Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+16
BaksteenComrade
Olly
Toumyon
TheEternalMokou
rockpad
Sophie
RemiliaxScarlet
XavC
Nekotaku
Pyonta-kun
T
MR.Kriesebo
Remilia~
Shiro
211nafsimreK
Urameshiya
20 plaatsers

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 21 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Sophie di apr 16, 2013 4:56 pm

    Nekotaku schreef:
    Een ziener die dit zei, en dan 's nachts sterft. Daar zou ik mij met geen mogelijkheid ter wereld nog hebben kunnen uitpraten.

    Dit is de enige reden waarom ik je momenteel niet kan verdenken, maar anders zat ik vol op jou.
    Echter kan je nog steeds de EK zijn.

    Nekotaku schreef:

    In een gesprek met Faolinn op Skype vorige donderdag vertelde hij me reeds dat hij een vermoeden had dat deze ronde we een stel stille Mad Scientists hadden met één persoon die als brein fungeerde en de boel dirigeerde. Ik hechte er toen niet voldoende aandacht aan, maar nu begint die indruk mij ook erg sterk te worden. Hij zag het sneller aangezien hij al veel vaker heeft meegespeeld.

    Dus we zoeken mensen die...
    * op Olly meestemden, en zeker degenen die het vuur gestart door Faolinn aanwakkerden;

    Bijna iedereen stemde op Olly, het was de eerste nacht.
    Hoe is het vuur aan wakkeren verdacht als Faolinn zelf ook hard mee deed en een burger was?
    Ik vind dit een waardeloos argument, niemand wist wat de eerste nacht en Olly gedroeg zich erg verdacht.
    De wolven maakten Olly helemaal niet zoveel uit, Faolinn was net zo goed bijna dood, en die was ook burger!

    Nekotaku schreef:
    * Remilia~ vrezen;
    Remilia is gewoon een sterke speler, alle wolven zouden haar vrezen denk ik.
    Nekotaku schreef:* op Faolinn meestemden of toch tenminste de verdenkingen tegen hem hoog hielden;
    Je gaat er vanuit dat de burgers altijd goed stemmen, terwijl een groot aantal burgers altijd op andere burgers zal stemmen, onbedoeld.
    Nekotaku schreef:* mij vrezen.
    Dit slaat al helemaal nergens op. Jij vreest mij ook, en ik ben ook burger.

    Nekotaku schreef:
    Verder lijkt Lyari's theorie dat de Mad Scientists ook genoeg hebben van inactieve spelers me weinig waarschijnlijk. Het zou erg sterk zijn dat ze daar hun keuzes door laten leiden, zeker wanneer inactieve spelers juist gemakkelijke slachtoffers vormen later in het spel. Gezien de huidige trend denk ik dat ze hun pijlen richten op de grootste bedreigingen.

    Dit lijkt me duidelijk als je kijkt naar hun slachtoffers, de eerste was al Remi.

    Beetje matig onderbouwde post vind ik, Neko. Het enige wat wel logisch is is dat het niet verstandig zou zijn voor jou om de misschien-ziener te targetten. Maarrrr, dat kan keihard omgekeerde psychologie zijn. Iedereen kan zeggen dat hij dat nooit zou doen omdat iedereen hem dan zou verdenken, maar voor hetzelfde geld heb je dit al gedaan.
    Of je had er nooit specifiek aan gedacht, mensen kwamen op de proppen met het idee over de ziener en je misbruikt het idee gewoon.

    Wat zou ik nu graag op je willen stemmen Neko, maar ik doe het nog steeds niet.
    Jij staat gewoon net als ik aan de front linie, maar de meerderheid van de wolven zit inderdaad waarschijnlijk tussen die stille, saaie spelers. Waar ik moe van wordt, je speelt het spel of niet.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 21 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Nekotaku di apr 16, 2013 6:10 pm

