Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Ranfox
Gemu
Michiresu
Urameshiya
Rage
Remilia~
Pyonta-kun
Olly
Suuschuu
Ranivus
UNOwen
Toumyon
Faolinn
Sophie
18 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon za feb 04, 2012 6:56 pm

    Alright hier is mijn lijstje en van wat ik van anderen mensen vind.

    Groen = burger?
    wit = neutraal.
    geel = verdacht.
    rood = wolf?

    omdat Ura mij vraagt waarom ik op gemu heb gestemd zal ik daar maar mee beginnen.

    Gemu.

    Ik heb Gemu in de gaten gehouden in het begin tot het einde van dag 1, bijna geen actiefheid...vast bezig met iets anders.
    Gemu:"ik ga nog eens allen post doorlezen." mijn reactie?(oh oke, daar ben je, geen problemen mee, post gerust wanneer je het nodig vind.)
    ik vond het nogal lang duuren, en het viel me ook op dat NIEMAND, ik herhaal NIEMAND Gemu's naam heeft gezegd, misschien omdat Gemu het sluw speelt als wolf, en dat zijn wolven er mee akkoord gaan.(in anderen woorden:"lurken".)
    daarna stemt hij op Pyonta...uhm okay, serieus? waarom?


    Remilia.

    Niet omdat ze op mij heeft gestemt maar ook omdat ik haar actie in het begin gewoon raar vond en vrij absurd.
    hier zag ik ook meteen een lijstje van vertrouwde mensen, ik geloofde gewoon me ogen niet met hoe snel dat was.
    Ik heb toen begrepen dat het ook gewoon een truc kon zijn om haar medewolven alvast ter bescherming te zetten.
    slim hoor...
    oke je had inderdaad gezegd dat het een stom idee was paar posts erna.
    en dan ga je ook weer meteen met Ura mee en stem je op mij, waarom, omdat ik met UNO mee ging, of omdat ik niks beters had te bieden?
    ik was niet verast dat Ura op mij zou stemmen...maar daar kom ik later op terug, dus Remi is verdacht voor mij.


    Suus

    ik vond dat UNO een sterk punt had, en ookal zouden er geen nieuwe spelers zijn, zou je het alsnog niet moeten zeggen.
    misschien klopt het wat je had gezegd maar echt, het was gewoon een actie die om aandacht vroeg, slechte aandacht die je daarna van UNO kreeg.
    ik vond dat UNO gelijk had, maar ik had je ook op skype gevraagd om je te herpakken in mijn vertrouwen.
    en dat heb je gedaan.
    dus je bent niet rood maar hebt je herpakt naar geel.

    Ura

    Ura heeft mij niet veel laten zien op dag 1, misschien niet raar, want het is altijd moeilijk op dag 1.
    hij heeft verder alleen gediscussieerd over anderen hun posts en argumenten, geen problemen mee, maar Ura speelde het safe en ging niet in de aanval...tot dat...hij oppeens op MIJ stemde...oke?
    eerlijk gezegd was ik niet verast ik heb mijn speelstijl qua het vorige potje ook niet veel aangepast.
    dus Ura staat voor mij neutraal.

    Olly
    heeft hetzelfde als Ura veel meegepraat over wat anderen hebben gezegd, ik heb verder nog geen ideeën over Olly, maar ze heeft me verder wel een goede indruk gegeven op dag 1.


    Ranivus

    Ranivus schreef:
    Toumyon schreef:
    Ranivus

    ze heeft veel meegepraat over wat de rest heeft gepost en in het algemeen heeft ze mij een keurige indruk gegeven, ze heeft wel op Ranfox gestemd die uiteindelijk een burger bleek te zijn...ouch, wolf of niet...ik zal je nu wel in de gaten houden.
    Als je nog eens goed terugkijkt, kan je zien dat ik UNO heb gestemd, niet op Ranfox...

    getver...dat is waar ook.

    dit veranderd wel mijn mening niet over je though...omdat ik zoals ik al heb gezegd UNO vertrouw.

    Michiresu

    Net als Gemu heeft ze het nogal lurk achtig gespeeld maar ze heeft meer gepraat en was ook tegen het idee van remi's "wie was wel en niet online in het weekend" post.
    door die post heeft michi het net gered in de neutralen rank van vertrouwen.
    en ik weet dat er meer mensen waren die tegen het idee waren, maar voor michi vond ik dit meer overtuigend.


