Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
T
211nafsimreK
TheEternalMokou
Pshycho Maniac
Mitch
Toumyon
Urameshiya
Remilia~
Faolinn
Olly
14 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van TheEternalMokou ma sep 10, 2012 11:23 pm

    Urameshiya schreef:Mijn drie hoofdverdachten op dit moment zijn Mokou, Kermis en T. Ik vermoed dat twee van deze drie slechte rollen hebben.
    En op basis waarvan vermoed je dat?


    Laatst aangepast door TheEternalMokou op wo sep 12, 2012 6:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : quote)
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van 211nafsimreK ma sep 10, 2012 11:30 pm

    Wat mokou zegt vraag ik me ook af.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac di sep 11, 2012 1:06 pm

    Toumyon schreef:Ohja, goed gezien Ura, Mitch ben ik vergeten.
    EDIT: ah, Mitch heeft geantwoord...

    Pshycho, zou je galg stem gaan naar Remi als je niemand beter kan vinden?
    Ik zelf heb nu bijna geen idee op wie ik zou stemmen, maar mijn gevoel zeg me dat Mokou niet te vertrouwen is, dus Mokou, graag nog wat woordjes anders stem ik op jou.
    Waarschijnlijk wel, ja.
    Maar er is nog veel tijd.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Remilia~ di sep 11, 2012 2:50 pm

    Pshycho Maniac schreef:
    Toumyon schreef:Ohja, goed gezien Ura, Mitch ben ik vergeten.
    EDIT: ah, Mitch heeft geantwoord...

    Pshycho, zou je galg stem gaan naar Remi als je niemand beter kan vinden?
    Ik zelf heb nu bijna geen idee op wie ik zou stemmen, maar mijn gevoel zeg me dat Mokou niet te vertrouwen is, dus Mokou, graag nog wat woordjes anders stem ik op jou.
    Waarschijnlijk wel, ja.
    Maar er is nog veel tijd.

    Het zou leuk zijn, als je alvast ook je argumenten verteld.
    C'mon, I know you can do it, superfish~
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac di sep 11, 2012 4:47 pm

    Remilia~ schreef:
    Pshycho Maniac schreef:
    Toumyon schreef:Ohja, goed gezien Ura, Mitch ben ik vergeten.
    EDIT: ah, Mitch heeft geantwoord...

    Pshycho, zou je galg stem gaan naar Remi als je niemand beter kan vinden?
    Ik zelf heb nu bijna geen idee op wie ik zou stemmen, maar mijn gevoel zeg me dat Mokou niet te vertrouwen is, dus Mokou, graag nog wat woordjes anders stem ik op jou.
    Waarschijnlijk wel, ja.
    Maar er is nog veel tijd.

    Het zou leuk zijn, als je alvast ook je argumenten verteld.
    C'mon, I know you can do it, superfish~
    Ik heb al verteld dat het gewoon een vaag gevoel is.
    Dat is mijn enige argument, en het is bagger.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Mitch do sep 13, 2012 4:55 pm

    Hai lieverds. Aangezien niemand zin heeft om hier te posten, ga ik mijn mening maar eens vertellen, huh? Gelieve dat iedereen ook op zijn of haar stukje reageert, voor zover het mogelijk is~



    Faolinn - Dode baddie. Gelukkig dat Ura hem toevallig (?) eruit pikte.


    Remilia~ - Eerst was ik van plan om haar te vertrouwen als goodie, voornamelijk omdat ze het Kamermeisje aanwees, tot iemand op Skype me erop wees dat ze niet kon weten dat Pyon het kamermeisje was, en dat het dus onlogisch was om zo verder te redeneren. Hierdoor is mijn vertrouwen wat afgezwakt, omdat het een goede strategie was om een potentieel gevaar (wat ook een goede discussie startte) te killen.


    Urameshiya - Ura is een vaag geval. Of hij aan de goede kant staat als goed discussiërende partij die een baddie eruit pikte of dat hij een baddie is en het een plan was om vertrouwen te winnen weet ik nog niet helemaal zeker. Hoewel hij altijd redelijk direct is, vind ik zijn laatste post vooral raar, hij wijst drie mensen aan die niet erg actief zijn en vervolgens bestempelt hij die drie als een goodie en twee baddies. Geen commentaar erbij. What's up with that, Ura? Jij was juist degene die overal een verband tussen zocht en dus Fao eruit pikte.
    Misschien was het geen toeval en wist jij het van Fao (als medebaddie) en probeerde jij zo vertrouwen te winnen. Care to explain?
    Ohja, ik wacht nog steeds op jouw samenvatting van het Skype-gedoe. Of ben je te druk bezig met belangrijke informatie die jou als potentiële baddie kan neerzetten verwijderen of vervangen?


