Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
T
211nafsimreK
TheEternalMokou
Pshycho Maniac
Mitch
Toumyon
Urameshiya
Remilia~
Faolinn
Olly
14 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van T vr sep 14, 2012 8:45 pm

    Ik stem ook mee op Mokou, haar defensieve houding na beschuldigingen maken haar momenteel het meest verdacht.

    Als reactie op de mensen die mij verwijten inactief te zijn, ik doe m'n best alles goed bij te houden, maar ik hou me opzettelijk een beetje kalm, simpelweg omdat ik nog onervaren ben en bang fouten te maken in m'n eigen logica.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac vr sep 14, 2012 8:53 pm

    Mitch schreef:


    Pshycho maniac - Psycho gaat op zijn gevoel af op Remi. Er valt neit echt veel over hem te vertellen, hij brengt niet veel in in het spel. Hij zou wachtten tot er iets gebeurde, dus, Psycho, hier gebeurt iets, vertel meer~!

    Er gebeurt wat!
    Hele interesante posten.
    Maar al die extra info geven me niet genoeg rede om te stemmen.
    Ik moet voor nu nog met mijn buikgevoel blijven. (Dat is trouwens nog niet mijn stem.)

    En ik heb skype.
    Ik gebruik het alleen niet zo vaak.

    Het is trouwens wel irritant dat mensen die niet bij dat gesprek waren niet precies weten wat er is gezegd.
    Zijn er geen logs van de gesprekken ofzo?
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Toumyon vr sep 14, 2012 10:23 pm

    As promised.

    Urameshiya

    Jij hebt mij wel bewezen dat je geen wolf bent, de kansen dat het toch zo zou zijn vind ik klein.
    Dat je Fao wegstemt en opoffert is een zeer riskante move als je toch een van hen bent.
    For now, sta jij safe op mijn lijstje.

    UNOwen

    Zo goed als safe.
    Kok.
    Claimed.
    No one complained.

    Milady Remilia

    Jij staat voor mij tussen geel en groen in, ongeveer...
    Door jou post wist UNO het zeker om zijn drankje te gebruiken op Pyon...met als resultaat dat Pyon het Kamermeisje is, Nice~
    Alhoewel het net zo goed nog steeds een wolven streek kon zijn om de aandacht van jezelf af te houden, helaas werkte het niet in je voordeel omdat het je kamermeisje was.
    Maar die kans dat dat waar is wat ik nu speculeer vind ik minimum.
    Dus je staat safe...ish, op mijn lijstje.

    Mitch

    Jij hebt je eigen lijstje gemaakt met alles erop en eraan, wat een burger meestal wel van mensen wilt hebben, mooi zo~
    Zoals we weten, helaas, kan een wolf makkelijk ook zoon lijstje maken, dus voor mij betekent dat nog niks.
    Je bent moeilijk uit te zoeken...ik heb nog helemaal niks van je waar ik je écht verdacht zou van kunnen maken.
    Je claimt dat ik ergens Mokou steun in mijn posts, ik snap nog steeds niet hoe of waar het staat, maar hopelijk help je mij dat snel te beantwoorden.
    Jij staat zo goed als, Neutraal, zoals neutraal kan zijn.

    Pshycho

    Hier begint de ellende, bekend als Pshycho Maniac.(no offence.)
    Ik krijg altijd de chills van jou in weerwolven rondes, als je mee doet.
    Je bent zo moeilijk te lezen door je Pshycho-zelf te zijn.
    Deze, "Pshycho-zelf" is een pain in the mind om echt een rol aan vast te schuiven.
    Dus ik heb verder geen beeld van je om te beoordelen.
    Jij staat in de danger zone van Neutraal op mijn lijstje.

    T

    Jij lijkt mij veel te slim om dit spel werkelijk "niet te snappen."
    Je content van posts zijn ook altijd kort en geven mij juist de indruk alsof je een wolf bent die zich niet probeert te verspreken.
    "Ik doe voor de eerste keer mee, have mercy."
    Helaas kan ik geen mercy tonen aan wolven, new of niet.
    Verder kan ik me nog niet echt een beeld vormen aan jou, dus ben je ook nog vrij moeilijk te belezen, maar wat ik zo juist hier boven heb getypt over jou, zijn mijn enigen argumenten, for now...
    Jij staat in het verdacht rood van mijn lijstje.

