Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
T
211nafsimreK
TheEternalMokou
Pshycho Maniac
Mitch
Toumyon
Urameshiya
Remilia~
Faolinn
Olly
14 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van T vr sep 07, 2012 11:30 pm

    Ik ben het met Ura eens, Faolinn's kennis maakt hem te verdacht.

    Ook ik stem op Faolinn voor de galg.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Mitch vr sep 07, 2012 11:40 pm

    Woah, die kleine opmerking van Ura zorgde voor zo'n discussie.. o.o;
    Ik heb het meeste wel kunnen volgen, maar kan niet echt een draad vinden in het verhaal - dat kan zeer goed aan mij liggen.. ^^; Ik moet helaas mee gaan en voor Faolinn voor de galg gaan.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Pyonta-kun vr sep 07, 2012 11:45 pm

    Blijkbaar heb ik niet veel keuze meer. Faolinn aan de galg it is.
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van 211nafsimreK vr sep 07, 2012 11:46 pm

    Ik vindt iedereen op het moment nog verdacht, maar als ik zou moeten kiezen tussen Urameshiya of Faolinn, dan kies ik voor Faolinn voor de galg.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van TheEternalMokou vr sep 07, 2012 11:51 pm

    Ik heb eindelijk nu ik wat tijd heb het hele topic nog eens goed doorgelezen en heb besloten om ook op Faolinn te stemmen. Ura's argumenten vind ik toch wat sterker dan Fao's, en daarbij is het toch al vrij duidelijk wie er hangt, of er moet de laatste 10 minuten nog iets heel raars gebeuren.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Olly za sep 08, 2012 2:07 pm

    In het begin was er niets. Nou ja, bijna niets. Een burcht, een bal, een banket. Er was iets niet pluis. Dat was er. Iemand, ten minste één iemand, sprak niet de waarheid. Maar verder was er nog helemaal niets.
    En toen, opeens, tijdens het tweede ontbijt was er iets. Pyonta had een plan! Het ging als volgt: Een gast zou worden aangewezen, die zou bij voorbaat veilig zijn. Daarna mocht die gast weer een volgende aanwijzen, enzovoort. Zo zou er een zondebok overblijven. Het was wel duidelijk dat Pyonta bloed wilde zien. Het was ook nog eens erg ongebruikelijk. In de tijd dat Pyonta nog met Skip in Orukah woonde, was hij een geweldige jongeheer. Maar nu hij moest vertrekken naar het paleis van Hakuro leek er iets in hem gebroken te zijn. Misschien was het omdat de verrassend warme ijskoning Skip niet was uitgenodigd, misschien was het iets anders. Pyonta was verbitterd en serieus, hij nam initiatief.
    Toch hiel Pyonta nog even zijn om over het plan, eerst het tweede ontbijt.