    Toumyon - Myon was laatst goed actief op Skype en ondervroeg toen Mokou, voor wat ik heb gevolgd. Verder vroeg hij mijn mening over alles. Ik reageerde met dat ik het zou posten als ik het nodig vond, dat vond hij goed. Hier, Myon, mijn stukje over jou.
    Myon is met vlagen actief. Soms wel soms niet, en ik heb hem niet echt super veel zien inbrengen in het spel tot nu toe. Hij vroeg Mokou's mening en daarna die van mij, maar zelf heeft hij nog niet veel gepost over de andere mensen in het spel. Wel heeft hij geprobeerd zijn post over Pyon's activiteit goed te zetten, een hypothese over de dood van het volgende slachtoffer, sorry gezegd dat hij niet erg scherp is en.. een soort ondersteuning voor Mokou omdat ze niets te vertellen had. MokouxMyon, iemand?


    Mitch - Wat valt er over mij te zeggen? Vertel het me, mensjes~ ;3


    Pshycho maniac - Psycho gaat op zijn gevoel af op Remi. Er valt neit echt veel over hem te vertellen, hij brengt niet veel in in het spel. Hij zou wachtten tot er iets gebeurde, dus, Psycho, hier gebeurt iets, vertel meer~!


    TheEternalMokou - Mokou is redelijk stil. Van haar zal ik graag wat meer willen zien behalve dat ze niets te vertellen heeft omdat ik al iets had gepost. Wat wou je dan vertellen over mij, of had ik juist gepost wat jij wou vertellen? Ook zou ze een samenvatting maken waar ik nog met geduld op zit te wachten.


    Kermisfan112 - Kermisje geeft niet veel informatie prijs over zichzelf noch over wat hij van anderen denkt. Ik wil maar al te graag meer van hem horen zodat we een beter beeld van hem kunnen krijgen, anders ben ik bang dat hij, als hij onschuldig is, gelynched gaat worden door zijn stilheid.


    T - Vrijwel hetzelfde wat voor Kermis geldt, geldt voor T. Laat wat meer horen, allebei, of het jullie eerste potje is of niet. Sure, het discussieniveau is soms heel hoog en er zitten dan veel hypotheses in, maar probeer het toch altijd om jouw eigen mening te verkondigen en niet een schaapje te worden wat achteloos de wolfjes volgt die onschuldige mensen lynchen.


    UNOwen - Is de kok en ook degene met de meeste kans om Burgemeester te worden. Hij heeft zichzelf bewezen door zijn drankjes te gebruiken en omdat er niemand anders is om de Kok-rol op te nemen, dus hij is een goodie~ Anders.. Moest er wel erg veel toeval zijn in het spel, wat me nogal onlogisch lijkt.


    Pyonta-kun - Was het kamermeisje. Ik hoop dat zijn verhaal klopt en dat hij de andere baddies niet heeft kunnen vinden, anders was hij een grote bedreiging geworden. Ik ga mezelf herhalen - wou Remilia hem eruit hebben omdat hij te veel discussies startte, terwijl hij in andere potjes stiller was? Of is Remilia een goodie die oprecht dacht dat Pyon een baddie was? Ook hierop reageren graag~




    Dat is iedereen. Jongens, meisjes, mensen die nog leven, reageer en discussieer verder. Anders komen we nergens.

    Ohja, ik stem op UNOwen voor burgemeester~
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van TheEternalMokou do sep 13, 2012 5:51 pm

    Mitch schreef:TheEternalMokou - Mokou is redelijk stil. Van haar zal ik graag wat meer willen zien behalve dat ze niets te vertellen heeft omdat ik al iets had gepost. Wat wou je dan vertellen over mij, of had ik juist gepost wat jij wou vertellen? Ook zou ze een samenvatting maken waar ik nog met geduld op zit te wachten.

    Een samenvatting maken viel tegen, aangezien er minder nieuws werd verteld dan verwacht. Het enige waar ik op kwam was dit:

    - Remilia maakt Pyonta verdacht
    - Uno vermoordt Pyonta met zijn laatste drankje
    - Remilia leek zo haar onschuld bewezen te hebben, maar als we mogen geloven wat Pyonta zei (en zoals Mitch net al zei) wisten de weerwolven dus niet dat hij het kamermeisje was. Dit heeft dus nog niks over Remilia bewezen.
    - Myon vermoedde dat Uno het slachtoffer van de wolven/wolf was maar dat hij beschermd werd door de beschermengel.

