Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+16
BaksteenComrade
Olly
Toumyon
TheEternalMokou
rockpad
Sophie
RemiliaxScarlet
XavC
Nekotaku
Pyonta-kun
T
MR.Kriesebo
Remilia~
Shiro
211nafsimreK
Urameshiya
20 plaatsers

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 23 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Pyonta-kun do apr 18, 2013 1:26 pm

    De clash tussen Skip en Neko is al een beetje ten einde maar voor de gene die nog wat tegen Skip hebben zeg ik: Stem nu op haar of stem gewoon niet op haar. Zoals ze hierboven al heeft gezegd, ze heeft zich flink moeten verdedigen en het schiet allemaal niet op. Het enige wat er gebeurd is dat er woorden naar elkaar worden gegooid en niemand veranderd van mening. Opvallend is dat rockpad blijft doorgaan op skip.

    Voor de gene die 'inactief' zijn, misschien klink ik nu als een zak, maar als je inactief bent wees dan ook inactief. Ik zie de hele tijd gebeuren dat mensen inactief zijn, maar zodra hun naam wordt genoemd heb je binnen een uurtje een reply met "ja ik lees wel alles hoor, ik weet alleen niks te zeggen". Je zou kunnen zeggen dat het niet erg is dat mensen niks weten te zeggen en dat het goed is als men zegt dat ze er in ieder geval zijn, maar als je alleen maar replied als je naam even wordt genoemd om te laten zien dat je er nog bent, DAT is voor mij verdacht.

    In het geval dat Skip en Neko allebei fumoknuffelaars zijn, zijn alle mensen die inactief zijn verdacht. Helemaal als hun om een mening wordt gevraagd en er wordt gezegd "ik lees wel alles hoor!". Lekker aan de zijlijn staan en toekijken hoe fumoknuffelaars elkaar afmaken.



    Welnu. Mijn verdenking. Er zijn veel woorden en zinnen gepost, maar dit plopt er wat mij betreft ver bovenuit.
    UNOwen schreef:
    Shiro schreef:Je bent vergeten te stemmen. Een perfect voorbeeld van inactiviteit.
    En wat heb ik direct na de deadline gepost? Ik was het vergeten, ik was niet inactief. Ik volg alles.
    Die mag je van mij nog verder uitleggen. Je bent niet inactief, je volgt alles, maar je vergeet te stemmen. Dat klopt wat mij betreft niet. OF je bent inactief en je vergat te stemmen, OF je volgt wel alles en had een rede om niet te stemmen.

    Daarnaast wil ik ook T naar voren brengen. Voordat Faolin weg ging, stemde hij op T omdat hij inactief was. Nu heb ik al eens de fout gemaakt om T te verdenken omdat hij kort nadat hij wordt genoemd meteen reageert, maar ik ga het nog een keer proberen. T was ook de eerste die de stem starte tegen Faolin.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 23 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van UNOwen do apr 18, 2013 1:34 pm

    Ik zie niet in waarom ik niet zou mogen vinden dat we de inactieven er uit moeten halen. Willen jullie soms dat ik de inactieven ga verdedigen? Nee!

    Het is niet tegenstrijdig, ik had mijn mening al vanaf het begin zo. Dus door de loop van het spel is die opeens tegenstrijdig he. Nice deduction.
    Skip schreef:ga actief meedoen
    Dat doe ik nu toch?? Geef me dan de kans om in het spel te komen. Dit is m'n, weetikveel, zesde potje ofzo? Ja dan ben al helemaal een pro enal.
    Skip schreef:Ik ga deze bedreiging niet eens serieus nemen.
    Bedreiging..? Waar de heck heb ik je bedreigd?? Ik gaf je juist de kans om je eigen verdenkingen op te geven! Hence de woorden "duid dan zelf iemand aan"!

    En dat doe je. Je wijst mij aan, om aan de aanvallen op jezelf te ontsnappen. Ik had verwacht dat je zelf nog een hoofdverdachte ofzo zou hebben maar blijkbaar heb je niets.

    Shiro schreef:Inactieven stemmen lijkt me meer een last resort, niet iets voor als er nog allemaal verdenkingen geuit worden.
    Je weet het bij wolven sowieso nooit helemaal zeker, zie dit potje.

    Nog een vraagje, voor jullie om over na te denken. Denken jullie heus dat ik deel uitmaak van een groep wolven die aan het samenwerken zijn, met een of andere mastermind? (zoals anderen het mooi verwoord hebben)
    Want daar komt het wel op neer als jullie me verdenken. Denk verder dan het ene feit dat ik de hele tijd de inactieven eruit wou, en daarna grotendeels niet meer postte, want dat is het enige wat jullie hebben.