    Op datzelfde moment werd Faolinn ruw uit zijn bed gesleurd door Urameshiya. “Gaat het wel? Ben je okay?” schreeuwde Ura. Faolinn liep, met de meest verwarde gezichtsuitdrukking die je je maar kunt voorstellen, de gang op. Daar trof hij UNO, die precies zo keek. Ze knipperden na elkaar. Lang duurde dat niet, want Ura kwam haast meteen Faolinns kamer weer uit. “WAT? HOE? ALLE KOGASA’S NOG AAN TOE!” “Hey, dat rijmt…” probeerde UNO. “Nee! Nu! Even! Niet!” gilde Ura.”Hoe kan het dat jij en jij…” ij wees naar beide heren, “Totaal ongedeerd zijn en er totaal niet uitzien als een van hun?!” bij dat laatste woord huiverde Ura.
    Faolinn en UNO deden beide een poging Ura te kalmeren. De rivaliteit tussen hun was maar een spelletje, toch? “Die is compleet doorgedraaid…tunnelvisie…” mompelde Faolinn. Maar Ura rende de gangen al weer door terwijl hij aan iedereen die het maar wilde horen vertelde dat Faolinn een agent was. Maar behalve UNO en Faolinn zelf leek niemand er iets om te geven. Iedereen zat ondertussen in een cirkel rondom Pyon, die zijn plan vertelde.
    T en Myon hadden zo hun twijfels, maar na wat vragen waren ook zij overgehaald. Pyonta de leider was opgestaan, letterlijk. Hij stond bovenop een stoel het woord te doen. “JONGENS HET IS HET LOT. UNO IS HET SLACHTOFFER EN FAOLINN DE WOLF!” Ura was terug en Pyonta viel spontaan van zijn stoel af, bij Pshycho op schoot. “Oh hallo daar..” grapte Pshycho. Mokou sprong in Mitch’ armen van de schrik. Niet veel later stormde UNO binnen, achtervolgd door een uitbarsting van redeneringen, orkaan Faolinn. UNO besloot iets dappers te doen en klom de stoel op.
    “Jongens, ik ben de enige echte mad scientist! Ik knoei met eten en chemicaliën. Faolinn daar is een neppert, een infiltrant! Ik ben de kok!” Een doodse stilte. Dit had werkelijk niemand aan zien komen. Ura begon zachtjes te lachen. Hij had gelijk, hij had gelijk! De andere gasten begonnen te fluisteren, te praten en een heftige discussie barstte los. Faolinn probeerde ze nog te vertellen dat hij ook echt een wetenschapper was, misschien dan geen kok, maar toch echt een wetenschapper. Uiteindelijk werd het hem te veel, hij riep dat hij weg moest en niet wist wat te stemmen –hij had het nooit zo gewild UNO- en rende toen de gang weer op.
    Ondertussen stonden Ura en UNO op als nieuwe leiders, Pyonta trok zich terug. Het plan was simpel, na een ingewikkelde discussie. Iedereen was voor het ombrengen van Faolinn. Het kon gewoon niet anders. Er moest zo’n enge tatoeage in zijn nek zitten, waar op stond “Het genootschap [functie hier] [naam hier]”. Alle aanwezigen wisten genoeg van de vijand om te weten dat ze allemaal gemerkt waren. Wat nou als Faolinn de waarheid sprak. Wat nou als hij een wetenschapper was…maar dan voor hun? Er was geen tijd te verliezen. De tien overige gasten renden de gangen en zalen door, op zoek naar Faolinn. Hij was niet in zijn kamer, natuurlijk niet. Niet op zolder en niet in de kelder. Nee, de kleine Mokou vond hem in de keuken. Daar was hij zijn laatste ijsje aan het klaarmaken, met extra veel zuivel deze keer. Voor Faolinn was het over. Mokou bracht hem naar de tuin en riep iedereen bij elkaar. Ze zouden strootjes trekken om te besluiten wie deze gruwelijke daad zou begaan. Remilia trok aan het kortste eind. “Sterkte, milady…” Myon knuffelde Remilia nog even. Ura schudde Faolinn de hand, UNO niet. Nee, voor hem was dit het bewijs dat hij de beste wetenschapper was.
    Het was tijd. Remilia duwde met de ijzeren loop van het pistool de haren uit Faolinns nek, tot haar grote schrik zag ze dat…


    Faolinn, je bent dood. Wil je nog even het einde voor me bekend maken?
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Faolinn za sep 08, 2012 3:27 pm

    ... Daar met een speld een soort briefje was vastgepind. Ze boog zich net voorover om het te lezen toen Faolinn met een zucht van verlichting opzij viel, morsdood. Uit zijn hand rolde een medicijnpotje.
    'KCN (cyaankali)' Las Remilia, 'Weet iemand wat dat is?'
    Iedereen staarde naar de enige 'mad scientist' die nog over was, deze kreeg een kleur, krabde zich achter het hoofd en stamelde wat onverstaanbaars. Ura slaakte een zucht. 'De informatie over die verbinding is dus voor eeuwig met Faolinn het graf in gegaan. Wat doen we met het lijk?'. Iedereen keek geschokt naar Remilia toen ze in reactie daarop begon te gniffelen. 'Ja sorry, hihi, maar het is gewoon zo ironisch. In zijn nek zat een brief waarop stond dat hij zijn lichaam ter beschikking wilde stellen aan de wetenschap.' Remilia wapperde met een stuk perkament waarop stond:

    Ik Faolinn Faustulus Faust(uw volledige naam + voornamen)
    wonende: Kerklaan 27 Orukah (uw adres + woonplaats)
    geboren op: 25/03/1993 (uw geboortedatum)
    te: Monnickendam (uw geboorteplaats)
    legateer:
    Dat mijn lichaam na mijn overlijden ter beschikking komt aan de NZVUO (Niet Zo Vrije Universiteit van Orukah) met als doel het verkrijgen van nieuwe informatie over de opbouw en/of alle fysiologische processen die plaatshebben, dan wel hadden, in bovengenoemd lichaam.

    Handtekening: asdflkjasflkj
    d.d: 7-02-2010
    te: Orukah


    'Nou okay dan... Wie gaat de NZVUO inlichten?' Vroeg Urameshiya. 'Hmm laat ik dat maar doen, ik doe daar vaak reparaties dus ik kan sneller contact met ze leggen.' Bromde Pyonta, 'Maar kijk eens wat deze knul op z'n knar heeft staan...'

    Iedereen was oh zo blij te zien dat Faolinn inderdaad een tattoeage in de nek had staan, en wel met de woorden:
    Het genootschap [Mad Scientist] [Faolinn]
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van TheEternalMokou za sep 08, 2012 3:35 pm

    HOORAY 8D
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya za sep 08, 2012 3:48 pm

    ALLE KOGASA'S NOG AAN TOE! Hoera!

    Ik wist het wel! ...of eigenlijk niet. Ik moet zeggen dat ik best wel benauwd heb zitten afwachten of mijn theorie nu klopte of niet. Faolinn weet heel goed hij mensen weer aan het twijfelen moet brengen... Jullie willen niet weten hoe opgelucht ik nu ben!

    Aangezien ik nu opeens een stuk betrouwbaarder ben geworden (neem ik aan), ben ik een beetje bang dat deze nacht mijn laatste wordt. Is er misschien een beschermengel in de zaal? k=w=

    Om geen tijd te verliezen stel ik voor dat we meteen dit weekend doordiscussieren. Over wie Faolinn's handlangers kunnen zijn, wel te verstaan. Is er iemand iets opgevallen in de eerste week?

    (mooi verhaal weer trouwens, Olly en Fao Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 7 2854575566)
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Toumyon za sep 08, 2012 4:58 pm

    Heel mooi gedaan Ura.
    Gelukkig zijn er nu twee mensen die we kunnen vertrouwen, UNO en Ura.
    Ik wil ook er even bij zeggen dat we de anderen wolven kunnen vinden door:
    1.Te kijken welke mensen als laatste mee stemde op Faolinn.
    2.De stille hoek wakker maken.

    @ Verhaal: Dus DAAROM moest het verhaal pas vandaag komen omdat Fao er een stukje zelf bij moest voegen?
    Wel mooi gedaan hoor, both.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Olly za sep 08, 2012 4:59 pm

    Toumyon schreef:
    @ Verhaal: Dus DAAROM moest het verhaal pas vandaag komen omdat Fao er een stukje zelf bij moest voegen?
    Wel mooi gedaan hoor, both.

