Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
T
211nafsimreK
TheEternalMokou
Pshycho Maniac
Mitch
Toumyon
Urameshiya
Remilia~
Faolinn
Olly
14 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Sophie zo sep 23, 2012 12:47 am

    Faolinn schreef:Hahaha goed gedaan burgers, dit was werkelijk een VRESELIJK slechte pot voor de wolven. Maar goed, volgend potje beter. Veel beter want zoals Mitch al stelde: Ik ben de leider van de volgende pot weerwolven (Myon, even opgeven bij Remilia, dan ben je zo aan de beurt, er zijn maar weinig mensen die graag willen leiden) Dusssss:


    Yarrrr!!! Welcome aboard on yer new vessel ye landlubbers! I be ye cap'n ye be serrrrvin' under! I've charted a course for a Pirate Themed werewolves game!

    Ja, dat is mijn plan, ik wil een piratenthematje doen bij het weerwolven. MAAR: Dat doe ik uiteraard ALLEEN als jullie dat allemaal leuk vinden. Morgen (praktisch vandaag dus) maak ik het nieuwe weerwolftopic aan met daarin een poll over of jullie het een tof idee vinden of niet en of iedereen goed genoeg engels kan om mijn verhalen te lezen. Jullie hoeven dus niet zelf piraats te spreken (mag wel uiteraard~).
    Heb er enorm veel zin in! Ik hoop dat hetzelfde voor jullie geld, piratenthema of niet!

    Pf, ninjas zijn cooler dan piraten~

    Also ik wel ook wel weer een keer leiden hierna, of daarna, of ooit. ^^;
    Dus Remi als je dit leest, bij deze~
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Toumyon zo sep 23, 2012 12:48 am

    Mijn reactie voor een piraten weerwolven thema!
    Wat een leuk idee Fao, ik ben voor.(sorry die pewdiepie link moest gewoon even, i luv ye pirates.)
    Ik bedoel-Y'arrr, i be damn'd capt'n Faolinn, i sure like ye idea.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van TheEternalMokou zo sep 23, 2012 12:56 am

    Faolinn schreef:Hahaha goed gedaan burgers, dit was werkelijk een VRESELIJK slechte pot voor de wolven. Maar goed, volgend potje beter. Veel beter want zoals Mitch al stelde: Ik ben de leider van de volgende pot weerwolven (Myon, even opgeven bij Remilia, dan ben je zo aan de beurt, er zijn maar weinig mensen die graag willen leiden) Dusssss:


    Yarrrr!!! Welcome aboard on yer new vessel ye landlubbers! I be ye cap'n ye be serrrrvin' under! I've charted a course for a Pirate Themed werewolves game!

    Ja, dat is mijn plan, ik wil een piratenthematje doen bij het weerwolven. MAAR: Dat doe ik uiteraard ALLEEN als jullie dat allemaal leuk vinden. Morgen (praktisch vandaag dus) maak ik het nieuwe weerwolftopic aan met daarin een poll over of jullie het een tof idee vinden of niet en of iedereen goed genoeg engels kan om mijn verhalen te lezen. Jullie hoeven dus niet zelf piraats te spreken (mag wel uiteraard~).
    Heb er enorm veel zin in! Ik hoop dat hetzelfde voor jullie geld, piratenthema of niet!

    Oh god nog meer piraatwolven xd Het zal wat moeilijk lezen voor mij worden, maar ach, ik vind het wel grappig :3
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Pyonta-kun zo sep 23, 2012 1:20 am

    Olly schreef:en Pyonta had Ura ontdekt, een van de zussen. Ik dacht echt dat de burgers verloren waren, maar het tegendeel blijkt.

    En vergeet niet dat ik daarna ook nog eens het andere zusje gevonden had! Heueueueueu
    Toch heb ik me prima vermaakt. De verhalen waren tof en ik zit te denken of ik me ook niet zal aanmelden als leier. Misschien een apart topic aanmaken waar we ons kunnen aanmelden? Ben alleen niet zo van de verhaaltjes schrijven maar daar vind ik wel wat op.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Remilia~ zo sep 23, 2012 10:30 am

    Faolinn schreef:
    Yarrrr!!! Welcome aboard on yer new vessel ye landlubbers! I be ye cap'n ye be serrrrvin' under! I've charted a course for a Pirate Themed werewolves game!