    Edit: Oh Pyonta, jij komt ook even langs en een opmerking tegen mij maken? Niet te hypocriet spelen eh.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 23 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Nekotaku do apr 18, 2013 1:39 pm

    Zoals ik eerder zei, ik hou Skip scherp in m'n vizier en ben vast van plan volgende week op haar te stemmen, aangenomen dat ik er nog in zit. Maar voor deze week zie ik ook liever iemand eruit gaan die weinig tot niets bijdraagt aan het spel, behalve verwarring en excuses. Want ik ben vast overtuigd dat de EK ook volgende week nog geen reële bedreiging vormt.
    Pyonta heeft naar mijn gevoel een sterke post neergezet hierboven. Het maakt niet uit of je veel of weinig zegt, activiteit is niet enkel te meten in hoeveel letters je hier neerpleurt. Je kan één post maken per week in deze thread, als die telt en in wat resulteert is dat voldoende.

    Degene die ik dan ook in hoofdzaak zou overwegen voor de verbanning zijn Kermisfan112, T, XavC, RemiliaxScarlet, Rockpad, TheEternalMokou, Toumyon en UNOwen.
    Oh kijk, wat een waslijst. Droevig, niet? Aangezien ik iemand moet kiezen zal ik vooral de richting uitkijken van personen die nu en dan eens iets posten als ze onder vuur komen te liggen zonder ook maar iets nuttigs te vertellen of te proberen.

    En ik zeg het voor wat naar mijn gevoel de honderdste keer is: als je niks weet, DENK dan gewoon na over de afgelopen gebeurtenissen! Ik ga mentaal het lijstje rollen af en probeer te zien wie waar in zou passen. Naar mijn gevoel is Skip het meest waarschijnlijk als EK; dit is iets waar ik wat aan heb. Iedereen kan deze oefening doen.
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 23 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van XavC do apr 18, 2013 1:43 pm

    Lyari schreef:
    Nu wil ik wel even iemand anders onder de loep nemen, namelijk XavC

    XavC schreef:Mijn stem naar Lyari voor president. Denk niet dat dat veel verdere motivatie behoeft.

    In mijn ogen is dit gewoon mee stemmen. Misschien vond je de argumenten van de anderen genoeg om je stem te onderbouwen of maakte de burgemeester je ook niet echt uit. Op deze post kan je niet echt veel tegen of voor argumenten baseren. Je bent heel slim afzijdig en toch aanwezig.
    --
    XavC schreef:Ik ben Faolinn liever kwijt dan rijk. Mede door hem zijn we de eerste ronde onnodig een burger kwijtgeraakt. Ik vertrouw zijn zaakje niet meer.
    Mijn stem voor de galg gaat hoe dan ook naar Faolinn

    Ook bij deze stem heb je niet duidelijk een argument. Je lift mee op de argumenten van anderen en zegt er dan bij dat je Fao niet vertrouwd.

    Om heel eerlijk te zijn vertrouw ik jou niet zo. Het is deels door gevoel en deels door waarnemingen. Je komt niet zo heel vaak voor je eigen bevindingen of argumenten uit en stemt mee met anderen. Je zegt wel dingetjes maar zorgt er heel slim voor dat niemand aandacht op jou vestigt, en om te zorgen dat niemand je gaat verdenken plaats je van tijd tot tijd een paar excuses om te laten zien dat je nog niet zo goed bent in het spel.

    zoals dit:
    XavC schreef:Voor mij ook nog even
    aftasten hoe alles nu precies zit en werkt, dit is de derde keer dat ik
    dit spel uberhaupt speel.

    en dit

    XavC schreef:Ik ben zelf ook enigszins inactief, maar dat komt vooral omdat ik op dit moment niet echt iemand verdenk. Er wordt af en aan aangevallen, maar de meeste aanvallen worden op zo'n manier weerlegd dat ze elkaar w.m.b. neutraliseren. Ik vind het nog lastig om dan zelf bepaalde dingen te zien en ben bang dat ik onnodig domme dingen zeg.. Dat is zo'n beetje waarom ik mij vrij afzijdig houd en vooral meedoe op donderdag/vrijdag.

    Ik dacht dat je Dinsdag avond er zo van overtuigd was dat Neko gelijk had en Skip een wolf of de EK was? Je hebt me ook verteld dat je best veel met anderen spelers overlegd in het spel, waarom post je dan ook niet je bevindingen in dit topic?
    In mijn ogen probeer je jezelf afzijdig te houden, zodat niemand op je let.
    Nog net zo veel aanwezig dat je niet tot de hele inactieve spelers wordt gerekend en niet zo actief dat je kan worden afgerekend op wat je zegt. .
    Meestal (in de spellen die ik heb gespeeld) is dit de tactiek van een wolf.