    Neuh, ik had dit best eerder kunnen posten, dan hadden jullie alleen op Fao moeten wachten, maar mijn gewrichtjes spraken me tegen. Dankje Myon~
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Remilia~ za sep 08, 2012 10:02 pm

    Hahahaha! No words. Just genius, good job Ura!
    Mooie verhalen ook weer :']
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac zo sep 09, 2012 11:49 am

    YES.
    Eentje dood en nog meer te gaan.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Remilia~ zo sep 09, 2012 1:05 pm

    Urameshiya schreef:
    Om geen tijd te verliezen stel ik voor dat we meteen dit weekend doordiscussieren. Over wie Faolinn's handlangers kunnen zijn, wel te verstaan. Is er iemand iets opgevallen in de eerste week?

    Okay, laat ik dan maar beginnen. Er is 1 persoon die meteen opviel in mijn ogen.
    Ik mag geen voorbeelden erbij halen van vorige rondes, right? Laat ik het zo zeggen, ik heb geen feiten en ik heb geen bewijzen. Deze persoon is wel vaker wolf geweest en hij gedraagt zich keer op keer hetzelfde. Ik heb het over Pyonta.

    Dit is de eerste post waarbij er een belletje begon te rinkelen:
    Pyonta-kun schreef:Dit is allemaal wel heel leuk en aardig enzo, maar ik heb nog steeds niet gezien dat Ura ontkent dat hij het wist (dat UNO was getarget). Hij zegt alleen maar dat het raar is dat Faolinn dat denkt over dat onderwerp


    Ja, hoe moet ik dit uitleggen. Ik herken er een patroon in. Pyon is altijd te opvallend wanneer hij een wolf is.
    Pyon gedraagt zich op een bepaald manier, net als wanneer Olga een wolf is. Ze hebben telkens dezelfde patronen.
    Nee, ik ga niet op mijn gevoel af. Ik herken de patronen. Ik ken het.
    ik ben er op het moment overtuigd van, dat Pyon niet aan de goede kant staat. Ik weet niet hoe vaak ik moet benadrukken, dat dit niet iets is van "op het gevoel afgaan," maar dat ik het hele patroonecht ken. Nadeel is, dat ik geen enkel bewijs heb. Ik weet nog toen ik het lijk was en Fao de grafdelver.
    We hadden toen heel snel door dat Olly een wolf was, vanwege haar gedrag.
    Ura, zeg nou zelf. Jij zag ook iets aan Fao's gedrag waardoor je hem nog meer verdacht vond afgelopen dag, toch? Hij speelde anders dan wanneer hij een burger is. En zie! Fao was inderdaad een wolf. Ik herken de patronen bij Pyonta ook. Guys, er deugd iets niet aan Pyonta!!
    Ik heb dit zo vaak gezien bij Pyonta. En telkens was hij een wolf.

    Ik snap jullie ook hoor. Like pfft, jullie hebben geen bewijzen, er is alleen een maniak waarvan jullie niet weten of ze safe is en zonder een echt bewijs, roept dat ze weet wie er een lid is van het genootschap. Moeten jullie wel aan deze maniak je vertrouwen weggeven? Wat als ze het fout heeft? Het lijkt er meer op dat ze op haar gevoel afgaat. Yeah, als we allemaal op onze gevoelens afgaan, dan is iedereen binnen de kortste keren didi. Wanneer je op je gevoel afgaat, ben je nog steeds niet zeker van iets. Maar ik ben er zeker van. Ik heb jullie vertrouwen nodig. Jullie gaven die ook aan Ura, geef het nu ook aan mij.

    Ik kan jullie niet precies vertellen wat de patronen zijn als wanneer Pyonta aan de slechte kant staat. Het is echt heel erg lastig om uit te leggen.

    Pyonta-kun schreef:Blijkbaar heb ik niet veel keuze meer. Faolinn aan de galg it is.

    Dit bevestigde mijn gevoel. Het heeft niks te maken met dat hij liet merken dat hij aan het twijfelen was om op z'n mede-lid te stemmen. Ik bedoel, iedereen was aan het twijfelen. Dag 1, hoe wisten we zo zeker dat Fao een wolf was of niet? Het gaat echt om het patroon.


