Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Olly
Hakurei Ninja
Remilia~
Toumyon
UNOwen
Gemu
Ranfox
Sophie
Urameshiya
Faolinn
14 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon za maa 17, 2012 1:29 am

    Faolinn schreef:
    Toumyon schreef:Edit: ik kreeg een smsje van UNO binnen, en zijn internet ligt ook plat, door de late tijd, zijn stem gaat ook naar wolfie.
    In principe kan dit een truc van je zijn en mag ik er dus geen waarde aan hechten. Maar ik gun je het voordeel van de twijfel en zal dit als geldige stem verklaren. Oh en ik verzoek UNOwen dringend om de eerstvolgende keer dat hij online is mij alsnog een PM met zijn stem te sturen

    bedankt Fao, en ik denk dat UNO dat wel zal doen.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn za maa 17, 2012 1:35 am

    Okay, ik merk net dat er twee van jullie zijn die zich NIET AAN DE REGELS HEBBEN GEHOUDEN!!! Er gaan na dit potje dus diskwalificaties volgen. Ik ben HEEL boos en teleurgesteld. Ik ga niet zeggen wie het zijn, maar ik ga wel een pol maken om aan de rest van de spelers te vragen of ze verder willen spelen of dat ze een nieuw potje willen beginnen. Verder zit ik nog te twijfelen aan een publieke executie of de boel geheim laten... Laat het me maar weten... Ik vind dit nou ZO zonde he... >.>

    Edit: Stem deze nacht dikgedrukt wat je wenst:
    Vraag: 1. Nieuw potje (komende vrijdag) of gewoon doorspelen
    In het geval van doorspelen Vraag: 2. Openlijke executie van de twee cheaters of geheimlating

    Ik laat jullie eerst zelf stemmen, op basis daarvan beslis ik wat het meest wenselijk is (daar ik alle informatie over de rollen en de balance etc heb)


    Laatst aangepast door Faolinn op za maa 17, 2012 1:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gemu za maa 17, 2012 1:44 am

    2. Het liefst zou ik doorspelen, al vind ik het jammer voor Jasper. Geheimlating.


    Laatst aangepast door Gemu op za maa 17, 2012 1:53 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Suuschuu za maa 17, 2012 1:46 am

    1. Geheimlating, het is wel echt rot maar misschien kan er nog wel een soort waarschuwing tegen ze gezegt worden als het spel eenmaal voorbij is?
    2. Het liefst doorspelen maar ik vind het wel echt rot tegenover Faolinn/Jasper


    Laatst aangepast door Suuschuu op za maa 17, 2012 1:53 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn za maa 17, 2012 1:52 am

    Vergeet 2 niet te beantwoorden als je kiest voor doorspelen! Heb even de poll wat duidelijker gemaakt
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gemu za maa 17, 2012 1:53 am

    Fixed

    Oh whoops ik begreep je poll verkeerd. xD
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van wolfie559 za maa 17, 2012 7:57 am

    ik zou 2 kiezen.

    en als ik vragen mag welke regels zijn er dan verbroken??
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Urameshiya za maa 17, 2012 8:05 am

    Faolinn schreef:Okay, ik merk net dat er twee van jullie zijn die zich NIET AAN DE REGELS HEBBEN GEHOUDEN!!! Er gaan na dit potje dus diskwalificaties volgen.
    Ik weet dat ik al dood ben en het ik me er dus eigenlijk niet mee zou moeten bemoeien, maar ik denk dat je mensen niet kunt laten stemmen over wat er moet gebeuren als je niet uitlegt hoe ernstig het is. Hoeveel invloed zou het hebben op de rest van het spel als je het gewoon door laat gaan?

