi de wolf zijn.

    je liegt. Jij bent de wolf.

    edit:

    waarom jij de wolf bent?
    Well we weten allemaal dat remilia de wolf niet is.
    olly heeft ook net een goede theorie gegeven dat ze de wijze burger blijkt te zijn.
    Dus zie je mij maar als wolf aan om je eigen vel te beschermen.
    Ik weet mijn stem voor de galg al.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gemu di feb 28, 2012 8:29 pm

    Michiresu schreef:
    Gemu schreef:De wijze burger! Deze kende ik nog niet.
    Bedankt voor je opheldering Olga, nu kan ik je beter vertrouwen.

    Ik kan mijzelf helaas niet bewijzen door een speciale rol uit te geven, want ik ben gewoon een burger. Meer kan ik eigenlijk niet zeggen.

    Dus tenzij Olga of Remilia toch nog een wolf blijken te zijn waar ik niet in geloof, moet Michi de wolf zijn.

    je liegt. Jij bent de wolf.

    edit:

    waarom jij de wolf bent?
    Well we weten allemaal dat remilia de wolf niet is.
    olly heeft ook net een goede theorie gegeven dat ze de wijze burger blijkt te zijn.
    Dus zie je mij maar als wolf aan om je eigen vel te beschermen.
    Ik weet mijn stem voor de galg al.


    Nope. Nope nope nope nope nope.

    Waarom zou ik als wolfzijnde al mijn medewolven hebben verdacht? Dat zou veels te riskant zijn.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ wo feb 29, 2012 12:48 am

    Olly?
    Is dit de eerste keer dat je Weerwolven speelt?
    En dan heb ik het niet over hier op het forum.
    Kende je het spel nog niet voordat je aan deze ronde meedeed?

    Na je antwoord leg ik de random question wel uit.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Olly wo feb 29, 2012 1:02 am

    Remilia~ schreef:Olly?
    Is dit de eerste keer dat je Weerwolven speelt?
    En dan heb ik het niet over hier op het forum.
    Kende je het spel nog niet voordat je aan deze ronde meedeed?

    Na je antwoord leg ik de random question wel uit.

    Nu word ik bang voor het addertje onder het gras.
    Doen we het zo, jij vertelt mij over het addertje, of je leidt het antwoord af uit de rest van dit topic, dat lukt je vast. Je bent slim.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ wo feb 29, 2012 11:30 am

    Nope. Just a question.
    En waarom zou je bang moeten zijn? Als je geen wolf bent dan hoef je er niet bang voor te zijn...toch?
    Op basis van dat antwoord heb ik een bevestiging om je te kunnen vertrouwen. That's all.
    Just answer it. Ik hoef niet het hele topic te doorzoeken als ik zo'n simpele, niets voorstellende vraag gewoon aan de persoon zelf kan vragen.
    Bij het spel hoort er vragen gesteld te worden.
    En als degene die niet wilt antwoorden dan is dat vaak altijd verdacht. En vooral als het om zo'n simpele gaat.
    Misschien dat je bang wordt, omdat de vraag zo simpel is. Kan ook.
    Toch verzoek ik je die te beantwoorden.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 2:18 pm