    En ik merk op dat je eens te meer meteen bovenop m'n post springt, Skip.
    Skip schreef:Hoe is het vuur aan wakkeren verdacht als Faolinn zelf ook hard mee deed en een burger was?
    Hoe is dat NIET verdacht? Denk je niet dat de Mad Scientists maar wat graag verdenkingen die hen goed uitkomen willen aanporren?
    Of misschien maakt het je zenuwachtig omdat je nogal serieus rond Olly heen danste die eerste dag?
    "Als ik nu zou moeten kiezen zou Olly denk ik mijn keuze zijn, maar ik ga morgen nogmaals alles diep doorspitten en proberen mijn keuze beter te doorgronden. (Er wachten Pyontas op mij!)"
    "Hey, wacht, ik zeg niet dat ik Olly gá stemmen."
    "Misschien ga ik wél letterlijk op Olga stemmen. Vanavond zul je het pas weten~"

    Mogelijk ben je een Mad Scientist die het graag in haar richting hield, of misschien wilde je nog even afwachten om te zien of ze niet gered kon worden... Want er begint me nog wat duidelijk te worden.
    Skip schreef:Remilia is gewoon een sterke speler, alle wolven zouden haar vrezen denk ik.
    Ik bedoelde, welke spelers zouden mogelijk Remilia~ hoog op hun lijst zetten? De ene kent 'r al beter dan de andere.
    Skip schreef:Je gaat er vanuit dat de burgers altijd goed stemmen, terwijl een groot aantal burgers altijd op andere burgers zal stemmen, onbedoeld.
    Je haalt continu non-argumenten aan die doen lijken alsof ik naïef ben, met niets anders dan extreem eenvoudige observaties. Burgers zullen wel eens verkeerd stemmen? Nee toch!!
    Skip schreef:Dit slaat al helemaal nergens op. Jij vreest mij ook, en ik ben ook burger.
    Ten eerste, het slaat wel ergens op. In zowel burger- als wolvenrol (en dit is pas m'n vierde potje) ben ik de laatste overlevende geweest van m'n groep. Toch wel een zekere indicatie van vermogens in dit spel, nietwaar? En ten tweede, ik jou vrezen? Droom maar op, meid. Iemand vrezen doe je als je wat te verbergen hebt, of als je tegenstander werkelijk iets sterk weet in te brengen tegen je.
    Want dat doe je niet. M'n post is matig onderbouwd? Ik zou toch eens graag zien wat de rest daar van denkt. Die van jou vind ik namelijk nog een pak zwakker. Waar zijn je echte argumenten? Je theorieën? Sinds ik op jou heb gestemd die eerste dag zie ik je keer op keer m'n richting uitkomen met pokes, maar verder heb je in realiteit eigenlijk niets van waarde aangebracht.

    Ik zou meer dan ooit denken dat je Mad Scientist bent, en mogelijk zelfs het brein achter de operatie. Maar er begint een ander lichtje te schijnen. Je bent volgens mij de Eerste Kameraad. Want ik heb uiterst sterke vermoedens dat die nog leeft.

    Laten we je theorie die je eerder opperde eens op je toepassen, Skip. Namelijk dat personen de neiging hebben te praten over de rol die ze zelf hebben. Je leek het wel fijn te vinden om te hinten dat dit betekende dat Olly misschien zelf EK was. In feite kwam de EK wel vaker voor in je posts. En wanneer begon je nerveus te worden in deze thread? Toen bleek dat Faolinn en ik een gesprek hadden gehad op Skype waarbij het over de EK is gegaan. Van die hele chat was het uitgerekend dat stukje dat je besloot te quoten.

    Maar wat m'n klomp echt deed breken was dit:
    Skip schreef:Wat zou ik nu graag op je willen stemmen Neko, maar ik doe het nog steeds niet.
    Jij staat gewoon net als ik aan de front linie, maar de meerderheid van de wolven zit inderdaad waarschijnlijk tussen die stille, saaie spelers. Waar ik moe van wordt, je speelt het spel of niet.
    Dit begreep ik echt niet. Als er één persoon mogelijk nu je hoofdverdachte was, dan toch wel ik? Dus waarom zo toegeeflijk? Waarom impliceren dat we toch aan dezelfde kant staan, ik een misleide fumoknuffelaar ben en jij geen Mad Scientist?
    Omdat je denkt dat je me nog gaat kunnen gebruiken. Maar je vergist je. Want ik heb de uitnodiging afgewezen.