    Niet hele sterke argumenten/waarnemingen, maar ik ben toch benieuwd hoe je erop reageert. Laten we eens aandacht op je vestigen.
    Ah, leuk.
    Om te beginnen kan een eventuele burgemeester me inderdaad vrij weinig schelen. Als ik kijk naar de tendens van het stemmen zal er tot nu toe in ieder geval nog geen beslissende burgemeestersstem nodig zijn.
    Daarnaast betekent meestemmen niet altijd geen eigen mening hebben. Wat nu als je eigen argumenten al aangedragen zijn? Daarnaast heeft het ook weinig zin om nog een stem op iemand anders uit te brengen als je eigenlijk al kan aanvoelen dat er een bepaald iemand uitgestemd wordt. Enige wat dat doet is stof doen opwaaien. Heb ik daar zin in? Niet echt, ik raak de rode draad niet graag kwijt.
    Dat ik niet goed ben in dit spel, of ja, vrij nieuw ben met het spelen van dit spel, is niet iets wat ik per se hier propageer. Als je er iets op tegen hebt dat ik hier en daar een feitje over mijn ervaring met dit spel mededeel, ga je gang.
    Overtuigd van Neko's gelijk en Skip's schuld ben ik grotendeels. De theorie staat als een dijk, maar er zit hier en daar nog een enkel maasje en oogje. Let dus vooral op grotendeels. Het is nu donderdag en het echte vuur zal in de loop van vandaag en morgen losbarsten. Is er iets mis met een voorlopige assumptie maken? Voor jezelf alvast een idee hebben om op terug te vallen, weet je wel. Je wil dus in principe dat ik wel aan de grote klok hang dat ik zoals het er nu nog voorstaat een aanhanger ben van de theorie van Neko over Skip, maar wat schieten we daarmee op? Niks, niks, en nog eens niks. De post wordt genegeerd, of er wordt hooguit naar een kleine onderbouwing gevraagd.
    Begrijp me niet verkeerd, ik wil graag meeposten. Heel graag zelfs. Probleem is echter dat ik nog heel veel moeite heb met het vinden van m'n eigen argumenten. Dat houdt dus in principe in: niet altijd maar brood in de argumenten van een ander zien, maar zelf ook kritisch (niet willen, maar..) KUNNEN analyseren en eventueel weerleggen.
    Praten met anderen: Ja. Kan ik niet ontkennen. Moet wel erbij zeggen dat die anderen.... Juist, jou en Remilia~ zijn. Zoals je al zei, het spelletje gaat door op school. Fine, is zo. Herinner je je verder niet dat ik zei dat ik met Remilia~ sprak over weerwolven tot aan haar dood? Even terug in de tijd, wanneer ging zij ook alweer dood? Euh, de tweede nacht. Am-per tijd om haar echt verder te spreken dus. Overigens gingen de gesprekken niet bepaald over het inhoudelijke spelen van het spelletje. Als je wil, kan ik logs uploaden. Geen probleem.

    Klik hier maar.
    Natuurlijk is het aan jou/jullie of jullie mij vertrouwen met deze chatlog. Let wel dat er in ongeveer een maand zo'n 11000 berichten tussen mij en haar heen en weer gegaan zijn ( Facebookchat telt automatisch.. ) en dat ik die dus niet weer ga doorspitten.

    Mooie aanval, Lyari. Gegrond is 'ie echter niet geheel. Sterker nog, je argumenten staan op vrij losse schroeven. Het is jammer dat je er op Yuyucon niet bij was. Ik had graag je observaties ten opzichte van bepaalde andere mensen onder ons gehoord.

    Nu wil ik graag even van de gelegenheid gebruik maken om ook eens wat vraagtekens bij jou posts te stellen.
    Dan wil ik mezelf bij deze verdedigen.
    Op dit moment heb ik nog weinig aanknoop punten om me aan vast te houden. Ik ken de personen op dit forum nog niet zo goed waardoor ik kleine hints misschien later oppak
    Weinig aanknopingspunten, dus. Kleine hints later oppakken. Oke, fine. Dat is dus niet verdacht? In principe verschillen we op het moment niet heel veel. Ik heb ook weinig aanknopingspunten, en dat ik dit spel niet zo heel lang geleden heb leren kennen helpt ook niet echt mee. Jij, daarentegen, hebt al enige ervaring.
    Ik begrijp uit je oude post dus eigenlijk dat je me nu probeert te pakken met iets wat je zelf ook deed? Of eigenlijk nog steeds grotendeels doet. Je post, en je bent zeker aanwezig, maar het is net niet genoeg om je te gaan verdenken, of om echt op je te letten. Ik moet erbij zeggen dat je posts inhoudelijk vaak wel goed zijn. Ik doe een beroep op ervaring.
    Misschien is dit juist wel een wolvenstreek van jou. Je probeert mij jouw eigen gedrag ook in de schoenen te schuiven, zodat mensen met je meegaan. Hoe lekker zou het zijn voor de wolven om twee vliegen in een klap te kunnen slaan? Iemand die zij als 'verdacht' zien eruit, en een lekker hapje die nacht. Geweldig, he?

