Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Olly
Hakurei Ninja
Remilia~
Toumyon
UNOwen
Gemu
Ranfox
Sophie
Urameshiya
Faolinn
14 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van UNOwen wo maa 14, 2012 5:11 pm

    Toumyon schreef:Je voelt je al meteen aangevallen, of niet soms?

    Natuurlijk voel ik me aangevallen. Ik word hier beschuldigd, alleen doe je het niet rechtstreeks. Ik verdedig me altijd meteen. Nu Ura dood is, ben ik uit de spelers hier denk ik het meest chat-actief. omekeki zit er ook zeer frequent in. Dus dat zou dan je basis zijn om verdachten te maken?
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon wo maa 14, 2012 5:46 pm

    UNOwen schreef:Nu Ura dood is, ben ik uit de spelers hier denk ik het meest chat-actief. omekeki zit er ook zeer frequent in. Dus dat zou dan je basis zijn om verdachten te maken?

    het is een basis ja.
    ik zal eerlijk zijn, de meest actieve chatters hebben een 20% hogere kans om wolf te zijn op mijn lijst.
    MAAR het kan ook nog altijd zijn dat er gewoon iemand van de spelers wel eens zo af en toe de chat binnen komt.

    avatar
    BaksteenComrade
    Opperbevelhebber op de Oceaan van Hakugyokuro


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van BaksteenComrade wo maa 14, 2012 5:54 pm

    Mijn actiefiteit valt toch ook wel weer mee ben er toch haast nooit als het echt druk is er in. ^^;
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van UNOwen wo maa 14, 2012 6:02 pm

    Dat is nonsens. Het is hetzelfde alsof ik opeens Gemu of Wolfie zou beschuldigen omdat ze bijna nooit in de chat zitten, en direct contact dus vermijden. Maar ze zitten sowieso bijna nooit in de chat, daar heeft dit potje niks mee te maken, en dat geldt ook voor mij. De chat is gewoon iets waar je deel aan neemt, of niet, en in mijn geval ben ik daar erg actief, al sinds de dag dat ik me hier registreerde!
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gemu wo maa 14, 2012 6:13 pm

    Yeah, mee eens. Ik vind niet dat je daarom iemand kunt verdenken. Ura zit ook altijd in de chat (voor zover ik zie), en hij was dit keer de slet, dus volgens mij heeft het er niks mee te maken.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon wo maa 14, 2012 6:33 pm

    Wolven samenspanning much?
    ERHEM...
    Gemu ik raad aan om nog eens terug te kijken naar mijn post mocht je het nog niet helemaal begrepen hebben.

    En guys, wat wil je anders op de eerste dag...ik zie niemand anders hier met ideeën komen?
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Olly wo maa 14, 2012 6:57 pm

    Ik denk dat we statisch gezien een kleinere kans hebben een wolf te pakken als we op chat selecteren. Stel, er zijn vier wolven zoals Sophie zegt, en stel, die wolf was aanwezig in de chat, dan is dat er dus een. En stel het was nog meer toeval dan waren het er twee, maar alsnog... 1 op 4?
    Wat ik hiermee wil zeggen is dat we niet moeten focussen op één zaak, vooral om dat het merendeel van de wolvengroep hier waarschijnlijk toch buiten valt.
    Desalniettemin waardeer ik je idee enorm Myon, maar ik denk dat we nog in een te vroege fase zitten om op zulke keline zaken te selecteren.

    En verder wilde ik dat ik zelf meer bij te dragen had dan slechts een gevoel, maar helaas heb ik dat (nog) niet.
    Als er toch mensen zijn die interesse hebben of waarde hechten aan een lijstje met personen die ik verdacht dan wel vertrouwelijk acht, dan hoor ik dat graag.
    (Al weet ik niet in hoeverre dat betrouwbaar is, omdat ik heel aan het begin van het spel het gevoel had dat Ura een wolf was, ja ik ben diep teleurgesteld in mijzelf)
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van UNOwen wo maa 14, 2012 7:14 pm

    Je dacht dat Ura wolf was nog voordat er iets gezegd werd?
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Olly wo maa 14, 2012 7:31 pm

    Normaal heb ik bij weerwolven een soort gevoel over mensen, wat dan ook wel klopt, maar nu niet. Het zijn gewoon een soort prikkels, impulsen, vermoedens, noem het intuitie.

    Dus als ik op dat moment een wolf aan had moeten wijzen was het of Ura geweest, of een ander figuur die ik nu nog als wolf verdenk.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gemu wo maa 14, 2012 7:58 pm

    Dan vind ik het wel heel toevallig dat ze allebei tegelijk dood zijn gegaan, als ze er allebei om gewed hadden. Dat zou dan ook cupido geweten moeten hebben en die samen moeten werken met de wolven. Hoe dan ook, het lijkt me veels te onwaarschijnlijk. Ik verdenk je niet, Myon, maar volgens mij heeft die chat er niks mee te maken.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon wo maa 14, 2012 8:22 pm

    Mij best hoor...dus wat doen we nu?
    gaan we nu maar gewoon gokken?

    het is eigenlijk grappig dat ik de enigen ben die nog met iets redelijks aankwam en niemand anders hier een idee heeft om de wolven te vinden.

    En ja ik weet het, 1ste dag in het spel is altijd moeilijk.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van wolfie559 wo maa 14, 2012 10:00 pm

    ik weet niet echt wat die chatding met het hele wie-is-een-wolf-idee zou kunnen helpen dus blagger.

    also de reden waarom ik nog maar 1 keer gepost heb tot nu toe is omdat er niks te zeggen valt.

    op dag 1 weet niemand wat aan te vangen dus vermoorden ze de eerste de beste die een verkeerd woord zegt en meestal blijkt dat een burger te zijn.

    en dan vanaf dag 2 beginnen de mensen elkaar te beshuldigen op verdenkingen die dat bevestigd worden (of juist niet bevestigd) worden.

    dus ik wacht af en kijk wie er wie beshuldigt en in het oog te houden dat niet 1 van de weerwolven het hele gedoe in de self-destruct richting stuurt (dat de burgers gelijk zot elkander uitmoorden vanwege fout gelopen verdenking, heb ik al eens meegemaakt)
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van UNOwen wo maa 14, 2012 10:21 pm

    Ha, maar gewoon niks zeggen en je eigen hachje redden helpt ons nog veel minder.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van wolfie559 do maa 15, 2012 7:53 am

    maar der valt niks te zeggen.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Pyonta-kun do maa 15, 2012 10:47 am

    Toumyon schreef:
    het is eigenlijk grappig dat ik de enigen ben die nog met iets redelijks aankwam en niemand anders hier een idee heeft om de wolven te vinden.

    Tja, ik had misschien in de gaten kunnen houden wie er allemaal dit weekend had ingelogd en aan de hand daarvan mijn verdachten sele...Laat maar! xD

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 14, 2024 8:30 pm