    Ness

    meerderen mensen hebben gezegd dat ze problemen heeft met op de computer te komen ofzo iets...oke, verder heb ik dus geen mening over Ness.


    Rage

    Rage is being Rage zoals UNO al posten, maar hij heeft uiteindelijk niet gestemd...waarom?
    als Rage niet wat meer mee praat over onze situatie begin ik hem ook te verdenken.


    Pyon

    bij Pyon heb ik nog geen wolfachtigheid gezien...Pyon heeft op zijn Pyonheid gepost...verder heb ik Pyon's activiteit niet zo in de gaten gehouden, tijd om dat eens te gaan doen. ^^;


    UNO

    UNO neem ik ter vertrouwen in omdat hij me heeft laten zien dat hij mij ook wel een beetje ter bescherming nam door de posts in de chat te copy&pasten briliant, ik had dat nooit verwacht dat hij dat zou doen.
    UNO heeft mij dus wel zo goed als bewezen een burger te zijn...voorlopig.
    En serieus zou ik echt METEEN toen dag 1 begon me medewolf aanvallen als wij wolven zouden zijn?



    nogmaals zal ik hier even de namen zetten.(in geen volgorden)

    Gemu.
    Remilia.
    Suus.
    Ura.
    Ranivus.
    Michiresu.
    Ness.
    Pyon.
    Rage.
    UNO


    Laatst aangepast door Toumyon op za feb 04, 2012 8:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Ranivus fix...)
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Michiresu za feb 04, 2012 7:04 pm

    urg ik baal nu dat ik op ranfox gestemd heb.
    En rage, jou vind ik ook maar een beetje verdacht dat je niet veel mee discusieert in het topic. Gebeurt hier iets achter de schermen dat wij niet mogen weten?

    *narrows her eyes even more*
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Urameshiya za feb 04, 2012 7:10 pm

    @Ranivus: Ik begrijp wel wat je bedoelt, en ik herken het gevoel. Ik verdedig me alleen omdat een tweede plaats op je verdachtenlijst toch een redelijk ernstige beschuldiging is. Ik denk niet dat je kwade bedoelingen hebt, ik heb eerder de indruk dat je een burger bent die je vergist. Zie hieronder voor meer uitleg.

    @Rage: Als jij het verdacht vindt als mensen anderen beschuldigen, moet je eens gaan kijken wat ik nu ga doen! Oh, en als je het nog niet gemerkt had, elkaar beschuldigen is waar dit spel om draait. Als je er niet op tijd in slaagt de echte wolven aan te wijzen, loopt het verkeerd met het dorp af.

    Ranfox schreef:Zoals ik al eerder vermeld had. Ik ben een doodgewone burger.
    Moet ik je echt uitleggen waarom we er niks mee opschieten als je roept dat je een burger bent?

    Maar jammer is het zeker. Ik heb deze hele ronde nog eens doorgelezen, en dat heeft me wat nieuwe inzichten opgeleverd. Ik ben er eigenlijk bijna zeker van dat ik nu in de juiste richting zit. Luister en huiver!



    Inzicht nummer 1: Pyonta is een wolf.
    Spoiler:
    Hier ben ik eigenlijk haast zeker van, dus op basis hiervan redeneer ik verder.

    Inzicht nummer 2: Remi is een burger.
    Spoiler:

    Inzicht nummer 3: Gemu is een burger.
    Spoiler:
    Over deze twee ben ik ook behoorlijk zeker.

    De grotere vraag is natuurlijk wie er nog meer wolven zouden kunnen zijn.

    Inzicht nummer 4: Uno zou heel goed de tweede wolf kunnen zijn.
    Spoiler:

    Over een derde en mogelijke vierde wolf durf ik nog niet heel veel te zeggen, maar ik kan wel een goede kandidaat aanwijzen.

