Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+16
BaksteenComrade
Olly
Toumyon
TheEternalMokou
rockpad
Sophie
RemiliaxScarlet
XavC
Nekotaku
Pyonta-kun
T
MR.Kriesebo
Remilia~
Shiro
211nafsimreK
Urameshiya
20 plaatsers

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 12 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Pyonta-kun za apr 06, 2013 12:00 am

    Nekotaku schreef:
    Oh ja. Als Olly blijkt onschuldig te zijn zullen we maar gelijk Neko ophangen want Olly zei dat hij waarschijnlijk Eerste Kameraad is. Fijn hoor. Ben ik zo weinig voor je waard als speler?

    Olly is geen gewone fumoknuffelaar. Ze heeft of een speciale rol, of ze is inderdaad benaderd. Als Olly een gewone fumoknuffelaar blijkt te zijn is de kans vrij groot dat ze benaderd is, anders had ze niet zo'n wanhopige post gemaakt. Dan gaan we verder kijken. Neko heeft haar inderdaad verdedigd. Waarom? Zijn er andere aanwijzingen?

    Maar dat zien we dan wel. Ik heb nog geen rede om jouw nu te verdenken. Maak je geen zorgen...

    EDIT:

    Ik zie net dat Olly zegt dat ze is benaderd maar zonder dat ze haar rol moest prijsgeven. Liegen is nog altijd mogelijk.

    EDIT2: Geeez iedereen post in de laatste minuut! Laat mij gewoon deze post tegen Neko maken...
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 12 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Nekotaku za apr 06, 2013 12:00 am

    Skip schreef:Is dat het verdachtste wat je is opgevallen? Na die hele discussie tussen Olga en Faolinn enzo?
    Tuurlijk niet. Ze gedragen zich enorm verdacht. Maar ik heb m'n argumenten waarom ik op geen van beiden stem al gegeven.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 12 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Lyari za apr 06, 2013 12:00 am

    Olly schreef:
    @Lyari: De communistenpropaganda staat vol spelfouten, dit is een grapje van Ura en ik ging er vanuit dat het ook in de rolbeschrijving van de EK niet zou ontbreken.
    Ah, die had ik niet opgepikt. Dan vind ik je opmerking wel een beetje vergezocht maar snap ik het wel. Bedankt voor de uitleg
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 12 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van MR.Kriesebo za apr 06, 2013 12:00 am

    Shiro! Rood,snel!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 12 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Nekotaku za apr 06, 2013 12:07 am

    Ontbreken er niet een paar stemmen?
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 12 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Remilia~ za apr 06, 2013 12:09 am

    Nekotaku schreef:Ontbreken er niet een paar stemmen?

    Ja en nog best veel ook!
    Ik denk er eigenlijk aan om de regel nog wat strenger te maken :'I

    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 12 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Lyari za apr 06, 2013 12:12 am

    Ik tel (kan dubbel hebben geteld) 15 stemmen. We spelen met 18 dus 3 mensen hebben niet gestemd? UNOwen, Omekeki en Rockpad als ik me niet vergis


    Laatst aangepast door Lyari op za apr 06, 2013 12:21 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 12 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Shiro za apr 06, 2013 12:15 am

    Dank je Kries!
    En jullie hebben gelijk, er is niet veel opkomst hier...
    Eigenlijk vreemd als je bekijkt hoe veel enthousiasme er aan het begin van de ronde was.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 12 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Nekotaku za apr 06, 2013 12:16 am

    Oké, het lijkt erop dat het te laat gaat zijn het nog aan Olly zelf te vragen, maar ik snap eigenlijk nog altijd niet wat ze nu probeerde met die spelfout?
    Ze beweert dat de communistenpropaganda vol spellingsfouten zit (klinkt aannemelijk). Dus maakte ze er zelf één. ... met welk doel? Subtiele hint voor de Eerste Kameraad dat ze overwoog mee te doen? En deze haar dus zou gaan verdedigen? Of dat iemand haar zou verbeteren zoals Skip deed en daar dan, wat, iets uit zou kunnen worden opgemaakt?

    Lyari vat 'm blijkbaar, maar ik ben nog niet helemaal mee.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 12 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Remilia~ za apr 06, 2013 12:19 am

    Nekotaku schreef:Oké, het lijkt erop dat het te laat gaat zijn het nog aan Olly zelf te vragen, maar ik snap eigenlijk nog altijd niet wat ze nu probeerde met die spelfout?
    Ze beweert dat de communistenpropaganda vol spellingsfouten zit (klinkt aannemelijk). Dus maakte ze er zelf één. ... met welk doel? Subtiele hint voor de Eerste Kameraad dat ze overwoog mee te doen? En deze haar dus zou gaan verdedigen? Of dat iemand haar zou verbeteren zoals Skip deed en daar dan, wat, iets uit zou kunnen worden opgemaakt?

    Lyari vat 'm blijkbaar, maar ik ben nog niet helemaal mee.