    Er zit er niets anders op voor mij, dan jullie blijven te overtuigen. Trust mehh, dit is veel te vaak gebeurd en de vorige rondes heb ik er nooit wat aan gedaan. "Mehh, ik zal het wel fout hebben." HELL NO.

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya zo sep 09, 2012 1:30 pm

    Remi, wat mij betreft hoef je niet om vertrouwen te smeken om het te krijgen. Geloof het of niet, maar ik sprak gisteren met Uno hierover (nee, geen zorgen, we hebben geen vertrouwelijke informatie uitgewisseld) en we waren allebei van mening dat Pyonta de meest verdachte persoon in het spel was op dit moment. Ik ben erg blij om te zien dat jij er ook zo over denkt!

    Ik kan misschien nog wel wat toevoegen aan Remi's betoog. Naast de 'gevoelens' en 'patronen' waar Remi het over heeft, heb ik ook wat meer concrete argumenten:

    Nadat UNO meldde dat hij de kok was:
    Pyonta schreef:Ik vergeet te reageren op UNOwen's onthulling. Ik weet even niet wat ik ermee moet. Ura wist dus waarschijnlijk ook dat UN getarget was, maar hoe en waarom? Ik moet er even rustig over nadenken. Ik zit nu vooral met "hij is het niet" in mijn hoofd.
    Na mijn stem op Faolinn:
    Pyonta schreef:Nu ga ik naar bed, morgen ga ik dit allemaal nog eens lezen en mijn reactie erop geven.
    Wanneer er dingen worden gezegd die slecht kunnen zijn voor de positie van wolf Faolinn, is Pyonta er snel bij om te reageren, zodat hij als een alerte burger over komt. In werkelijkheid geeft hij echter nauwelijks inhoudelijke reactie in zijn posts, en wacht af totdat anderen gepost hebben. Daar heeft hij ook steeds een goed excuus voor (eerst slapen, eerst nadenken, eerst nalezen). Dit doet mij vermoeden dat hij een wolf is, omdat een wolf in deze positie even zou willen afwachten hoe anderen reageren, voordat hij beslist of hij z'n medewolf kan verdedigen, of dat het een verloren zaak is en verdedigen hem alleen maar verdacht zou maken.

    Maar nadat Pyonta geslapen en nagedacht en het allemaal nog eens gelezen heeft, komt er dit:
    Pyonta schreef:Dit is allemaal wel heel leuk en aardig enzo, maar ik heb nog steeds niet gezien dat Ura ontkent dat hij het wist (dat UNO was getarget). Hij zegt alleen maar dat het raar is dat Faolinn dat denkt over dat onderwerp
    Aangezien ik MEERDERE keren heb gezegd dat ik het niet wist, bewijst deze post dat Pyon eigenlijk helemaal niet goed gelezen en nagedacht heeft. Dat hij Faolinn de hele week lang steunt ten koste van mij, spreekt achteraf gezien natuurlijk ook niet voor hem.

    Ik kan dus 3 argumenten toevoegen aan Remi's betoog:
    1. Pyonta wacht af wat anderen zeggen voor hij beslist hoe hij zelf reageert, wat kenmerkend is voor een wolf.
    2. Pyonta leest de discussie niet nauwkeurig, wat kenmerkend is voor een wolf.
    3. Pyonta steunde Faolinn de afgelopen week.

    Los van elkaar zijn die argumenten nog niet zo sterk, maar bij elkaar opgeteld en gecombineerd met wat Remilia gezegd heeft, denk ik dat we een aardige case tegen Pyonta hebben. Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 7 3471657230

    Ik moet er wel bij zeggen: over Pyonta ben ik bij lange na niet zo zeker als ik over Faolinn was afgelopen week! Ik zou er in dit stadium zelf nog niet over gepost hebben als Remilia dat niet net ook gedaan had.

    Ben benieuwd wat Pyonta er zelf op te zeggen heeft.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 6:19 pm