Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Olly
Hakurei Ninja
Remilia~
Toumyon
UNOwen
Gemu
Ranfox
Sophie
Urameshiya
Faolinn
14 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Urameshiya za maa 17, 2012 2:51 pm

    Faolinn schreef:Ik heb zo het gevoel dat dat redelijk moet hebben geleken op een kind van 5 dat per se ZIJN spelletje volgens ZIJN regeltjes wilt spelen met zijn mede klasgenootjes...
    Ik zei het al op Skype, maar zo erg was het ook weer niet. ^^;

    Faolinn schreef:On a side note, het lijkt me ook wel wat om wat meer achterover te kunnen leunen en gewoon mee te spelen. Dus als er iemand is die HEEL graag een potje wilt leiden, raise your hand~. Ik speel dan wel gewoon mee, als dat mag van de spelleider uiteraard xP
    Na Gemu zou ik wel een keer een potje willen leiden, maar ik meen me te herinneren dat er nog meer mensen waren die wel wilden leiden. Wie waren dat ook weer allemaal? Dan kunnen we misschien een lijstje maken.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van wolfie559 za maa 17, 2012 6:23 pm

    ik ga hier alleen eventjes komen melden dat

    ik heel er uitkijk naar de volgende ronde

    ik was de HEKS ZIE JE HET DE HEKS HEKSHEKSHEKSHEKSHEKSHEKSHEKS SKEH

    kunnen we mischien ook minder vaak posten XD ik kan amper bijhouden.

    EDIT waar kan ik me inschrijven voor de volgende ronde??

    EDIT2 what the H is een caropaat (of iets in die aard) ik heb er al vaker van gehoord maar ik weet niet wat het is hetzelfde geld voor fluitspeler wat is dat in godsnaam??
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Remilia~ za maa 17, 2012 10:26 pm

    Okay, ik houd ook even kort een zegje.

    Laat dit een eye opener zijn voor iedereen.
    Zelf heb ik best vaak meegemaakt dat mensen gingen valsspelen in het spel, dus ook hier in dit forum had ik al verwacht dat het wel eens zou kunnen gebeuren.
    En dat is dus gebeurd.
    Ik moet zeggen dat ik blij ben dat in het algemeen iedereen zich netjes aan de regels houden vanaf het begin etc.
    Wel vind ik dat de volgende keer dat als er weer zoiets gebeurd, er echt mensen moeten gediskwalificeerd.
    Tja heel jammer, maar we kunnen niet blijven vergeven.
    Per ongeluk? Kan door de vingers.
    Met opzet? Nee.

    Ook Myon, als je iets niet duidelijk is, dan moet je het vragen.
    Waarom? Erhm. ja. Om zulke dingen te voorkomen.
    Maar goed je weet het nu wel denk ik.
    Regels langzaam doorlezen, is er iets niet duidelijk -> vragen.

    @Ura
    Ter reactie van wat je zei dat je vond dat de volgende spelleider moest bepalen of de mensen niet mee mochten doen aan die ronde omdat ze de vorige ronde hebben vals gespeeld of iets dergelijks.
    Hmm nope, vind ik van niet. Het geval is gebeurd in die ronde gebeurd met die ene spelleider. Ik vind dus ook gewoon dat die de dingen moet bepalen.
    De volgende spelleider bepaalt over de mensen in zijn of haar ronde.

    Ja..ehm dus ok. Jullie weten het nu in elk geval, maar ik vind ook dat dit echt de laatste keer moet zijn om iemand niet te bannen van het spel.
    Behalve als het per ongeluk is, kun je een oogje dicht knijpen.
    Maar als je iets niet duidelijk is, maar je vraagt niks, dan neem je risico's en moet je de gevolgen aangaan.


    En natuurlijk ook heel erg jammer voor Fao.


    KTHNXSBAI <3

    Oh trouwens! Na Gemu is Suus spelleider.
    Enne na Suus wil ik wel weer een keer spelleider zijn!
    Nadat Suus spelleider is geweest vraag ik opnieuw wie er na mij spelleider wilt zijn.
    Oh als Fao weer wilt proberen spelleider te zijn, dan mag hij wat mij betreft voor mij.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Suuschuu za maa 17, 2012 11:43 pm

    Ik laat nog wel even een late reactie achter al betwijfel ik of het veel verder moet helpen xD;

    Ik was namelijk inderdaad een wolf en ik had als extra rol de ketter, een soort 'evil' variant van de priester. Dat hield in dat ik op iedereen wijwater kon gooien maar dat er in feite niks zou gebeuren. Maakt niet uit of deze persoon een burger is, heks of zelfs wolf. En mocht er een priester in zitten, dan zou wijwater alsnog geen effect op mij hebben.