    Overigens stel je dat ik dus meestem. Misschien ben ik wel een conformist. Laten we nu echter eens naar jouw post om Olga weg te stemmen kijken. Ik citeer :
    cht hele duidelijke argumenten heb ik hier niet voor. Maar
    ik heb wel puntjes waardoor ik haar verdacht vind:

    1) Ze verdedigt zichzelf niet fanatiek. Het komt misschien
    omdat ze zichzelf niet KAN verdedigen. Of ze wilde echt het eerste Kamerlid
    ontmaskeren waardoor ze keek wie haar zou verdedigen.

    2) Ik vind haar verhaal een beetje ongeloofwaardig. Het lijkt
    mij onwaarschijnlijk dat ze expres zich slecht verweerd heeft om te zien wie
    het voor haar opneemt om zo de eerste Kamerlid te ontmaskeren. Het lijkt mij te gewaagd, vooral als je rekening
    houd met het feit dat je helemaal niet weet of de EK je gaat verdedigen.
    Argumenten? Niet echt andere dan de rest. Wederom beschuldig je mij van iets waar je zelf ook blijkbaar een handje naar hebt. Well played, maar helaas.

    Heey guys, sorry dat ik niets heb gezegd de hele week!
    Super druk gehad met herkansingen, voorbereidings dag en PO (practische opdrachten) van school. Daarnaast ook nog oorontsteking dus super moe en koortsig de hele tijd. D:
    Het was netter geweest als ik het even had gezegd. Sorry voor alles.
    Nog meer potten die de ketel verwijten. Natuurlijk heb je het druk, maar stel je dan eens voor hoe ik het in m'n examenjaar heb.

    Mijn stem gaat naar: Faolinn, ik denk niet dat het nog iets uitmaakt wat ik stem. Fao wordt waarschijnlijk sws geband. Ik hoop dat we hier mee de goede keuze maken, en als we dat doen ook je theorie kunnen toepassen @Skip
    En kijk eens aan. Weer meestemmen. Het maakt immers niet uit wat je stemt. Waarom doe je dan wel alsof het verdacht is wanneer ik dat doe? De hele tijd bedel je in principe om dingen en bevindingen gedeeld te krijgen. Zelf doe je het enigszins, maar het is niet heel erg nuttig voor onze verdenkingen. Heel erg veel voegt het niet toe. De stem op Faolinn was namelijk ook... niet echt onderbouwd.
    De spreekwoordelijke pot verwijt de ketel als vanouds. Je zal echter met iets sterkers moeten komen om me hard verdacht te maken, want op het moment zijn je argumenten zo slap als een vaatdoek.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 23 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Sophie do apr 18, 2013 3:03 pm

    UNOwen schreef:
    Dat doe ik nu toch?? Geef me dan de kans om in het spel te komen. Dit is m'n, weetikveel, zesde potje ofzo? Ja dan ben al helemaal een pro enal.

    Ik vind het opmerkelijk dat iedereen mij als pro ziet.
    Wanneer is iemand pro in weerwolven?
    Ik betwijfel of ik meer dan 6 potjes op het forum heb meegedaan, en erg serieus heb ik het hiervoor nooit genomen.

    We lezen allebei dezelfde posts, dus we weten net zoveel. Dus waarom zou ik pro zijn?
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 23 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Lyari do apr 18, 2013 4:44 pm

    Dankje XavC <3 Je vestigt met deze reactie aandacht op je zelf. Dat was mijn bedoeling. Mijn argumenten waren inderdaad niet zo sterk en ik ben blij dat je de kans hebt genomen om meteen te reageren. Je hebt jezelf laten horen! I'm really happy

    XavC schreef:Je post, en je bent zeker aanwezig, maar het is net niet genoeg om je te gaan verdenken, of om echt op je te letten. Ik moet erbij zeggen dat je posts inhoudelijk vaak wel goed zijn.
    Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ben tot burgermeester benoemd, mensen letten dus wel degelijk op me.