    En inderdaad, dit wisten we al! Daarom vond ik het dus ook niet nodig om daarover nog eens te posten. Meer duidelijkheid is er niet geweest, of ik moet iets gemist hebben.

    En wat mijn inactiviteit betreft, tja, ik heb de afgelopen dagen iig op skype al genoeg van me laten horen (daar viel verder niks nieuws uit te halen om hier te posten), en ik kan op het moment niet meer dan dit. Jullie kunnen me wel dwingen, maar ik heb al verteld waar mijn gevoel heen ging. Wat moet ik dan nog meer vertellen? Weer een hele herhaling van wat er net allemaal verteld is? Ik denk niet daar iemand daar vol spanning op staat te wachten.

    Urameshiya schreef:Mijn drie hoofdverdachten op dit moment zijn Mokou, Kermis en T. Ik vermoed dat twee van deze drie slechte rollen hebben.
    Ura, ik heb hier nog steeds geen goede verklaring voor gehoord en dat vind ik niks voor jou. Altijd behoorlijk uitgebreide posts met veel info erin. Nu nadat ik zelfs voor een verklaring heb gevraagd heb ik nog niks van je gehoord. Waarom opeens zo stilgevallen? Als je iemand beschuldigt lijkt het mij logisch dat daar argumenten voor zijn. Of die argumenten goed zijn maakt mij nog niet eens zoveel uit, het gaat erom dat er nog een rede bij staat. Die vermoedens over T, Kermis en mij staan nu gewoon blanco. Al heb je ons niet echt beschuldigd, het waren vermoedens. Maar jij bent neem ik aan wel zo goed in dit spel om voor vermoedens een rede te hebben. Of heb ik je nu overschat?

    Ahwell, zijn jullie nu tevreden? Heb ik mijn mond nu genoeg opengetrokken? Want anders weet ik het namelijk ook niet meer.

    EDIT: Of ik lees zeer slecht, of ik ben echt vergeten te zeggen dat ik voor Uno stem als burgemeester.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Mitch do sep 13, 2012 6:17 pm

    TheEternalMokou schreef:Een samenvatting maken viel tegen, aangezien er minder nieuws werd verteld dan verwacht. Het enige waar ik op kwam was dit:

    - Remilia maakt Pyonta verdacht
    - Uno vermoordt Pyonta met zijn laatste drankje
    - Remilia leek zo haar onschuld bewezen te hebben, maar als we mogen geloven wat Pyonta zei (en zoals Mitch net al zei) wisten de weerwolven dus niet dat hij het kamermeisje was. Dit heeft dus nog niks over Remilia bewezen.
    - Myon vermoedde dat Uno het slachtoffer van de wolven/wolf was maar dat hij beschermd werd door de beschermengel.

    En inderdaad, dit wisten we al! Daarom vond ik het dus ook niet nodig om daarover nog eens te posten. Meer duidelijkheid is er niet geweest, of ik moet iets gemist hebben.
    Persoonlijk vind ik dit genoeg om te posten - het laat zien dat je probeert mee te werken aan het opzoeken van de baddies.

    En wat mijn inactiviteit betreft, tja, ik heb de afgelopen dagen iig op skype al genoeg van me laten horen (daar viel verder niks nieuws uit te halen om hier te posten), en ik kan op het moment niet meer dan dit. Jullie kunnen me wel dwingen, maar ik heb al verteld waar mijn gevoel heen ging. Wat moet ik dan nog meer vertellen? Weer een hele herhaling van wat er net allemaal verteld is? Ik denk niet daar iemand daar vol spanning op staat te wachten.
    Een complete herhaling moet dan niet per se, maar iets meer hier posten in plaats van op Skype te zitten zal voornamelijk voor de mensen die niet alles volgen op Skype (ik / mensen die niet online zijn) en mensen die geen Skype hebben (Psycho?) voordelig zijn, dan kunnen ze nog een beetje volgen.

