Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
T
211nafsimreK
TheEternalMokou
Pshycho Maniac
Mitch
Toumyon
Urameshiya
Remilia~
Faolinn
Olly
14 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya zo sep 16, 2012 11:33 pm

    De eerste dode aan onze kant is dus Mitch... Een onverwachte keuze. Ik moet hier eens goed over na gaan denken!

    En ik moet zeggen dat het genootschap er wel vreemde tradities op nahoudt...

    Ben benieuwd of Mitch nog een speciale rol had.

    EDIT: Net een leuk gesprek gehad op Skype. T was er niet bij, maar hij is nog steeds mijn hoofdverdachte voor de laatste wolf. Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 13 4260254955

    Ik zal ook meteen even toelichten wat ik gisteren zei.

    TheEternalMokou schreef:Ik wist dat je blufte, dat merkte ik meteen aan de manier waarop je het zei. Ik nam het daarom ook niet serieus, maar helaas werd hier dus verder op ingegaan wat uiteindelijk mijn dood is geworden.
    Nadat ik Mokou een paar oppervlakkige vragen had gesteld, en ik even weg was uit de groepschat, was Myon degene die hier verder op inging. Ik denk niet dat dat nu juist Mokou's dood is geworden, maar als Mokou dat zo ervaren heeft, zag ze Myon blijkbaar als een bedreiging. Dus was hij geen wolf. OF het is al vanaf het begin van de vorige week een geweldig uitgebreide act geweest om ons om de tuin te leiden door Myon zijn medewolf Mokou te laten vangen, maar dat lijkt me gewoon wat minder waarschijnlijk.

    Dat is de reden dat ik Myon iets minder verdenk na deze post van Mokou. Zoals ik al zei kan het ook een list zijn, dus hij staat nog steeds in mijn verdachtenlijst.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Remilia~ ma sep 17, 2012 12:45 am

    Okay mensen, hier even een overzicht van de overgebleven spelers:


    Urameshiya
    Toumyon
    Pshycho maniac
    Kermisfan112
    T


    Dit kan de laatste beslissende week worden, daarom zet ik alles neer wat ik weet. Misschien hadden jullie al een vaag vermoeden, maar ik ben de Bewaker a.k.a. ziener. Ik zal even kort en snel uitleggen hoe ik gehandeld heb, want ik wil slapen :’] :


    Faolinn
    Remilia~
    Urameshiya
    Toumyon
    Mitch
    Pshycho maniac
    THeEternalMokou
    Kermisfan112
    T
    UNOwen
    Pyonta-kun

    En Olly als spelleider. Het is altijd lastig om in nacht 1, een random persoon aan te wijzen in de hoop dat hij /zij een wolf is. Ik koos Mokou. Mokou en Olly gaan met elkaar om. Net als Faolinn en Pyonta, die ook met Olly omgaan en later ook wolf/kamermeisje bleken te zijn. Ik kreeg te horen van Olly dat Mokou een burger was, maar :

    Bewaker (ziener)
    Speelt voor de goede kant. Kan elke avond één rol inzien, maar zal de Leider (alphawolf) zien als een normale gast (burger).

    Dat is ook de reden dat ik Mokou niet beschermd had, toen mensen op haar begonnen te stemmen. Ik had een vermoeden dat zij de alpha wolf was, (omdat ik niet kon geloven dat Mokou een gewone burger zou zijn, met Olly als spelleider) maar heb geprobeerd “safe te spelen” door te zeggen dat ik haar niet zo verdacht vond, als Phsycho en T. Ik heb ze random uitgekozen, geen echte reden.
    Toen kreeg je Pyonta’s gedrag, die ik inmiddels uit duizenden herken + hij gaat ook met Olly om. Ik besloot hem te bekijken en ja, daar was het kamermeisje. Ik heb geprobeerd mezelf niet meteen te onthullen als bewaker en probeerde jullie te overtuigen (smeken)

    --- Uno blijkt heks te zijn valt af van het lijstje.
    --- Mitch sterft



    Toumyon
    Pshycho maniac
    Kermisfan112
    T


    Afgelopen nacht, heb ik opnieuw iemand bekeken en dat was T. Volgens Olly, was T een burger. Maar dat zegt nog altijd niks! Hij kan gewoon nog een alphawolf zijn. Eigenlijk was ik van plan Toumyon deze nacht te bekijken. Kijk eens naar dit rijtje:


    Pyonta- kamermeisje
    Mokou- Alphawolf
    Faolinn- Wolf

    Dit zijn personen waarvan ik weet dat Olly daar meer mee optrekt dan anderen.
    En dan heb je Toumyon, waarvan ik ook weet dat hij veel met Olly optrekt. Zou hij niet mooi in het lijstje passen…?




