Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+16
BaksteenComrade
Olly
Toumyon
TheEternalMokou
rockpad
Sophie
RemiliaxScarlet
XavC
Nekotaku
Pyonta-kun
T
MR.Kriesebo
Remilia~
Shiro
211nafsimreK
Urameshiya
20 plaatsers

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 22 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van UNOwen wo apr 17, 2013 2:05 pm

    Je stelde nu wel voor wat Faolinn al had voorgesteld en wat ik dus al veel eerder had gezegd: inactieve mensen eruit stemmen.
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 22 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van rockpad wo apr 17, 2013 2:21 pm

    Skip schreef:
    Als jullie mij ophangen dan zullen jullie vanzelf zien dat ik onschuldig was.
    is dit een uitdaging?
    want wat nou als we je hangen je opeens toch een wolf blijkt te zijn?
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 22 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Sophie wo apr 17, 2013 2:31 pm

    rockpad schreef:
    Skip schreef:
    Als jullie mij ophangen dan zullen jullie vanzelf zien dat ik onschuldig was.
    is dit een uitdaging?

    Een uitdaging? Niet echt. Overigens had Neko enzo gelijk, ik kan nooit bewijzen dat ik niet de EK ben.

    rockpad schreef:want wat nou als we je hangen je opeens toch een wolf blijkt te zijn?

    Dat kan niet gebeuren, maar als je het per se wilt proberen vind ik het best.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 22 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van UNOwen wo apr 17, 2013 2:34 pm

    Dat zou je zeggen, of je nu wolf of burger bent, Skip. Ik wil maar zeggen dat schreeuwen dat je onschuldig bent nog minder bijdraagt dan slechte posts schrijven en genegeerd worden. Wijs dan iemand aan die volgens jou zou moeten worden opgehangen, he Skip?
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 22 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Shiro wo apr 17, 2013 4:09 pm

    Uno, als je zo graag de inactieven eruit wil, waarom beginnen we dan niet met jou?
    Je hebt een keer niet gestemd, een keer half gestemd, en wat je zegt is tegenstrijdig met je acties.. Dus voordat je anderen voor de galg gaat stemmen door inactiviteit, waarom ga je niet eens uitleggen waarom we jou niet kwijt moeten?

    Laten we je posts eens bekijken.

    Pagina 8:
    Je poket een redelijk nieuw inactief iemand, met de uitspraak dat mensen met weinig inbreng weg moeten.

    Pagina 9:
    Je geeft toe dat je inactief was, en geeft als reden dat je dacht dat Fao je wel weer verdacht zou maken en iedereen mee zou bandwagonnen.
    Dat risico hoort bij het spel. Bij deze post ben je al redelijk tegenstrijdig door gezegd te hebben dat inactiviteit niet goed is, vervolgens inactief te zijn, en het dan proberen goed te praten.

    Pagina 12:
    Je bent vergeten te stemmen. Een perfect voorbeeld van inactiviteit.

    Pagina 14:
    Wat discussie, en weert wat uitleg over je inactiviteit. Een prima post.

    Pagina 14-2:
    "Ik ben inactief want anders ga ik dood." Zo komen we ook niet verder. En het klinkt weer tegenstrijdig met je "inactieven moeten weg" theorie.

    Pagina 15:
    Wat je gedaan hebt in week 1... Zwijgen?

    Pagina 18:
    Een stem op een inactief iemand voor de Banhamer. Ironisch dat je de moderatorstem bent vergeten.

    Pagina 20:
    Dit wil ik even vragen: Is de burgemeestersstem ooit optioneel geweest?
    Naar mijn weten niet, maar ik heb dan ook minder vaak meegedaan dus van eerdere ronden heb ik geen idee.

    En in je laatste posts ben je alweer aan het klagen over inactiviteit.

    Wat je eigenlijk doet is de ene helft van de tijd inactief zijn, en de andere helft ben je aan het klagen over inactieve mensen. Dus waarom moeten we jou ook alweer vertrouwen?



    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 22 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Toumyon wo apr 17, 2013 4:51 pm

    Oh juist dit is ook nog aan de hand. =w=
    Ik ben het vergeten door Yuyucon 2 en het maken van die vlog dat langer duurden online te krijgen dan ik had gehoopt.
    Tot nu toe heb ik geen verdachten op UNO na.
    Hij gedraagt zich een beetje tegenstrijdig, hij is inactief geweest en dan moeten we de inactieve mensen eruit stemmen.
    Beetje naïef om te verwachten van mensen dat ze naar je luisteren UNO, terwijl je zelf ook inactief bent geweest.
    Zoals Shiro al met een mooie post heeft toegelicht.

