Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+16
BaksteenComrade
Olly
Toumyon
TheEternalMokou
rockpad
Sophie
RemiliaxScarlet
XavC
Nekotaku
Pyonta-kun
T
MR.Kriesebo
Remilia~
Shiro
211nafsimreK
Urameshiya
20 plaatsers

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 8 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Olly do apr 04, 2013 5:58 pm

    Faolinn schreef:
    Olly schreef:Ik zou wel een hele stomme wolf/mad scientist zijn als ik Yuki er daarom uit wilde wreken. Het valt op, de link gaat naar mij, zoals we hier zien. En bovendien is het geen profijt voor het team, als ik mezelf zou laten leiden door wraak in plaats van tactiek kan dat een mogelijke overwinning doen ontglippen. Wederom ben ik niet zo simpel.
    Maar dat is het punt dus juist, zo simpel ben je wel want de vorige ronde had je daar ook een handje van. Waarom zou dat nu anders zijn? Wellicht met andere teamgenoten die niet sterk een eigen plan hebben en dat afstemmen met jou zou het uit kunnen draaien op Yuki die er als eerste (onder het motto "We moeten toch IEMAND kiezen", vergeet immers niet dat in de eerste nacht de wolven ook nog geen aanknopingspunten hebben) uit gaat 's nachts, omdat jij degene bent die stellig vindt dat dat zo moet. Ik zie geen reden waarom dit geen plausibel scenario zou zijn als je de eerder gegeven argumenten in acht neemt.


    Ik zou toch nooit in mijn eerste post mijn wolvenplan verraden. Kom op.
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 8 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van 211nafsimreK do apr 04, 2013 7:32 pm

    Shiro schreef:
    kermisfan112 schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap echt niet waar deze kwestie van Olga vs Yuki over gaat.. heb ik iets gemist?
    Is dit een persoonlijke kwestie ofzo? Of is het gewoon puur het spelletje? Ik snap het niet meer iig~
    In ronde 14 heeft Yuki Olga gekoppeld aan Uno, en daardoor heeft Olga verloren.
    In ronde 15 was Yuki ziener. Hij heeft wolf Olga gezien, en ze werd gelynched.
    In ronde 16, de vorige ronde, dachten we dat Yuki wel eens heks zou kunnen zijn, en wilde Olga yuki graag dood hebben.

    En daarom vindt Fao het nu verdacht dat Yuki meteen dood is.
    Het vervelende is dat we geen bewijs hebben voor wat Fao zegt, en dat niemand behalve Fao en Olga de waarheid weten.
    Dat is dus waar de hele discussie over gaat.
    Ik hoop dat ik het goed uitgelegd heb, maar vul me vooral aan als ik iets vergeten ben.
    Dank voor de info~
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 8 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van UNOwen do apr 04, 2013 7:49 pm

    Ik zie dat er een heleboel gebeurd is terwijl ik me afzijdig hield. Op het ogenblik zijn de mensen die sowieso al het meeste spreken/analyseren volledig tegen elkaar in aan het gaan. Ik heb het gevoel dat daardoor de aandacht veel te weinig naar de andere personen uitgaat. Zoals Neko zei, ik denk dat jullie gewoon elkaar aan het doodmaken zijn nu.

    Kijk bijvoorbeeld naar Kermis. Op hem let niemand, hij vraagt zelf om uitleg en die krijgt hij gewoon, maar voor de rest heeft hij wel nog geen argumenten gegeven. Ik zou eerder iemand eruit stemmen die uberhaubt weinig inbreng heeft. Mensen kunnen onschuld ook gewoon spelen.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 8 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van RemiliaxScarlet do apr 04, 2013 8:00 pm

    UNOwen schreef:Ik zie dat er een heleboel gebeurd is terwijl ik me afzijdig hield. Op het ogenblik zijn de mensen die sowieso al het meeste spreken/analyseren volledig tegen elkaar in aan het gaan. Ik heb het gevoel dat daardoor de aandacht veel te weinig naar de andere personen uitgaat. Zoals Neko zei, ik denk dat jullie gewoon elkaar aan het doodmaken zijn nu.