    Inzicht nummer 5: Myon zou er ook goed bij kunnen horen.
    Spoiler:


    Tot slot zal ik alle overige spelers even kort langsgaan en mijn mening over hen geven.
    Spoiler:

    Overigens, aangezien we met 14 spelers zijn begonnen, lijkt 4 wolven me niet onrealistisch. Ik weet uit ervaring dat je als wolf makkelijk even vergeet dat de burgers niet weten met hoeveel je bent, dus misschien kunnen we het onderstaande wel als een hint opvatten. Ik weet echt niet of we er iets uit op kunnen maken, maar voor de zekerheid plak ik het hier alvast op. Het is tenslotte maar de vraag of ik lang genoeg zal leven om het moment mee te maken dat we echt nodig moeten weten hoeveel wolven er nog zijn.
    Pyonta schreef:
    Ranfox schreef:...*3 verdachten*...
    Goed gedaan Dirk! Je hebt zo te zien zo'n beetje alle wolven gevonden. UNO was fel tegen Remi, Rage en Myon kwamen voor hem op. Dat zijn dus 3 wolven omdat Remi's post werd afgekraakt. Bij deze stel ik me ook beschikbaar als verdachte omdat ik Remi's post ook niet tof vond, voor als je er nog eentje nodig had.

    Hoe dan ook, aangezien Pyonta nu mijn hoofdverdachte is, lijkt me een waarschuwing op zijn plaats. Hij zal nu ongetwijfeld een ijzersterke verdediging gaan neerzetten. Ongeacht of hij een wolf is of een burger, ik verwacht van hem nu het nodige tegengas. Hij zal er ook vast en zeker voor oppassen meer uitglijders te maken waarop ik hem kan betrappen.

    Dat hij met een fraai tegenbetoog komt zegt dus niets over of hij een wolf of een burger is. En misschien zullen er vervolgens medewolven opstaan om te zeggen dat hij eigenlijk best wel een punt heeft met zijn verdediging. Maar ik ga me niet door mooie woorden laten misleiden - en ik betwijfel ten zeerste dat hij mijn argumenten voldoende aan kan vechten om me van mijn overtuiging dat hij een wolf is af te brengen. Ik roep de rest van de burgers op hetzelfde te doen.

    Zo, dat lijkt me wel genoeg voor deze aflevering van de Hersenspinsels van Ura. Ik hoop dat jullie het net zo leuk vonden als ik. Wordt hopelijk vervolgd.

    (Disclaimer: Net als vorige keer is het allemaal niet persoonlijk bedoeld.)



    tl;dr: Pyonta is een wolf. Uno denk ik ook. Myon zou een goeie derde kunnen zijn, maar daar ben ik ietsje minder zeker van.

    Gemu schreef:Ik heb mijn grootste twijfels bij Myon en UNOwen.. Maar ook niet zeker. Pyon vertrouw ik ook niet helemaal.. Ik heb de intuïtie van een kamerplant, dus ik durf nog niet te wijzen, maar toch neigt mijn gevoel momenteel het meest naar Pyonta, dan Myon, en dan UNOwen. Ik vind Pyon nogal in de aanval gaan en dat ben ik niet van hem gewend.
    Gemu, ik vermoed dat jouw intuitie die van de gemiddelde kamerplant ver overstijgt.



    Toevoeging omdat Myon nu gepost heeft terwijl ik bezig was:
    Haha, je hebt vanaf het begin iemand in de gaten gehouden van die je verdacht wegens inactiviteit? Moet ik je op de tegenstelling wijzen of zie je het zelf al?

    Maargoed, lees mijn post hierboven maar, dan zal blijken dat je het helemaal verkeerd hebt. De ware wolf is Pyonta, Gemu is ongevaarlijk.

    En dankjewel, je bevestigt me in mijn vermoedens. Uno verklaar je heilig omdat hij jou citeert en van Pyon beweer je dat je niets ongebruikelijks aan hem gezien hebt. Ik denk dat je Pyonta's posts dan nog maar eens moet gaan lezen. En ja, ik denk dat je best vanaf het begin een klein ruzietje met een medewolf zou kunnen faken, omdat je van het vorige potje geleerd hebt dat dat HEEL erg handig kan zijn. En als je het helemaal aan het begin van de eerste week doet, op basis van een zwak argument, weet je al dat je medewolf uiteindelijk toch geen risico loopt om op basis van dat onzinnige ruzietje aan de galg te eindigen.

    Misschien dat ik Myon nu wel net zo verdacht ben gaan vinden als Uno. Een gedeelde tweede plaats is ook niet onaardig. Maar ach, er is nog tijd zat om te beslissen. Voor nu zou ik de aandacht vooral op Pyonta willen richten.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Rage za feb 04, 2012 7:22 pm

    Was gisteren vroeg naar bed gegaan omdat ik naar de klote was door een hele trip door midden Nederland dankzij NS. Zoals sommige weten ben ik bezig met m'n manga aan het tekenen en dat kost natuurlijk een beetje tijd.