    En ja ik weet zelf, ik ben bvb niet zo actief bezig geweest als Skip of Neko.
    Maar als je eenmaal denkt dat geen van beide partijen geen wolf is, dan kan je ook niet veel posten erover.
    Want je hoort ook niks van Pyon of Remix bvb...Dus wat valt er vanaf mijn kant dan te posten?
    Ik zou alleen poke's kunnen uitdelen, en dat ga ik nu in deze post ook doen.

    Ik zou graag Remix en Pyon wel weer eens willen horen...wat denken jullie van UNO, Skip, of Neko?
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 22 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van RemiliaxScarlet wo apr 17, 2013 8:56 pm

    Toumyon schreef:Ik zou graag Remix en Pyon wel weer eens willen horen...wat denken jullie van UNO, Skip, of Neko?


    Skip is voor mij beide een beetje, ik weet niet, half half. Ik vind dat ze soms verdacht doet maar aan de andere kant ook weer niet.
    Ik bedoel, een wolf zou in mijn opzicht meer tegenargumenten bedenken om zo te laten zien dat hij juist geen wolf is, maar misschien dat Skip dit juist niet doet om er voor te zorgen dat we haar niet wegstemmen. Ik weet het niet.
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 22 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van rockpad wo apr 17, 2013 9:10 pm

    skip is idd erg verwarrend
    wat wilt ze nou?
    heeft ze door dat er we op deze manier op haar stemmen?
    of wil echt overlevingen...stomme wolfen ook altijd
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 22 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van MR.Kriesebo wo apr 17, 2013 9:34 pm

    Terug van kamp.

    Toumyon schreef:Ik zou graag Remix en Pyon wel weer eens willen horen...wat denken jullie van UNO, Skip, of Neko?

    Ik reageer hier ook op:

    Skip schreef:
    rockpad schreef:want wat nou als we je hangen je opeens toch een wolf blijkt te zijn?


    Dat kan niet gebeuren, maar als je het per se wilt proberen vind ik het best



    Skip... Waarom? Ik snap niet dat je op zo'n manier praat over (volgens jou) een onschuldig persoon. Ik bedoel: Stel je bent werkelijk een burger(Ik denk eerder burger dan burgervriendelijk), waarom maakt het je dan zo weinig uit?
    Je laat me hierdoor denken dat je de EK bent, aangezien je door Nekotaku zowat gedwongen werd om erover te praten. Misschien dacht je daardoor dat het zinloos was om door te gaan? En dan zien we inderdaad een fumoknuffelaar.

    Ik begon je overigens pas hier te verdenken:


    Skip schreef:
    MR.Kriesebo schreef:Een gewone Fumoknuffelaar?

    Je gebruikt als laatste argument dat je door de EK uitgenodigt was, en vervolgens vermeldt je dat niet?


    Misschien een wanhopige redpoging, hopend dat mensen snel op Neko stemmen?

    Maar het klinkt bijna alsof Olga de eerste communist was, want je ziet niet vaak dat burgers zó fanatiek zijn dat ze zo bluffen om maar in het spel te blijven...


    Later reageerde Skip met:
    Skip schreef:Hoezo niet?

    Ik heb haar wel vaker zulke dingen zien doen, alleen dan als wolf zijnde.
    Daarom denk ik dat ze iets te verliezen had, en misschien zelf wel EK was.
    Het is ook logisch dat ze dan over de EK begint, mensen hebben de neiging om over hun eigen rol te praten in het geval van speciale rollen omdat ze daar zelf veel aan denken.

    (Bijv, als ik beschermengel ben, en de wolven lijken te winnen, dan zeg ik iets van 'ja, maar de beschermengel zit ook nog in het spel he!', omdat ik er zelf vaak aan denk.)

    Geld dit ook voor jezelf? XD





    En Skip, ik weet dat dit inderdaad een tunnelvisie is, maar dit zijn gewoon op dit moment mijn verdenkingen tegenover jou.

    Ik ga er van uit dat dat nog wel verandert.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 22 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van UNOwen wo apr 17, 2013 9:53 pm

    What do you know, Shiro?

