Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Olly
Hakurei Ninja
Remilia~
Toumyon
UNOwen
Gemu
Ranfox
Sophie
Urameshiya
Faolinn
14 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Suuschuu di maa 13, 2012 10:55 pm

    Wow, 2 doden in 1x? Cupido, ik ben disappointed 8D;
    Het zal wel wennen zijn aangezien Ura altijd wel tijdens het weerwolven een overzicht maakt met wie hij verdacht vind en waarom. Wat Pyonta ook al zei, dat Remilia getarget werd door de wolven zou idd door ervaren spelers zijn besloten.

    Maak je geen zorgen, Faolinn! Het is nu wel duidelijk hoe het zit en jouw kennende was het idd niet zo rot bedoeld als je het had gezegt dus geen zorgen :3
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon di maa 13, 2012 11:02 pm

    pfff ervaren spelers?
    waarom zegt iedereen dat?
    ik weet niet waarvan dat gesprek ter plaatsen vond toen blijkbaar remilia tegen Ura had gezegd dat het grappig was of dat ze zouden wedden dat ze in het volgende potje(dit potje dus) als eerste dood zouden gaan...en misschien heeft dan een zekeren toe kijker in de chat dat afgelezen en is dus waarschijnlijk een wolf, en koos er voor om een van hun af te maken.
    (ik was er niet bij dus ik weet het niet, iemand anders wel??? en ja het liefst had ik het nu nog aan Ura of remi gevraagd, maar dat kan niet.)

    en alsjeblieft kom niet af van:"wolf wolf wolf, Myon is een wolf, kijk naar dat zwak argument!" ik probeer hier nog iets uit te zoeken, terwijl jullie nu afgeleid zijn door de regels. >__>
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Ranfox di maa 13, 2012 11:25 pm

    Faolinn schreef:Ik tel de sterfmoord van de jager niet als counter, omdat het altijd maar de vraag is, ALS er een jager is, of een jager een burger of wolf met zich mee de dood in neemt, en de jager zelf ook dood is daarna. Sorry voor de verwarring, ik zet het morgen wel even in de beschrijving, ben nu echt te moe...

    Oh wow, nu ben ik zelf wel erg in de war. Dus eens effe denken:
    STEL er zit een jager in en hij/zij schiet een wolf nu neer. Dan zouden we de jager dus kunnen resurrecten zodat hij/zij nog een keer iemand de dood in mee kan nemen? Of zouden we die persoon dan terughalen als een normale burger?

    Als hij/zij nog een keer mag schieten, dan is dat erg voordelig voor ons burgers. Want zoals olga zei: Dan hebben we gewoon een free kill. Zo niet, dan lijkt mij het de beste optie om Ura tot leven te wekken. Een slet is erg moeilijk te pakken door de wolven (Mits hij z'n bedden goed uitkiest) en we weten overdag dat hij vertrouwelijk is. Omdat we dus zijn rol al weten... Kort gezegd: Als de heks iemand tot leven zou wekken dan is Ura de verstandige keuze van de 2 mensen die op dit moment dood zijn.

    Maarja, terwijl ik dit dus typ bedenk ik me ook dat er een slechte kant aan zit. Want ALS Ura dan de verkeerde bedden zou kiezen en de wolven targetten daarop, dan staan we er nog slechter voor. Want de heks heeft dan een drankje minder en kwa burgers ben je er dan weer eentje kwijt. Volgens mij krijgt de heks vanaf dat moment ook niet meer te weten wie er dood is. Omdat ze haar levenelixer al gebruikt heeft. (Tenminste, zo was het altijd in de echte weerwolf spellen bij ons.) Dus ALS de heks dan zelf word aangevallen, heeft ze misschien haar dodenelixer niet eens kunnen gebruiken. Wat mij niet de bedoeling lijkt...

    Zoveel mogelijkheden met zoveel mensen... Ik wou dat ik iets had om mee te kunnen beginnen... Dan zou het voor mij een stuk makkelijker worden om zo de mogelijke wolven te vinden. Dus ik hoop dat het niet te stil blijft op het forum. Want tot nu toe haal ik nog maar weinig informatie uit iedereen z'n posts. Hopelijk gaat dat dus in de loop van de week gaat veranderen. >.<

    ----------------

    Hmmm... Myon, dat vind ik zelf wel een goed punt. Maarja, hoe komen we te weten wie er nog meer in die chat aanwezig waren? We kunnen het moeilijk aan Ura of Remi vragen want die zijn al dood. Damn, wat had ik graag gewild daarbij te zijn in die chat. Dan had ik nu tenminste een begindraad gehad om mee verder te puzzelen...
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Pyonta-kun wo maa 14, 2012 12:53 am

    Toumyon schreef:pfff ervaren spelers?
    waarom zegt iedereen dat?
    ik weet niet waarvan dat gesprek ter plaatsen vond toen blijkbaar remilia tegen Ura had gezegd dat het grappig was of dat ze zouden wedden dat ze in het volgende potje(dit potje dus) als eerste dood zouden gaan...en misschien heeft dan een zekeren toe kijker in de chat dat afgelezen en is dus waarschijnlijk een wolf, en koos er voor om een van hun af te maken.
    (ik was er niet bij dus ik weet het niet, iemand anders wel??? en ja het liefst had ik het nu nog aan Ura of remi gevraagd, maar dat kan niet.)

    en alsjeblieft kom niet af van:"wolf wolf wolf, Myon is een wolf, kijk naar dat zwak argument!" ik probeer hier nog iets uit te zoeken, terwijl jullie nu afgeleid zijn door de regels. >__>

    Als er iets is wat ik heb geleerd in de afgelopen potjes, dan is het wel dat ik Myon niet op 1 of 2 posts moet beoordelen.