    Dames en heren, ik weet maar al te goed dat de regels toestaan dat ik hierover bluf, maar dit is al wat ik heb dus ik smijt het in de thread. De tweede nacht, na de ontvoering van Yuki Kuro en de verbanning van Olly, zat deze PM in m'n inbox:
    BAKSTEENCOMMUNISME VOOR EEN BETERE EN RODERE WERELD

    ORANJE SPELLINGNASI HEBBEN WE OPGERUIMT.
    NIEUWE, RODE TIJD ZAL KOMEN.

    SPOEDIG BREEKD HET BELOOFDE REVOLUTIE AAN.
    SPOEDIG ZULLEN WE OUDE ORDE VERPLOETTERREN.
    SPOEDIG ZULLEN WE TVH BAKSTEENRODE BANNER GEEVEN.
    SPOEDIG BREEKT NIEUWE TIJD AAN.

    DOE JIJ OOK MEE?? ♥
    Ik had al van het begin besloten niet mee te doen. Ten eerste, omdat het me een te fragiele tactiek lijkt, en ten tweede omdat ik niet wil winnen bij gratie van aantal, maar slechts met intelligentie. Ik heb toen de tweede dag lang gewikt en gewogen of ik het zou zeggen, maar uiteindelijk leek het het veiligst om dat niet te doen. Het idee dat ik mogelijk EK was zat er bij sommigen nog in, en bovendien had het een voordeel als de echte EK dacht dat er mogelijk een nieuwe handlanger was.
    De scenario's waren de volgende:
    * Olly was zelf EK, en mijn uitnodiging kwam van een nu leiderloze communist die in de eerste nacht had aanvaard. Kleine kans.
    * Olly loog over 'r uitnodiging. Ik geloof nooit dat ze het soort speler is dat mij zou proberen op te offeren om 'r eigen hachje te redden als ze burger was.
    * Olly had wel degelijk de uitnodiging gekregen en de echte EK was nog steeds actief.
    Dat laatste is overweldigend waarschijnlijker dan de eerste twee mogelijkheden. Aangezien Faolinn zegt Gewone Fumoknuffelaar te zijn geweest, kon ook hij EK zijn, maar dan zou z'n openingsaanval op Olly de eerste dag nog nuttelozer zijn geweest dan als hij Scientist was.

    Skip wilde zich daarentegen niet vastpinnen op Olly totdat duidelijk werd dat ze hoogstwaarschijnlijk reddeloos was.
    En nu, met mij die een uitnodiging had gekregen en hier tot nu toe niets van had gezegd, zou het wel vervelend zijn dat ik ook verbannen zou worden. Dus probeert ze me toch nog uit de vuurlinie te houden.

    Nu ga ik rustig observeren. Wat ga je doen, Skippy? Me afschilderen als leugenachtige Scientist en terugkomen op je eerdere post?
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 21 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Sophie di apr 16, 2013 8:31 pm

    Nekotaku schreef:
    Maar wat m'n klomp echt deed breken was dit:
    Skip schreef:Wat zou ik nu graag op je willen stemmen Neko, maar ik doe het nog steeds niet.
    Jij staat gewoon net als ik aan de front linie, maar de meerderheid van de wolven zit inderdaad waarschijnlijk tussen die stille, saaie spelers. Waar ik moe van wordt, je speelt het spel of niet.
    Dit begreep ik echt niet. Als er één persoon mogelijk nu je hoofdverdachte was, dan toch wel ik? Dus waarom zo toegeeflijk? Waarom impliceren dat we toch aan dezelfde kant staan, ik een misleide fumoknuffelaar ben en jij geen Mad Scientist?
    Omdat je denkt dat je me nog gaat kunnen gebruiken. Maar je vergist je. Want ik heb de uitnodiging afgewezen.

    .....

    Nu ga ik rustig observeren. Wat ga je doen, Skippy? Me afschilderen als leugenachtige Scientist en terugkomen op je eerdere post?


    Zucht. Ik zit echt te facepalmen in het echt.
    Waarom ik facepalm? Omdat je moet stoppen met me te verdenken!
    Ik geloof inmiddels dat we allebei burgers zijn, en dat de wolven lekker inactief in een hoekje zitten te gniffelen hoe wij elkaar onder druk zetten, en dat frustreert me omdat ik het een stomme 'tactiek' vind. De wolven hoeven niet eens wat te doen, wij doen al het werk voor ze.

