Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
T
211nafsimreK
TheEternalMokou
Pshycho Maniac
Mitch
Toumyon
Urameshiya
Remilia~
Faolinn
Olly
14 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van T za sep 15, 2012 11:56 am

    Urameshiya schreef:Mijn argumenten zijn nog ongeveer hetzelfde als ik al eerder zei, T. Daar komt bovendien bij dat toen Mokou zwaar onder vuur lag in de Skype onlangs, jij opeens verscheen en SAKOGA KOSAGA KOGASA-spam begon te maken. Daar heb ik natuurlijk niets op tegen, maar ik vind het een beetje vreemde reactie op een gesprek dat jou ook aangaat, tenzij het je bedoeling was om de aandacht van het wolvengesprek/van Mokou weg te trekken.
    Ik kan je er van verzekeren dat mijn behoefte om op willekeurige momenten de Skypechat te spammen met dingen als dit totaal geen verband heeft met mijn rol in weerwolven.
    Ik moet ook toegeven dat ik dat gesprek destijds niet helemaal volgde, en ook niet onder de indruk was dat het mij aanging - ik zou de uitkomst vanzelf te horen krijgen.

    Urameshiya schreef:Omgekeerd ben ik ook erg benieuwd naar jouw argumenten tegen Remilia, T.
    Dat is gebaseerd op dezelfde argumenten die zowel Myon als Mitch ook al hebben aangedragen een aantal posts voor mij.
    Ik vind het makkelijker personen aan te wijzen op basis van een (vaag) vermoeden, dan simpelweg op basis van het feit dat ze een lage activiteit in dit topic hebben.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya za sep 15, 2012 12:01 pm

    T schreef:Ik vind het makkelijker personen aan te wijzen op basis van een (vaag) vermoeden, dan simpelweg op basis van het feit dat ze een lage activiteit in dit topic hebben.
    Goed, maar dan moet je er niet vreemd van opkijken als ik jou ook op basis van een vaag vermoeden aanwijs. Je activiteit alleen is geen doorslaggevend argument, ook voor mij niet.

    Ik meen me te herinneren dat Remilia ook zei T verdacht te vinden. Ik ben wel benieuwd wat zij te zeggen heeft.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van T za sep 15, 2012 12:05 pm

    Urameshiya schreef:
    T schreef:Ik vind het makkelijker personen aan te wijzen op basis van een (vaag) vermoeden, dan simpelweg op basis van het feit dat ze een lage activiteit in dit topic hebben.
    Goed, maar dan moet je er niet vreemd van opkijken als ik jou ook op basis van een vaag vermoeden aanwijs. Je activiteit alleen is geen doorslaggevend argument, ook voor mij niet.
    Dat doe ik ook niet, ik vroeg enkel naar argumenten puur uit nieuwsgierigheid.

    Urameshiya schreef:Ik meen me te herinneren dat Remilia ook zei T verdacht te vinden. Ik ben wel benieuwd wat zij te zeggen heeft.
    Idem.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya za sep 15, 2012 12:08 pm

    T schreef:
    Urameshiya schreef:
    T schreef:Ik vind het makkelijker personen aan te wijzen op basis van een (vaag) vermoeden, dan simpelweg op basis van het feit dat ze een lage activiteit in dit topic hebben.
    Goed, maar dan moet je er niet vreemd van opkijken als ik jou ook op basis van een vaag vermoeden aanwijs. Je activiteit alleen is geen doorslaggevend argument, ook voor mij niet.
    Dat doe ik ook niet, ik vroeg enkel naar argumenten puur uit nieuwsgierigheid.
    Ik hoop wel dat je beseft dat deze discussiestijl niet gezond is voor dit spelletje. Als we allemaal gevoelens genoeg vinden, blijft er weinig reden over om inhoudelijk te discussieren, en maken de wolven ook geen uitglijders meer. Dat is voor de burgers niet handig.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van T za sep 15, 2012 12:17 pm