    En als er informatie uitgewisseld is op een manier die niet overeenstemt met de regels, dan lijkt het me ook nog een optie om die informatie hier en nu aan iedereen te verstrekken, dan is het probleem ook grotendeels opgelost. Een andere manier om de schade minimaal te houden, zou zijn geweest om alleen de betrokken personen een waarschuwing te geven, en er hier verder niks over te zeggen. Maar daar is het nu te laat voor. ^^;

    Ik begrijp natuurlijk dat dit heel frustrerend is voor jou als spelleider, maar laten we er niet een al te groot drama van maken. ^^; Zeker als de overtreders geen kwade bedoelingen hadden, maar zich er gewoon niet bewust van waren dat wat ze deden niet mocht. Als dat laatste het geval is - en dat lijkt me heel waarschijnlijk - dan lijkt een openbare terechtstelling me sowieso een bijzonder slecht idee.

    En 'diskwalificaties' zou ik aan de spelleider van de volgende ronde overlaten, daar ga je niet in je eentje over. Als het even kan zou het toch fijn zijn om die te vermijden, aangezien het spel met minder spelers ook minder leuk wordt...
    [/bemoeizuchtige stem uit de hemel]
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Ranfox za maa 17, 2012 11:16 am

    Oh wow, m'n internet doet het eindelijk weer en ik heb helaas een prachtige discussie gemist. Toch blijf ik bij m'n originele stem van Uno, naast z'n erg argessieve manier van posten vind ik het ook wel verdacht dat hij dus zit te dreigen dat we hem straks nodig hebben. Iets wat een wolf juist vaak roept in de hoop z'n stemmen af te schudden en naar iemand anders te weerkaatsen.
    De plottwist van Suus en Gemu vind ik wel interessant. Dan weten we dus dat we op dit moment al 2 burgers hebben die veilig staan. Als we een beschermengel oid hebben dan zouden we deze burgers nu kunnen beschermen, want ik zie nog wel gebeuren dat een van hun getarget kan worden door de wolven. (Omdat wij weten nu dat ze veilig zijn.)

    Wat ik op de laatste pagina hier lees vind ik toch wel jammer. Ik weet niet precies welke regels er zijn verbroken? Maar ik kreeg te horen via Olga dat er blijkbaar rollen aan elkaar zijn verteld. Beetje heel erg jammer want als je het wel aan elkaar verteld, waarom niet dan ook publiekelijk hier op het forum?

    Maarja, om de vragen eventjes te beantwoorden:
    Het liefste zou ik gewoon door willen spelen. Met de informatie die ik vanochtend bij het lezen heb bemachtigd denk ik al 2, misschien zelfs 3 wolven gevonden te hebben. Nu hoop ik het maar bij het juiste eind te hebben. Verders als er iets gaat gebeuren van DQ of executie ben ik voor geheimhouding van wat hun rollen waren. Dat houdt naar mijn idee het spel het meeste intact.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Hakurei Ninja za maa 17, 2012 11:22 am

    Och hemel... Ik wilde gister nog eventjes wachten op wat andere mensen zouden zeggen voor ik ging stemmen, maar was het door afleiding van IRL gedoe totaal vergeten. r>o< Mijn excuses.

    En in die korte tijd van ongelegen afwezigheid is opeens het aantal posts in deze topic bijna verdubbeld. XD

    * Hakurei Ninja worstelt zich door al die posts heen

    Ookal ben ik jammer genoeg te laat om te stemmen, ter wille van gespreksmateriaal en openheid wil ik zeggen dat ik waarschijnlijk op UNOwen had gestemd. Dit omdat zijn agressieve speelstijl en zijn toon t.o.v. Olly me niet helemaal aanstaat. Ik kan me goed voorstellen dat dit gewoon zijn speelstijl is, maar een betere aanleiding om op iemand anders te stemmen heb ik nog niet echt opgemerkt.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn za maa 17, 2012 12:12 pm

