Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+16
BaksteenComrade
Olly
Toumyon
TheEternalMokou
rockpad
Sophie
RemiliaxScarlet
XavC
Nekotaku
Pyonta-kun
T
MR.Kriesebo
Remilia~
Shiro
211nafsimreK
Urameshiya
20 plaatsers

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 24 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van XavC do apr 18, 2013 9:48 pm

    UNOwen schreef:
    XavC schreef:
    UNOwen schreef:
    Denk je dat ik continu zit te overleggen om mijn next move te plannen?
    Waarom niet? Zou toch.. zomaar eens kunnen?
    Kun je dat afleiden uit de manier waarop ik post?
    Wel, je bent pas vandaag een beetje begonnen met echt posten. Kan het nog niet afleiden, maar dat lijkt me niet altijd noodzakelijk om een vraag te stellen. Ik stel slechts een vraag, verder impliceer ik niks. Of kan je afleiden dat ik dat doe uit de manier waarop ik post?
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 24 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van UNOwen do apr 18, 2013 10:02 pm

    XavC, ik zeg niks over jullie. Ik vraag jullie wat jullie over mij denken, maar de vraag was eigenlijk een beetje een retorische vraag, omdat ik van mezelf niet vind dat ik als een wolf overkom :I
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 24 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van XavC do apr 18, 2013 10:04 pm

    MR.Kriesebo schreef:
    En Toumyon: Misschien dat je dit nu een omgekeerde psychologie vind, of misschien zelfs een omgekeerde omgekeerde, dat mag allemaal hoor, maar dan moet je er ook rekening mee houden dat ik "misschien" wel de gewoon de waarheid spreek... :)
    Naar mijn idee is een omgekeerde omgekeerde psychologie een gewone psychologie. Leg eens uit wat je bedoelt?
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 24 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Toumyon do apr 18, 2013 10:06 pm

    MR.Kriesebo schreef:Waarom zou ik hem niet poken? Ik bedoel: van de lijst van de toenmalige inactieve spelers is T de enige(Correct me if I'm wrong) die nog niet gepost heeft op deze dag. Ik zag dat hij online was dus besloot ik dat te melden. Vervolgens kwam hij de chatbox binnen en zei hij dat hij zou gaan posten. Ik hoopte nog meer druk op hem te leggen zodat hij zo snel mogenlijk post(Dit was uit nieuwschierigheid mochten mensen hier vraagtekens bij zetten). Dit is nog niet gebeurt, wat ik ten zeerste betreur. Als je overigens las WAAROM ik op Faolinn stemde, had je gezien dat ik dat deed omdat ik het vreemd vond dat hij de pakken erbij neerlegde. Om diezelfde rede ga ik nu waarschijnlijk op Skip stemmen, al klopte mijn stem de vorige keer dus niet.
    Hij heeft ook inderdaad niks gezegd nee, maar ik vind dit geen reden om jullie twee niet als wolven te linken.
    Maar de reden dat je op Faolinn stemde geeft niet weg van je verdachtheid, ik kan best begrijpen als je als burger verdacht bent en je best hebt gedaan dat je zo iets hebt van f*ck this, ik zie wel of ik hang of niet.

    MR.Kriesebo schreef:Ik schrijf deze post dus ontzettend uitgebreid en spreek af en toe in de derde persoon enkelvoud. Dit is even om te kijken of Toumyon hierop reageerd met iets in de richting van "zie je wel? je krijgt hulp van je medewolven!" Dat is ook een van de redenen dat ik deze post zo uitgebreid maak. Toumyon, mocht je dit te vroeg lezen, ik verzeker je, dit bedoel ik niet gemeen. Dit is gewoon even om te kijken of je snel last hebt van een tunnelvisie. Als iemand anders dit eerder leest dan Toumyon: Wees alsjeblieft zo aardig om niks te zeggen. Alvast hartelijk bedankt. En Toumyon: Als je mijn argumenten accepteerd (want ik vind ze zelf gewoon kloppen), scratch deze post dan maar. Als je dat niet doet. Wel... Sorry. Overigens, als er dingen zijn die gemeen opgevat zouden kunnen worden: Dat past op dit moment even bij mijn rol.
    Waarom verberg je content van je post door size=0 te doen...ik snap daar niet echt het punt van.
    Kijken of ik last heb van een tunnelvisie?
    Dat je dat al uit de kast wilt gaan halen is erg vroeg, tuurlijk heb ik al vaker gezegd dat ik je redelijk verdacht vond, maar ik heb nooit een grote post vol argumenten tegen je gemaakt tot nu toe dan.
    Nou ik zal het spelletje meespelen...want ik heb nu al blijkbaar door mijn eerste grote post een tunnelvisie op kries.