    En dat is niet heel gek, want wij kunnen amper goed werk leveren als de helft van de spelers niks zegt.

    De reden waarom ik niet op je stem is ten eerste omdat ik liever inactieve spelers eruit zie gaan.
    Ik heb het inmiddels een beetje gehad met weerwolven, mensen zeggen weinig, en het lijkt alsof alleen mensen eruit gaan die veel zeggen (Olly en Fao).

    Daarnaast zei ik al, als jij een wolf was dan had je niet de 'waarschijnlijke' ziener vermoord.
    Ik zei wel dat je dat alsnog had kunnen doen om verwarring te veroorzaken, maar achteraf lijkt dat me toch onwaarschijnlijk (noem het tunnelvisie).
    Nu kom je ook nog met die uitnodiging, wat me een rare bluf lijkt als wolf zijnde.

    Ik ben een beetje beledigd dat je denkt dat die van mij kan komen, ookal zijn de spelfouten opzettelijk, ik zou het nooit in caps doen, en ook geen hartje toevoegen, mensen die mij kennen weten dat ik altijd <3 schrijf en nooit de tilde achterwege laat!

    Ik zou ook nog kunnen zeggen dat we nog steeds EERST de wolven moeten killen en dan pas de EK en zijn volgelingen, maar dat maakt mij in jou ogen alleen maar verdachter, lol.

    Dus ik kan alleen maar zeggen Neko, ik ben niet de EK.
    Ik reageerde specifiek op jouw post omdat ik die van Shiro en Lyari iets minder sterk vond.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 21 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Nekotaku di apr 16, 2013 8:51 pm

    Skip schreef:Ik ben een beetje beledigd dat je denkt dat die van mij kan komen, ookal zijn de spelfouten opzettelijk, ik zou het nooit in caps doen, en ook geen hartje toevoegen, mensen die mij kennen weten dat ik altijd <3 schrijf en nooit de tilde achterwege laat!
    Het lijkt me duidelijk dat de EK zelf de uitnodiging niet opstelt, aangezien dit hints zou kunnen geven over zijn/haar identiteit. De spelfouten, caps en al de rest zijn deel van de grap. En niemand gaat geloven dat het je onschuld bewijst dat je dit zogezegd niet wist. Probeer nog eens van een andere hoek, zou ik zeggen.

    Skip schreef:Ik zou ook nog kunnen zeggen dat we nog steeds EERST de wolven moeten killen en dan pas de EK en zijn volgelingen, maar dat maakt mij in jou ogen alleen maar verdachter, lol.
    Technisch gezien, hypothetisch gesteld, is het mogelijk voor je om het te zeggen. Leuk dat je het terloops toch effe in deze vorm laat passeren.
    En je hebt het mis. Hoe langer de EK in het spel blijft, hoe groter de schade die deze kan aanrichten. De Mad Scientists zijn de enige groep tot aan de revolutie die vrij onderling kunnen overleggen, dus de kans bestaat dat ze afspreken van geen uitnodigingen te aanvaarden. Als er dan een breuk komt tussen burgers en communisten, zijn beide partijen een vogel voor de kat.

    Skip schreef:Dus ik kan alleen maar zeggen Neko, ik ben niet de EK.
    Ik reageerde specifiek op jouw post omdat ik die van Shiro en Lyari iets minder sterk vond.
    Ik dacht dat m'n post zwak onderbouwd was?

    Skip schreef:En dat is niet heel gek, want wij kunnen amper goed werk leveren als de helft van de spelers niks zegt.
    Ik blijf het volkomen eens met deze stelling. Actieve spelers beginnen met de bosjes neer te vallen. Straks sterft dit potje nog voor het op z'n einde komt. Vooruit, meedoen.

