Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
T
211nafsimreK
TheEternalMokou
Pshycho Maniac
Mitch
Toumyon
Urameshiya
Remilia~
Faolinn
Olly
14 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac ma sep 10, 2012 6:57 pm

    Toumyon schreef:was het niet de koning/koningin van het bal of zoiets? (voor Burgemeester?)
    Oh well, mijn Burgemeester(?) stem gaat naar UNO, no doubt dat hij bij mij veilig staat.(Of Ura is ook goed.)

    Dus Mokou, wat vind jij van dit alles?
    T en Kermis, leven jullie ook nog?
    En Pshycho...nog iets anders te zeggen dan jou normale kort zinnige posts...toe, geef je ware mening eens, want we weten nu niks van je?

    Eh, ik stem ook op UNOwen.
    Hij is de enige die een beetje te vertrouwen is.

    En ik heb verder niet echt veel te zeggen, nee.
    De enige die ik op dit moment verdacht vind is Barrel Lady Spoon Girl.
    Maar dat is meer een vaag gevoel. Ik heb geen bewijs ofzo.

    Ik ben van plan om af te wachten tot er iets gebeurd.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya ma sep 10, 2012 8:10 pm

    Tsja, ik zou net als Myon graag wat meer horen van de stillere deelnemers. T, Kermis, Mokou, wat denken jullie hiervan? Jullie hebben ons nu al tientallen posts lang in discussie gezien, dus je moet ondertussen wel wat ideeen hebben: wie zijn jullie verdachten? Wie denken jullie dat er wel te vertrouwen zijn?
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van T ma sep 10, 2012 8:13 pm

    Dan doe ik mee voor Uno, hij lijkt zijn onschuld bewezen te hebben.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya ma sep 10, 2012 8:15 pm

    Dat was eigenlijk niet de vraag, T. Dat Uno de burgemeester wordt staat wel zo'n beetje vast nu. Ik wil graag verdachten horen! Wat vind jij bijvoorbeeld van Remi?

    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van T ma sep 10, 2012 8:17 pm

    Urameshiya schreef:Dat was eigenlijk niet de vraag, T. Dat Uno de burgemeester wordt staat wel zo'n beetje vast nu. Ik wil graag verdachten horen! Wat vind jij bijvoorbeeld van Remi?


    Ik heb tot nu toe nog niet zo veel van Remilia gezien, maar ik heb geen grondige reden om haar te verdenken.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya ma sep 10, 2012 8:18 pm

    En je hebt ook bij niemand anders een reden om die persoon te verdenken? Dus als je nu moest stemmen voor de galg, wie zou je dan kiezen? Desnoods op basis van onderbuikgevoel.

    Oh, en ik vergat hem net te noemen, maar Mitch houdt zich ook verdacht stil!
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Mitch ma sep 10, 2012 8:28 pm

    Jaaa!! Ik wachtte al totdat iemand mij zou aanspreken, maar blijkbaar was iedereen mij vergeten ;w;

    Zoals het er nu voor staat is Uno te vertrouwen, maar voor de rest zijn er niet geweldig veel aanwijzingen. Remilia's post zorgde ervoor dat Pyonta gekild werd, wat dus een goede zet was, dus Remilia vind ik minder verdacht dan de rest.
    Of er is vannacht een lunch geweest die verijdeld was door de Beschermengel, of er was geen lunch. Aangezien ik verder niet veel weet over hoe en wat, staan de inactieve(re) leden, aka T en Kermis, hoger aan mijn lijstje.

    Meer heb ik voor nu niet te zeggen.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Toumyon ma sep 10, 2012 8:31 pm

    Ohja, goed gezien Ura, Mitch ben ik vergeten.
    EDIT: ah, Mitch heeft geantwoord...