    MR.Kriesebo schreef:Het spijt me zeer Toumyon, maar net zoals T was ik jou ook vergeten :(
    Is dit een grap of een tegen argument?


    MR.Kriesebo schreef:
    Ik moet jou eigenlijk bedanken Toumyon, een van de weinige manieren waarop Kries en T verbonden zouden kunnen zijn is als we allebij een wolf zijn.
    Na mijn verdenkingen en weten zijn jullie dat ook.
    MR.Kriesebo schreef:En zou het in dat geval niet makkelijker voor me zijn geweest als ik hem gewoon een pm had gestuurt? Als je denkt dat ik de EK ben: Zelfde verhaal.
    Het is ook heel makkelijk om een PM te sturen, ik denk vast wel dat jullie er velen hebben gestuurd naar elkaar. :')




    MR.Kriesebo schreef:Verder ben ik natuurlijk ook happy omdat je jou gedachten postte maar ik vind het nou ook weer niet zo geweldig dat ik bij jou onterecht in het rood sta. Ik hoop dat men het hier op prijs stelt dat ik nu uitgebreid post.
    Onterecht?
    Ik vind het best wel terecht eigenlijk, ik heb redelijke argumenten opgesomd waarom jij terecht wel verdacht zou moeten zijn, en als dit al een uitgebreide post van je is, stel je me eigenlijk teleur, ik had meer verwacht.

    MR.Kriesebo schreef:En Toumyon: Misschien dat je dit nu een omgekeerde psychologie vind, of misschien zelfs een omgekeerde omgekeerde, dat mag allemaal hoor, maar dan moet je er ook rekening mee houden dat ik "misschien" wel de gewoon de waarheid spreek... :)
    "Misschien" is geen basis voor een tegen argument vriend.


    MR.Kriesebo schreef:Ik ga alsnog niet op je stemmen, maar dat is omdat ik Skip verdenk.
    Oke, maar ik wil ook iets zeggen over waarom je wil stemmen op Skip.
    Skip heeft vanaf ongeveer het begin liggen te vechten voor haar leven al, en dan mag ze ook niet eens een moment van je hebben van:"hang mij maar op, het boeit me niet meer."?
    Dat vind ik gewoon zwak, ik heb dit ook gehad toen ik een burger was, in een vorige ronde.
    Als burger zijnde kan je het wel eens goed beu worden, en dus snap ik best waar Skip's reactie vandaan komt.

    Jammer kries, echt waar, ik had beteren tegen argumenten verwacht.
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 24 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van XavC do apr 18, 2013 10:14 pm

    Overigens wil ik hier nog gen op terugkomen:
    Lyari schreef:Dankje XavC <3 Je vestigt met deze reactie aandacht op je zelf. Dat was mijn bedoeling. Mijn argumenten waren inderdaad niet zo sterk en ik ben blij dat je de kans hebt genomen om meteen te reageren. Je hebt jezelf laten horen! I'm really happy

    XavC schreef:Je post, en je bent zeker aanwezig, maar het is net niet genoeg om je te gaan verdenken, of om echt op je te letten. Ik moet erbij zeggen dat je posts inhoudelijk vaak wel goed zijn.
    Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ben tot burgermeester benoemd, mensen letten dus wel degelijk op me.


    XavC schreef:Misschien is dit juist wel een wolvenstreek van jou. Je probeert mij jouw eigen gedrag ook in de schoenen te schuiven, zodat mensen met je meegaan. Hoe lekker zou het zijn voor de wolven om twee vliegen in een klap te kunnen slaan? Iemand die zij als 'verdacht' zien eruit, en een lekker hapje die nacht. Geweldig, he?
    Als mensen met me mee zouden stemmen als ik zulke slechte argumenten heb zou dat wel heel erg opvallen, en daarbij heb ik het nog helemaal niet over stemmen. Ik heb mijn aanval vooral gedaan omdat ik JOU wilde horen. Ik wilde weten hoe je denkt en daar ben ik redelijk in geslaagd. Je hoeft je dus helemaal niet aangevallen extreem aan gevallen te voelen, en ook niet onzeker over het spel. Je kan je mening (die aanval op mij bijvoorbeeld) prima onder woorden brengen.

