Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Olly
Hakurei Ninja
Remilia~
Toumyon
UNOwen
Gemu
Ranfox
Sophie
Urameshiya
Faolinn
14 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Sophie za maa 17, 2012 12:47 am

    Gemu is een burger!

    Duuus, volgens mij heeft iemand hier ons een verklaring te goed.
    Skip kijkt richting Uno

    (Geen stem)


    Laatst aangepast door Skip op za maa 17, 2012 12:50 am; in totaal 1 keer bewerkt
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van wolfie559 za maa 17, 2012 12:48 am

    hoe moet ik nu weten wie een burger is en wie niet verrekt.

    ik stem eigelijk gewoon op skip omdat ik toch weet dat die te weinig stems gaat krijgen.

    skip heeft weinig gezegd? ja maar is inderdaad niet een goede reden om haar dood te willen.

    en daarom verander ik mijn stem naar hakureininja omdat ik hem ni echt helemaal vertrouw...


    (en ja dat is ook ni een geweldige reden maar momenteel heeft niemand een geweldige reden
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van UNOwen za maa 17, 2012 12:50 am

    Ik zeg jullie, dat als jullie nu mij ophangen, dat jullie een enorme fout begaan. Mijn stem verander ik naar Skip. En ik verontschuldig me tegenover Gemu. Denk terug aan het vorige potje, waarin iedereen mij ook opeens als wolf zag en ik ook aan de goede kant stond.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gemu za maa 17, 2012 12:53 am

    bedankt, UNOwen.


    Ik blijf nog steeds bij mij wolfiestem.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Olly za maa 17, 2012 12:54 am

    Over watvoor enorme fout gaat het dan? Is er iets beters te zeggen dan een terugverwijzing naar een vorig spel?
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van UNOwen za maa 17, 2012 12:54 am

    Ja een verklaring, ik baseerde me op het feit dat gemu weinig zei, en dat hij zei dat ie me vertrouwde. In het vorige potje wou Myon ook m'n vertrouwen winnen. Waardoor ik wel lekker aan de galg hing.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon za maa 17, 2012 12:54 am

    Ik wil even aan de mensen vragen die op UNO stemmen, waarom ze op UNO stemmen.
    (ik weet nog niet op wie ik moet stemmen nu, namelijk.)
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Sophie za maa 17, 2012 12:55 am

    UNOwen schreef:Ik zeg jullie, dat als jullie nu mij ophangen, dat jullie een enorme fout begaan. Mijn stem verander ik naar Skip. En ik verontschuldig me tegenover Gemu. Denk terug aan het vorige potje, waarin iedereen mij ook opeens als wolf zag en ik ook aan de goede kant stond.

    Ja, dat zou iedereen zeggen.
    Dat je het vorige potje geen wolf was zegt niks over nu, ik vind het een zwak argument.
    Je wilt Gemu heel graag dood hebben, dan blijkt hij burger te zijn, en nu is dit alles wat je zegt?
    Als ik zo'n blunder was begaan had ik wel wat meer spijt getoont.

    Ook heb je geen eens een reden genoemd om mij te verdenken.
    Twee burgers in een week verdenken, ongelovelijk.

    Ik verander mijn stem naar UNOwen
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Olly za maa 17, 2012 12:56 am

    Ik vond UNO al de hele tijd een van de verdachtere personen. Het feit dat ik goed zat met een vertrouwelijk persoon (Gemu) geeft voor mij mijn gevoel over verdachte mensen meer waarde. Daarom heb ik besloten door te gaan in het pad waar ik al zat, en dat leidt naar UNO
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Pyonta-kun za maa 17, 2012 12:56 am

    Ik volg Gemu met wolfie559. Een stem door een burger is een stem met waarde.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van UNOwen za maa 17, 2012 12:57 am

    De fout zou zijn, dat jullie, de meesten onder jullie aan de goede kant, iemand anders die ook aan de goede kant gaan ophangen. Jullie gaan het de wolven zo makkelijk maken, we zijn al 2 mensen kwijt, deze nacht vermoorden ze iemand en nu, als jullie mij kiezen, nog iemand.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Suuschuu za maa 17, 2012 1:04 am

    Ik vind het lastig maar ik ben het wel met Skip eens though. Ik vind je aggresieve gedrag nu meer verdacht dan dat ik Gemu vond voor het feit dat hij weinig zei en achter het feit schuilde dat hij weinig kon inbrengen. Wolfie vind ik ook verdacht omdat hij geen sterke argument tegen Skip had en van stem wisselde maar ik zeg toch op UNOwen, sorry man :<

    UNOwen


    Laatst aangepast door Suuschuu op za maa 17, 2012 1:05 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Wolfie is een jongen en geen meisje 8D;;)
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon za maa 17, 2012 1:06 am

    Ik stem ook op wolfie...sorry wolfie ik weet dat je niet veel hebt meegedaan met weerwolven maar je stem veranderd alleen naar de mensen die niet veel zeggen, en als je al een argument maakt heeft het al niet veel.

    Edit: ik kreeg een smsje van UNO binnen, en zijn internet ligt ook plat, door de late tijd, zijn stem gaat ook naar wolfie.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn za maa 17, 2012 1:26 am

    Toumyon schreef:Edit: ik kreeg een smsje van UNO binnen, en zijn internet ligt ook plat, door de late tijd, zijn stem gaat ook naar wolfie.
    In principe kan dit een truc van je zijn en mag ik er dus geen waarde aan hechten. Maar ik gun je het voordeel van de twijfel en zal dit als geldige stem verklaren. Oh en ik verzoek UNOwen dringend om de eerstvolgende keer dat hij online is mij alsnog een PM met zijn stem te sturen
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Pyonta-kun za maa 17, 2012 1:29 am

    LASTWORD VAN DE DAG!

    EDIT: MYON IK HAAT JE!

    Deze post mag gedelete worden.


    Laatst aangepast door Pyonta-kun op za maa 17, 2012 1:31 am; in totaal 2 keer bewerkt

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 6:11 am