    Kijk bijvoorbeeld naar Kermis. Op hem let niemand, hij vraagt zelf om uitleg en die krijgt hij gewoon, maar voor de rest heeft hij wel nog geen argumenten gegeven. Ik zou eerder iemand eruit stemmen die uberhaubt weinig inbreng heeft. Mensen kunnen onschuld ook gewoon spelen.

    Vraagje, wat bedoel je met weinig inbreng?
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 8 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Lyari do apr 04, 2013 8:06 pm

    Remilia~ schreef:
    Olga wilde Yuki dood hebben de eerste nacht, dat is volgens mij wel duidelijk. Jasper heeft Olga hierover aangevallen en Olga vecht het niet aan. Dat zegt dus al meer dan genoeg. Het kan niet anders dan dat Jasper hier de waarheid over spreekt. OF we gaan uit van wat ik zei in mijn vorige post namelijk dat Faolinn een wolf is en dit als tactiek gebruikt heeft, om Olly in het schaduw te zetten. Alsnog zou dat niet wegnemen dat Faolinn de waarheid heeft gesproken over dat Olly Yuki dood wilde hebben in de vorige ronde. Wat de redenen daarvoor zijn, wraakgevoelens of wat, doet er niet echt toe.
    Bij mij is het helemaal niet zo duidelijk dat Olga Yuki zo graag dood wilde hebben als Fao beweerde. Ik ken Olga natuurlijk niet zo goed en heb de vorige rondes niet mee gedaan maar ik dacht dat Olga goede argumenten had aangevoerd voor de moord op Yuki vorige ronde?
    Shiro schreef:
    Eerlijk gezegd vond ik het "MAAKT ME NIET UIT WIE JULLIE KIEZEN IK WIL YUKI DOOD! YUKI MOET DOOD DOOD DOOD DOOD DOOD!!!! IK WIL WRAAAAAAAK YUKI MOET DOOOOOOOOD!!!!" gehalte best meevallen. De reden dat Olga Yuki wilde doden was omdat ze dacht dat Yuki een heks was.
    Er van uitgaande dat de boven genoemde quote klopt overdrijft Jasper dus. Olga vond het misschien niet leuk dat Yuki haar 2x heeft vermoord maar ze heeft, volgens Shiro, zich niet zo gedragen als Fao zegt. Qua overdreven wraak gevoelens zeg maar.
    Remilia~ schreef:
    Lyari schreef:Ik ken Olga niet zo goed maar ik denk niet dat ze, als ze echt wraakgevoelens heeft, juist dat punt zou aanhalen in haar post.
    Ik snap deze zin niet. Olga heeft helemaal niks aanhaalt in een post over wraakgevoelens? Dat is iets waar Jasper haar juist mee geconfronteerd heeft.

    Deze zin is inderdaad niet heel erg duidelijk. Laat me proberen mijn gedachtes wat duidelijker onder woorden te brengen: Olga sprak in haar reactie over:
    ‘Volgens mij heeft het gros van ons hem nog nooit gezien, waardoor hij geen duidelijke link met iemand heeft’.
    Als Olga wraakgevoelens tegen Yuki zou hebben, en wetende dat de wolven van het vorige potje dat ook allemaal weten, zou zij toch juist dit punt niet aanhalen? Dat is gewoon vragen om verdacht te worden. Of ben ik de enigste die dat zo oppikt?
    Remilia~ schreef:
    Lyari schreef:Het kan ook zijn dat Olga alleen tegen Jasper heeft gezegd dat ze Yuki (toch?) dood wilde hebben of dat alleen tegen hem extra heeft benadrukt. En met dat in haar achterhoofd juist die post heeft geplaatst, wetende dat Fao zou reageren en zichzelf daarmee in sommige ogen verdacht zou maken.