    Those are my two cents.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van TheEternalMokou do sep 13, 2012 6:22 pm

    Mitch schreef:Een complete herhaling moet dan niet per se, maar iets meer hier posten in plaats van op Skype te zitten zal voornamelijk voor de mensen die niet alles volgen op Skype (ik / mensen die niet online zijn) en mensen die geen Skype hebben (Psycho?) voordelig zijn, dan kunnen ze nog een beetje volgen.
    Als andere mensen toevallig op Skype bezig zijn over wolven en niet op het forum dan kan ik het ook niet helpen dat het niet hier gebeurt. Ik neem dan gewoon de kans om wat van me te laten horen. En zoals ik al zei: Meestal is het resultaat niks nieuws. Als het zo belangrijk was dat het voor de anderen niet gemist kon worden dan had het allang hier gestaan.
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van 211nafsimreK do sep 13, 2012 6:32 pm

    Ik heb regelmatig mijn meningen over mensen die hier mee spelen hoor, ben daar maar niet bang voor.
    Ik post ze alleen niet altijd, maar als jullie het fijner vinden dat ik dat wel doe, dan doe ik dat vanaf nu ook gewoon.

    Zoals ik al zei, ik denk dat Ura en Uno allebei geen weerwolven zijn, maar ik zou nu ook niet weten wie wel weervolven zijn.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Toumyon do sep 13, 2012 7:36 pm

    Mitch schreef:
    Toumyon - Myon was laatst goed actief op Skype en ondervroeg toen Mokou, voor wat ik heb gevolgd. Verder vroeg hij mijn mening over alles. Ik reageerde met dat ik het zou posten als ik het nodig vond, dat vond hij goed. Hier, Myon, mijn stukje over jou.
    Myon is met vlagen actief. Soms wel soms niet, en ik heb hem niet echt super veel zien inbrengen in het spel tot nu toe. Hij vroeg Mokou's mening en daarna die van mij, maar zelf heeft hij nog niet veel gepost over de andere mensen in het spel. Wel heeft hij geprobeerd zijn post over Pyon's activiteit goed te zetten, een hypothese over de dood van het volgende slachtoffer, sorry gezegd dat hij niet erg scherp is en.. een soort ondersteuning voor Mokou omdat ze niets te vertellen had. MokouxMyon, iemand?

    Uh...ik snap het deel niet waar ik Mokou ondersteun...?
    En ja ik ben zeer verliefd op Mokou, van het moment toen ik haar zag. ///
    ERHEM, maar nee...ik ondervroeg haar inderdaad. Want je moet toch zeker weten of je die persoon waar je verliefd op bent kan vertrouwen?

    [OFFrole]Ja de inactiviteit komt omdat ik 2 dagen, na school, naar mijn vriendin haar huis ging en pas laat in de avond altijd terug kwam.[/Offrole]

    Ik zal wat later mijn post plaatsen over wat ik denk over iedereen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya do sep 13, 2012 8:00 pm

    @Mitch: Ik zou een samenvatting van het Skypegesprek maken? Ik dacht dat Mokou dat zou doen. Of wilde je graag meerdere samenvattingen om niets te hoeven missen? In dat geval stel ik met alle respect voor dat je gewoon het archief van de Skypegroep naleest. k;P Je hebt trouwens terecht opgemerkt dat ik anders speel dan anders, en ik kan me best voorstellen dat je het nu 'vaag' vindt. Als ik met altijd maar voorspelbaar zou gedragen, zou dat op de lange termijn (in de volgende ronde, of die daarna) wel eens in mijn nadeel kunnen gaan werken als ik een wolf ben. Ik probeer dus zo af en toe nieuwe tactieken uit.

    @Mokou: Je hebt gelijk, het is niet netjes om alleen maar verdachten te melden en daar niet binnen redelijke tijd argumenten bij te geven. Maar ik heb het de afgelopen twee dagen te druk gehad met uni en andere zaken om tijd over te houden om hier behoorlijk te posten. De reden dat ik toch vast mijn verdenkingen meldde, was omdat ik de reacties erop wilde zien.

    Oh en nog iets @Mitch: mijn vermoeden dat hooguit twee van mijn drie hoofdverdachten wolven zijn berust op geen enkele concrete aanwijzing. Ik denk alleen dat een totaal van 4 wolven en een kamermeisje, 5 genootschapsleden dus, simpelweg te veel zou zijn voor het aantal spelers waarmee we begonnen.

    Hoe dan ook, tijd om wat meer te vertellen over mijn verdachten. Ik heb tegen geen van hen zulke sterke verdenkingen als ik tegen Faolinn had, laat staan dat ik sluitend bewijs heb. Ik baseer me voor een deel dus ook op oppervlakkige indrukken van hoe deze spelers zich gedragen. Het mag dan misschien niet zo overtuigend klinken als rationelere argumentaties, maar af en toe op dat soort indrukken afgaan is niet altijd verkeerd, zoals Remi wel bewezen heeft door de manier waarop ze Pyonta er als slechterik uitpikte.