    Shiro schreef:Je geeft toe dat je inactief was, en geeft als reden dat je dacht dat Fao je wel weer verdacht zou maken en iedereen mee zou bandwagonnen.
    Dat risico hoort bij het spel. Bij deze post ben je al redelijk tegenstrijdig door gezegd te hebben dat inactiviteit niet goed is, vervolgens inactief te zijn, en het dan proberen goed te praten.
    Het is me al genoeg overkomen. Ik ben opgehangen omdat ik juist VEEL postte. Dat wil ik niet tweemaal meemaken. En oh, is er deze ronde niet ook iemand opgehangen door een zekere Fao in het begin...? Hmmmmm...
    Shiro schreef:Je bent vergeten te stemmen. Een perfect voorbeeld van inactiviteit.
    En wat heb ik direct na de deadline gepost? Ik was het vergeten, ik was niet inactief. Ik volg alles.
    Shiro schreef:Wat je gedaan hebt in week 1... Zwijgen?
    Ging helemaal niet over de eerste week, het ging over dat Fao voorstelde de zwijgers te poken en dat is PRECIES wat ik al had gedaan. Maar niemand let op me, ik ben net de Akari~n van wolven.
    Shiro schreef:Dit wil ik even vragen: Is de burgemeestersstem ooit optioneel geweest?
    Ga niet op me bashen omdat ik iets dacht, vergissen is menselijk. En dan komt "dan moet je maar de regels lezen", dat heb ik gedaan. Ik ben een warhoofd, OK? Ondanks dat ben ik echt niet dom en dat weten jullie.

    Shiro schreef:Wat je eigenlijk doet is de ene helft van de tijd inactief zijn, en de andere helft ben je aan het klagen over inactieve mensen. Dus waarom moeten we jou ook alweer vertrouwen?

    Ik heb nooit gezegd dat jullie me moeten vertrouwen. Ik schreeuw niet dat ik een burger ben, dat helpt sowieso niemand. Ik wil de inactieven eruit ja. En dan? Ik ben zelf inactief geweest, ja. Maar ik wou de inactieven er al van in het BEGIN uit, maar dat ontgaat jullie ofzo. Nu heb ik veel tijd en zin om te posten en dat doe ik. Hoe contradictorisch ik ook mag overkomen, of zelfs hoe contradictorisch ik ook ben, zoals ik al zei ik ben een warhoofd en ik bedoel het enkel goed. Waarom de heck zou ik dan niet gewoon inactief blijven in plaats van nu een poststreak te maken. Omdat jullie net wilden om de inactieven eruit te stemmen? Nice try, maar ik kan het niet genoeg benadrukken, dat wou ik al in the first place. Vandaag is woensdag en dan heb ik een halve dag school, geen huiswerk, dus nu heb/had ik massas tijd om te posten.
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 22 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van 211nafsimreK wo apr 17, 2013 10:07 pm

    Ik heb uit bovenstaande post van Uno op kunnen maken, dat hij geen good guy is, voornamelijk door dit stukje text:
    UNOwen schreef:Ik heb nooit gezegd dat jullie me moeten vertrouwen. Ik schreeuw niet dat ik een burger ben, dat helpt sowieso niemand.

    Ik bedoel, waar slaat dit nou weer op?
    En ja, ik weet dat ookal uno zei dat hij wél burger was, dat het ook niet werd geloofd, maar ik vind dit gewoon een hele.. rare.. spontane opmerking om zomaar te maken.. of ligt dat nou aan mij?
    Ik heb ervan overtuigd dat UNO een weerwolf is.

    Het zit mij ook nog steeds niet lekker dat uno zonder enige aanknooppunten, een galgenstem op mij heeft gedaan afgelopen week.
    Nu ben ik niet bang van 1 stem, maar wel van een stem zonder een verklaring erbij..
    Ik ben niet redelijk actief, dat geef ik eerlijk toe, en uno ook niet, hij heeft ook uitgelegd waarom, so did I, maar dan nog vind ik het een beetje toevallig, dat hij mij kiest om "random" op te stemmen, als starter om alle inactieve mensen uit het spel te krijgen.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 22 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Lyari wo apr 17, 2013 10:16 pm

    Oke, nieuwe ontwikkelingen. Neko en Skip... interesting.