    *dat stond trouwens ook aan het einde van mijn post*
    Niet hele sterke argumenten/waarnemingen, maar ik ben toch benieuwd hoe je erop reageert. Laten we eens aandacht op je vestigen.

    Woo, feestje bij Lyari thuis.
    Nu even serieus. Er is een verschil in echt op iemand letten en in het achterhoofd houden. Jij bent naar aller waarschijnlijkheid vooral een geval van het laatste. Iemand die niet heel erg op de voorgrond treedt, maar met wie wel degelijk rekening gehouden moet worden. Want kom op, zeg nu zelf. Heb je heel veel meer gepost dan ik in dit spel?
    Dat ten eerste.
    Overigens was simpelweg 'meestemmen' van mij naar jouw mening zeker wel een punt om mij op te pakken. Dat je het nu dan afdoet als slechts een 'poke' vind ik wel jammer. Wel heel raar dat je dan stelt dat je het 'niet over stemmen hebt'. In je post stond toch echt wat anders. Overigens zijn er wel eerder mensen meegegaan in niet.. de meest geweldige argumenten in deze ronde.
    Wederom vind ik je weerlegging op vrij weinig berusten.
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 24 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van MR.Kriesebo do apr 18, 2013 11:12 pm


    Toumyon schreef:Hij heeft ook inderdaad niks gezegd nee, maar ik vind dit geen reden om jullie twee niet als wolven te linken.
    Maar de reden dat je op Faolinn stemde geeft niet weg van je verdachtheid, ik kan best begrijpen als je als burger verdacht bent en je best hebt gedaan dat je zo iets hebt van f*ck this, ik zie wel of ik hang of niet.

    Ik zou zelf nog eerder mijn rol bekend maken en zeggen dat mensen toch echt niet op mij moeten stemmen. Ik heb namelijk nooit in de regels zien staan dat je niet mag zeggen wie/wat je bent. Dit kan je makkelijk bewijzen door een screenshot van Ura's rollenpost te uploaden. (Ja, photoshop is mogenlijk, maar meestal kan je dat wel zien.)







    Waarom verberg je content van je post door size=0 te doen...ik snap daar niet echt het punt van.
    Kijken of ik last heb van een tunnelvisie?
    Dat je dat al uit de kast wilt gaan halen is erg vroeg, tuurlijk heb ik al vaker gezegd dat ik je redelijk verdacht vond, maar ik heb nooit een grote post vol argumenten tegen je gemaakt tot nu toe dan.
    Nou ik zal het spelletje meespelen...want ik heb nu al blijkbaar door mijn eerste grote post een tunnelvisie op kries.


    Errmm, het was niet eens de bedoeling dat je nu al dat stuk zou lezen, maar het werkte blijkbaar wel. :(

    De bedoeling was dat mocht je een soortgelijke post maken als die ik had beschreven, ik dan je argument zou kunnen ontkrachten. MAW, ik denk helemaal niet dat je een tunnelvisie hebt, alleen zou ik als je dat wel had dat makkelijker kunnen vertellen.


    Na mijn verdenkingen en weten zijn jullie dat ook.

    Het is ook heel makkelijk om een PM te sturen, ik denk vast wel dat jullie er velen hebben gestuurd naar elkaar. :')

    Heb je uberhaupt begrepen wat ik bedoelde?
    Waarom zou een wolf via het topic zelf een andere wolf iets duidelijk proberen te maken?


    XavC schreef:Naar mijn idee is een omgekeerde omgekeerde psychologie een gewone psychologie. Leg eens uit wat je bedoelt?

    Een omgekeerde omgekeerde psychologie is denken in een cirkel.
    Stel:

    Nekomithos post: Ik ben een burger want anders had ik ------ nooit gedaan.
    Rockpad:
    1 Nekomithos spreekt de waarheid en is een burger, aangezien praten met een weerwolf via een PM kan.
    2 Nekomithos liegt en hoopt dat ik er in trap dat hij een burger is want hij heeft stiekem alles van tevoren afgesproken en is een weerwolf, terwijl hij ZEI dat het onlogisch is om ----- te doen.
    3 Nekomithos spreekt de waarheid want als hij een wolf was had hij nooit deze post gemaakt aangezien OPTIE 2 zou betekenen dat hij een wolf is en hij is dus een burger.
    4 Nekomithos liegt aangezien iedereen die naar optie 3 kijkt zou denken dat hij een burger is, dus is hij een weerwolf.
    5 etc.