    Zoals ik zei, niet veel discussie brengen aan het topic kan ook in het tegen over gestelde brengen. Zoveel mogelijk bezig zijn om zelf niet verdacht te zijn, zoals een paar doen.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ za feb 04, 2012 7:24 pm

    Toumyon schreef:


    Remilia.

    Niet omdat ze op mij heeft gestemt maar ook omdat ik haar actie in het begin gewoon raar vond en vrij absurd.
    hier zag ik ook meteen een lijstje van vertrouwde mensen, ik geloofde gewoon me ogen niet met hoe snel dat was.
    Ik heb toen begrepen dat het ook gewoon een truc kon zijn om haar medewolven alvast ter bescherming te zetten.
    slim hoor...
    oke je had inderdaad gezegd dat het een stom idee was paar posts erna.
    en dan ga je ook weer meteen met Ura mee en stem je op mij, waarom, omdat ik met UNO mee ging, of omdat ik niks beters had te bieden?
    ik was niet verast dat Ura op mij zou stemmen...maar daar kom ik later op terug, dus Remi is verdacht voor mij.

    Niet omdat ze op mij heeft gestemt
    Oh well, dat zou echt voor het eerst zijn xD
    Zover ik heb meegemaakt is ALLES en IEDEREEN meteen verdacht als hij/zij ook maar iets aan jou verdenkt.
    Ik had dit ook verwacht.

    oke je had inderdaad gezegd dat het een stom idee was paar posts erna.
    Nee, dat heb ik nooit gezegd.
    Ik heb alleen dingen gezegd om aan jullie te laten merken dat ik breder kijk dan mijn neus lang is.

    en dan ga je ook weer meteen met Ura mee en stem je op mij, waarom, omdat ik met UNO mee ging, of omdat ik niks beters had te bieden?
    Lawl. Ik ging helemaal niet met Ura mee xD
    Ik kom er zonet pas achter dat Ura idd eerst op jou had gestemt maar het daarna naar Ran verschoof.
    Alhoewel ik Ura's reden om jou op te hangen nog niet kan vinden en er wss overheen lees.
    En sowieso, als er een paar mensen zijn die dan net hetzelfde denken, dan volg ik hem niet meteen.
    Ik heb toch ECHT duidelijk genoeg neergezet waarom ik jou koos voor de galg. Wat verwacht je?
    Dat ik WEER alles ga uitleggen? Blader even een pagina of 2 terug wil je? En lees het langzaam maar vooral GOED.
    En hoezo met UNO meeging? Ik heb het helemaal niet over UNO gehad xD
    Waar haal jij dat echt allemaal vandaan?


    Ik...ik wou nog iets zeggen.
    Ben het vergeten xD Edit het wss later wel als ik er weer op terug kan komen.

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon za feb 04, 2012 7:52 pm

    oke volgende keer als ik een wolf ben zal ik ook maar 2 burgers ter bescherming nemen, en me medewolf aanwijzen, is goed, ik wil je er ook even op wijzen Ura, dat niemand anders behalven Gemu op Pyonta stemde.

    nu wil ik niet Pyonta ter bescherming zetten, misschien heb ik inderdaad iets gemist.

    en zou ik nu ECHT ZO DOM ZIJN, om dat even luid op te roepen in de chat als we wolven waren?(ik en UNO)

    mij kan het eerlijk gezegd net als Ranfox niks schelen als ik op dag 2 word gehangen, dan zal je zelf zien dat ik UNO gewoon vertrouw, niks anders.
    Ranivus
    Ranivus
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : In m'n bed blijven liggen als het eten op tafel staat

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Ranivus za feb 04, 2012 7:53 pm

    Toumyon schreef:
    Ranivus

    ze heeft veel meegepraat over wat de rest heeft gepost en in het algemeen heeft ze mij een keurige indruk gegeven, ze heeft wel op Ranfox gestemd die uiteindelijk een burger bleek te zijn...ouch, wolf of niet...ik zal je nu wel in de gaten houden.
    Als je nog eens goed terugkijkt, kan je zien dat ik UNO heb gestemd, niet op Ranfox...
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon za feb 04, 2012 7:55 pm