    Kermis

    Jij staat precies gelijk met T op mijn lijst.
    Je zegt dat je je mening gaat posten, al 2x, wanneer komt die post nu?
    Ook jij post weinig en kort, alsof je je ook niet wilt verspreken als wolf zijnde.
    Ook moeilijk een beeld aan te vormen door de aantal posts.
    Misschien als je die meningen van je post dat je dan naar neutraal voor me schiet...
    Ook jij staat in het verdacht rood.

    Mokou

    Mijn gevoel zegt tegen mij:"Hey, Myon, dat lief klein meisje daar zo...ze is gevaarlijk, vertrouw haar niet."
    Ik wist dat ik het moest posten, want niemand anders kwam met verdachten, en toen was de aandacht van iedereen ge focused op jou, of ik dat goed vind, weet ik nog niet.
    Maar toen we dat skype gesprek hadden over onze situatie, toen klonk het net alsof je verast was toen ik gokte dat UNO de target was vorige nacht, zoals Ura al had gezegd.
    Sorry, maar mijn gevoel + brein zeggen mij dat ik jou moet weg spelen, door jou aan de galg te krijgen.

    Mijn galg stem gaat naar Mokou.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van TheEternalMokou vr sep 14, 2012 11:30 pm

    Tja, wat kan ik nog zeggen? Tot straks bij de galg! Dan wil ik jullie gezichten wel eens zien als jullie erachter komen dat ik een gewoon burger was~
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac vr sep 14, 2012 11:37 pm

    Nou, ik ga naar bed dus ik stem Nu:

    Ik stem op Remilia.

    Ik ga toch maar met mijn gevoel mee.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Remilia~ vr sep 14, 2012 11:51 pm

    Meest verdachte personen zijn:

    Maniac, Myon, Kermis, T en Mitch.

    Nee Mokou, is het denk ik niet. Ik zie nog geen reden om op haar te stemmen.
    Het liefst stem ik op Pshycho of op T. Maar op hun stemmen zou nu niks meer uithalen.
    Daarom stem ik op Mokou. Ik vertel z.s.m. m'n argumenten.

    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Mitch za sep 15, 2012 12:03 am

    aah het is al zaterdag ;A;
    Sorry, ik was het vergeten door mijn eigen WvW die op een ander forum is >.> Het zal niet meer gebeuren ;A;

    Als Olly vindt dat die 3 minuten niet erg zijn dan stem ik op Psycho, want mijn gevoel blijft bij hem gewoon steken. Niet dat het veel uit maakt, maar mja.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van TheEternalMokou za sep 15, 2012 1:28 am

    Ik kreeg de eer om zelf mijn ondergang te schrijven [:

    Het was al laat in de avond en het werd tijd voor de stemming. Binnen een paar minuten tijd was iedereen verzameld in de grote zaal. Iedereen behalve…
    ‘Waar is Mokou?’ merkte Toumyon als eerste op. Iedereen keek om zich heen en inderdaad, Mokou was de enige die niet aanwezig was. ‘Het is niks voor haar om te laat te zijn. Ze was dan niet altijd mentaal aanwezig, maar nu is ze er gewoon helemaal niet.’
    ‘Laten we haar gaan zoeken,’ stelde Urameshiya voor. ‘We laten haar hier niet zomaar onderuit komen.’ Ze begonnen uiteraard met zoeken in Mokou’s kamer. Als ze niet bij een van de anderen was, kon je haar daar altijd vinden.
    Na een paar moeten overal rondgekeken te hebben merkte Mitch iets op. ‘Hey jongens, kijk hier eens!’ Riep hij. Daar, voor Mitch op de grond, bevond zich een smal luik dat niet goed gesloten was. ‘Het is een geheim luik…’ T schoof het luik opzij. ‘Oké, wie volgt?’ vroeg hij en klom voorzichtig via de trap naar beneden.
    Iedereen eenmaal beneden zagen ze een gigantische ruimte, vol met prachtige spullen en achteraan een opvallend groot gordijn. Remilia keek met stralende ogen rond. ‘Kijk! Gouden lepels!’
    Nadat iedereen wat rondgeneusd had besloten Pshycho en Kermis achter het gordijn te kijken. De rest keek gespannen toe terwijl ze het gordijn opzij schoven. Achter het gordijn stond een grote gouden ketel met Mokou’s lichaam dat levenloos over de rand hing…
    Er heerste even doodse stilte, totdat UNOwen voorzichtig naar voren liep om alles goed te kunnen bekijken. Het leek op het eerste zicht gewoon water wat er in de ketel zat, maar er zat een rare geur aan. ‘Eén ding is zeker, dit is geen gewoon water.’
    Myon wees naar een briefje dat naast Mokou op de grond lag. Uno raapte het op en begon te lezen.