    Het extra benadrukken tegen Jasper zou kunnen, waardoor er nu dus een meningsverschil is tussen Shiro en Faolinn.
    Niettemin, acht ik die kans niet erg groot in. En ook de laatste zin van de quote snap ik niet. Waarom zou Olga zichzelf verdacht willen maken dan? Dat zou toch alleen maar slecht voor haar kunnen aflopen? En je praat telkens over een post die Olga gemaakt zou hebben? Alles hier gaat via de spelleider. Als er een dode gevallen is, dan post/meldt de spelleider dat.
    Met post bedoelde ik de reactie van Olga waarin ze zegt dat Yuki niet echt duidelijk een link heeft met iemand. En misschien is het juist een hele slimme zet van Olga. Zij wist (misschien) dat de wolven uit het andere potje, zoals Shiro, tegen Fao in zouden gaan… Maar dit zijn gedachten spinsels die nog niet heel erg goed zijn uitgewerkt.
    Remilia~ schreef:
    Lyari schreef:
    Daarnaast heb ik, misschien een beetje 'safe', voor de afwachtende houding gekozen. Deze eerste ronde is het zeg maar observeren en leren. Jij, Remilla, moet weten dat weerwolven op DLVA heel anders ging. Het grootste gedeelte van het spel werd in de chat gespeeld, en mensen laten veel sneller iets merken van hun rol in een 'spontane reactie' in een chat dan in een weldoordachte post in een topic. Deze manier van weerwolven is super leuk (en de spelleider(sorry lastige naam :P)heeft een prachtig openingsverhaal geschreven) Maar het is anders dan dat ik gewend ben, daardoor hield ik me een beetje afzijdig.


    Ja, leuk dat we het over DLVA hebben Marloe, maar over hoeveel jaren terug praten we nu? Ik kan me niet herinneren dat we het spel 'grotendeels in de chat' hadden gespeeld. Ik zal je dus moeten beschamen met het 'moeten weten', want ik weet/herinner mij het niet. Maar zoals je ziet/weet, hebben we ook een chat op dit forum en we discussiëren daar ook frequent over Weerwolven. Ik nodig je van harte uit om daar ook eens een keer te gaan kijken.
    DLVA was de laatste keer weerwolven voor mij. Ik miste het heel erg vandaar dat ik er zo naar uitkeek. :p En wacht eens even dan heb ik een regel verkeerd opgevat. Ik dacht dat we alleen over het spel mochten praten in dit topic? Dus niet in de chat.

    Remilia~ schreef:
    Alleen waren mijn verwachtingen over jou dus toch te hoog, omdat je zo extatisch enzo was. Ik zal zeker niet aarzelen zodra ik iets te vragen of op te merken heb, hetzelfde geldt vooral voor jou als nieuweling.
    Of course, and i’ll do my best. <3
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 8 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van 211nafsimreK do apr 04, 2013 8:15 pm

    UNOwen schreef:
    Kijk bijvoorbeeld naar Kermis. Op hem let niemand, hij vraagt zelf om uitleg en die krijgt hij gewoon.
    Ja dus? Als jij iets niet snapt vraag jij ook hoe het zit toch?
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 8 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van UNOwen do apr 04, 2013 8:45 pm

    RemiliaxScarlet schreef:Vraagje, wat bedoel je met weinig inbreng?

    Weinig toevoegen waarvan de inhoud ons kan helpen de wolven te vinden. Je gaat me niet zeggen dat kermis op dit moment de wolven probeert te vinden? Zelfs nadat hij de gevraagde uitleg heeft gekregen kwam er niks uit dan "aja, dus zo zit het" en verder niks. Als hij het dan snapt, zou hij toch zijn mening kunnen erover geven hmm?
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 8 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van TheEternalMokou do apr 04, 2013 8:48 pm

    RemiliaxScarlet schreef:Vraagje, wat bedoel je met weinig inbreng?
    Mensen die nauwelijks of niets (nuttigs) zeggen. Waar ik nu zelf ook heel erg schuldig aan ben.
    Edit: En wat Uno zegt, maar hij was me voor.

    UNOwen schreef:Ik zou eerder iemand eruit stemmen die uberhaubt weinig inbreng heeft. Mensen kunnen onschuld ook gewoon spelen.
    Maar zoals je net zelf zei heb je jezelf ook erg afzijdig gehouden en weinig ingebracht. Is dat niet wat tegenstrijdig (of hoe ik het ook precies moet noemen, ik ben niet goed met woorden)?
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 8 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van 211nafsimreK do apr 04, 2013 8:53 pm

    Dus om wolven te vínden móet je posten?
    Door te posten deel je je mening, door posten kom je niet achter dingen, je komt achter dingen door de posts van anderen te lezen.
    En als je er zo tegenaan kijk dan ja, dan lever ik op het moment geen bijdrage, maar ik vind dat mokou ook wel een punt heeft met:
    TheEternalMokou schreef:
    UNOwen schreef:Ik zou eerder iemand eruit stemmen die uberhaubt weinig inbreng heeft. Mensen kunnen onschuld ook gewoon spelen.
    Maar zoals je net zelf zei heb je jezelf ook erg afzijdig gehouden en weinig ingebracht. Is dat niet wat tegenstrijdig?
    Dusja..

