Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Olly
Hakurei Ninja
Remilia~
Toumyon
UNOwen
Gemu
Ranfox
Sophie
Urameshiya
Faolinn
14 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van UNOwen za maa 17, 2012 12:28 am

    Dat wil niet zeggen dat ik automatisch jou ook vertrouw.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gemu za maa 17, 2012 12:30 am

    Dan kwam die reactie van jou alsnog uit een rare hoek. Ik had niks naar jou gericht.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Suuschuu za maa 17, 2012 12:31 am

    Mijn excuses dat ik nog niks heb gezegt, ik was naar de voorstelling van onze uguu spelleider~

    Ik heb het net even zitten doorlezen en het valt me wel erg op hoe fel Pyonta op het moment is (was) voornamelijk tegenover Olga. Hoewel Olga wel voornamelijk is bezig geweest om met goeie ideeen te komen, ik geloof zelf ook niet zo in een onderbuik gevoel wat ik al eerder heb aangemerkt maar ik begin toch twijfels te krijgen.. Pyonta was veel rustiger en neutraler toen hij de rol van Francofoob had, in de vorige ronde was hij wel meer aggresiefer met zijn schrijfstijl waardoor wel bleek dat Pyonta een wolf was. Ik weet niet of dit nu ook het geval is en hoewel Pyonta wel voornamelijk is bezig geweest om zichzelf te verdedigen stel ik hem hierbij nog niet gelijk als wolf.


    Voor mijn stem vind ik het wel lastig, er is wel heel veel gezegt met absoluut sterke argumenten. Hoewel Wolfie op Skip heeft gestemt heb ik eig nog steeds niet begrijp waarom Wolfie op Skip heeft gestemt. Ook Ninja zegt ineens barweinig en dat vertrouw ik al helemaal niet om eerlijk te zijn, het feit dat hij er nu niet is wil niet zeggen dat medewolven hem eventueel kunnen informeren. Maar mijn gevoel gaat wel het meeste uit naar Gemu, hij heeft werkelijk te weinig gezegt en ik wil daarom ook iets uitproberen. Het is al laat en ik snap dat het misschien frustrerend kan overkomen maar ik wil er toch voor kiezen om mijn speciale rol alvast bekend te maken. Gezien het 'technisch' gezien nog dag is wil ik alvast mee melden dat mijn rol de priester is en dat ik toch mijn wijwater wil gebruiken op Gemu. Gemu heeft dan 50 % kans dat hij of sterft (waar we wel van uit gaan natuurlijk) of dat hij blijft leven en dat we nog eventueel een andere verdachten kunnen aanwijzen.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van UNOwen za maa 17, 2012 12:32 am

    Gemu, wolfie heeft ook niks op jou gericht. Irrelevant argument.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gemu za maa 17, 2012 12:33 am

    Wel relevant. Dat van wolfie was een verdenking. Dat argument was omdat jij op mij inging zonder rede. Daar zit duidelijk verschil in.

    Edit: Sure. Zul je zien dat ik een burger ben.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Sophie za maa 17, 2012 12:34 am

    Ik had eigenlijk wel meer willen horen van Ninja, gewoon nieuwsgierigheid.
    Volgende week meer? :3

    Mijn stem gaat uit naar Wolfie.
    Ik weet niet zeker of je een wolf bent, maar het feit dat je een burger wilt wegstemmen, wegens in mijn oogpunt zwakke argumenten, maakt je geen credit to team. Sorry! ^^;

    ---

    edit: ik zie nu Suus' post.
    Als Gemu wolf blijkt te zijn, dan mag ik nog switchen voor 1 uur snachts right?
    Oke, ik blijf nog wel even op blijkbaar~!
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van UNOwen za maa 17, 2012 12:35 am

    Niet zonder redenen, zeg negeer je soms wat ik schrijf?
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Olly za maa 17, 2012 12:37 am

    Wow, Suus, plottwist!
    Als Gemu een wolf is is dat natuurlijk mooi, maar ik heb geen flauw idee meer op wie ik dan zou moeten stemmen. Omdat ik Gemu juist niet verdacht....

    spannend...
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Pyonta-kun za maa 17, 2012 12:37 am

    Krijgen we de uitslag te zien voor 1 uur s'nachts?
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gemu za maa 17, 2012 12:37 am

    Misschien wel met reden, maar niet met geldige reden. Ik heb nooit een aanval op jou gemaakt.