    Interessante information, Myon. Daar kunnen we wat mee (dat lijkt sarcastisch, maar dat is het niet (dit ook niet))
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Sophie wo maa 14, 2012 7:36 am

    Het is al goed Jasper, ik wilde alleen weten hoe het nou zat met de regels, maar dat is duidelijk nu.

    @Myon en Pyon
    De wolven zijn een team van waarschijnlijk 4 man, ik betwijfel of ze Remi gekozen hebben slechts omdat ze een grapje maaktte in de chat.

    Verder weet ik niet wat waardevoller is, een jager of een slet. De jager kan iemand neerschieten, maar wat als diegene geen wolf is?

    Er moeten meer mensen posten, ik heb nog niet iedereen gehoord, en één post voor vrijdag is wel vrij weinig aangezien wij onze mening moeten geven..
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Pyonta-kun wo maa 14, 2012 11:49 am

    Ik ga niet discussieren over wat de heks wel of niet moet doen. Dat laat ik aan hem/haar over. Persoonlijk had ik zelf Remilia gered, maar dat doe ik altijd als ik de heks ben. Gewoon de eerste persoon redden.

    Wat de heks wel of niet moet doen is (nog?) niet van belang. We zijn nog amper in het spel en er kan nog vanalles gebeuren.

    Ik denk dat het meeste van wat er is gebeurt dat het toeval is, behalve dat Remi is getarget.
    Remi en Ura waren een koppeltje? Toeval.
    Ura was de slet? Toeval.
    Heks redde Remi niet terwijl het bovenstaande aan de hand was? Toeval.

    Geen van de partijen kon van elkaar weten wat er aan de hand was, dus niemand valt iets te verwijten. De heks en cupido hebben vast een goede rede gehad om hun keuzes te maken. Zo niet, jammer dan. Volgende keer beter. Er is nog niks verloren. Cupido heeft nog steeds een stem in de galg en dat moeten we respecteren.

    Dus wat geen toeval was, naar mijn mening, is dat Remi is getarget. Of dat nou komt doordat er gepraat is in de chat of dat de wolven een "sterke speler" uit het spel willen hebben weet ik niet.
    Toch denk ik dat het eerste lastig te geloven is. Als het goed is hebben de wolven en cupido geen contact dus nogmaals, dat Ura en Remi een koppeltje zijn is toeval. De wolven konden dit niet weten. Daarom denk ik dat als deze gebeurtenis inderdaad is geplanned in de chat, dat de persoon die erbij was niet een wolf was, maar cupido. Dat is als we er al van uit gaan dat Myon gelijk heeft en dat er inderdaad is gebeurt wat hij denkt dat er is gebeurt.
    Een rede waarom bovenstaande niet waar kan zijn is als cupido en de wolven samenwerkte, maar dat lijkt me erg stug aangezien cupido geen enkele rede heeft om met de wolven samen te werken, laat staan de wolven te vinden. TENZIJ er een nieuwe rol in het spel is waar we te maken hebben met een cupido die om de een of andere rede bij de wolven hoort, maar dat geloof ik gewoonweg niet.

    Daarom blijf ik erbij dat er een sterke speler in het weerwolven team zit die verstand heeft van zaken.

    Myon, je kan zeggen dat ik nu zeg dat je een zwak argument hebt en dat ik je verdenk als wolf, maar dat is niet zo. Bedankt voor je informatie. Wat zou kunnen, is dat cupido aanwezig was in de chat en dat hij/zij zoiets had van: "Lololol ja dat wil ik wel eens zien". Alleen, wie cupido is kan me daadwerkelijk helemaal niks schelen. Je zou kunnen zeggen dat het me wel iets zou moeten kunnen schelen omdat ik dan weet wie ik kan vertrouwen, maar ik ga liever mijn energie stoppen in het vinden van wolven. Ik vertrouw sowieso alleen mezelf, vooral zo vroeg in het spelletje. Cupido heeft een stem, dat is belangrijk. Gebruik die goed.

    Wat ik me nog wel afvraag, Myon, is hoe je aan die informatie komt terwijl je er helemaal niet bij was...?

    (Ugh, daar zit ik weer met mijn wall of text....)
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van UNOwen wo maa 14, 2012 1:20 pm

    Jullie zitten maar te spreken over jagers en heksen, maar dat is niet handig omdat we dat helemaal niet zeker weten, of er wel een is enzo. We moeten werken met wat we nu weten en denken, en niet zitten dralen over die rollen, een heks of jager is irrelevant, nu moeten we beslissen wie de meest logische keuze is om op te hangen.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Sophie wo maa 14, 2012 1:22 pm

    Dat er een heks is is erg waarschijnlijk, aangezien niemand iets mag zeggen als ze dood zijn ed.
    Verder lijkt een jager me ook vrij logisch, maar je hebt gelijk.