    Urameshiya schreef:
    T schreef:
    Urameshiya schreef:
    T schreef:Ik vind het makkelijker personen aan te wijzen op basis van een (vaag) vermoeden, dan simpelweg op basis van het feit dat ze een lage activiteit in dit topic hebben.
    Goed, maar dan moet je er niet vreemd van opkijken als ik jou ook op basis van een vaag vermoeden aanwijs. Je activiteit alleen is geen doorslaggevend argument, ook voor mij niet.
    Dat doe ik ook niet, ik vroeg enkel naar argumenten puur uit nieuwsgierigheid.
    Ik hoop wel dat je beseft dat deze discussiestijl niet gezond is voor dit spelletje. Als we allemaal gevoelens genoeg vinden, blijft er weinig reden over om inhoudelijk te discussieren, en maken de wolven ook geen uitglijders meer. Dat is voor de burgers niet handig.
    Daar heb je gelijk in, hoewel ik ook aangeef dat mijn reden voor de verdenking van Remilia hetzelfde is als wat zowel Myon en Mitch al gepost hebben. Dit geeft wel degelijk een argument voor een verdenking.
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van 211nafsimreK za sep 15, 2012 12:37 pm

    Urameshiya schreef:Ik vind Myon trouwens ook een beetje meer verdacht dan eerst. Wat als Myon en Mokou samen wolven waren, en Myon z'n 'sense' daarom wist wie hij moest beschuldigen? Het zou natuurlijk een wanhopig plan kunnen zijn om Mokou op te offeren zodat Myon voor de rest van het spel betrouwbaar zou lijken. Een bijzonder risicovolle zet, maar nu de wolven er zo slecht voor staan, zie ik ze er wel toe in staat.
    Ik vindt dit een beetje een dubbele opmerking...
    Van de ene kant denk ik met je mee, maar van de andere kant denk ik: Mokou was de alfawolf, waarom offer je die liever op dan een normale wolf, eh?
    Misschien komt die beslissing dan wel omdat Mokou al erg verdacht was op het moment, maar toch blijf ik dit een rare stelling.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya za sep 15, 2012 1:33 pm

    kermisfan112 schreef:
    Urameshiya schreef:Ik vind Myon trouwens ook een beetje meer verdacht dan eerst. Wat als Myon en Mokou samen wolven waren, en Myon z'n 'sense' daarom wist wie hij moest beschuldigen? Het zou natuurlijk een wanhopig plan kunnen zijn om Mokou op te offeren zodat Myon voor de rest van het spel betrouwbaar zou lijken. Een bijzonder risicovolle zet, maar nu de wolven er zo slecht voor staan, zie ik ze er wel toe in staat.
    Ik vindt dit een beetje een dubbele opmerking...
    Van de ene kant denk ik met je mee, maar van de andere kant denk ik: Mokou was de alfawolf, waarom offer je die liever op dan een normale wolf, eh?
    Misschien komt die beslissing dan wel omdat Mokou al erg verdacht was op het moment, maar toch blijf ik dit een rare stelling.
    Spelregels schreef:Als de leider sterft, mag hij zijn leiderschap doorgeven aan een volgende agent.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Toumyon za sep 15, 2012 1:51 pm

    Urameshiya schreef:
    Ik vind Myon trouwens ook een beetje meer verdacht dan eerst. Wat als Myon en Mokou samen wolven waren, en Myon z'n 'sense' daarom wist wie hij moest beschuldigen? Het zou natuurlijk een wanhopig plan kunnen zijn om Mokou op te offeren zodat Myon voor de rest van het spel betrouwbaar zou lijken. Een bijzonder risicovolle zet, maar nu de wolven er zo slecht voor staan, zie ik ze er wel toe in staat.

    we kunnen precies net hetzelfde over jou zeggen Ura.
    Jij offerden Faolinn op en nu sta jij veilig.
    waarom vertrouwen we jou wel een 100%, en mij niet?
    Dat ik Mokou verdacht vond was gewoon een gevoel die uiteindelijk toch goed zat.

    verder ga ik hier niet op in, want de wolven vinden is belangrijker dan vechten voor mijn leven die toch niet veel waarden heeft aan onze kant.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya za sep 15, 2012 2:33 pm

    Toumyon schreef:we kunnen precies net hetzelfde over jou zeggen Ura.
    Jij offerden Faolinn op en nu sta jij veilig.
    waarom vertrouwen we jou wel een 100%, en mij niet?
    Ik dacht wel dat je dat zou zeggen. Maar nee, waarom zouden de wolven in de eerste week al iemand opofferen? Dat is nergens voor nodig, de kans is groot dat er in de eerste week anders een burger opgehangen wordt. Nu zaten de wolven echter in de problemen, en zou het kunnen dat ze juist omdat het zo slecht gaat zo'n gewaagd plan hebben ingezet. Je moet wel wat risico's durven nemen als je met deze achterstand nog wilt winnen.