    Dit is omgekeerde omgekeerde omgekeerde omgekeerde psychologie(5), en zoals je ziet is het hoe beter je nadenkt, hoe vreemder het word.



    Toumyon schreef:Is dit een grap of een tegen argument?

    Het is waar: Ik was je serieus even vergeten. Ik bedoelde het daarintegen wel als grap. Ik had immers gereageerd op
    Ik zou graag Remix en Pyon wel weer eens willen horen...wat denken jullie van UNO, Skip, of Neko?
    Ik vond het dom van mezelf dat ik je was vergeten. Sorry denk ik.



    Onterecht?
    Ik vind het best wel terecht eigenlijk, ik heb redelijke argumenten opgesomd waarom jij terecht wel verdacht zou moeten zijn, en als dit al een uitgebreide post van je is, stel je me eigenlijk teleur, ik had meer verwacht.

    En ik heb geprobeerd het grootste deel van die argumenten te ontkrachten/er een verklaring voor te geven. Naar mijn mening is dat aardig gelukt. Dat ik niet meer poste had met de "size=0-poging" te maken, om in mijn rol als niet-mezelf te blijven. Dat ging dus ontzettend mis. Dat teleurstellen zal overigens niet meer gebeuren, size=0 werkt dus niet.



    "Misschien" is geen basis voor een tegen argument vriend.


    Als je denkt in omgekeerde psychologie, omgekeerde omgekeerde psychologie, of wat dan ook, als je beseft dat je het op die manier doet zal je het niet zeker weten. Daarom dus misschien. Als je misschien niet goed genoeg vind, ik ben geen slechte rol. En nu krijg ik hetzelfde probleem als UNOwen, praten alsof je zelf een weerwolf zou kunnen zijn. Het enige wat je dan doet is je inbeelden in die andere persoon, zijn/haar gedachtegangen volgen. Of UNOwen liegt inderdaad en hij is een weerwolf, maar dan begin je al weer te denken aan omgekeerde psychologie. Niet dat er wat mis is met omgekeerde psychologie, het KAN wel kloppen, maar door alle onzekerheid denk ik niet dat denken in een cirkel een goed idee is.



    Ik hoop dan maar dat deze post wat meer naar jou smaak is.

    (BTW, is

    Maar de reden dat je op Faolinn stemde geeft niet weg van je verdachtheid, ik kan best begrijpen als je als burger verdacht bent en je best hebt gedaan dat je zo iets hebt van f*ck this, ik zie wel of ik hang of niet.

    en


    Oke, maar ik wil ook iets zeggen over waarom je wil stemmen op Skip.
    Skip heeft vanaf ongeveer het begin liggen te vechten voor haar leven al, en dan mag ze ook niet eens een moment van je hebben van:"hang mij maar op, het boeit me niet meer."?
    Dat vind ik gewoon zwak, ik heb dit ook gehad toen ik een burger was, in een vorige ronde.
    Als burger zijnde kan je het wel eens goed beu worden, en dus snap ik best waar Skip's reactie vandaan komt.


    Niet hetzelfde?)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 24 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Urameshiya do apr 18, 2013 11:26 pm

    Mr.Kriesebo schreef:Ik heb namelijk nooit in de regels zien staan dat je niet mag zeggen wie/wat je bent.
    Dat is correct. Als ik op het topic wil zeggen dat ik een Mad Scientist ben of een PR-Tengu, dan mag dat gewoon.
    Mr.Kriesebo schreef:Dit kan je makkelijk bewijzen door een screenshot van Ura's rollenpost te uploaden.
    Maar dit kan ik niet toestaan. Dat was in eerdere rondes ook al verboden, maar ik zal het aan de spelregels toevoegen.
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 24 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van MR.Kriesebo do apr 18, 2013 11:30 pm

    Urameshiya schreef:Maar dit kan ik niet toestaan. Dat was in eerdere rondes ook al verboden, maar ik zal het aan de spelregels toevoegen.

    Oei, ik dacht dat dat gewoon mocht! Staat dat wel bij andere potjes?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 24 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Urameshiya do apr 18, 2013 11:37 pm

    MR.Kriesebo schreef:
    Urameshiya schreef:Maar dit kan ik niet toestaan. Dat was in eerdere rondes ook al verboden, maar ik zal het aan de spelregels toevoegen.