    Nekotaku schreef:Een ziener die dit zei, en dan 's nachts sterft. Daar zou ik mij met geen mogelijkheid ter wereld nog hebben kunnen uitpraten. Ik zou inderdaad kunnen aanhalen dat ik als Mad Scientist niet zo gek zou zijn om iemand vlak nadat hij op mij stemt eruit te werken, maar dan zou je nog altijd kunnen geloven dat ik Eerste Kameraad was en keki me eruit wilde. Hoe dan ook, ik zou absoluut bovenaan de lijst van kandidaten voor verbanning hebben gestaan. Nog beter zelfs, omekeki die reeds verdenking begon te vergaren zou al uit de weg zijn, zodat ik volgende aan de beurt werd.

    Hiermee zeg je eigenlijk: 'Kijk zo kunnen jullie mij verdenken'. Ik vind dat een heel sterk van je. Maar ook dit laat mijn hoofd een beetje exploderen want wat als je nou wil dat mensen zo denken?Je kan jezelf ook verdacht willen maken zodat mensen je juist niet verdenken... Het klinkt raar maar kan wel:
    Als jij een plot schetst waarin je uitlegt waarom mensen je zouden kunnen verdenken, verdenken de meeste je juist niet. 'Want waarom zou je dat doen als je Mad Scientist/Ek bent'.
    Het lijkt me niet waarschijnlijk dat je zo'n theorie gebruikt hebt. Het risico is te groot. Als alleenstaande EK zou je het denk ik sowieso niet doen, maar misschien wel met een groep wolven achter je die je kunnen bijvallen. Maar ook met een groepje wolven is het gevaarlijk om allemaal die hard mee te stemmen want ja, dat valt wel heel erg op.


    Over Skip laat ik me nog niet uit. Op dit moment viel me niets heel erg op. Ik moet iets dieper in haar posts spitten.

    Dat is een beetje wat ik over Neko en Skip te zeggen heb. Ik verdenk ze allebij niet heel erg. In mijn ogen zijn het allebei actieve burgers, maar ik ga me nog even inlezen en zal later met nog een paar argumenten voor of tegen Skip en/of Neko komen.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Nu wil ik wel even iemand anders onder de loep nemen, namelijk XavC

    XavC schreef:Mijn stem naar Lyari voor president. Denk niet dat dat veel verdere motivatie behoeft.

    In mijn ogen is dit gewoon mee stemmen. Misschien vond je de argumenten van de anderen genoeg om je stem te onderbouwen of maakte de burgemeester je ook niet echt uit. Op deze post kan je niet echt veel tegen of voor argumenten baseren. Je bent heel slim afzijdig en toch aanwezig.
    --
    XavC schreef:Ik ben Faolinn liever kwijt dan rijk. Mede door hem zijn we de eerste ronde onnodig een burger kwijtgeraakt. Ik vertrouw zijn zaakje niet meer.
    Mijn stem voor de galg gaat hoe dan ook naar Faolinn

    Ook bij deze stem heb je niet duidelijk een argument. Je lift mee op de argumenten van anderen en zegt er dan bij dat je Fao niet vertrouwd.

    Om heel eerlijk te zijn vertrouw ik jou niet zo. Het is deels door gevoel en deels door waarnemingen. Je komt niet zo heel vaak voor je eigen bevindingen of argumenten uit en stemt mee met anderen. Je zegt wel dingetjes maar zorgt er heel slim voor dat niemand aandacht op jou vestigt, en om te zorgen dat niemand je gaat verdenken plaats je van tijd tot tijd een paar excuses om te laten zien dat je nog niet zo goed bent in het spel.

    zoals dit:
    XavC schreef:Voor mij ook nog even
    aftasten hoe alles nu precies zit en werkt, dit is de derde keer dat ik
    dit spel uberhaupt speel.

    en dit

    XavC schreef:Ik ben zelf ook enigszins inactief, maar dat komt vooral omdat ik op dit moment niet echt iemand verdenk. Er wordt af en aan aangevallen, maar de meeste aanvallen worden op zo'n manier weerlegd dat ze elkaar w.m.b. neutraliseren. Ik vind het nog lastig om dan zelf bepaalde dingen te zien en ben bang dat ik onnodig domme dingen zeg.. Dat is zo'n beetje waarom ik mij vrij afzijdig houd en vooral meedoe op donderdag/vrijdag.