    Hoewel je me nu wel erg irrationeel aandoet.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van UNOwen za maa 17, 2012 12:39 am

    UNOwen schreef:
    UNOwen schreef:Donderdag, ik ga mijn opinies bekendmaken. De meest verdachte nu vind ik Gemu. Hij heeft alleen nog maar achter de meningen van anderen geschuild en niks zinnigs. Ook doordat hij meteen zegt dat ie me vertrouwd. Ik heb al iets gelijkaardigs meegemaakt tijdens een vorig potje met Myon, hij probeerde ook eerst gewoon mijn vertrouwen te winnen (wat overigens ook lukte) om daarna toch maar een wolf blijken te zijn.
    UNOwen schreef:Ik vind Gemu op het moment het minst betrouwbaar, juist omwille van het feit dat hij niks wil/kan/durft zeggen, uit vrees zichzelf te verraden weliswaar.
    Worden kortere posts soms genegeerd?
    Dit is zonder reden?
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon za maa 17, 2012 12:43 am

    wat een gedoe allemaal zeg...
    Fao...Post please! (anders heb ik geen tijd meer om na te denken over mijn stem.)
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn za maa 17, 2012 12:43 am

    Het was een drukte van belang op het plein. De discussies laaiden op als de vlammen van een vreugdevuur. Dan weer keerden de burgers zich tegen de één, dan weer tegen de ander! Toen sprong er plots iemand op het schavot en maande allen tot stilte: 'LUISTER IEDEREEN! LUISTER NAAR MIJN WOORDEN!' Gilde Suuschuu. De gesprekken verstomden en allen richtten zich op Suuschuu, verbaasd dat zo'n stil persoon toch zo hard kon gillen. 'Het is al laat en ik snap dat het misschien frustrerend kan overkomen maar ik wil er toch voor kiezen om mijn speciale rol alvast bekend te maken. Gezien het 'technisch' gezien nog dag is wil ik alvast melden dat mijn rol de priester is en dat ik toch mijn wijwater wil gebruiken op Gemu.'
    'Voortreffelijk plan, m'n beste!' Riep Pyonta-kun, en hij duwde Gemu naar voren. 'Treedt naar voren Gemu en ontvang Gods heilig water, opdat deze uw schuld bekend zal maken!' Sprak Suuschuu plechtig. '...'Kay', verzuchtte Gemu, 'ik heb toch niets te verbergen.'. Gemu tradt naar voren en Suuschuu haalde een kristallen flacon tevoorschijn. 'In naam van God, moge dit water uw schuld zuiveren!' Met een dramatisch gebaar sloeg Suuchuu de flacon op Gemu's hoofd stuk. 'AUW GODSAMME JEZUS CHRISTUS EN BIJ ALLES WAT HEILIG IS AUW AUW AUW!!!' Brulde Gemu. Maar apart van dat er stukjes bergkristal in zijn hoofdhuid staken gebeurde er niets! Geen verschroeide huid, geen doodsgekrijs, geen stuiptrekkingen... Helemaal niets!

    GEEZ OKAY FINE jullie krijgen nog een half uur extra om te stemmen!
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Olly za maa 17, 2012 12:44 am

    Ha, ik was er wijs op om Gemu te vertrouwen!
    Wat is dat gevoel nu he?
    Ik stem op UNOwen.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gemu za maa 17, 2012 12:44 am

    Dat is niet relevant. Het ging erom dat jij je aangesproken voelde omdat ik vond dat men niet veel meer postte dan ikzelf, terwijl jij wel een zooi had gepost. Dus doelde ik er niet mee op jou. Je hebt jezelf er onnodig bij betrokken.


    Edit: Zei ik het niet.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 6:43 pm