    Pshycho maniac
    Kermisfan112
    T


    Ik denk dat Olly, T een leuke rol heeft gegeven. Ik denk niet dat hij gewoon een burger is. Denk ik, omdat het T’s eerste potje. Vergeet ook niet dat ze met elkaar omgaan.
    Oh het is trouwens niet zo, dat als spelleider en speler met elkaar omgaan buiten het spel om, de spelers meteen wolven zijn. Het is nu gewoon zo, dat het opvalt, omdat al 3 van die spelers aan de slechte kant stonden.

    God dang you Pshycho, het is vaak bij jou een wilde gok of je een wolf bent of niet.


    Definitieve lijstje:


    T
    Toumyon
    Pshycho maniac
    Kermisfan 8D

    Okay, Kermis is gewoon onschuldig. Dat weet ik zeker na een gesprek met hem te hebben gehad op skype. Klein stukje van het gesprek:

    Spoiler:


    Sorry voor fouten, onduidelijkheden, maar ik ben echt moe. Ik ga de post niet controleren. Doei :']
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya ma sep 17, 2012 12:59 am

    Bedankt voor je post, Remi. Je bewering dat je de ziener bent klopt naar mijn idee helemaal met je houding tot nu toe, dus ik geloof je.

    Ik denk echter dat je ernaast zit wat betreft je theorie over de manier waarop Olly rollen toewijst. Faolinn zegt dat Olly altijd een RNG gebruikt, en ik ben eigenlijk wel bereid hem te geloven. Een goede spelleider geeft de rollen niet op een voorspelbare manier weg.

    Daarnaast durf ik er vanuit te gaan dat er nu nog maar 1 wolf over is. Die zal daarom per definitie de alphawolf zijn, dus zoals je zelf al vaststelde maakt het feit dat T er in je glazen bol uit zag als een burger geen verschil.

    Sterker nog, het feit dat je hem als burger zag, maakt hem alleen maar verdachter! Als hij echt een burger zou zijn, was de kans aanzienlijk dat je had gezien dat hij een of andere rol had gehad. Maar nee, wat je zag was een blanco burger. Dat maakt statistisch gezien de kans dus groter dat hij de alphawolf is.

    Om mijn verdenkingen richting T kracht bij te zetten stem ik op dit moment alvast voorlopig op T voor de executie van komende vrijdag.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Olly ma sep 17, 2012 1:11 am

    Ik zie dat ik weer als argument word gebruikt. Ik ga verder niet in op met wie ik meer of minder omga. Ik wil alleen zeggen, omdat het me wel zo eerlijk lijkt, dat ik op zaterdag 1 september, NA het schrijven van het introverhaal, de rollen verdeelt heb met random.org
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van T ma sep 17, 2012 7:41 am

    Arme Mitch, op z'n verjaardag nogwel.
    Ik ben benieuwd naar z'n rol.




    Remilia~ schreef:Ik denk dat Olly, T een leuke rol heeft gegeven.
    Olly gebruikt een RNG, en geeft dus geen 'leuke rollen'; ze zijn random.
    Remilia~ schreef:Ik denk niet dat hij gewoon een burger is. Denk ik, omdat het T’s eerste potje. Vergeet ook niet dat ze met elkaar omgaan.
    Nogmaals, ze gebruikt een RNG, mijn rol heeft niks met mijn eerste potje te maken, noch met hoeveel ik met haar omga.

    Remilia~ schreef:Afgelopen nacht, heb ik opnieuw iemand bekeken en dat was T. Volgens Olly, was T een burger. Maar dat zegt nog altijd niks! Hij kan gewoon nog een alphawolf zijn.
    Alles kan, maar statistisch gezien is de kans dat ik - zoals aangegeven - gewoon een burger ben veel groter.