    Had het kunnen zien aankomen :']

    Spelleiders lijst:

    Faolinn
    Mitch
    Myon
    Skip
    Pyonta
    Remilia

    Mooi lijstje. Ben benieuwd naar jullie verhalen.
    Leuke ronde, ik was zoals ik al eerder zei, de Bewaker.
    Oh en wat jullie ter reactie van m'n vorige post zeiden, was ik dat helemaal vergeten met die RN.
    But hey! Ik vind het nog steeds niet raar dat ik dat dacht, als je gewoon kijkt naar wie de wolven waren.
    En goed gedaan Olly~
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Nekotaku zo sep 23, 2012 2:44 pm

    Ik merk dat dit potje ondertussen is afgelopen.
    Graag zou ik met het volgende meedoen. Maar ik heb nog nooit eerder meegespeeld en maar één keer in het echt geweerwolfd. Is er ergens een thread met de regels die ik kan lezen? Raden jullie aan een volledig gespeelde thread door te lezen? En hoeveel tijd is er voor het volgende begint?
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van TheEternalMokou zo sep 23, 2012 4:27 pm

    Nekotaku schreef:Ik merk dat dit potje ondertussen is afgelopen.
    Graag zou ik met het volgende meedoen. Maar ik heb nog nooit eerder meegespeeld en maar één keer in het echt geweerwolfd. Is er ergens een thread met de regels die ik kan lezen? Raden jullie aan een volledig gespeelde thread door te lezen? En hoeveel tijd is er voor het volgende begint?

    Ik kan iig wel aanraden om eens een ander potje te lezen. Hoeft niet natuurlijk, maar zo zie je wel hoe weerwolven hier zo'n beetje inelkaar zit. Het is ook erg vermakelijk om te lezen + je leert er een hoop van wat weerwolven betreft.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Olly zo sep 23, 2012 5:19 pm

    Nekotaku schreef:Ik merk dat dit potje ondertussen is afgelopen.
    Graag zou ik met het volgende meedoen. Maar ik heb nog nooit eerder meegespeeld en maar één keer in het echt geweerwolfd. Is er ergens een thread met de regels die ik kan lezen? Raden jullie aan een volledig gespeelde thread door te lezen? En hoeveel tijd is er voor het volgende begint?

    Het volgende potje begint waarschijnlijk volgende vrijdag, anders die daarop. Ik denk dat als je een van de weerwolvers op skype aanspreekt, ze je met liefde de regels uit willen leggen. Op internet is het ook overal te vinden. Een spel doorlezen is een goed plan, dan ken je meteen een beetje de speelstijlen van de forumwolf veteranen. Ronde 6, 9, 10 en 11 zijn hier denk ik het geschiktst voor. Ronde 7 viel helaas een beetje in het water en de beruchte ronde 8 was met Faolinn "de Overlever". Dat is een heel ingewikkelde ronde geweest vol leugens en bedrog, die zou ik alleen doorlezen als je het echt aandurft xD
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Nekotaku zo sep 23, 2012 6:04 pm

    Oh, bedankt voor de tips!
    Ik heb de regels al wel gelezen op Wikipedia, maar ik weet alleen nog niet welke extra rollen of speciale regels er hier worden gebruikt.
    Als het volgende week vrijdag pas begint heb ik wel de tijd er een paar door te lezen.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Faolinn zo sep 23, 2012 7:58 pm

    Geen zorgen wat betreft de extra rollen. Iedere spelleider post aan het begin van ieder spel welke rollen er in kunnen zitten (dat betekent dus niet dat ze er ook daadwerkelijk allemaal in zitten! Alleen dat er niet meer dan dat in zit) alsmede de kleine differentiaties op de regels die de spelleiders graag hebben (niet echt belangrijke dingen, we streven allemaal het liefste naar uniciteit op de regelgeving)

    Ik ga nu een nieuw topic aanmaken, ik verwacht jullie scallywags daar allemaal! YARRR

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 3:01 am