    Oei, ik dacht dat dat gewoon mocht! Staat dat wel bij andere potjes?
    Of het er expliciet bij stond weet ik niet, maar er zijn talloze keren situaties geweest waarin iemand terecht beweerde rol X te hebben, en anderen dat niet zonder meer geloofden. Toch hebben die personen nooit een screenshot van communicatie met de spelleider als bewijs opgevoerd. Dat is simpelweg not-done.

    Je kunt je waarschijnlijk wel voorstellen waar het toe zou leiden als het wel toegestaan was. Aan het begin van het spel zou iedereen zo snel mogelijk met een screenshot komen, en dan zou de zoektocht naar wolven een zoektocht naar sporen van photoshop-sporen in de screenshots worden. Niet helemaal de bedoeling van het spel natuurlijk.
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 24 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van MR.Kriesebo do apr 18, 2013 11:41 pm

    Ik snap het nu.

    In dat geval snap ik nu ook waarom Skip er geen zin meer in heeft.

    Sorry Skip en Toumyon voor het verdenken van Skip.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 24 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Lyari do apr 18, 2013 11:42 pm

    XavC schreef:Woo, feestje bij Lyari thuis.
    Nu even serieus. Er is een verschil in echt op iemand letten en in het achterhoofd houden. Jij bent naar aller waarschijnlijkheid vooral een geval van het laatste. Iemand die niet heel erg op de voorgrond treedt, maar met wie wel degelijk rekening gehouden moet worden. Want kom op, zeg nu zelf. Heb je heel veel meer gepost dan ik in dit spel?
    Dat ten eerste.
    Overigens was simpelweg 'meestemmen' van mij naar jouw mening zeker wel een punt om mij op te pakken. Dat je het nu dan afdoet als slechts een 'poke' vind ik wel jammer. Wel heel raar dat je dan stelt dat je het 'niet over stemmen hebt'. In je post stond toch echt wat anders. Overigens zijn er wel eerder mensen meegegaan in niet.. de meest geweldige argumenten in deze ronde.
    Wederom vind ik je weerlegging op vrij weinig berusten.

    Ik had het over wat ik deze week ga stemmen. Je dacht toch dat ik probeerde mensen mee te laten stemmen? Maar dat probeerde ik niet. Als ik mensen wil laten mee stemmen zou het heel anders moeten worden aangepakt, veel zekerder worden gepresenteerd. Mijn argumenten tegen jou waren niet zo sterk en dat heb ik ook in mijn post gezegd.

    Dit wilde ik nu even kwijt, wil wel een langer bericht typen maar doe het op dit moment op mn iphone dus gaat een beetje moeilijk. Morgen pas om 4 uur klaar met school maar daarna zal ik me nog even in neko, skip, rockpad en anderen verdiepen. Slaaplekker
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 24 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van MR.Kriesebo do apr 18, 2013 11:45 pm

    Scratch that, Skip, ik vind het nog steeds raar dat je zomaar opgeeft, maar gezien de onschuld van Faolinn voel ik me toch gedwongen om die verdenkingen te laten varen. Voorlopig. Dit is overigens ook omgekeerde psychologie, zeggen dat je geen zin meer hebt om onder de galg uit te komen. "GET IT???"
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 24 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van XavC vr apr 19, 2013 12:37 am

    MR.Kriesebo schreef:Scratch that, Skip, ik vind het nog steeds raar dat je zomaar opgeeft, maar gezien de onschuld van Faolinn voel ik me toch gedwongen om die verdenkingen te laten varen. Voorlopig. Dit is overigens ook omgekeerde psychologie, zeggen dat je geen zin meer hebt om onder de galg uit te komen. "GET IT???"
    In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Ik vraag me af of het slim is slechts om deze reden je verdenking te laten varen.
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 24 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van MR.Kriesebo vr apr 19, 2013 1:15 am

    Ik laat mijn verdenkingen varen aan gezien dat het enige argument was waarom ik op haar zou stemmen. Nu dat dus blijkbaar niet klopt... Natuurlijk is het verdacht dat ze op Faolinn en Olly stemde, maar so what? Ik deed dat immers ook!(Stom argument aangezien Toumyon mij verdenkt, maar voor mij geld het wel)

    XavC, Waarom zou ik dus niet/wel op haar stemmen?



    BTW, is er nog steeds niemand die hem snapt? ^^;
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 24 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Nekotaku vr apr 19, 2013 1:51 am

    Wat snapt? Ik snap hoegenaamd niets meer van wat je allemaal raaskalt.

    Gesponsorde inhoud


    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 24 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 7:28 pm