    Urameshiya schreef:Daarnaast durf ik er vanuit te gaan dat er nu nog maar 1 wolf over is. Die zal daarom per definitie de alphawolf zijn, dus zoals je zelf al vaststelde maakt het feit dat T er in je glazen bol uit zag als een burger geen verschil.
    Als dat zo is is de kans dat ik de alphawolf ben 1/4, en de kans dat ik een burger ben 3/4. (Toch?)

    Urameshiya schreef:Sterker nog, het feit dat je hem als burger zag, maakt hem alleen maar verdachter! Als hij echt een burger zou zijn, was de kans aanzienlijk dat je had gezien dat hij een of andere rol had gehad. Maar nee, wat je zag was een blanco burger. Dat maakt statistisch gezien de kans dus groter dat hij de alphawolf is.
    Lang niet alle burgers hebben een extra rol, ik zie niet hoe het ontbreken daarvan een sterk argument is om mij verdachter te maken.

    Remilia~ schreef:Okay, Kermis is gewoon onschuldig. Dat weet ik zeker na een gesprek met hem te hebben gehad op skype. Klein stukje van het gesprek:

    Spoiler:


    Sorry voor fouten, onduidelijkheden, maar ik ben echt moe. Ik ga de post niet controleren. Doei :']

    En wat maakt dat je denkt dat dat geen act is? Kermis kan ook gewoon dom spelen om zichzelf minder verdacht te laten lijken.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac ma sep 17, 2012 12:42 pm

    ...Ik viel niet flauw.
    Ik was gewoon heel moe.

    Balen van Mitch.
    Maar we staan nog voor en kunnen makkelijk winnen!
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van T ma sep 17, 2012 5:05 pm

    Urameshiya schreef:Om mijn verdenkingen richting T kracht bij te zetten stem ik op dit moment alvast voorlopig op T voor de executie van komende vrijdag.
    Is dat puur op basis van de blanco-burger-theorie? Of heb je daar nog andere argumenten voor? ><'

    Remi's argumenten zijn ongeldig - die laat ik dus buiten beschouwing -, ze baseert haar conclusie veel te veel op met wie Olly meer/minder mee optrekt, terwijl Olly een RNG gebruikt.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Mitch ma sep 17, 2012 7:27 pm

    Het boekje wat op Mitch zijn bed lag was al in een vrij slechte staat, het had waarschijnlijk al vele jaren mee gemaakt. De jongen die Mitch zijn kamer in liep keek naar het boekje met de zwarte kaft waar in kleine letters “NOTES” op stond en twijfelde even voor hij op Mitch zijn bed ging zitten en het open sloeg. Op de eerste paar bladzijden stonden doorgekraste gedichtjes, het enige wat de jongen er uit kon opmaken waren woorden als “Alleen”, “Eenzaamheid”, “Jaloezie” en het woord wat het meeste voorkwam; “Dood”. De meeste gedichten waren ook in het Engels geschreven.
    De andere paar bladzijden waren volgeschreven met notities. Van kleine formules tot onleesbare lappen tekst die over van alles en nog wat gingen. Daarna waren er wat bladzijden gereserveerd voor kleine tekeningen, voornamelijk tekeningen van mensen. Vervolgens kwamen pas de dagboekfragmenten. Het eerste fragment dateerde van 17 april 2012, de datum dat Mitch in Hakuro kwam wonen.

    De jongen bladerde snel door de verhaaltjes door, hij had niet veel zin in deze zoektocht naar de identiteit van Mitch. Toch wist hij dat het noodzakelijk was, en dat dit misschien zijn enigste kans was. Mitch zou nu waarschijnlijk beginnen met het feest te openen. De jongen vond het ergens toch wel jammer dat hij er niet vanaf het begin bij kon zijn, maar ze zouden vast niet op hem wachten. Misschien misten ze hem niet eens.

    De gedachte dat hij door de privé notities van iemand zat te bladeren vond hij helemaal niets en hij besloot er vaart achter te zetten. Gelijk bladerde hij door naar achteraan in het boekje, naar de datum 1 september 2012. Daar stond in blokletters “FEEST” en eronder “gaan? Of niet?”. Verder was er nog iets in geschreven over de mensen op het feest, over de gebeurtenissen in het algemeen, maar niet iets specifiek over hem.