    Mokou
    Was in eerste instantie heel stil en afwachtend, en draagt eigenlijk niets bij. Ze is opeens veel actiever geworden nadat ze daarmee geconfronteerd werd. Het voelt voor mij alsof ze nu alleen actiever is om te voorkomen dat ze zelf verdacht wordt, en niet omdat ze echt wil dat de burgers winnen.
    Daarnaast vond ik het opvallend dat ze tijdens ons Skypegesprek onlangs in de TvH-groepschat ook eerst heel afwachtend was, totdat Myon de suggestie naar voren bracht dat Uno misschien opnieuw het target van de wolven was het afgelopen weekend. Of dat zo is zullen waarschijnlijk alleen de wolven weten, maar Mokou sprong er meteen bovenop en vroeg Myon meerdere keren hoe hij op dat idee kwam. Toen Mokou het gesprek later samenvatte, voegde ze naderhand nog speciaal toe dat het idee dat Uno getarget was niet van haarzelf kwam. Misschien had Myon wel gelijk en is Uno echt weer getarget, en weet Mokou dat omdat ze een wolf is. Dat zou haar reacties verklaren.

    T
    Ik denk dat T snel genoeg van begrip is om in z'n eerste potje weerwolven meteen goed mee te kunnen denken, maar hij doet niet zo veel. Misschien is dat wel omdat hij het echt nog niet helemaal door heeft en daarom eerst wil kijken hoe wij het doen, maar het lijkt me net zo waarschijnlijk (of misschien nog wel meer waarschijnlijk) dat hij een wolf is die het feit dat hij voor het eerst meedoet als dekmantel gebruikt.

    Kermis
    Voor Kermis geldt eigenlijk een combinatie van wat ik heb gezegd over Mokou en T. Hij heeft niet veel bijgedragen, en opmerkingen als 'ik vind het verdacht dat iedereen elkaar verdacht maakt' komen op mij een beetje schijnheilig over. Ik vertrouw hem niet.

    Ik moet zeggen dat ik ook bij Mitch, Pshycho, Remi en Myon redenen tot verdenking zie. Bij elk van hen zie ik echter ook tekenen die me juist doen vermoeden dat ze geen wolven zijn. Lang niet genoeg om ze volledig te vertrouwen, maar wel genoeg om ervoor te zorgen dat ik voor mijn verdachten op dit moment toch bij de andere drie wil zoeken.

    Bij gebrek aan betere informatie, stem ik gewoon op degene die ik van die drie het verdachtst vind, en dat is voorlopig Mokou.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van TheEternalMokou do sep 13, 2012 11:15 pm

    Urameshiya schreef:@Mokou: Je hebt gelijk, het is niet netjes om alleen maar verdachten te melden en daar niet binnen redelijke tijd argumenten bij te geven. Maar ik heb het de afgelopen twee dagen te druk gehad met uni en andere zaken om tijd over te houden om hier behoorlijk te posten. De reden dat ik toch vast mijn verdenkingen meldde, was omdat ik de reacties erop wilde zien.
    Oh oké, dan neem ik dat iig terug.

    Urameshiya schreef:Mokou
    Was in eerste instantie heel stil en afwachtend, en draagt eigenlijk niets bij. Ze is opeens veel actiever geworden nadat ze daarmee geconfronteerd werd. Het voelt voor mij alsof ze nu alleen actiever is om te voorkomen dat ze zelf verdacht wordt, en niet omdat ze echt wil dat de burgers winnen.
    Eigenlijk is het een soort van combinatie van die twee. Het is niet leuk als je zelf verdacht wordt vanwege je inactiviteit, dat is sowieso al een rede waardoor ik eigenlijk een soort van 'gedwongen' werd om actiever mee te spelen. Daarnaast is in de afgelopen dagen alles een stuk duidelijker geworden (voor mij dan, en ja, dat duurde even) waardoor ik steeds meer in te brengen heb (niet echt iets waarvan je zegt 'wauw, goed opgemerkt!' maar wat verwachten jullie van me?). Dat heeft idd een tijdje geduurd, maar ik heb gewoon de tijd nodig om alles nog eens goed na te lezen en alle informatie te verwerken. Het vorige potje duurde het ook even voordat ik echt op gang kwam. Mijn excuses daarvoor.
    Natuurlijk wil ik dat de burgers winnen, maar deze dagen is mijn eigen veiligheid belangrijker. Eerst zorgen dat ik op wat voor manier dan ook bewijs dat ik een burger ben (Nouja, ik kan niks bewijzen nu, overtuigen kan ik beter zeggen), en dan pas echt gaan nadenken over wie de overige wolf/wolven zijn. Allebei tegelijk kan ook, maar dan ga ik dingen door de war halen waardoor ik mezelf ga verwarren. Dus even 1 ding tegelijk voor mij. Ik zou mezelf ook kunnen bewijzen door nu een wolf aan te wijzen, maar helaas ben ik de ziener o.i.d. niet. Ik ben gewoon een blanco burger, en ja dat klopt, ik kan het niet bewijzen.