    XavC schreef:Misschien is dit juist wel een wolvenstreek van jou. Je probeert mij jouw eigen gedrag ook in de schoenen te schuiven, zodat mensen met je meegaan. Hoe lekker zou het zijn voor de wolven om twee vliegen in een klap te kunnen slaan? Iemand die zij als 'verdacht' zien eruit, en een lekker hapje die nacht. Geweldig, he?
    Als mensen met me mee zouden stemmen als ik zulke slechte argumenten heb zou dat wel heel erg opvallen, en daarbij heb ik het nog helemaal niet over stemmen. Ik heb mijn aanval vooral gedaan omdat ik JOU wilde horen. Ik wilde weten hoe je denkt en daar ben ik redelijk in geslaagd. Je hoeft je dus helemaal niet aangevallen extreem aan gevallen te voelen, en ook niet onzeker over het spel. Je kan je mening (die aanval op mij bijvoorbeeld) prima onder woorden brengen.

    *dat stond trouwens ook aan het einde van mijn post*
    Niet hele sterke argumenten/waarnemingen, maar ik ben toch benieuwd hoe je erop reageert. Laten we eens aandacht op je vestigen.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------
    Nekotaku schreef:
    Degene die ik dan ook in hoofdzaak zou overwegen
    voor de verbanning zijn Kermisfan112, T, XavC, RemiliaxScarlet, Rockpad,
    TheEternalMokou, Toumyon en UNOwen.
    Oh kijk, wat een waslijst.
    Droevig, niet? Aangezien ik iemand moet kiezen zal ik vooral de richting
    uitkijken van personen die nu en dan eens iets posten als ze onder vuur
    komen te liggen zonder ook maar iets nuttigs te vertellen of te
    proberen.

    En ik zeg het voor wat naar mijn gevoel de honderdste
    keer is: als je niks weet, DENK dan gewoon na over de afgelopen
    gebeurtenissen! Ik ga mentaal het lijstje rollen af en probeer te zien
    wie waar in zou passen. Naar mijn gevoel is Skip het meest
    waarschijnlijk als EK; dit is iets waar ik wat aan heb. Iedereen kan
    deze oefening doen.

    Ik ben het hier mee eens. Als personen liever niet hun eigen argumenten willen posten, omdat ze die simpelweg op een rol baseren of omdat ze geen argumenten hebben, kunnen ze nog wel meedoen. Door middel van Theoriën posten, meningen over verdenkingen posten, kortweg: Meedenken!
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 23 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van UNOwen do apr 18, 2013 6:29 pm

    Skip schreef:Ik vind het opmerkelijk dat iedereen mij als pro ziet.
    Ik heb nooit gezegd dat je pro was. Dat wou ik toch wel even opmerken. Waarom dacht je dat het op jou sloeg? Ik bedoelde dat ik zelf bijna geen ervaring heb. Geen skype wolven, geen irl wolven, slechts de paar potjes hier, and that's all. Je gaat me niet vertellen dat ervaring niet helpt. En ik doe hieraan mee omdat ik het leuk vind, en als mensen mijn posts inhoudsloos en slecht vinden dan trek ik me er niks van aan. Ik kan maar doen wat ik doe, en ik zal eruit leren. Ik heb hier geen slechte wil.

    Wat XavC zei, kan ik me in vinden. Over het KUNNEN opstellen van je eigen argumenten, want dat is echt niet zo simpel, voor mij althans. Psychologische analyses van mensen maken ligt me niet, andere dingen wel, maar ik kan en zal het wel proberen, of meer proberen in het vervolg.

    En als je wil weten waarom ik zeg niet te roepen dat je onschuldig bent, dat is iets iets waar ik me aan hou uit principe, omdat het ook gewoon nutteloos is. Als iemand je verdenkt zeg hem dan waarom dat niet zo zou moeten zijn, en dat probeer ik dan ook te doen, en zo ga ik me verdedigen.

    - - - -

    Ik had gedacht om deze week weer op Kermisman te stemmen. Maar ik denk, na zijn conclusie over mijn post, niet meer dat hij een wolf is, omdat het, eerlijk is eerlijk, een gewoonweg slechte en bizarre conclusie is die nooit zou worden approved door medewolven. Ik denk dus dat Kermis geen wolf is. Is weer eens iets anders, in plaats van iedereen uit te maken voor wolf. Eliminatie zou ons ook kunnen helpen.

    In plaats daarvan ga ik stemmen op T. Na Fao's aanval op T (too lazy to quote) kwam hij met een mooi antwoord, maar daarna werd het weer stil wat in mijn ogen wel past in het "groepje wolven met mastermind" idee. En kijk eens aan, T leeft nog en Fao is dood.
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 23 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van MR.Kriesebo do apr 18, 2013 6:40 pm

    Oh ja, T is er ook nog.
    T is "Vandaag om 6:35 pm" online, nu maar hopen dat ie gaat posten.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 23 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Shiro do apr 18, 2013 7:11 pm

    UNOwen schreef:
    Shiro schreef:Inactieven stemmen lijkt me meer een last resort, niet iets voor als er nog allemaal verdenkingen geuit worden.
    Je weet het bij wolven sowieso nooit helemaal zeker, zie dit potje.
    Waar heb ik gezegd dat we het zeker moeten weten? Wat ik bedoelde is dat je niet genegeerd werd, maar dat door de argumenten tegen Olga en Fao, ook al waren ze burgers, je idee over op inactieven stemmen simpelweg niet nodig was. Het is nou eenmaal handiger om iemand te vermoorden als je argumenten hebt dan om random te stemmen.