    Ranivus schreef:
    Toumyon schreef:
    Ranivus

    ze heeft veel meegepraat over wat de rest heeft gepost en in het algemeen heeft ze mij een keurige indruk gegeven, ze heeft wel op Ranfox gestemd die uiteindelijk een burger bleek te zijn...ouch, wolf of niet...ik zal je nu wel in de gaten houden.
    Als je nog eens goed terugkijkt, kan je zien dat ik UNO heb gestemd, niet op Ranfox...

    getver...dat is waar ook.

    dit veranderd wel mijn mening niet over je though...omdat ik zoals ik al heb gezegd UNO vertrouw.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Urameshiya za feb 04, 2012 8:03 pm

    Toumyon schreef:oke volgende keer als ik een wolf ben zal ik ook maar 2 burgers ter bescherming nemen, en me medewolf aanwijzen, is goed
    Goed, doe dat. Ik ben er op voorbereid.

    Is er soms iets dat je dwars zit?

    Toumyon schreef:ik wil je er ook even op wijzen Ura, dat niemand anders behalven Gemu op Pyonta stemde.
    En dus? Gemu en ik zijn geheel afzonderlijk van elkaar tot de conclusie gekomen dat Pyonta een wolf is. Ik heb zijn stem verder niet in mijn redenering over Pyonta betrokken, hoewel ik helemaal begrijp waarom Gemu op Pyonta stemde.

    Toumyon schreef:en zou ik nu ECHT ZO DOM ZIJN, om dat even luid op te roepen in de chat als we wolven waren?(ik en UNO)
    Wat is er dan dom aan? Je roept nu al voor de tweede keer dat je dat heus niet zou zeggen als je een wolf was, maar waarom niet? Ik zeg ook wel eens in de chat tegen mensen dat ik het wel of niet eens ben met wat ze hier gepost hebben, voordat ik in het topic officieel ga antwoorden. Als ik daar opeens mee zou stoppen op het moment dat ik een keer een wolf was, zou dat toch juist verdacht zijn?
    Dat gaat niet alleen voor mij op, maar ook voor jou en Uno. Ik zie aan de inhoud van die chat-kopie echt niets bijzonders. Elke twee burgers hadden dat tegen elkaar kunnen zeggen. En dus had een wolf/twee wolven het evengoed kunnen zeggen. Zo ingewikkeld is dat toch niet?

    Toumyon schreef:mij kan het eerlijk gezegd net als Ranfox niks schelen als ik op dag 2 word gehangen, dan zal je zelf zien dat ik UNO gewoon vertrouw, niks anders.
    Lees mijn post nog eens? Ik wil helemaal niet dat jij op dag 2 hangt. Ik wil dat Pyonta op dag 2 hangt. Oh, en het lijkt ondertussen mode te worden om dit soort dingen te roepen als je je in het nauw gedreven voelt. Zowel burgers als wolven doen het, dus we hebben er echt niets aan. Als je denkt hier sympathie mee te kunnen winnen, heb je het mis.

    En het lijkt me enigzins overbodig om je er nog op te wijzen, maar als je wilt winnen raad ik je aan te zorgen dat het je wel iets kan schelen of je opgehangen wordt of niet.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen za feb 04, 2012 8:13 pm

    Wat Ura zegt over Pyon, lijkt me goed onderbouwd. Maar nu wil ik me op mijn eigen verdediging (tegen Ura's beschuldigingen, in zijn enorm lange post) focusen.

    Over het feit dat ik zei dat iemand die voor de eerste keer meedeed niet zowiezo een burger is:
    Ik zou dit normaal gezien maar 1 keer gezegd hebben. Maar nadat ik dat de eerste keer zei, waren er nog steeds mensen die zo dachten, dus postte ik dat een tweede keer. Als ik me goed herinner vroeg Remilia toen, op vraag van de tweede post, hoe ik anders behandeld werd. Daarop mijn derde en laatste post over dat onderwerp. Jij laat het lijken alsof ik echt op dat feit bleef hameren, maar de omstandigheden waarmee mensen dingen posten tellen ook mee.
    Waarom zei ik dat? Stel die vraag eens aan jezelf. Ik zei dat omdat er ook meer mensen dan ik voor de eerste keer meedoen. Die dus ook wolven kunnen zijn, ongeacht ze nu voor de eerste keer meedoen of niet.