    Ik was zo blij toen ik dit geheime luik naar deze kamer vond. 2 slokken van het water in de ketel en ik hoefde me geen zorgen meer te maken over de portier, tuinman en de scherpschutter! Ik voelde me even onoverwinnelijk, maar niet voor lang. Mijn afwezigheid werd snel opgemerkt en ik kon me er niet voldoende tegen verdedigen. Deze drank kon mij helaas niet beschermen als ik opgehangen werd. Dus ik heb besloten om er zelf maar een einde aan te maken, ik ga jullie de kans om mij met een glimlach te vermoorden niet geven. Verdrinken schijnt ook een erg zachte dood te zijn. Of dat waar is kom ik zo wel achter.

    Helaas heb ik mijn leiderschap niet lang volgehouden. Ik heb daarin moeten falen. Gelukkig zal mijn opvolger alles wat ik en Faolinn hebben fout gedaan rechtzetten. Het is nog lang niet gedaan!

    Mokou.

    Het werd weer stil. Het was eigenlijk al duidelijk, maar voor de zekerheid wachtte iedereen nog op Uno’s bevestiging dat er inderdaad een tatoeage in Mokou’s nek bevond. Ze zagen haar er wel voor aan om hen te misleiden met die brief. Uno liep dichter naar Mokou’s lichaam toe en haalde opgelucht adem. ‘We hadden gelijk.’ In zwarte letters stond er in Mokou’s nek getatoeëerd: “Het genootschap [alphawolf] [TheEternalMokou]”





    Sorry als er wat fouten in staan, maar het is al erg laat en aangezien ik morgen geen tijd heb, heb ik het nu dus nog maar even geschreven. Ik vond het zielig om jullie anders zo lang te laten wachten.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya za sep 15, 2012 1:39 am

    Dit keer het hele verhaal van het slachtoffer? Leuk geschreven, Mokou!

    Hoera! Je was dus echt een wolf! Drie wolven uitgeschakeld voordat er ook maar 1 burger omgekomen is. Het gaat beter dan ooit!

    Ik moet wel even eerlijk bekennen, Mokou, dat toen ik een paar dagen geleden op Skype opeens aankondigde dat jij een wolf was, ik daar eigenlijk nog helemaal niet zo zeker van was. Ik blufte maar een beetje, gewoon om jouw reactie erop te kunnen zien. Maar ik denk zo dat dat voor jou niet zo'n leuk gesprek was... Daar wil ik dus bij deze m'n excuses voor aanbieden. Sorry!

    Oh, en verdrinken lijkt me een verschrikkelijke dood... ^^;

    EDIT:
    En om meteen weer ter zake te komen:

    Ik ben te slaperig om het nu verder toe te lichten, maar T is op het moment absoluut mijn hoofdverdachte voor de laatste wolf. Meer dan 4 zullen het er echt niet zijn, dus we zijn er bijna. En dan maar hopen dat er niet ook nog een lijk losloopt.
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van 211nafsimreK za sep 15, 2012 1:50 am

    Kijk eens aan, mooi dat er weer een wolf om het leven is gekomen.