    UNOwen schreef:Nog een vraagje, voor jullie om over na te denken. Denken jullie heus dat ik deel uitmaak van een groep wolven die aan het samenwerken zijn, met een of andere mastermind? (zoals anderen het mooi verwoord hebben)
    Want daar komt het wel op neer als jullie me verdenken.
    Als ik jou verdenk, waarom komt het er dan meteen op neer dat ik denk dat je in een wolvengroep met een of andere mastermind zit? Ik kan je toch ook verdenken als wolf in een wolventeam waar iedereen gelijk is?

    Nekotaku schreef:Pyonta heeft naar mijn gevoel een sterke post neergezet hierboven. Het maakt niet uit of je veel of weinig zegt, activiteit is niet enkel te meten in hoeveel letters je hier neerpleurt. Je kan één post maken per week in deze thread, als die telt en in wat resulteert is dat voldoende.

    Degene die ik dan ook in hoofdzaak zou overwegen voor de verbanning zijn Kermisfan112, T, XavC, RemiliaxScarlet, Rockpad, TheEternalMokou, Toumyon en UNOwen.
    Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Sorry, maar met welgeteld één sterke post hoeft Pyonta naar mijn mening niet meteen uit die lijst gehaald te worden.
    Bovendien heeft XavC aan het begin van de ronde ook zonder gepoket te worden wat goede posts gemaakt, dus waarom staat hij er dan in?
    En van UNOwen heb ik ook de indruk dat hij het probeert, met al die posts nu.
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 23 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van MR.Kriesebo do apr 18, 2013 7:20 pm

    Zonet in de chatbox:

    [19:08:40] T : Ik weet 't, ik weet 't. Ik zal binnenkort wel weer even een goede post maken. ;_;.

    Poken helpt dus XD.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 23 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Toumyon do apr 18, 2013 7:34 pm

    UNOwen schreef:
    Ik had gedacht om deze week weer op Kermisman te stemmen. Maar ik denk, na zijn conclusie over mijn post, niet meer dat hij een wolf is, omdat het, eerlijk is eerlijk, een gewoonweg slechte en bizarre conclusie is die nooit zou worden approved door medewolven. Ik denk dus dat Kermis geen wolf is. Is weer eens iets anders, in plaats van iedereen uit te maken voor wolf. Eliminatie zou ons ook kunnen helpen.
    Kijk hier kan ik me best in bevinden, ik denk ook dat als Kermisfan een wolf was hij misschien ietsjes sterker zou posten dan dat hij nu al doet, want medewolven zouden hem steunen lijkt me.
    UNOwen schreef:
    In plaats daarvan ga ik stemmen op T. Na Fao's aanval op T (too lazy to quote) kwam hij met een mooi antwoord, maar daarna werd het weer stil wat in mijn ogen wel past in het "groepje wolven met mastermind" idee. En kijk eens aan, T leeft nog en Fao is dood.

    Ook hier krijg ik trekjes om mee akkoord te gaan, het klopt inderdaad dat T op Faolinn had gestemd en daarna weer verdwijnt als sneeuw voor de zon.
    Het ergste van alles is dat iedereen met hem mee stemde, waarom eigenlijk?
    T's post was nog niet eens zo geweldig.

    T schreef:
    Faolinn schreef:T is de persoon die het voor elkaar heeft gekregen werkelijk nada bij te dragen aan het spel, en dan snel even te bandwagonnen op iemand. Hij is het toonbeeld van de speler die niet aan het speelplezier bijdraagt.
    Ik zal niet ontkennen dat ik me erg stil heb gehouden, en echt een goede reden daarvoor heb ik niet (buiten het feit dat ik het wat druk heb gehad de laatste week). Ik heb niet echt het idee dat ik gebandwagond heb op iemand, als ik dat had gedaan had ik overduidelijk op Olly gestemd. En dat deed ik niet; want ik stemde op jou. Wat ik overigens nu weer ga doen, want ik vertrouw je nog steeds niet. Oftewel: Faolinn voor de eeuwige banhamer.

    En waar zitten de argumenten waarom hij faolinn niet vertrouwt?
    Yep nergens, ja het simpelste en obvious zou hij vast wel hebben gedacht of al gepost:"Tja Faolinn heeft gezorgd dat Olly hangt en ze was een burger...VERDACHTE FAOLINN IS VERDACHT!"