    Pshycho, zou je galg stem gaan naar Remi als je niemand beter kan vinden?
    Ik zelf heb nu bijna geen idee op wie ik zou stemmen, maar mijn gevoel zeg me dat Mokou niet te vertrouwen is, dus Mokou, graag nog wat woordjes anders stem ik op jou.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van TheEternalMokou ma sep 10, 2012 8:34 pm

    Ik wilde eigenlijk wat zeggen, maar toen reageerde Mitch al, dus toen viel er niks meer te zeggen voor mij ^^
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Toumyon ma sep 10, 2012 8:40 pm

    TheEternalMokou schreef:Ik wilde eigenlijk wat zeggen, maar toen reageerde Mitch al, dus toen viel er niks meer te zeggen voor mij ^^

    Sorry hoor maar dat vind ik nogal een zeer slecht excuus.
    Ja, tuurlijk, misschien wou je iets over Mitch zeggen, maar er moet toch meer in je hoofd zitten qua verdachten.
    Uit je meningen over iedereen.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van TheEternalMokou ma sep 10, 2012 8:50 pm

    Toumyon schreef:
    TheEternalMokou schreef:Ik wilde eigenlijk wat zeggen, maar toen reageerde Mitch al, dus toen viel er niks meer te zeggen voor mij ^^

    Sorry hoor maar dat vind ik nogal een zeer slecht excuus.
    Ja, tuurlijk, misschien wou je iets over Mitch zeggen, maar er moet toch meer in je hoofd zitten qua verdachten.
    Uit je meningen over iedereen.

    Mijn inbreng is momenteel op skype, dus als je slim bent kom je daar ook naartoe.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Remilia~ ma sep 10, 2012 8:54 pm

    TheEternalMokou schreef:
    Toumyon schreef:
    TheEternalMokou schreef:Ik wilde eigenlijk wat zeggen, maar toen reageerde Mitch al, dus toen viel er niks meer te zeggen voor mij ^^

    Sorry hoor maar dat vind ik nogal een zeer slecht excuus.
    Ja, tuurlijk, misschien wou je iets over Mitch zeggen, maar er moet toch meer in je hoofd zitten qua verdachten.
    Uit je meningen over iedereen.

    Mijn inbreng is momenteel op skype, dus als je slim bent kom je daar ook naartoe.

    Eerlijk is eerlijk, ik vind dat je dat ook hier op het forum moet doen.
    Dit is het officiële Wolven topic. Dus na het gekwebbel, is het beter dat je een mooie samenvatting maakt en het dan hier plaatst.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van TheEternalMokou ma sep 10, 2012 9:01 pm

    Remilia~ schreef:
    TheEternalMokou schreef:
    Toumyon schreef:
    TheEternalMokou schreef:Ik wilde eigenlijk wat zeggen, maar toen reageerde Mitch al, dus toen viel er niks meer te zeggen voor mij ^^

    Sorry hoor maar dat vind ik nogal een zeer slecht excuus.
    Ja, tuurlijk, misschien wou je iets over Mitch zeggen, maar er moet toch meer in je hoofd zitten qua verdachten.
    Uit je meningen over iedereen.

    Mijn inbreng is momenteel op skype, dus als je slim bent kom je daar ook naartoe.

    Eerlijk is eerlijk, ik vind dat je dat ook hier op het forum moet doen.
    Dit is het officiële Wolven topic. Dus na het gekwebbel, is het beter dat je een mooie samenvatting maakt en het dan hier plaatst.

    Ik werd dus net voor wolf verdacht voor wat ik NIET gedaan heb. Dan maar wat meer risico nemen en hopen dat ik nu niet verdacht wordt voor wat ik opeens WEL doe.

    Myon vertelde me dat vertellen waar mijn gevoel heen gaat misschien wat kon uitmaken. Dan bij deze dus:

    Mitch heeft inderdaad opeens erg inactief vergeleken met het vorige potje. Toen was hij veel scherper en actiever. Nu was bijna iedereen hem eigenlijk vergeten. Mitch, je vertelde er al wat over op skype, maar ik zou het graag hier nog eens van je willen horen.
    Dit wilt niet meteen zeggen dat hij een wolf is, maar dit is nou enkel wat mijn gevoel zegt.


    Laatst aangepast door TheEternalMokou op ma sep 10, 2012 10:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van 211nafsimreK ma sep 10, 2012 10:08 pm

    Uno for mayor? waarom ook niet, ik stem voor, het lijkt mij iig dat zijn onschuld is bewezen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya ma sep 10, 2012 11:03 pm

    Mijn drie hoofdverdachten op dit moment zijn Mokou, Kermis en T. Ik vermoed dat twee van deze drie slechte rollen hebben.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 5:32 pm