    "te slim om het spel niet te snappen", las ik net ergens.
    Let me make this clear, ik snap het spel volledig, alleen zijn de speciale krachten van bepaalde rollen mij nog niet helemaal duidelijk, maar that's not the point.
    Ik heb zojuist ook begrepen dat wat dat betreft mijn logica boekje niet klopt.
    In mijn boekje staat: Post je veel = verdacht, post je minder, is er minder bewijs dat je een wolf bent,
    Maar schijnbaar staat in jullie boekje: post je weinig = verdacht, post je veel = veilig.
    Dat is dus het totaal tegenovergestelde van wat ik mezelf al 17 jaar heb aangeleerd, maar oke, ik zal me erop aanpassen.
    Bij deze dan een post waarin ik zeg: ik vind Mitch verdacht, reden daarvoor kan ik niet uitleggen, dit zegt mijn gevoel me gewoon, al lijkt Psycho mij ook niet helemaal safe.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya za sep 15, 2012 1:56 am

    Kermis schreef:In mijn boekje staat: Post je veel = verdacht, post je minder, is er minder bewijs dat je een wolf bent,
    Maar schijnbaar staat in jullie boekje: post je weinig = verdacht, post je veel = veilig.
    Dat is dus het totaal tegenovergestelde van wat ik mezelf al 17 jaar heb aangeleerd, maar oke, ik zal me erop aanpassen.
    Nee, je snapt het prima. Minder posten = minder bewijs dat je een wolf bent. Als je niet post, kan de rest er (behalve de ziener dan) niet achter komen of je een wolf bent of een burger. DAAROM is het verdacht als je weinig post. Wolven willen namelijk graag dat er geen bewijs tegen ze te vinden is.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac za sep 15, 2012 10:25 am

    Whoa.
    De alpha is dood.

    ...Dat zag ik niet aankomen.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Toumyon za sep 15, 2012 10:35 am

    YEEEEEEEEAH!
    *doet victory dance*
    YES! zo blij dat mijn gevoel juist zat, Myon-senses b*tches! (erhem no offence wolven, ik ben gewoon blij.) XD

    Zo, nou mijn 3 hoofd verdachten zijn nu:
    Pshycho
    Kermis & T.

    Milady Remi, ik wil ook wel horen waarom ik verdacht ben in jou ogen.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van T za sep 15, 2012 10:55 am

    En nog een wolf neer~ Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 11 865054836

    Urameshiya schreef:Ik ben te slaperig om het nu verder toe te lichten, maar T is op het moment absoluut mijn hoofdverdachte voor de laatste wolf. Meer dan 4 zullen het er echt niet zijn, dus we zijn er bijna. En dan maar hopen dat er niet ook nog een lijk losloopt.
    Mag ik je argumenten daarvoor horen? Ik heb al een verklaring voor m'n lage postactiviteit gegeven, maar blijkbaar werkt dat enkel in mijn nadeel.

    Mijn persoonlijke hoofdverdachte is momenteel Remilia, andere mensen heb ik (nog) geen oordeel over (kermis, bij voorbeeld) of zijn - naar mijn eigen idee, en ook naar die van anderen - wel te vertrouwen. (Ura, Uno).
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya za sep 15, 2012 11:47 am

    Mijn argumenten zijn nog ongeveer hetzelfde als ik al eerder zei, T. Daar komt bovendien bij dat toen Mokou zwaar onder vuur lag in de Skype onlangs, jij opeens verscheen en SAKOGA KOSAGA KOGASA-spam begon te maken. Daar heb ik natuurlijk niets op tegen, maar ik vind het een beetje vreemde reactie op een gesprek dat jou ook aangaat, tenzij het je bedoeling was om de aandacht van het wolvengesprek/van Mokou weg te trekken.

    Omgekeerd ben ik ook erg benieuwd naar jouw argumenten tegen Remilia, T.

    Ik vind Myon trouwens ook een beetje meer verdacht dan eerst. Wat als Myon en Mokou samen wolven waren, en Myon z'n 'sense' daarom wist wie hij moest beschuldigen? Het zou natuurlijk een wanhopig plan kunnen zijn om Mokou op te offeren zodat Myon voor de rest van het spel betrouwbaar zou lijken. Een bijzonder risicovolle zet, maar nu de wolven er zo slecht voor staan, zie ik ze er wel toe in staat.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 5:59 pm