    Geen idee hoe? Misschien de persoon die afgelopen nacht was uitgenodigd. Kom er maar mee voor de dag. We geloven je toch, want niemand is gek genoeg om er over te bluffen als dat betekent dat iemand anders onmiddellijk doorheeft dat je liegt.
    Het heeft geen zin je nog bij de communisten aan te sluiten. Olly had naar alle waarschijnlijkheid echt de eerste uitnodiging en ze ligt eruit. Ik had de tweede en heb geweigerd. De EK heeft nog absoluut niemand.
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 21 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van rockpad di apr 16, 2013 9:21 pm

    het is waar dat zo weinig activive mensen hier zijn >.>
    maar nu komt het probleem dat ik hem
    nu volg ik de discussie van jouw en skipp nekotaku.
    echt mijn hoofd erbij houden kan even niet wegens persoonlijk problemen
    dus lees ik nu jullie argumenten op en tegen argumenten en zet ze op een rijtjes op ze daarna te vergelijken met de anderen agrumeten due jullie al gegevenen hebben
    wel zijn er te weinig mensen die discusieren zodat ik niet echt mijn tanden erin kan zetten,
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 21 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Shiro di apr 16, 2013 9:52 pm

    rockpad schreef:het is waar dat zo weinig activive mensen hier zijn >.>
    maar nu komt het probleem dat ik hem
    nu volg ik de discussie van jouw en skipp nekotaku.
    echt mijn hoofd erbij houden kan even niet wegens persoonlijk problemen
    dus lees ik nu jullie argumenten op en tegen argumenten en zet ze op een rijtjes op ze daarna te vergelijken met de anderen agrumeten due jullie al gegevenen hebben
    wel zijn er te weinig mensen die discusieren zodat ik niet echt mijn tanden erin kan zetten,
    Maar jij laat zien dat je er bent en dat je, zelfs al lukt het soms niet om een duidelijke mening uit de argumenten te halen, probeert mee te denken. Sommige anderen hebben nog niets gezegd na de dood van Fao en Omekeki, en ik poke ze bij deze om mee te doen.

    Ik begrijp best dat er mensen zijn die het erg druk hebben, of die niets weten te zeggen, maar ik ben het ook eens met de rest dat dit er wel erg veel zijn. Het kan toch niet dat ieder van jullie geen enkel idee en/of tijd om te posten hebben? Uit iedere kleine verdenking! Het helpt ons!


    Laatst aangepast door Shiro op di apr 16, 2013 9:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Een van mijn zinnen was gemeen op te vatten terwijl ik dat niet bedoelde.)
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 21 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van 211nafsimreK di apr 16, 2013 10:19 pm

    Shiro schreef:Sommige anderen hebben nog niets gezegd na de dood van Fao en Omekeki, en ik poke ze bij deze om mee te doen.
    ...iets... :)

    Nee zonder grappen of dollen, ik heb eigenlijk op het moment nog geen verdenkingen tegen iemand, reden daarvoor kan ook zijn dat ik de logs sinds de dood van Fao en Omekeki nog niet heb terug gelezen.
    Morgen ben ik vroeg klaar met werken (...als het goed is tenminste) en dan zal ik eens terug lezen en mijn meningen posten~
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 21 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Sophie di apr 16, 2013 11:09 pm

    Nekotaku schreef:
    En je hebt het mis. Hoe langer de EK in het spel blijft, hoe groter de schade die deze kan aanrichten. De Mad Scientists zijn de enige groep tot aan de revolutie die vrij onderling kunnen overleggen, dus de kans bestaat dat ze afspreken van geen uitnodigingen te aanvaarden. Als er dan een breuk komt tussen burgers en communisten, zijn beide partijen een vogel voor de kat.

    Nekotaku schreef:
    Het heeft geen zin je nog bij de communisten aan te sluiten. Olly had naar alle waarschijnlijkheid echt de eerste uitnodiging en ze ligt eruit. Ik had de tweede en heb geweigerd. De EK heeft nog absoluut niemand.

    En nu spreek jij jezelf tegen.
    De EK moet er als eerste uit, ookal heeft hij nog niemand? ...
    Ik ben persoonlijk niet zo bang voor de EK, zeker niet als het waar is dat jij de uitnodiging afgewezen hebt.
    Sowieso denk ik dat weinig mensen de uitnodiging zouden accepteren, erg aantrekkelijk is het momenteel niet.