    Toumyon schreef:verder ga ik hier niet op in, want de wolven vinden is belangrijker dan vechten voor mijn leven die toch niet veel waarden heeft aan onze kant.
    Dit snap ik niet. De vraag of jij wel of niet een wolf bent is een onderdeel van het zoeken naar wolven
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van TheEternalMokou za sep 15, 2012 6:39 pm

    Urameshiya schreef:Ik moet wel even eerlijk bekennen, Mokou, dat toen ik een paar dagen geleden op Skype opeens aankondigde dat jij een wolf was, ik daar eigenlijk nog helemaal niet zo zeker van was. Ik blufte maar een beetje, gewoon om jouw reactie erop te kunnen zien. Maar ik denk zo dat dat voor jou niet zo'n leuk gesprek was... Daar wil ik dus bij deze m'n excuses voor aanbieden. Sorry!
    Ik wist dat je blufte, dat merkte ik meteen aan de manier waarop je het zei. Ik nam het daarom ook niet serieus, maar helaas werd hier dus verder op ingegaan wat uiteindelijk mijn dood is geworden.
    Maar je hoeft geen excuses aan te bieden, het is maar een spelletje [: Al was het wel slecht voor m'n bloeddruk xd

    Ik moet wel toegeven Ura, - ik had het er nog met Fao over - je bent echt griezelig scherp dit potje. Ik wordt bijna bang van je xd

    Anyways, ik hou me mond nu dicht en ga heel rustig dood wezen :3 Opvolger: Succes! Laat de burgers niet winnen >]
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Toumyon za sep 15, 2012 6:41 pm

    Urameshiya schreef:Ik dacht wel dat je dat zou zeggen. Maar nee, waarom zouden de wolven in de eerste week al iemand opofferen? Dat is nergens voor nodig, de kans is groot dat er in de eerste week anders een burger opgehangen wordt. Nu zaten de wolven echter in de problemen, en zou het kunnen dat ze juist omdat het zo slecht gaat zo'n gewaagd plan hebben ingezet. Je moet wel wat risico's durven nemen als je met deze achterstand nog wilt winnen.
    Hier moet ik je allemaal gelijk in geven, alleen kan het allemaal best hoor, dat de wolven dit zouden doen want zo iets zou je normaal niet doen op de eerste dag.(omgekeerde psychologie)
    Ook al verdenk je mij nu, ga niet zeggen dat ik jou ook ga verdenken, want dat is gewoon idioot als ik beteren verdenkingen heb...tenzij ik nu je nummer 1 verdachten ben, zou ik ook maar eerst af gaan op die wat je meer verdenkt.

    Urameshiya schreef:
    Toumyon schreef:verder ga ik hier niet op in, want de wolven vinden is belangrijker dan vechten voor mijn leven die toch niet veel waarden heeft aan onze kant.
    Dit snap ik niet. De vraag of jij wel of niet een wolf bent is een onderdeel van het zoeken naar wolven

    Ik bedoel dus dat als ik sterf, de burgers niet veel verliezen met welke rol ik bezit.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya za sep 15, 2012 7:53 pm

    Dat zal ik zeker doen, Myon. Je bent ook niet mijn hoofdverdachte, ik houd je alleen in de gaten. Net als iedereen eigenlijk.

    En je hebt geluk, dankzij Mokou's post van net ben jij weer ietsje minder verdacht geworden. Al was dat waarschijnlijk niet haar bedoeling. k;P

    Mokou schreef:het is maar een spelletje
    Da's waar! Ik ben blij dat je er ook zo tegenaan kijkt. Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 12 3471657230
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van TheEternalMokou za sep 15, 2012 8:00 pm

    Urameshiya schreef:En je hebt geluk, dankzij Mokou's post van net ben jij weer ietsje minder verdacht geworden. Al was dat waarschijnlijk niet haar bedoeling. k;P
    ? Heb ik onbewust gehint?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya za sep 15, 2012 10:58 pm

    ^Ja, of het was een list van je. Dat zal ik pas na afloop van het spel zeker weten, ben ik bang. Dus eigenlijk schiet ik er weinig mee op. Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 12 2854575566
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Olly zo sep 16, 2012 11:26 pm

    Het briefje in de geheime ruimte was niet de enige achtergelaten door Mokou. In het hoofdkwartier van het genootschap had ze nog een brief laten liggen.