    Het is misschien wel rot dat het zo heeft moeten eindigen maar het zou inderdaad nogal overpowerd zijn geweest gezien zowel Gemu en ik wisten wat de rollen waren terwijl wij wolven waren. Dat ik dit tegen Faolinn heb gemeld is niet tegen rottigheid of om flauw te doen, ik had dit sowieso wel een erge trol rol die ik stiekem wel graag had willen gebruiken xD

    Anyway, ik ben erg benieuwd naar de volgende ronde~ Ik vind het ook niet erg om Faolinn eerst te laten maar na mij ben ik wel zeer benieuwd naar Remilia als spelleider! :3 (Al zal dat wass nog wel ff duren 8D;)
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Remilia~ zo maa 18, 2012 12:05 am

    De eerste 5/6 spelrondes was ik achter elkaar spelleider, was jij er toen nog niet bij Suus? D:

    Oh en ik lees net dat Ura ook een keer spelleider wilt zijn!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Urameshiya zo maa 18, 2012 4:08 am

    Remilia~ schreef:Wel vind ik dat de volgende keer dat als er weer zoiets gebeurd, er echt mensen moeten gediskwalificeerd.
    Tja heel jammer, maar we kunnen niet blijven vergeven.
    Pff. Het is hier geen basisschoolklas. Mensen leren heus wel bij van hun vergissingen, ook als je ze niet naar de gang stuurt. De schaamte om het feit dat je een weerwolvenpotje om zeep hebt geholpen lijkt me al genoeg straf op zich. Maar die discussie voeren we wel wanneer het nodig blijkt te zijn. Hopelijk dus nooit.
    Wanneer er echt sprake is van verkeerde bedoelingen wordt het inderdaad een ander verhaal, maar ik zie niet in waarom dat zou gebeuren. Met de deelnemers tot nu toe durf ik er in elk geval op te vertrouwen dat ze niet de bedoeling hebben om vals te spelen.

    Remilia schreef:Ook Myon, als je iets niet duidelijk is, dan moet je het vragen.
    Als hij de regels niet zorgvuldig gelezen had, kon hij ook niet weten dat hij ze verkeerd begrepen had. Dan lijkt het me nogal logisch dat hij er niet naar vraagt, want hij dacht waarschijnlijk gewoon dat de regels hetzelfde waren als vorige rondes waarin het wel mocht.

    Remilia schreef:Oh trouwens! Na Gemu is Suus spelleider.
    Enne na Suus wil ik wel weer een keer spelleider zijn!
    Nadat Suus spelleider is geweest vraag ik opnieuw wie er na mij spelleider wilt zijn.
    Oh als Fao weer wilt proberen spelleider te zijn, dan mag hij wat mij betreft voor mij.
    Suus schreef:Anyway, ik ben erg benieuwd naar de volgende ronde~ Ik vind het ook niet erg om Faolinn eerst te laten maar na mij ben ik wel zeer benieuwd naar Remilia als spelleider! :3 (Al zal dat wass nog wel ff duren 8D;)
    Remilia schreef:Oh en ik lees net dat Ura ook een keer spelleider wilt zijn!
    Dank je Remi, ik begon me al zo zwaar genegeerd te voelen dat ik me af ging vragen of het misschien een talent was. ^^;
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Remilia~ zo maa 18, 2012 9:11 am

    Urameshiya schreef:
    Remilia~ schreef:Wel vind ik dat de volgende keer dat als er weer zoiets gebeurd, er echt mensen moeten gediskwalificeerd.
    Tja heel jammer, maar we kunnen niet blijven vergeven.
    Pff. Het is hier geen basisschoolklas. Mensen leren heus wel bij van hun vergissingen, ook als je ze niet naar de gang stuurt. De schaamte om het feit dat je een weerwolvenpotje om zeep hebt geholpen lijkt me al genoeg straf op zich. Maar die discussie voeren we wel wanneer het nodig blijkt te zijn. Hopelijk dus nooit.
    Wanneer er echt sprake is van verkeerde bedoelingen wordt het inderdaad een ander verhaal, maar ik zie niet in waarom dat zou gebeuren. Met de deelnemers tot nu toe durf ik er in elk geval op te vertrouwen dat ze niet de bedoeling hebben om vals te spelen.