    De wolven die eten elke nacht iemand op, die sowieso burger was (EK kan ook wolven uitnodigen). Als dát door gaat dan hebben we niemand over om voor de burgers te vechten. Zowel de wolven en EK+aanhang moeten we uitschakelen, dus vandaar dat ik liever eerst de wolven weg zie gaan.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 21 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Nekotaku di apr 16, 2013 11:23 pm

    Ik spreek mezelf helemaal niet tegen. De tendens is er al vaker geweest om potentiëel gevaarlijke rollen tot later in het spel te houden omdat ze zogezegd toch niets zouden kunnen beginnen voor die tijd. Dat was zo bijvoorbeeld met de duivel in ronde 15. Dat is toen voor niemand goed afgelopen.

    Zelfs al heeft de EK niemand, het spelersaantal zal blijven dalen. Het kan opnieuw aanlokkelijk worden voor mensen om op de uitnodiging in te gaan wanneer het er op lijkt dat een meerderheid terug mogelijk wordt. Vergeet niet dat het exponentiëel kan oplopen in het beste geval. En het eindspel is dit nog zeker niet. Aangezien tot de revolutie niemand weet wie er wel of niet op een uitnodiging is ingegaan, kunnen mensen bovendien meerdere malen een uitnodiging krijgen.

    Er is eerder al geobserveerd dat je het eerst nodig vond in bijna elke post te benadrukken dat je gewone fumoknuffelaar zou zijn. En nu kom ik af met de theorie over EK en je schiet opnieuw in verdedigingsmodus tegenover die rol.

    Ik zie een in het nauw gedreven slechterik die probeert zo snel mogelijk de aandacht ergens anders op te vestigen.
    Wil je wolven er eerst uit? Geen probleem, draag er maar eentje aan. Ik zie iemand die ik er eerst uit wil, want ik ben vrij zeker dat haar rol enkel nog Mad Scientist of kopstuk van de communisten kan zijn.
    Proberen elk detail van m'n posts tegen een ander uit te spelen in de hoop van te kunnen wijzen en schreeuwen "kijk! kijk! hij spreekt zichzelf tegen!" is je aan strohalmen vasthouden.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 21 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Sophie wo apr 17, 2013 12:03 am

    Nekotaku schreef:
    Er is eerder al geobserveerd dat je het eerst nodig vond in bijna elke post te benadrukken dat je gewone fumoknuffelaar zou zijn. En nu kom ik af met de theorie over EK en je schiet opnieuw in verdedigingsmodus tegenover die rol.

    Omdat jij mij al sinds week 1 verdenkt.
    En ik ben geen EK, wat moet ik dan behalve verdedigen? Maar zeggen dat je gelijk hebt terwijl je dat niet hebt?

    Nekotaku schreef:
    Ik zie een in het nauw gedreven slechterik die probeert zo snel mogelijk de aandacht ergens anders op te vestigen.
    Wil je wolven er eerst uit? Geen probleem, draag er maar eentje aan. Ik zie iemand die ik er eerst uit wil, want ik ben vrij zeker dat haar rol enkel nog Mad Scientist of kopstuk van de communisten kan zijn.

    Jij ziet tunnelvisie. Je ziet niets meer. Niet dat ik het je kwalijk neem, met alle inactiviteit.
    Stem me er maar uit, erg veel motivatie voor dit potje had ik al niet meer.

    Het is onmogelijk om te weerwolven als de helft van de burgers te beroerd zijn om te discussiëren, en niks weten te zeggen.

    Nekotaku schreef:
    Proberen elk detail van m'n posts tegen een ander uit te spelen in de hoop van te kunnen wijzen en schreeuwen "kijk! kijk! hij spreekt zichzelf tegen!" is je aan strohalmen vasthouden.

    Uit te spelen? Ik weerleg gewoon je argumenten als ik het er niet mee eens ben.

    En ik vind nog steeds dat je jezelf tegensprak, want als de EK op dit moment hulpeloos is hoeven we ons daar voorlopig geen zorgen over te maken.

    Als jullie mij ophangen dan zullen jullie vanzelf zien dat ik onschuldig was.
    Wie de wolven zijn weet ik ook niet, maar ik denk dat Neko onschuldig is dus ga niet wreken, want dat heeft geen zin, zoals we al bij Faolinn hebben gemerkt. De burgers zijn gewoon te hulpeloos om goede beslissingen te maken momenteel.