    Maargoed, nu ik toch aan het posten ben, zal ik mijn ondervindingen wel eens even plaatsen.

    Het viel mij iig op dat Fao veel met Olly bezig is, of dat komt door de relatie die die 2 hebben of door hun rollen ben ik nog niet over uit..
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 8 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van RemiliaxScarlet do apr 04, 2013 9:07 pm

    UNOwen schreef:
    RemiliaxScarlet schreef:Vraagje, wat bedoel je met weinig inbreng?

    Weinig toevoegen waarvan de inhoud ons kan helpen de wolven te vinden. Je gaat me niet zeggen dat kermis op dit moment de wolven probeert te vinden? Zelfs nadat hij de gevraagde uitleg heeft gekregen kwam er niks uit dan "aja, dus zo zit het" en verder niks. Als hij het dan snapt, zou hij toch zijn mening kunnen erover geven hmm?

    Wel, mensen met weinig inbreng zouden ook best belangrijke rollen kunnen hebben, ik bedoel, het zou vervelend zijn als er goede rollen weg zijn en dat gaat dan moeilijker worden om Mad Scientists te vinden.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 8 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Remilia~ do apr 04, 2013 9:44 pm

    Lyari schreef:
    Bij mij is het helemaal niet zo duidelijk dat Olga Yuki zo graag dood wilde hebben als Fao beweerde. Ik ken Olga natuurlijk niet zo goed en heb de vorige rondes niet mee gedaan maar ik dacht dat Olga goede argumenten had aangevoerd voor de moord op Yuki vorige ronde?

    Nee, het is misschien niet duidelijk of Olga Yuki zo graag dood wilde hebben als Fao beweerd heeft, nee. Maar dat heb ik ook niet gezegd. Ik zei dat het duidelijk was, dat Olly Yuki dood wilde hebben. Of ben je het daar ook mee oneens? Dat Jasper overdreef, heeft hij zelf ook nog erkent in dezelfde post dat jij van hem overgenomen hebt.
    Faolinn schreef:[ (<- Ietwat overdreven maar heus niet zo heel veel hoor)
    Hij heeft het wel in kleine letters opgeschreven, dus als je het niet kan lezen staat er : "Ietwat overdreven maar heus niet zo heel veel hoor"
    Het is Faolinn's woord tegen die van Shiro, dus hoe diep Olga's wraakgevoelens zijn/waren en wie van Faolinn en Shiro gelijk heeft, zullen we denk ik ook nooit te weten komen. Maar again, mijn punt was niet dat Olga diepe wraakgevoelens heeft/had voor Yuki, maar dat ze hem dus dood wilde hebben.
    Remilia~ schreef: Wat de redenen daarvoor zijn, wraakgevoelens of wat, doet er niet echt toe.
    Zoals ik in mijn vorige post naar jou toe nog gezegd heb.



    Lyari schreef:Ik ken Olga niet zo goed maar ik denk niet dat ze, als ze echt wraakgevoelens heeft, juist dat punt zou aanhalen in haar post.
    Remilia~ schreef:Ik snap deze zin niet. Olga heeft helemaal niks aanhaalt in een post over wraakgevoelens? Dat is iets waar Jasper haar juist mee geconfronteerd heeft.

    Deze zin is inderdaad niet heel erg duidelijk. Laat me proberen mijn gedachtes wat duidelijker onder woorden te brengen: Olga sprak in haar reactie over:
    ‘Volgens mij heeft het gros van ons hem nog nooit gezien, waardoor hij geen duidelijke link met iemand heeft’.
    Als Olga wraakgevoelens tegen Yuki zou hebben, en wetende dat de wolven van het vorige potje dat ook allemaal weten, zou zij toch juist dit punt niet aanhalen? Dat is gewoon vragen om verdacht te worden. Of ben ik de enigste die dat zo oppikt?