    De jongen zat in zijn gedachtes verzonken toen opeens voetstappen naderden. Hij dacht ook dat hij zijn naam een paar keer door de lege gangen hoorde galmen. Snel klapte hij het boekje dicht en vloog de gang op. “Daar ben je dus!” riep een stem en hij zag een vrouwelijk figuur op hem af komen.

    Voor dat hij het wist werd hij mee getrokken door het meisje. De identiteit van Mitch had hij niet kunnen achterhalen, misschien dat hij beter, of langer, had gezocht als hij wist dat dit Mitch zijn laatste avond was. Niet veel later verschenen de jongen en het meisje op het feest, ze werden hartelijk ontvangen. De jongen bleef met zijn ogen op Mitch gericht, hij hoopte nog wat informatie te verkrijgen via zijn observaties. Na een paar drankjes hield hij zijn ogen toch langer op andere dingen
    gericht dan op Mitch.

    En daarna was Mitch verdwenen – zijn lichaam werd terug gevonden, maar de locatie zijn hart blijft geheim, net zoals zijn ware identiteit.



    De reden dat hij opeens weg was is eigenlijk heel simpel. Wat vrijwel niemand op het feest wist, was de nieuwsgierigheid van Mitch. Had hij misschien iets gezien waar hij achteraan ging? Had hij gehoopt een lid zelf te spotten? Het kon altijd zijn dat hij een ooggetuige wou zijn van een moordzaak - en dat was hij ook. Alleen was hij niet alleen de getuige, maar ook het slachtoffer..
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van UNOwen ma sep 17, 2012 7:49 pm

    Ik heb een vraag eerst, zitten alle rollen beschreven op pagina 1 ook daadwerkelijk in het spel?
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Olly ma sep 17, 2012 8:21 pm

    Olly schreef:
    Ten slotte:
    Inschrijven loopt tot 31 augustus. Ik hoop dat deze nieuwe, rare benamingen niet al te verwarrend zijn, maar dit zal allemaal duidelijk worden naarmate mijn verhaal vordert. Dat een rol in die lijst staat, is trouwens geen garantie dat hij in het spel zit. Verder wens ik jullie veel plezier en hoop ik op veel inschrijvingen. Als er iets te vragen valt, kom maar op dan!

    Vraag beantwoord.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Toumyon ma sep 17, 2012 8:33 pm

    ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
    Dat ik nu gewoon simpel verdacht ben omdat ik best goed met Olly opschiet slaat dus op absolute 0.<-(yes kon eindelijk die refrence gebruiken)

    Helaas is mijn rol, precies wat het is: de normale gast.(Burger)
    Dat T werd gezien als een normale gast en het ook klopt lijkt me onwaarschijnlijk, want als we ervan uit gaan wat Milady Remi zegt, zal Kermis ook vast en zeker een normale gast(burger) zijn.
    En dan 3 normale gasten hebben lijkt me echt onwaarschijnlijk.
    Dat er in nacht 2 niemand dood ging kan ook betekenen dat Kermis en pshycho misschien de zusjes zijn?(Beschermengel en burger?)

    Dus mijn lijst staat dus zo:

    T
    Pshycho
    Kermis

    De rest.

    EDIT: je rollen nu bekend maken lijkt me ook geen slecht idee.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya ma sep 17, 2012 9:03 pm

    EDIT: Waarom al die posts terwijl ik aan het schrijven ben? T_T

    ^Nee Uno, dat zijn alleen de rollen waaruit Olly kon kiezen bij het indelen. Welke er echt mee doen hangt van het aantal spelers af. En van waar Olly zin in heeft.

    Goed, en nu weer over T...

    Om mee te beginnen, hangt het feit dat ik jou als hoofdverdachte zie ook samen met het feit dat jij de enige bent voor wie ik geen redenen zie om aan te nemen dat je geen wolf bent. En ja, dat is een heel geldig argument, want als de rest het niet is, ben jij het. Als de rest van de spelers zijn OOK verdacht, maar ik heb bij allemaal ook tekenen gezien die erop kunnen wijzen dat ze gewoon burgers zijn. Dat kan slim acteerwerk zijn, dus ik houd ook de rest nog steeds in de gaten, maar voor nu is er niemand zo verdacht als jij.