    Ik heb het gevoel dat dit wéér een easy win wordt voor de wolven...
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 21 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Shiro wo apr 17, 2013 10:00 am

    Skip schreef:
    Als jullie mij ophangen dan zullen jullie vanzelf zien dat ik onschuldig was.
    Nou, eigenlijk hoeft dat niet. Dat is dus het grote probleem met de waar Neko je van beschuldigt. Zelfs al is de EK dood, dan krijgen we alleen te horen dat de persoon een fumoknuffelaar was. En aangezien communisten na de dood van de EK ook uitnodigingen kunnen versturen (denk ik, anders moeten de communisten het te horen krijgen) wordt het praktisch onmogelijk om te weten of de EK weg is of niet.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 21 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Nekotaku wo apr 17, 2013 11:34 am

    Het is inderdaad een rol die enkel maar bevestigd kan worden door een ziener. Voor de rest blijft het tot het einde van het spel een mysterie. Redelijk frustrerend.

    Hoewel ik de EK geen vrij spel wil geven voor te lange tijd, wegens de risico's die ik reeds aanbracht, is het wel zo dat ik er bijna zeker van ben dat er op dit moment hoogstens 1 handlanger is. En dit enkel als de persoon die vorige nacht werd uitgenodigd reeds heeft aanvaard. Dit betekent dat de EK ook volgende week nog geen realistische dreiging vormt. Wat dat betreft heeft Skip gelijk.

    Ik ga er niet mee akkoord dat alle Mad Scientists er eerst uit moeten, want tegen dan zijn de communisten veel te gevaarlijk geworden. Ik zou ook liever één dode EK zien, dan een revolutie waarbij we de EK en een hoop communisten er uit moeten spelen. Want we gaan onze aantallen nodig hebben als wapen tegen de Scientists.
    Maar het heeft dus inderdaad geen zin om reeds deze week op Skip te stemmen, want ik ben er behoorlijk van overtuigd dat ze EK is en pas volgende week, als ze mogelijk 3 volgelingen heeft, een gevaar vormt. Dus deze week iemand anders verhoogt de kans dat er eindelijk een Scientist verbannen wordt.

    En daarbij blijf ik nog altijd akkoord gaan met wat Faolinn voorstelde en ik vorige week reeds deed: stemmen op de minst actieve spelers.
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 21 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van XavC wo apr 17, 2013 12:26 pm

    Ik ben zelf ook enigszins inactief, maar dat komt vooral omdat ik op dit moment niet echt iemand verdenk. Er wordt af en aan aangevallen, maar de meeste aanvallen worden op zo'n manier weerlegd dat ze elkaar w.m.b. neutraliseren. Ik vind het nog lastig om dan zelf bepaalde dingen te zien en ben bang dat ik onnodig domme dingen zeg.. Dat is zo'n beetje waarom ik mij vrij afzijdig houd en vooral meedoe op donderdag/vrijdag.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 21 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van UNOwen wo apr 17, 2013 1:47 pm

    Ja zaag maar over inactiviteit. Er is werkelijk op [strike]bijna[strike] niets ingegaan op de posts die ik maakte, dus ach liet ik het zo. Niemand lette sowieso op mij, en ik ben niet iemand die het hele topic zit opnieuw te lezen op zoek naar clues, maar ik ben wel bereid om een goede discussie aan te gaan.

    Als Olly en Neko dan werkelijk de uitnodiging afgeslagen hebben denk ik niet dat we ons moeten bezighouden met de EK, en de eerste wolf er inderdaad eindelijk eens uit te krijgen. En woop woop ik heb het al gezegd dat ik op de minst actieve zou stemmen en dat heb ik vorige week ook gedaan, wat ik ook deze week zal doen.

    Ik ben benieuwd.

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 21 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Nekotaku wo apr 17, 2013 1:54 pm

    Uno, als je genegeerd wordt, betekent het dat je posts weinig bieden waar iemand wat mee kan. Want als je iets zou posten dat werkelijk belang heeft wordt er op gereageerd. Daar kan je zeker van zijn.

    Gesponsorde inhoud


    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 21 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 4:08 am