    Beste volgelingen,

    Mijn einde is, zoals jullie weten, nabij. Bedankt voor het vertrouwen tot het bittere einde, bedankt voor het geloven in ons doel, ik hoop ten zeerste dat jullie het halen. Zoals de traditie van het genootschap altijd al geweest is, moet er een nieuwe leider komen. Ik heb de nieuwe leider als verwittigd. Neem de juiste maatregelen, volg de juiste stappen.
    Mokou, jullie leider, heil het genootschap!


    Er lag ook een pakje naast, met nog een briefje. “Voor de leider” stond erop. Het pakje bevatte een gloednieuw masker, ravenzwart. De nieuwe leider van het genootschap kreeg tranen in zijn ogen. Een afscheidscadeau van mevrouw Mokou, wat…lief. Daarna las de leider de brief.

    Goedenavond,

    Deze brief is voor jou en alleen voor jou. Je was altijd al mijn favoriet van het hele genootschap, ookal zijn we met velen. Wees alsjeblieft verstandig, vrees niet om hulp van buitenaf in te schakelen, ook buiten Hakuro zijn we met velen. We zijn overal, maar nu ook in jou. De andere afdelingen zijn al verwittigd over je promotie, je weet dat ik niet van half werk hield.


    De leider in spé stopte even met lezen en glimlachte, Mokou was tot het laatste moment haarzelf gebleven, dat deed deze slechterik deugd.

    Als eerste zul je je markering aan moeten passen, dat hoort er nou eenmaal bij. Als tweede zul je met een goed plan moeten komen. Ik zal je voorzien van het precieze recept, wat alleen voor jouw ogen bestemd is. Ach, het recept. De wolven. Ooit zullen we een zijn. Ik hoop van harte dat jij de pionier zult zijn, de eerste menselijke wolf. Hier volgt het recept, door mij vertaald uit de oude geschriften:

    Neme een mensenhart, net niet meer kloppend. Kook dit in een mengsel van 16 lepels bloed en 3 lepels hondenkwijl, voeg een wolvenstaart toe. Als laatste de lokken van een jongedame en de rechterhand van een sterke man. Dit alles tijdens de nieuwe maan. Máár wees geduldig en drink pas bij nieuwe maan, of jullie zullen ondieren worden!

    Ik heb er altijd in geloofd. Ik heb altijd in jullie geloofd, vooral in jou. Ga, leid ons en maak de droom waar. Heil het genootschap, veel succes, en geniet van de dans om mijn dood vanavond!
    Jouw Mokou


    Nu was de leider al aan het huilen. Ook al was zijn positie nog geen minuut geleden ingegaan. De verse inkt prikte in zijn nek, maar nu was het gedaan. Het masker ging op, hij moest een ‘overwinningsfeest’ bijwonen.


    De balzaal was feestelijk verlicht. Het zou een chique avond worden, iedereen kwam in het zwart en gala. Zwart, want er was immers iemand dood. Gala, omdat de nummer één vijand dood was en Mitch jarig was.
    Alle gasten waren er al, behalve UNO. En hij was nog wel de eregast. De aanwezigen begonnen door elkaar heen te praten. Was dit een grap? Een verrassing? Moesten ze zich zorgen maken? Kermis en Myon maakte zich nog het meeste druk van allemaal, ze wilde UNO gaan zoeken. Myon moest het eerst nog even vragen aan Remilia. “Milady, mag ik permissie om even te verdwijnen? Mijn beste Kermis en ik maken ons zorgen om UNO, we willen de beste heer gaan zoeken.” Zei hij vastberaden tegen Remi. Die laatste trok wit weg. “Ehh…nee Myon…ik ehmm…hij….nou…zie je….” Ze kwam duidelijk niet uit haar woorden. Kermis, die naast het tweetal was komen staan, keek Remilia schuin aan. Als antwoord daarop fronste Remi. “Ik ga hem zelf wel zoeken!” snauwde ze, zo was ze verdwenen. Ze liet de zaal in verwarring achter.