    Ik dacht dat je Dinsdag avond er zo van overtuigd was dat Neko gelijk had en Skip een wolf of de EK was? Je hebt me ook verteld dat je best veel met anderen spelers overlegd in het spel, waarom post je dan ook niet je bevindingen in dit topic?
    In mijn ogen probeer je jezelf afzijdig te houden, zodat niemand op je let.
    Nog net zo veel aanwezig dat je niet tot de hele inactieve spelers wordt gerekend en niet zo actief dat je kan worden afgerekend op wat je zegt. .
    Meestal (in de spellen die ik heb gespeeld) is dit de tactiek van een wolf.

    Niet hele sterke argumenten/waarnemingen, maar ik ben toch benieuwd hoe je erop reageert. Laten we eens aandacht op je vestigen.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 22 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van TheEternalMokou wo apr 17, 2013 10:19 pm

    kermisfan112 schreef:Ik heb uit bovenstaande post van Uno op kunnen maken, dat hij geen good guy is, voornamelijk door dit stukje text:
    UNOwen schreef:Ik heb nooit gezegd dat jullie me moeten vertrouwen. Ik schreeuw niet dat ik een burger ben, dat helpt sowieso niemand.

    Ik bedoel, waar slaat dit nou weer op?
    En ja, ik weet dat ookal uno zei dat hij wél burger was, dat het ook niet werd geloofd, maar ik vind dit gewoon een hele.. rare.. spontane opmerking om zomaar te maken.. of ligt dat nou aan mij?
    Ik heb ervan overtuigd dat UNO een weerwolf is.
    ...ik kan eigenlijk net zo goed vragen waar JOUW post op slaat.
    Enkel daaruit kunnen halen dat hij een bad guy is? Dat vind ik wel heel knap dat je uit zo iets kleins meteen kunt halen dat hij volgens jou een wolf is! Echt man... wat?? Ja, dat ligt dan inderdaad aan jou ja. Want Uno heeft ook gelijk, hij kan net zo hard schreeuwen dat hij een burger is als hij wilt maar dat helpt toch niemand verder. Wat je zelf ook zegt: niemand is zo idioot dat gewoon te geloven. En wat moet hij dan zeggen? "Ik ben een burger dus jullie moeten mij vertrouwen!" Yeah right. Dat schieten we net zo min iets mee op. Dus ik zie eigenlijk niet in waarom je dat stukje nergens op vindt slaan.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 22 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Shiro wo apr 17, 2013 10:56 pm

    UNOwen schreef:What do you know, Shiro?
    Bijzonder weinig. Daarom vraag ik het ook.
    Het is me al genoeg overkomen. Ik ben opgehangen omdat ik juist VEEL postte. Dat wil ik niet tweemaal meemaken. En oh, is er deze ronde niet ook iemand opgehangen door een zekere Fao in het begin...? Hmmmmm...
    Misschien omdat de rest zich stilhoudt omdat ze bang zijn vermoord te worden? Hmmmmm...
    Maar ook: Je houdt je dus intentioneel stil omdat je niet dood wil, en in dezelfde week post je nog over dat we inactieven af moeten slachten. Tegenstrijdigheid is overal.
    En wat heb ik direct na de deadline gepost? Ik was het vergeten, ik was niet inactief. Ik volg alles.
    Ik heb dat stukje nog in een quote staan. Ik geloof best dat je het vergeten bent, maar het komt nogal vreemd over bij iemand die nog heeft liggen klagen over inactieven.
    Ging helemaal niet over de eerste week, het ging over dat Fao voorstelde de zwijgers te poken en dat is PRECIES wat ik al had gedaan. Maar niemand let op me, ik ben net de Akari~n van wolven.
    Remix, Mokou en Kermis hebben op je gereageerd.
    En sorry dat ik daar niet op inging, maar het komt nogal vreemd over als een inactief iemand (Ja, inactief, want we konden niet weten dat je gewoon aan het meekijken was) zegt dat we de inactieven moeten vermoorden.
    Ga niet op me bashen omdat ik iets dacht, vergissen is menselijk. En dan komt "dan moet je maar de regels lezen", dat heb ik gedaan. Ik ben een warhoofd, OK? Ondanks dat ben ik echt niet dom en dat weten jullie.
    Ik was je niet aan het bashen, ik was een vraag aan het stellen omdat ik het niet zeker wist. Het was heel serieus bedoeld, aangezien anderen hier meer ervaring hebben en met meer spelleiders gespeeld hebben. Het had best gekund dat een andere spelleider daar andere regels over hanteert.
    Ik heb nooit gezegd dat jullie me moeten vertrouwen. Ik schreeuw niet dat ik een burger ben, dat helpt sowieso niemand. Ik wil de inactieven eruit ja. En dan? Ik ben zelf inactief geweest, ja. Maar ik wou de inactieven er al van in het BEGIN uit, maar dat ontgaat jullie ofzo. Nu heb ik veel tijd en zin om te posten en dat doe ik. Hoe contradictorisch ik ook mag overkomen, of zelfs hoe contradictorisch ik ook ben, zoals ik al zei ik ben een warhoofd en ik bedoel het enkel goed. Waarom de heck zou ik dan niet gewoon inactief blijven in plaats van nu een poststreak te maken. Omdat jullie net wilden om de inactieven eruit te stemmen? Nice try, maar ik kan het niet genoeg benadrukken, dat wou ik al in the first place.
    Nee, het ontgaat me niet dat je de inactieven er al meteen uit wilde, ik merk gewoon op dat je tegenstrijdig bent.
    Plus: Op de eerste dag, toen je de inactieven dood wilde, kwamen later discussies over echte verdenkingen. En ja, bij het wolven zijn echte verdenkingen toch handiger dan inactieven vermoorden. Net zoals op dag twee, waar er verdenkingen tegen Fao waren. En het klopt dat ze burgers waren, of er zat een EK tussen maar dat kunnen we niet weten, maar inactieven wegstemmen heeft een even groot foutmarge. Inactieven stemmen lijkt me meer een last resort, niet iets voor als er nog allemaal verdenkingen geuit worden.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 22 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Sophie do apr 18, 2013 12:18 am