    Eerlijk gezegd vind ik dat sh*t...want ik geef toe, ik vertrouwde Faolinn ook niet na Olly's dood, maar daarna dacht ik even na.
    En het kwam tot mijn conclusie dat Faolinn's argument meer uit drang kwam...wetend dat je girlfriend te vertrouwen is in een spel dat jullie samen spelen is altijd een plus, niet waar?
    En het was tenslot ook nog eens de eerste week, dus daarom schakelde ik over dat ik Faolinn niet meer verdacht vond...en het bleek dus ook dat faolinn een gewone fumoknuffelaar was.

    Even kort wil ik zeggen dat T dus nu ook erg hoog op mijn verdachten lijst staat.
    En ook sommigen mensen die ook op Faolinn stemde.
    Deze personen zijn(op volgorde die op Faolinn stemde na T, niet op verdachtheid.)
    Rockpad
    XavC
    RemiliaxScarlet
    Kriesebo
    Shiro
    Kermisfan
    Skip
    Lyari
    Pyonta

    Skip, zoals ik al in eerderen post's heb gezegd vind ik niet zo verdacht.
    Want voor een wolf, durft ze nogal heel veel te roepen...en to be honest, speelt ze het veel te riskant als ze een wolf zou zijn.

    Kermisfan is gewoon hoe hij is, ik vind hem niet verdacht, waarom, staat boven geschreven.

    Lyari en XavC weet ik dus echt niet...ik ken ze nog niet zo goed, en zij ons ook niet, wat het lastig maakt om een beeld te vormen.

    Shiro en Pyonta staan bij mij op het midden veld van vertrouwen, Pyonta, zoals ik hem ken speelt zoals hij altijd speelt...wat hem natuurlijk een lastige speler maakt om tegen te spelen.
    Shiro geeft me de indruk dat ze ook echt probeert mee te denken, en ze laat zich niet makkelijk overtuigen.
    Misschien gevaarlijk...of te vertrouwen, ik weet het niet?

    Remix staat bij in de rode zone...echt 0 inbreng en gewoon meestemmen...super lame.
    ik vraag wat ze dacht over UNO, Skip of Neko...en dit krijgen we van d'r.
    RemiliaxScarlet schreef:
    Skip is voor mij beide een beetje, ik weet niet, half half. Ik vind dat ze soms verdacht doet maar aan de andere kant ook weer niet.
    Ik bedoel, een wolf zou in mijn opzicht meer tegenargumenten bedenken om zo te laten zien dat hij juist geen wolf is, maar misschien dat Skip dit juist niet doet om er voor te zorgen dat we haar niet wegstemmen. Ik weet het niet.
    Zwak, heel zwak...een post waar we dus amper iets aan hebben.
    Je speelt met vuur meid, wees voorzichtig, het is heet.

    Rockpad en Kriesebo staan voor mij geheel in het rood.
    Rock blijft maar inhammeren op Skip en Kriesebo geeft de ene keer eens een goede post, en dan is het weer zo zwak.
    Net alsof hij wat hulp krijgt van medewolven hier en daar.
    Rock geeft hier en daar een post aan ons waar we ook bijna niks aan hebben, alsof hij probeert niet te behoren tot de stille groep mensen, wat vervelend is.

    MR.Kriesebo schreef:Oh ja, T is er ook nog.
    T is "Vandaag om 6:35 pm" online, nu maar hopen dat ie gaat posten.

    MR.Kriesebo schreef:Zonet in de chatbox:

    [19:08:40] T : Ik weet 't, ik weet 't. Ik zal binnenkort wel weer even een goede post maken. ;_;.

    Poken helpt dus XD.

    Wat zijn dit nu weet voor een nutteloze post's...eigenlijk Dankje kries, ik zie gewoon bijna een link tussen jou en T.
    Reden is hiervoor...
    MR.Kriesebo schreef:Oh ja, T is er ook nog.
    Eerlijk gezegd geloof ik het echt niet dat je hem vergeten bent.
    de hele post komt over als:"Shit mijn teamlid, moet hem redden."
    En dan al vooral de tweede post.
    Als je geen wolf was Kries, dan had je meer je mening gepost...en niet poke's gegeven naar T, en dan vooral niet in de chatbox.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 23 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van UNOwen do apr 18, 2013 9:12 pm

    Shiro schreef:Als ik jou verdenk, waarom komt het er dan meteen op neer dat ik denk dat je in een wolvengroep met een of andere mastermind zit? Ik kan je toch ook verdenken als wolf in een wolventeam waar iedereen gelijk is?
    Ging me niet zozeer om het mastermind deel, maar om het team deel. Wolven zijn een team. Ze overleggen over alles, dat weet ik wel uit de ene keer dat ik wolf was. Burgers hebben geen team. Een wolf die individueel werkt, dat zie ik niet voor me.