    Remilia~ schreef:
    Ik moet zeggen dat ik blij ben dat in het algemeen iedereen zich netjes aan de regels houden vanaf het begin etc.

    Maar goed je weet het nu wel denk ik.


    Mensen hebben zich in het algemeen altijd netjes gehouden aan de regels en ik heb door dat mensen leren van hun vergissingen hoor. Ik zeg niet voor niets dat ze het nu wel weten!
    Ik zeg dit alleen om de mensen het gewoon goed in de hoofd te printen. Op dit forum zitten geen domme mensen dus verder heb ik ook gewoon het volste vertrouwen erin. Maar doen mensen het met opzet moeten ze echt uit het spel verwijderd worden hoeveel baby hondjes ik ook met ze wil krijgen <3 (Oh, ik zeg trouwens niet dat Myon en UNO dit met opzet deden. Het zijn slimme mensen met goede bedoelingen, die weten wel beter.)
    Af en toe kun je ook gewoon zelf bedenken of iets wel kan of niet.


    Remilia schreef:Ook Myon, als je iets niet duidelijk is, dan moet je het vragen.
    Urameshiya schreef:Als hij de regels niet zorgvuldig gelezen had, kon hij ook niet weten dat hij ze verkeerd begrepen had. Dan lijkt het me nogal logisch dat hij er niet naar vraagt, want hij dacht waarschijnlijk gewoon dat de regels hetzelfde waren als vorige rondes waarin het wel mocht.

    Dit:
    Toumyon schreef:Goed verhaal om de accident te eindige.
    uhm...ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe dat zit met elkaars rollen bloot te stellen, wanneer dat wel mag, en wanneer niet.


    En dan weten we het nu, spelleiders stoppen er tijd in om de regels op te stellen, dus lees het goed, anders wordt je geblaimed voor dingen etc.

    Remilia schreef:Oh trouwens! Na Gemu is Suus spelleider.
    Enne na Suus wil ik wel weer een keer spelleider zijn!
    Nadat Suus spelleider is geweest vraag ik opnieuw wie er na mij spelleider wilt zijn.
    Oh als Fao weer wilt proberen spelleider te zijn, dan mag hij wat mij betreft voor mij.
    Suus schreef:Anyway, ik ben erg benieuwd naar de volgende ronde~ Ik vind het ook niet erg om Faolinn eerst te laten maar na mij ben ik wel zeer benieuwd naar Remilia als spelleider! :3 (Al zal dat wass nog wel ff duren 8D;)
    Remilia schreef:Oh en ik lees net dat Ura ook een keer spelleider wilt zijn!
    Urameshiya schreef:Dank je Remi, ik begon me al zo zwaar genegeerd te voelen dat ik me af ging vragen of het misschien een talent was. ^^;


    Hahaha, ik las er zelf ook bijna overheen XD
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn ma maa 19, 2012 9:35 pm

    Spoiler:

    Ik dacht, laat ik mijn spelleidersdagboek maar eens posten. Heb alleen de interessante en relevante entries gedaan. Mijn notities over hoe ik rollen verdeel zal niemand interessant vinden lijkt me...
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Sophie ma maa 19, 2012 9:39 pm

    Faolinn schreef:

    Ik dacht, laat ik mijn spelleidersdagboek maar eens posten. Heb alleen de interessante en relevante entries gedaan. Mijn notities over hoe ik rollen verdeel zal niemand interessant vinden lijkt me...

    Jawel, ik!
    Lezen!

    Hoewel ik niet snap wat je met verdeel bedoelt, randomize je ze niet?
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn ma maa 19, 2012 9:42 pm

    Geez fine, dan doe ik die er ook wel bij :P

    Spoiler:
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Sophie ma maa 19, 2012 9:56 pm

    Oh! Tof! ^^

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 6:34 pm