    Dat argument tegen Suuschuu (dat deel over Suuschuu in Ura's post over mij, kan samengevat worden tot: "Uno vond Suuschuu vanaf het begin al verdacht om een reden die geen steek houdt.") was ver gezocht, dat weet ik. Maar het was nog maar de 1-2e dag van de dag of zo. Omdat er nog niet veel gezegd was, was dat gewoon het enige waarop ik kon steunen op dat moment. Ik vond haar niet verdacht van het niveau van "Jij bent een wolf, zeker weten", gewoon, het viel me op en er was gewoon op dat moment niks anders dat opviel.

    Meningen over mensen veranderen. En mijn mening over Remilia was veranderd.

    Mijn argument "Suuschuu staat percies in het midden van Ran's lijst" slaat natuurlijk nergens meer op nu Ran een burger bleek te zijn. Ik zei dat in de veronderstelling dat Ran een wolf was. Mijn gedachtegang: "Ran is wolf + Suuschuu is wolf = Ran zal geen aandacht op Suus willen vestigen". Maar Ran was een burger, waardoor al mijn argumenten tegen Suuschuu vervallen.


    Urameshiya schreef:
    Uno schreef:Als verdachte eerst had ik Myon. Maar ik heb nog eens nagedacht en hij heeft gewoon gedaan wat hij vorige potjes ook al gedaan heeft, en toen was hij geen wolf.
    Ja, Myon gedraagt zich nu grofweg zo als aan het begin van het vorige potje. Maar hij was toen wel een wolf.
    Hij was wel een wolf? Dan moet ik dat verkeerd gelezen hebben, sorry mensen!

    Myon vertrouwd mij, en ik zie in hem ook geen wolf. Voor mij is die chatlog wel degelijk goed bewijs, omdat, dit weet ik zeker, als ik een wolf zou zijn ik onder geen voorwaarde met medewolven over wolvenzaken zou communiceren via een medium waarbij iedereen mee kan kijken.
    Urameshiya schreef:
    Ik heb van het vorige potje geleerd. Ik houd meer nu rekening met de individuele sterke en zwakke punten van spelers, en wijs niet meer meteen de zwakste posters als waarschijnlijkste wolven aan. Integendeel, Uno is iemand die veel gepost heeft, en zijn beweringen ook onderbouwt. Dat ik ondanks dat niet anders kan dan constateren dat Uno de meest waarschijnlijke tweede wolf is, is voor mij een bevestiging dat ik in de juiste richting zit.
    Dit is wel nog steeds de eerste keer dat ik meedoe, en uberhaubt een spel als dit speel. Onmogelijk dat je op 1 week al mijn sterke en zwakke punten kan onderzoeken. Dit heb ik al gezegd, discusieeren zit in mijn karakter. In mijn dagelijkse leven wil ik ook altijd mijn gelijk halen en het laatste woord hebben.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Toumyon za feb 04, 2012 8:24 pm

    Urameshiya schreef:Als je denkt hier sympathie mee te kunnen winnen, heb je het mis.

    En het lijkt me enigzins overbodig om je er nog op te wijzen, maar als je wilt winnen raad ik je aan te zorgen dat het je wel iets kan schelen of je opgehangen wordt of niet.

    ik wil er geen sympathie mee winnen, ik wil eigenlijk gewoon bewijzen dat ik een burger ben.
    en wanneer weet je dat zeker?
    door een persoon te hangen.

    wil ik gehangen worden, nee, gebeurt het wel, jammer dan.
    ik ben nu gewoon nogal depri, omdat men mij meteen verdenkt omdat mijn speelstijl lijkt op dat van het vorige potje toen ik een wolf was.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Remilia~ za feb 04, 2012 8:31 pm

    Myoooooooon.~
    Mijn gevoelens zijn ook wel eens van: UKHADFKJDSHGJK
    NUUU en nervositeit, maar om me depri te voelen, gaat wel ver hoor ]:
    Het is een spel, en er zijn veel grotere dingen om echt depri om te worden.
    Soo, laat het spel je mood niet veranderen en raap jezelf bij elkaar.
    Je moet je precies voelen zoals je dit zei:
    nee, gebeurt het wel, jammer dan.

    Jamuuurr daaaannn.