    Denk je dat ik continu zit te overleggen om mijn next move te plannen?
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 23 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van XavC do apr 18, 2013 9:15 pm

    UNOwen schreef:
    Denk je dat ik continu zit te overleggen om mijn next move te plannen?
    Waarom niet? Zou toch.. zomaar eens kunnen?


    Laatst aangepast door XavC op do apr 18, 2013 9:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 23 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van MR.Kriesebo do apr 18, 2013 9:19 pm

    Waarom zou ik hem niet poken? Ik bedoel: van de lijst van de toenmalige inactieve spelers is T de enige(Correct me if I'm wrong) die nog niet gepost heeft op deze dag. Ik zag dat hij online was dus besloot ik dat te melden. Vervolgens kwam hij de chatbox binnen en zei hij dat hij zou gaan posten. Ik hoopte nog meer druk op hem te leggen zodat hij zo snel mogenlijk post(Dit was uit nieuwschierigheid mochten mensen hier vraagtekens bij zetten). Dit is nog niet gebeurt, wat ik ten zeerste betreur. Als je overigens las WAAROM ik op Faolinn stemde, had je gezien dat ik dat deed omdat ik het vreemd vond dat hij de pakken erbij neerlegde. Om diezelfde rede ga ik nu waarschijnlijk op Skip stemmen, al klopte mijn stem de vorige keer dus niet.

    Ik schrijf deze post dus ontzettend uitgebreid en spreek af en toe in de derde persoon enkelvoud. Dit is even om te kijken of Toumyon hierop reageerd met iets in de richting van "zie je wel? je krijgt hulp van je medewolven!" Dat is ook een van de redenen dat ik deze post zo uitgebreid maak. Toumyon, mocht je dit te vroeg lezen, ik verzeker je, dit bedoel ik niet gemeen. Dit is gewoon even om te kijken of je snel last hebt van een tunnelvisie. Als iemand anders dit eerder leest dan Toumyon: Wees alsjeblieft zo aardig om niks te zeggen. Alvast hartelijk bedankt. En Toumyon: Als je mijn argumenten accepteerd (want ik vind ze zelf gewoon kloppen), scratch deze post dan maar. Als je dat niet doet. Wel... Sorry. Overigens, als er dingen zijn die gemeen opgevat zouden kunnen worden: Dat past op dit moment even bij mijn rol.




    Toumyon schreef:Eerlijk gezegd geloof ik het echt niet dat je hem vergeten bent.



    Het spijt me zeer Toumyon, maar net zoals T was ik jou ook vergeten :(


    Wat zijn dit nu weet voor een nutteloze post's...eigenlijk Dankje kries, ik zie gewoon bijna een link tussen jou en T.

    Ik moet jou eigenlijk bedanken Toumyon, een van de weinige manieren waarop Kries en T verbonden zouden kunnen zijn is als we allebij een wolf zijn. En zou het in dat geval niet makkelijker voor me zijn geweest als ik hem gewoon een pm had gestuurt? Als je denkt dat ik de EK ben: Zelfde verhaal.




    Als je geen wolf was Kries, dan had je meer je mening gepost...en niet poke's gegeven naar T, en dan vooral niet in de chatbox.




    Ik kom terug op mijn eerste vraag: Waarom zou ik hem niet poken? Hij kwam toevallig de chatbox binnen en ik vroeg aan hem of hij nog zou gaan posten. Ik weet het, ik begroette hem met "T!!!" maar dat deed ik omdat ik

    1: Blij was om een afwezige speler te zien.
    en 2: Gewoon de hele avond al happy ben.

    Verder ben ik natuurlijk ook happy omdat je jou gedachten postte maar ik vind het nou ook weer niet zo geweldig dat ik bij jou onterecht in het rood sta. Ik hoop dat men het hier op prijs stelt dat ik nu uitgebreid post.

    En Toumyon: Misschien dat je dit nu een omgekeerde psychologie vind, of misschien zelfs een omgekeerde omgekeerde, dat mag allemaal hoor, maar dan moet je er ook rekening mee houden dat ik "misschien" wel de gewoon de waarheid spreek... :)

    Ik ga alsnog niet op je stemmen, maar dat is omdat ik Skip verdenk.

    Ik ga dus nu gewoon verder met poken: T! WAAR ZIT JE?!?
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 23 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van UNOwen do apr 18, 2013 9:29 pm

    XavC schreef:
    UNOwen schreef:
    Denk je dat ik continu zit te overleggen om mijn next move te plannen?
    Waarom niet? Zou toch.. zomaar eens kunnen?
    Kun je dat afleiden uit de manier waarop ik post?

    Gesponsorde inhoud


    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 23 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 9:34 am