van Remilia~ ma apr 29, 2013 12:57 am
Well played all! Ik heb het topic sinds mijn dood bijgehouden. Ik weet dat er mensen zijn die benieuwd waren naar wat ik dacht tijdens het spel en dat zal ik zo even in het kort opschrijven.
Eerst wil ik jullie nog vragen of er mensen zijn die het spel weer een keer willen leiden? Bericht me, pm me w/e en ik zet je op de lijst.
Over wat ik dacht:
Vanaf het moment dat Omekeki stierf, is Nekotaku mijn top 1 verdachte geweest. Het eerste wolvenslachtoffer was Yuki en na Yuki moest ook ik eraan geloven. Yuki heeft zichzelf bewezen een goede speler te zijn, net zo goed er spelers zijn die mij ook wel een toffe peer vinden. Dat Omekeki het volgende slachtoffer werd, verbaasde mij. Keki, I love you dushi no offence hoor, heeft vrijwel niks gezegd en was dus ook van geen enkele waarde voor de burgers. Dus waarom hebben de wolven juist Omekeki uitgekozen en niet opnieuw een actieve(re) speler? Ik denk dat het komt door de stemming die er de dag vóór Omekeki's dood gehouden werd. Iedereen stemde op Faolinn voor de galg en voor burgemeester stemde men voor Neko of Lyari. Omekeki, hoewel, deed totaal het tegenovergestelde, zonder énige verklaring. Ik denk dat deze plotselinge random stem, de wolven heeft doen schrikken en de indruk gekregen hadden, dat Omekeki de ziener was die Neko gezien had. Dus werd hij gelijk die nacht verslonden :'(
Daarna kwam de discussie tussen Skip en Nekotaku. Skip kwam bij mij veel overtuigender over. Geen idee waarom, maar Nekotaku werd cynisch, feller en sarcastischer. Dat gaf bij mij de indruk dat hij wat te verbergen had.
Uiteindelijk claimden zowel Nekotaku als Remix de ziener te zijn. Voor mij was het overduidelijk dat Remix de waarheid sprak. Want:
Waarom zou Remix als wolf zijnde achteraf nog zeggen dat zij de ziener is, terwijl de zogenaamde echte ziener,Nekotaku, zichzelf al geopenbaard heeft? Dan neem je toch véél te veel risico als wolf zijnde? En dat weten jullie allemaal ook! Daarom werden de mensen die alsnog met Nekotaku meegingen, in mijn ogen onmiddellijk verdacht. Dit ging om Pyonta-Kun en Toumyon, daarvan bleek uiteindelijk alleen Toumyon een wolf te zijn. Ik hoorde ook argumenten heen-en-weer gaan als “ Remix' argumenten waren niet sterk en niet net zo goed of sterk onderbouwd als die van Neko.” Ik zeg het jullie, niet iedereen kan zo net en uitgebreid schrijven als sommigen hier. Maar dat wilt niet betekenen dat hij/zij ongelijk heeft en/of daardoor minder te vertrouwen is. Laat je dus niet inpalmen door mooie, keurige, lange zinnen.
De volgende spelleider is niemand minder...dan
IKZELF HUE~<3! Ik zal binnenkort een topic openen
MITS er behoefte is aan een pauze? Iemand?
Oh en Ura, geweldig gedaan! Aantal keer hardop moeten lachen van het lezen van je verhaaltjes!
Olly schreef:
Ik heb alles helemaal gelezen en moest me inhouden om niets te roepen of posten.
Ja. :'( Gewoon ja.
Laatst aangepast door Remilia~ op ma apr 29, 2013 1:00 am; in totaal 1 keer bewerkt