    Verder lees ik nu aandachtig mee xD
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Suuschuu za feb 04, 2012 10:12 pm

    @ Myon. Serieus nu? Je vraagt om mijn vertrouwen maar ik krijg het niet van je terug terwijl je zegt dat ik om aandacht vraag en het iets is dat ik niet mag zeggen? Sinds wanneer bepaal jij wie wel en wat niet zegt ._. Ik vind het nu voornamelijk verdacht omdat je op Gemu en Remilia zit omdat ze wel gewoon hele goeie punten hebben maar ook veel inbreng in het spel. Jij bent nu echt op dit moment de laatste die ik ga vertrouwen Myon want je argumenten zijn gewoon niet goed en ik probeer mezelf alleen maar te verdedigen. Bovendien snap ik ook niet dat men zo lang door gaat over het feit dat ik zeg dat mensen die voor het eerst mee doen er niet gelijk uit gaan. Ja, dat is idd algemeen op het forum maar UNOwen kwam over omdat hij bang was om eruit te gaan en ik probeerde hem gerust te stellen. Ik heb al meerdere malen gezegt dat wat ik zei gewoon algemeen was en verder niks inhield. Bovendien, als ik had geweigerd had ik dan wel ineens op rood gestaan? Ik vind dit echt niet sterk van je Myon en je staat op dit moment erg hoog als mogelijkheid van wolf.

    @ Ura. Ik heb ook wel een beetje mijn eigen manier van spelen via het forum, in het vorige potje toen iedereen tegen Pyonta was stapte ik ook uit mijn rol als wolf en kwam voor hem op omdat zijn verdediging ook te sterk was. Dat bracht wel onenigheid met mijn medewolven maar ik wijs sowieso nooit te snel met vingers. Dat kan je sowieso erg verdacht maken maar ik probeer wel gewoon zo veel mogelijk mijn inbreng er in te brengen.

    @ UNOwen. De eerste dag is inderdaad altijd lastig maar het leek heel erg dat je niet naar me zat te luisteren en mij alsnog wou weghebben al heb ik vaak genoeg uitgelegt waarom ik het zei. Dat ik in het midden van Ranfox zijn lijst stond was volgens mij gewoon puur toeval en had ook verder geen inhoud.

    Ik reageer miss wat hard op Myon op het moment, het blijft natuurlijk wel gewoon een spel en ik wil liever niet dat men de verkeerde indruk krijgt. Maar op dit moment verdedig ik mij gewoon, noem het overdreven of wat dan ook maar ik vind Myon zijn argumenten tegen mij niet sterk en ik vind het vreemd dat hij in prive moet gaan vragen dat ik hem wel moet gaan vertrouwen, maar dat het andersom niet zo ligt dus ik weet ook niet wat ik hier van moet denken. Sorry als het misschien te harsh over komt =3=;;
    Ranivus
    Ranivus
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : In m'n bed blijven liggen als het eten op tafel staat

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Ranivus za feb 04, 2012 11:00 pm

    @Ura: Ik begrijp dat je zo over me denkt. Ik ben niet zo heel goed in sterke argumenten verzinnen, op z'n minst bagger, maar ik wil wel heel graag mijn mening uiten en meedenken! Dat ik slecht naar mijn voorgaande posts kijk, is gewoon dom, zo ben ik niet. Dit geldt ook als ik naar de posts naar anderen kijk...
    Mijn IRL relatie met Remi heeft geen invloed op het spel, daar heb ik me vooraf al op 'voorbereid'...

    Nu ik jouw post heb gelezen, is mijn mening veranderd. Je hebt, naar mijn mening, goeie argumenten geplaatst bij iedereen en heeft bij sommigen ook mijn eigen mening veranderd... Hierbij ben je 'geschrapt' van de één na verdachte op mijn lijst! Ik ga nu ook veel beter opletten en betere argumenten proberen te plaatsen!! Je moedigt me een beetje aan, Ura! 8)
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van UNOwen za feb 04, 2012 11:09 pm

    Suuschuu schreef:
    @ UNOwen. De eerste dag is inderdaad altijd lastig maar het leek heel erg dat je niet naar me zat te luisteren en mij alsnog wou weghebben al heb ik vaak genoeg uitgelegt waarom ik het zei. Dat ik in het midden van Ranfox zijn lijst stond was volgens mij gewoon puur toeval en had ook verder geen inhoud.
    Ik weet het ik weet het, dat zei ik al in me post... die argumenten slaan nergens meer op.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 6 -- Spelleider: Skip)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 1:09 pm