    Urameshiya schreef:Daarnaast vond ik het opvallend dat ze tijdens ons Skypegesprek onlangs in de TvH-groepschat ook eerst heel afwachtend was, totdat Myon de suggestie naar voren bracht dat Uno misschien opnieuw het target van de wolven was het afgelopen weekend. Of dat zo is zullen waarschijnlijk alleen de wolven weten, maar Mokou sprong er meteen bovenop en vroeg Myon meerdere keren hoe hij op dat idee kwam. Toen Mokou het gesprek later samenvatte, voegde ze naderhand nog speciaal toe dat het idee dat Uno getarget was niet van haarzelf kwam. Misschien had Myon wel gelijk en is Uno echt weer getarget, en weet Mokou dat omdat ze een wolf is. Dat zou haar reacties verklaren.
    Dat leek me enkel gewoon een goed moment om wat meer van me te laten horen. Gewoon vragen stellen (en of jij dat er meteen bovenop springen vond moet je zelf uitmaken) en dan hopen dat er zo iig voor mij wat meer duidelijkheid komt en misschien als ik geluk had kleine hints. Dat ik het daarna nog eens extra vroeg is omdat ik graag zekerheid wilde hebben. Ik nam het zekere voor het onzekere en vroeg dus nog even na of het idd Myon was die het zei. Daarbij had ik dus geen zin om met die uitspraak over dat Uno misschien weer getarget kon zijn ergens van beschuldigd te worden. Overigens denk ik niet dat die uitspraak veel kwaad kon doen, maar zeg nou zelf, je weet het maar nooit met dit spel. Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden. Ik hou nogmaals gewoon van zekerheid.

    Maar Ura, ik krijg nou bijna het idee dat ik net beschuldigd werd van plotselinge OVERactiviteit, of ligt dat aan mij? Eerst krijg ik commentaar vanwege inactiviteit, ik wordt actiever, en nu is het weer niet goed? Ik zal het wel niet goed gelezen hebben.
    Ik denk nog even na op wie ik ga stemmen. Uno krijgt mijn stem uiteraard niet. Ura ook niet. Waarom? Zoals hij nu bezig is kan hij echt de laatste wolf/wolven opsporen en wordt dit misschien (eindelijk?) weer een win voor de burgers :D Helaas Ura moet ik je nu wel vertellen dat je vermoedens over mij niet goed zijn.
    Ik denk er iig nog even over na, maar dat horen jullie morgen pas aangezien ik nu ga slapen.
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van 211nafsimreK vr sep 14, 2012 12:21 am

    Over mijn activiteit in dit forum kan ik 1 ding toevoegen: dit is mijn eerste keer dat ik mee speel, dus verwacht niet direct dat ik iedere 5 min ofzo mijn meningen/gedachten ga posten.

    Ik ga morgenvroeg dit hele topic nog eens grondig doorlezen, en ik laat wel weten wie ik verdacht vind.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van UNOwen vr sep 14, 2012 8:10 pm

    ^ Ik was actiever op mijn eerste keer. Maar nu ben ik zelf ook best wel inactief geweest, maar dat komt omdat ik eigenlijk al had beslist op wie ik ging stemmen, namelijk op Mokou *insert Ura's posts here*
    Tijdens dat skype gesprek zijn me een paar dingetjes opgevallen, en ook hier in hoe je dingen formuleert op het topic zelf. Hierdoor denk ik dat jij de meest waarschijnlijke bent om wolf te zijn.

    Verder denk ik niet dat Remilia, Myon en Mitch wolven zijn, lijkt me onwaarschijnlijk.

    Waarschijnlijk is dit mijn laatste nacht, ik denk dat ondertussen alle doodverdrijvende middelen opgebruikt zijn als ik wordt getarget.

    Hierbij dus mijn stem op Mokou.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 4:39 pm