    Je zou me natuurlijk van je onschuld kunnen proberen te overtuigen door nog eens wat uitgebreider te vertellen hoe je over de rest van de spelers denkt.

    T schreef:En wat maakt dat je denkt dat dat geen act is? Kermis kan ook gewoon dom spelen om zichzelf minder verdacht te laten lijken/
    Natuurlijk houd ik rekening met die mogelijkheid. Het lijkt op dit moment echter minder waarschijnlijk dan het scenario waarin jij gewoon de laatste wolf bent.

    Dan nu wat inhoudelijke argumenten.
    T schreef:Als dat zo is is de kans dat ik de alphawolf ben 1/4, en de kans dat ik een burger ben 3/4. (Toch?)

    Nee. Als ik UNO en Remi geloof over hun rol, zijn de onbekende factoren in dit spel op dit moment:

    T
    Toumyon
    Kermis
    Pshycho

    Dankzij wat Pyonta in zijn doodstekst schreef, weet ik dat een van jullie de slet zal zijn en een ander de beschermengel. Dan nog 1 alfawolf. Alleen de laatste rol is onbekend, en zou een gewone burger kunnen zijn, maar het zou ook een speciale rol kunnen zijn. Als we er vanuit gaan dat het een gewone burger is, dan betekent dat dat er MAAR TWEE mensen in het spel over zijn die Remi als een gewone burger gezien zou hebben.

    Een kans van 50% dus dat iemand die er als een burger uitziet een wolf is. Als we daarin meenemen dat de kans bestaat dat de laatste onbekende rol ook een speciale rol is, dan kan volgt daar logischerwijs de volgende conclusie uit:

    De kans dat een willekeurig persoon die door Remi het afgelopen weekend bekeken is en door haar als blanco burger gezien werd, de laatste wolf is is meer dan 50%.

    Maar jij bent geen willekeurig persoon. Ik vond je voor deze constatering al verdacht, zoals je je van vorige week zult herinneren. Ik denk dat het daarmee duidelijk zou moeten zijn waarom Remi's bevindingen vanuit mijn optiek de kans groter maken dat jij een wolf bent.

    Ik zal voor het gemak mijn eerdere uitspraken nog eens herhalen.
    Urameshiya schreef:Mijn argumenten zijn nog ongeveer hetzelfde als ik al eerder zei, T. Daar komt bovendien bij dat toen Mokou zwaar onder vuur lag in de Skype onlangs, jij opeens verscheen en SAKOGA KOSAGA KOGASA-spam begon te maken. Daar heb ik natuurlijk niets op tegen, maar ik vind het een beetje vreemde reactie op een gesprek dat jou ook aangaat, tenzij het je bedoeling was om de aandacht van het wolvengesprek/van Mokou weg te trekken.
    Je zei dat het niets te betekenen had, maar ik ben niet helemaal overtuigd. De timing was te toevallig.

    Urameshiya schreef:Ik denk dat T snel genoeg van begrip is om in z'n eerste potje weerwolven meteen goed mee te kunnen denken, maar hij doet niet zo veel. Misschien is dat wel omdat hij het echt nog niet helemaal door heeft en daarom eerst wil kijken hoe wij het doen, maar het lijkt me net zo waarschijnlijk (of misschien nog wel meer waarschijnlijk) dat hij een wolf is die het feit dat hij voor het eerst meedoet als dekmantel gebruikt.
    Nu je zelf direct gevaar loopt ben je veel actiever geworden, en dat juich ik natuurlijk toe. Maar het neemt niet weg dat ik nog steeds mijn twijfels heb over je optreden eerder in het spel.

    Tot slot heb ik ook gewoon een gevoel dat je niet te vertrouwen bent! k;P




    Laatst aangepast door Urameshiya op vr okt 05, 2012 5:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac di sep 18, 2012 9:03 pm

    ...Ik ben in de war.
    Mitch was een burger, toch?
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Mitch di sep 18, 2012 10:19 pm

    Nee. Ik was de ooggetuige. Laatste paar lijntjes, people, ik noem de rol gewoon.. ;w;
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac wo sep 19, 2012 12:38 pm

    Oeps.
    Daar had ik denk ik overheen gelezen. (En daarmee bedoel ik dat ik vergeten was dat dat een rol was.)

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 10:33 pm