    In dat geval, wie vind jij dan een logische keuze?
    Vertel me wat je wijzer bent~! :3
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van UNOwen wo maa 14, 2012 1:55 pm

    Ik ben voorlopig nog niks wijzer dan jullie. Het enige wat ik nu kan zien is dat er een paar mensen zijn die minder actief zijn dan anderen, en dat zijn Ninja, Suuschuu, omekeki en Wolfie559 (elk van hun nog maar 1 keer gepost.) Ik weet dat sommigen daar wel een valid reden voor zullen hebben. Die ik dan ook zou willen horen. Sommigen denken wel van "als ik me gedeisd hou, dan zullen ze wel niet op me letten" of van die dingen. Echte valid redenen heb ik nog niet.
    avatar
    BaksteenComrade
    Opperbevelhebber op de Oceaan van Hakugyokuro


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van BaksteenComrade wo maa 14, 2012 2:05 pm

    valid reden okies te druk met stage :S en ik wil nog even kijken hoe dit in elkaar zit ken aleen nog het orginele spel --;
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon wo maa 14, 2012 2:34 pm

    Pyonta-kun schreef:
    Myon, je kan zeggen dat ik nu zeg dat je een zwak argument hebt en dat ik je verdenk als wolf, maar dat is niet zo. Bedankt voor je informatie. Wat zou kunnen, is dat cupido aanwezig was in de chat en dat hij/zij zoiets had van: "Lololol ja dat wil ik wel eens zien". Alleen, wie cupido is kan me daadwerkelijk helemaal niks schelen. Je zou kunnen zeggen dat het me wel iets zou moeten kunnen schelen omdat ik dan weet wie ik kan vertrouwen, maar ik ga liever mijn energie stoppen in het vinden van wolven. Ik vertrouw sowieso alleen mezelf, vooral zo vroeg in het spelletje. Cupido heeft een stem, dat is belangrijk. Gebruik die goed.

    Wat ik me nog wel afvraag, Myon, is hoe je aan die informatie komt terwijl je er helemaal niet bij was...?

    Bedankt voor de steun pyon en je vraag kan ik ook beantwoorden.

    Remilia~ schreef:....HAHAHAHAHAH.
    Ja sorry, maar ik zei toch dat ik hard zou lachen als het zou blijken dat we de eerste nacht niet eens zouden overleven, Ura? XD
    We deden er nogal sceptisch over, maar nee de wolven moesten mij toch precies hebben.

    ik kan nu wel een paar namen noemen die vaak in de chat zitten en een mogelijke wolf KUNNEN zijn...
    maar over dat cupido zijn pijlen heeft gericht op de twee was vast om anderen reden.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van UNOwen wo maa 14, 2012 3:00 pm

    Doel je nu op mij, omdat ik vrijwel ALTIJD in de chat zit?... q_p
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon wo maa 14, 2012 3:11 pm

    UNOwen schreef:Doel je nu op mij, omdat ik vrijwel ALTIJD in de chat zit?... q_p

    Je voelt je al meteen aangevallen, of niet soms?
    Maak je geen zorgen er zijn meer mensen die ik in het oog houd.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Hakurei Ninja wo maa 14, 2012 3:29 pm

    Over of de Jager of de Slet een betere keuze zou zijn voor het levenselixer... de Jager zou inderdaad ook wel interessant kunnen zijn, aangezien hij/zij 's nachts minder kans heeft om een burger neer te halen dan overdag, en hij/zij overdag praktisch gezien toch niet meer dood kan als hij/zij heropgestaan is. Toch heb ik meer vertrouwen in het ontwijkende gedrag van de slet, gedeeltelijk omdat ik vertrouw dat Ura er verstandig mee om zou gaan. Hoewel ik niet te snel een oordeel moet vellen omdat we nog niet weten wat voor een soort persoon de Jager is.

    Dat ik een beetje stil ben is gedeeltelijk omdat ik nog niet echt Weerwolven heb gespeeld op het forum. Slechts één potje waarbij ik vrij snel dood ging. En sindsdien had ik het hele Weerwolven gebeuren niet echt gevolgd. Daarnaast ben ik ook niet echt een heel zelfverzekerd en besluitvaardig persoon. ^^;
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gemu wo maa 14, 2012 3:41 pm

    We zijn allemaal een beetje stil omdat het lastig is om de eerste dag een wolf aan te wijzen. Ik zei het vorige potje in het begin ook niet veel omdat ik voorzichtigheid belangrijk vind.

    Ik kan echt nog geen verdachten aanwijzen, daarvoor weet ik echt te weinig. Wel zegt mijn gevoel dat UNOwen dit keer onschuldig is.. maar dat kan ook liggen aan het feit dat we nogal hebben geblunderd met hem in het vorige potje. Daarom doe ik nu ook extra voorzichtig.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 8:33 pm