    UNOwen schreef:Dat zou je zeggen, of je nu wolf of burger bent, Skip. Ik wil maar zeggen dat schreeuwen dat je onschuldig bent nog minder bijdraagt dan slechte posts schrijven en genegeerd worden. Wijs dan iemand aan die volgens jou zou moeten worden opgehangen, he Skip?

    Dus al mijn posts dragen volgens jou minder bij dan slechte posts en genegeerd worden?
    En dat komt uit jou mond na al je inactiviteit?

    Ik ga dit niet eens serieus opvatten, Uno.
    Je praat over hoe je inactief was, maar je hebt nu pas weer 2 posts gemaakt en die vind ik ook niet zo sterk.

    Ik ga deze bedreiging niet eens serieus nemen.

    MR.Kriesebo schreef:(In reactie op mijn uitspraak: 'hang me maar op, idc')

    Skip... Waarom? Ik snap niet dat je op zo'n manier praat over (volgens jou) een onschuldig persoon. Ik bedoel: Stel je bent werkelijk een burger(Ik denk eerder burger dan burgervriendelijk), waarom maakt het je dan zo weinig uit?

    Omdat ik geen zin meer heb in weerwolven.

    Ik ben heel lang heel actief geweest en heb mezelf verdedigd en vooral ook geprobeerd mensen actief te krijgen, maar zonder resultaten.
    Het is gewoon puur pessimisme, en het gebrek aan motivatie. Misschien dat als jullie meer posten dat ik meer om het spel ga geven. Daarnaast ben ik ook heel druk met school, hoewel ik dat geen goed excuus vind, maar het speelt wel een klein beetje mee.

    Maar ik vind dat het falen van de burgers deels komt door de ENORME inactiviteit van de andere spelers.
    We spelen dit spel met momenteel nog 15 man, merk jij daar iets van?
    Nou ik niet.
    En omdat ik van mensen niets hoor kan ik geen conclusies over ze trekken.
    Waarna ik gelimiteerd ben tot de mensen die wél veel praten, (waarom ik ook zoveel op neko reageer), maar de wolven hoeven hier niet eens tussen te zitten.

    Tegenwoordig kun je als wolf het hele spel niets posten behalve je stem op vrijdag, en je komt er mee weg.

    Omdat veelste veel burgers hetzelfde doen, en het dus niet opvalt.

    Mijn galgenstem gaat voorlopig naar UNOwen.

    Je bent zo lang inactief en dan kom je hiermee. ^-^;
    'Ik schreeuw niet dat ik onschuldig ben, dat heeft geen zin!' << is net zo onzinnig als schreeuwen dat je onschuldig bent.

    Overtuig me dat ik niet op jou moet stemmen, ga actief meedoen en wie weet wijzig ik mijn stem.

    Gesponsorde inhoud


    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 22 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 10:17 pm