    De grote klok sloeg half tien, Remilia was al een kwartier weg en onrust heerste in de zaal. Ura vond dat hij wat moest doen als gastheer. En jawel, hij klom op een stoel. “Beste aanwezigen, ik wil jullie mededelen dat T en ik een prettige samenwerking aan zullen gaan. Binnenkort zullen wij, om de tijd te doden, Cirno’s rekenspel kunnen spelen! Mag ik een applausje voor T?” Ura wenkte de jongeman, maar T schudde heftig nee, hij wilde absoluut geen stoel op klimmen. “T! T! T!” begonnen Pshycho en Mitch in koor. Pshycho deed er nog een schepje bovenop door T een zetje te geven. Toen klom T toch maar een stoel op en maakte een buiging. Plots hield het applaus op. Wat heb ik nu weer misdaan, dacht T.
    Het antwoord was helemaal niets. De aandacht van iedereen was alleen afgeleid. Met open monden keken de gemaskerde feestgangers naar de eikenhouten deur, of beter naar wie er in die deuropening stonden. Een knappe jongeheer met een strak masker, dat alleen zijn mond en kin zichtbaar liet. Hij was in een net pak gekleed en droeg een hoge hoed. Aan zijn arm stond een beeldschone jongedame, ze had een zwart masker met zilveren decoraties op een stokje. Haar armen werden gesierd door lange handschoenen en haar haar was opgestoken, met wat losse krullen. Ze droeg een zwarte jurk met een hele grote rok, lepelmotief. Haar rood gestifte lippen bewogen. “Dames en heren, ik presenteer u de koning van het bal: UNOwen!” Het meisje, dat natuurlijk Remilia was, toonde een grote glimlach. Nu barstte de rest van de zaal ook in gelach en applaus uit. UNO was er veilig en wel en Remilia was wonderschoon. Het feest kon beginnen!
    Aan eten was er genoeg en er was wat muziek voor iedereen. Kermis liet een dansbeweging zien die hij de “breakdance’ noemde en zelfs de stille Mitch, met zijn feesthoedje, ging met zijn voeten van de vloer. Daarna at iedereen taart ter ere van zijn verjaardag.
    Af en toe liepen mensen even weg om wat eten te halen, of zichzelf op te frissen. Het viel dan ook niet echt op dat er laat in de avond iemand miste. Sterker nog, Pshycho kwam er pas achter dat ze hem misten, toen ze hem weer vonden.

    De grote klok zou nu twaalf uur gaan slaan. Eén…twee…drie…vie- De klok bleef hangen. Dat verdomde ding. Pshycho ging maar even kijken, hij kwam best vaak langs bij Ura, dus wist goed hoe de klok werkte. Waarschijnlijk moesten ze het ding weer opwinden. Met was kracht opende hij het kolossale ding. Het liefst had hij het meteen weer dichtgeslagen! De raderen en tandwielen werden geblokkeerd dood Mitch’ zijn linkerarm. Zijn zwarte jasje had Mitch niet meer aan. Zijn ogen waren dicht. Zijn witte overhemd was half open geknoopt. Op zijn buik stond “Fijne verjaardag, sukkels!” geschreven….in bloed! Pshycho viel flauw voordat hij het ergste kon ontdekken.
    “Zou Pshycho al wakker zijn?” “Pshycho wordt ten minste nog wakker!” “Heeft hij echt geen hart meer?” Het was een mix van gehuil en gekibbel toen Pshycho weer bij bewustzijn kwam. Hij lag op een bed in de keuken. Op de keukentafel lag het lichaam van Mitch. Ze hadden zijn buik schoongewassen en zijn masker over zijn borst gelegd. De arme ziel. Het genootschap had zijn hart gestolen, met charmes of met geweld, dat zullen we niet weten…




    -

    Mokou heeft haar dood mooi beschreven (echt, ik ben trots op je meid!) Dus daarom een extra lang verhaaltje, geniet ervan en lieve Mitch, maak op de meest creatieve wijze die je maar wil je rol bekend.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 7:53 am