    Nee ik ook nog niet helemaal! Wie/wat wordt er trouwens bedoeld met de Oranje spellingnazis?
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 12 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Lyari za apr 06, 2013 12:24 am

    Nekotaku schreef:
    Lyari vat 'm blijkbaar, maar ik ben nog niet helemaal mee.

    Ik snap Olly's bedoelingen met dat stukje niet echt maar snap de link van spellingsfouten en communisten. Ook al vind ik het allemaal een beetje vergezocht.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 12 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Sophie za apr 06, 2013 1:10 am

    Remilia~ schreef:
    Nekotaku schreef:Ontbreken er niet een paar stemmen?

    Ja en nog best veel ook!
    Ik denk er eigenlijk aan om de regel nog wat strenger te maken :'I


    Helemaal mee eens. Altijd jammer dit :c
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 12 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Nekotaku za apr 06, 2013 1:25 am

    Bovendien mensen die de afgelopen 24 uur allemaal online zijn geweest. Inderdaad jammer. Ik hoop dat de rest van deze ronde kan verlopen zonder dergelijke nonsens.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 12 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van UNOwen za apr 06, 2013 2:35 am

    Ik heb geen excuus om niet te hebben gestemd. Ik ben het glad vergeten, ik ben niet zo veel meer bezig met het spel als vroeger.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 12 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Urameshiya za apr 06, 2013 2:59 am

    Excuses voor het late (en korte) verhaal. Ik heb vandaag wat computerproblemen gehad waardoor ik pas later aan wolven toekwam dan ik gehoopt had.




    MAD SCIENTISTS VAN TVH: Hoofstuk II

    Voorzichtig opende TheEternalMokou het deksel van de kist. Een zachte oranje gloed straalde haar tegemoet. De Legendarische Banhamer der Legendes. Elk van de leden kende de verhalen over de Banhamer, maar geen van allen hadden ze het parapluvormige object ooit met eigen ogen aanschouwd.

    "Zou het waar zijn dat één zwaai genoeg is om iemand levenslang te verbannen van TvH?" vroeg Nekotaku zich hardop af.

    "Laten we 'm uittesten op Remix om erachter te komen!" antwoordde Toumyon enthousiast.

    "Waarom op mij!?"
    Van schrik liet RemiliaxScarlet een hele familie Yukkuri-emoticons uit haar armen vallen. De Yukkuri's stoven weg, richting de hokjes die Remix een paar dagen eerder voor ze gebouwd had.

    "Rustig aan, Toumyon. Laten we iemand verbannen die WEL een motief had om Yuki Kuro van TvH te verwijderen." begon Faolinn met een lichte grijns op zijn gezicht. De andere leden keken hem verwachtingsvol aan.

    "OLGA dus!" riep Faolinn triomfantelijk. "Want ZIJ is degene die altijd ruzie had met Yuki Kuro wie de mooiste signature had!"

    "W-wat? Nee! H-hoe kun je? Ik dacht dat je van me hield, Faolinn! Verraad je me nu!?"
    De arme Olly wist niet wat haar overkwam.

    "Maak je maar niet ongerust, Olga. Ik zal goed voor Yumemi zorgen."

    "M-m-maar, maar ik was het niet! Ik ben geen Mad Scientist! N-nee wacht, het waren de Rode Baksteencommunisten! Ja, dat was het! De Oranje spellingsnazi's! Ik kreeg een rode brief van ze! Maar ik heb nee gezegd! Echt waar, geloof me! Ik heb er niets mee te maken! Het is allemaal de schuld van Nekotaku!"

    "...ze ijlt." luidde Nekotaku's bondige analyse van Olly's woorden.

    "Ze liegt." Ook Lyari had haar conclusie al snel getrokken. "Waarom zou iemand als Olly post krijgen van een lid van de Eerste Kamer?"

    Niemand wist precies wat Lyari bedoelde, want TvH had nooit een parlement gehad, maar ze zou vast en zeker gelijk hebben. Olga was de verantwoordelijke voor de verdwijning van Yuki Kuro, en als zij verbannen zou worden, zou de rust spoedig terugkeren op TvH.

    "Ik zie een meerderheid voor de verbanning van Olga!" joelde Faolinn, en hij trok de Banhamer uit de handen van een tegensputterende Mokou. "Mijn liefste Olga, het spel is UIT!"

    En terwijl UNOwen, Omekeki en Rockpad in een afgelegen subforum met z'n drietjes stonden te swingen op de beats van hun favoriete J-pop nummer,
    Anata ni WOLO, waren de rest van de leden getuige van het moment dat de Eerste Slag van de Legendarische Banhamer der Legendes op Olly neerdaalde.




    Olly is uitgeschakeld. Je mag nu je rol bekendmaken.

    UNOwen, Omekeki, Rockpad, zorg dat jullie niet nog een stemming missen.

    Gesponsorde inhoud


    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 12 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 12:52 pm