    Ik wilde al bijna gaan zaniken dat ik het nog steeds niet begreep, maar ik denk dat die verwarring komt doordat je telkens zegt dat 'Olga een punt aanhaalt.' Als ik het dus goed begrijp, probeer je dus te zeggen, dat Olga Yuki niet vermoord zou kunnen (kan wel, maar niet slim geweest zou zijn) hebben, omdat ze zichzelf daardoor alleen maar verdacht zou maken toch? If so, neen, je bent niet de enige die dat denkt, want dat dacht ik zelf ook als je mijn 1e post terugleest.

    Lyari schreef:
    Remilia~ schreef:
    Lyari schreef:Het kan ook zijn dat Olga alleen tegen Jasper heeft gezegd dat ze Yuki (toch?) dood wilde hebben of dat alleen tegen hem extra heeft benadrukt. En met dat in haar achterhoofd juist die post heeft geplaatst, wetende dat Fao zou reageren en zichzelf daarmee in sommige ogen verdacht zou maken.

    Het extra benadrukken tegen Jasper zou kunnen, waardoor er nu dus een meningsverschil is tussen Shiro en Faolinn.
    Niettemin, acht ik die kans niet erg groot in. En ook de laatste zin van de quote snap ik niet. Waarom zou Olga zichzelf verdacht willen maken dan? Dat zou toch alleen maar slecht voor haar kunnen aflopen? En je praat telkens over een post die Olga gemaakt zou hebben? Alles hier gaat via de spelleider. Als er een dode gevallen is, dan post/meldt de spelleider dat.
    Met post bedoelde ik de reactie van Olga waarin ze zegt dat Yuki niet echt duidelijk een link heeft met iemand. En misschien is het juist een hele slimme zet van Olga. Zij wist (misschien) dat de wolven uit het andere potje, zoals Shiro, tegen Fao in zouden gaan… Maar dit zijn gedachten spinsels die nog niet heel erg goed zijn uitgewerkt.


    Maar dan is de vraag nog steeds:
    Remilia~ schreef:
    Waarom zou Olga zichzelf verdacht willen maken dan?

    Okee, ik vind het allemaal het nog wat vaag, maar ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt.


    Lyari schreef:
    Of course, and i’ll do my best. <3
    Je bent al goed bezig~!

    ---------------------

    kermisfan112 schreef:Dus om wolven te vínden móet je posten?
    Door te posten deel je je mening, door posten kom je niet achter dingen, je komt achter dingen door de posts van anderen te lezen.
    En als je er zo tegenaan kijk dan ja, dan lever ik op het moment geen bijdrage, maar ik vind dat mokou ook wel een punt heeft met:
    TheEternalMokou schreef:
    UNOwen schreef:Ik zou eerder iemand eruit stemmen die uberhaubt weinig inbreng heeft. Mensen kunnen onschuld ook gewoon spelen.
    Maar zoals je net zelf zei heb je jezelf ook erg afzijdig gehouden en weinig ingebracht. Is dat niet wat tegenstrijdig?
    Dusja..

    Dit doet me denken aan een paar rondes terug toen wij ook al zo'n dergelijke discussie hadden.
    Ja, om wolven te vinden MOET je posten inderdaad. Hoe wil jij anders dat we de wolven vinden? Ik verwacht niet dat ze naar voren stappen en hun rollen bekend maken. Nee, dat kan enkel met goed overleg en dus door te gaan posten. Ik zeg niet dat je elk minuut iets moet gaan posten. Maar zo nu en dan iets plaatsen wat van nut kan zijn, is altijd goed. Also, als je NIET post, wordt je het spel uiteindelijk toch uitgedonderd. Dus ja, als je in het spel wilt blijven, zal je toch echt moeten posten. Anders had ik het spel beter "Stilte van Hakuro" kunnen noemen toen ik het spel introduceerde!

    kermisfan112 schreef:Door te posten deel je je mening
    Klopt.

    kermisfan112 schreef: door posten kom je niet achter dingen
    Je post waar je achter bent gekomen of waarvan je denkt achter te komen zijn.
    Kan ook nog zo zijn dat je tijdens het typen van je post opeens iets realiseert.

    kermisfan112 schreef:je komt achter dingen door de posts van anderen te lezen.
    Ja, dat klopt ook. En om dus achter dingen te komen moeten we dus posten. Dat begrijp je goed!
    Je spreekt jezelf hier dus helemaal tegen :')





    Ik ben moe van het typen, doei.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 8 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Olly do apr 04, 2013 10:02 pm

    Remilia~ schreef:


    Maar dan is de vraag nog steeds:
    Remilia~ schreef:
    Waarom zou Olga zichzelf verdacht willen maken dan?


    Ooit in jullie opgekomen dat ik dat helemaal niet probeerde? Faolinn heeft mij verdacht gemaakt, dat hebben jullie allemaal gezien. Dus dan is de vraag "Waarom zou Faolinn Olly verdacht willen maken?"


    Overigens denk ik niet dat Lyari een Mad Scientist is, ze deelt elk idee wat ze net bedacht heeft, ook al is het nog niet af. Naar mijn mening veels te impulsief voor een bad guy.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 8 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Nekotaku do apr 04, 2013 10:03 pm

    RemiliaxScarlet schreef:
    UNOwen schreef:
    RemiliaxScarlet schreef:Vraagje, wat bedoel je met weinig inbreng?

    Weinig toevoegen waarvan de inhoud ons kan helpen de wolven te vinden. Je gaat me niet zeggen dat kermis op dit moment de wolven probeert te vinden? Zelfs nadat hij de gevraagde uitleg heeft gekregen kwam er niks uit dan "aja, dus zo zit het" en verder niks. Als hij het dan snapt, zou hij toch zijn mening kunnen erover geven hmm?

    Wel, mensen met weinig inbreng zouden ook best belangrijke rollen kunnen hebben, ik bedoel, het zou vervelend zijn als er goede rollen weg zijn en dat gaat dan moeilijker worden om Mad Scientists te vinden.
    Het wordt moeilijker als goede rollen er uit gaan? Thank you, captain obvious.
    Aan degenen die zitten te zagen dat er niet genoeg is om over te discussiëren, misschien kan je de spelmechanieken zelf wat analyseren. Bijvoorbeeld proberen in te schatten wanneer een mogelijke Eerste Kameraad de revolutie zou uitroepen, of hoe bepaalde combinaties van rollen en stevig schild zouden kunnen vormen bij openbaring.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 8 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Remilia~ do apr 04, 2013 10:13 pm

    Olly schreef:
    Remilia~ schreef:

    Maar dan is de vraag nog steeds:
    Remilia~ schreef:
    Waarom zou Olga zichzelf verdacht willen maken dan?


    Ooit in jullie opgekomen dat ik dat helemaal niet probeerde?

    ...Dit was ter reactie op wat Lyari zei. Zij had het erover (als idee) dat jij jezelf verdacht zou maken en dat het een slimme zet geweest zou zijn , zoiets, waarop ik dus die vraag stelde. Ik zie geen enkel reden waarom jij jezelf verdacht zou willen maken, OBVIOUSLY. Sowieso zal NIEMAND hier zich zomaar verdacht willen maken. Of wel soms?
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 8 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van MR.Kriesebo do apr 04, 2013 10:36 pm

    Je kan jezelf verdacht maken door twee potjes druk mee te spelen, en vervolgens niks te posten...


    Excuses voor mijn stilte.

    Ik heb alles doorgelezen, maar begreep iets niet.

    Shiro wil je dit alsjeblieft uitleggen:


    Ik heb de hele wolvenchat nagelezen en de laatste weerwolvenronde, vandaar mijn late reactie, maar voor mij ben je verdacht.


    Snap ik.


    Het vervelende is dat we geen bewijs hebben voor wat Fao zegt, en dat niemand behalve Fao en Olga de waarheid weten.


    Snap ik niet.


    Hoe kan het dat zij het alleen weten terwijl je zegt dat je beschikt over een aantal, zo niet alle gesprekken van de wolven van die ronde?
    Ik begrijp dat het misschien in een prive-gesprek kan zijn geweest, maar is het dan niet logischer om dat gesprek te voeren met een iets minder ervaren persoon dan Faolinn?



    Ik denk dat iedereen die chat graag zou willen zien, ook als er niks "wraak-achtigs" in staat over Yuki. Dan weten we immers of Faolinn en Olga dat in een prive-gesprek hebben besproken of juist niet.(Tenzij dat niet mag natuurlijk)






    Overigens weet ik niet hoe je een naam geeft aan qoutes. Kan iemand mij dat ook vertellen?

    Gesponsorde inhoud


    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 8 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 4:08 am