    Apocalyps:
    Gemu had niet veel tijd om te genieten van zijn redding door Suus, die in een hoekje stil stond te grijnzen. Tijdens de stemming sloeg opeens midden tussen de burgers de bliksem in! Iedereen was zo druk bezig geweest elkaar van dingen te beschuldigen dat ze niet door hadden dat een nieuw noodweer zich had verzameld boven Hakuro. Nauwelijks waren de mensen van de schrik bekomen toen een man uit de plek waar de schicht ingeslagen had oprees. Hij was gruwelijk om aan te zien. Een donkere vilten hoed verborg zijn gezicht, voor zover zijn lange vette haren dat al niet hadden gedaan. Enkel zijn ijsblauwe ogen fonkelden in het duister. Een lange, gerafelde leren jas hing over zijn schouders, bijeengehouden met kettingen. Hij streed met rappe passen richting het schavot. Daar waar hij ging week de massa als de Rode Zee voor Mozes. 'Verdwijn, schurftige honden' sprak hij tot Gemu en Suuschuu, die niet wisten hoe snel ze zich van het schavot moesten verwijderen.
    'Inwoners van Hakuro! Hoor mijn woorden aan!' Riep de man. 'Jullie dorp is vervloekt, altijd al zo geweest! Tussen de Wolven, Ketters, Heksen en gluiperige Fluitspelers zijn er nu echter ook twee verraders opgedoken! Treed naar voren!'. Maar niemand verroerde een vin... 'Treed voorwaarts beveel ik u!' Riep de man tevergeefs. 'Bij alle hogere machten, TREED VOORWAARTS!!!' Brulde hij toen. De verraders hadden duidelijk geen zin om zich bekend te maken. 'In dat geval... In dat geval is Hakuro haar bestaansrecht niet langer waard. Ik zal de hemel op u doen neerkomen! Ik roep de Apocalyps aan! Moge Satan het kaf doen branden in de hel, en God het koren genadig zijn...' En met deze woorden sloeg er een tweede bliksem in, zo fel dat ieder de ogen afwendde. Toen ze weer keken was de man verdwenen.
    Bijna iedereen was te geschokt om te spreken, bíjna. Want Pyonta-kun was de eerste die de gifgroene mist het dorp binnen zag drijven en gilde van angst. 'Wat is dat voor duvelskunstenarij!?'. 'De Apocalypse is nabij, kniel voor uw heer en bidt dat hij uw ziel genadig zal zijn!' Schreeuwde Suuschuu monotoon. 'Oh hou je klep toch, oplichter die je d'r bent...' Bromde Gemu terwijl hij stukjes glas uit zijn haar peuterde, 'Het is voorbij, die hele façade van jou is nergens goed voor geweest.'. 'Oh ja?' Siste Suuschuu furieus, 'Dat is niet mijn schuld geweest! Als jij je niet zo verdacht had gedragen had niemand doorgehad dat je een wolf was!'. Olly keek geschokt om. 'Wa- WAT!? Ben je een wolf... maar... nee dat kan niet! Het wijwater! Suuschuu? Het wijwater dan? Dat ka-' Ze had haar zin nooit af kunnen maken. Met een klap kwam de hemel omlaag en de hel omhoog. En toen____was___________alles______________________stil
    Fin

    Jullie mogen allemaal jullie rollen bekend maken...

    Ura, en alle anderen die ik vroeg om te stemmen, het is op een te grote schaal geweest... Sorry dat ik jullie om jullie mening vroeg terwijl ik het niet honoreer maar ik heb een besluit genomen. Ik ga even een stuk uit m'n notebook quoten, hopelijk schept dat wat duidelijkheid voor jullie:

    Myon en UNOwen hebben buiten het forum om open kaart met elkaar gespeeld wat de rollen betreft, een actie waarvan iedere weerwolver met hersens kan weten dat dat hartstikke verboden is aangezien alleen bepaalde rollen dat recht hebben. Het feit dat je dat recht voor jezelf opeist ondanks dat je rol dat niet toelaat is in mijn ogen 100% valsspelen en ik denk dat het grootste deel van de spelers hier dat met me eens zal zijn. Om een nog groter voordeel voor de burgers te behalen heeft Myon vervolgens aan Suus verteld wat zijn en UNOwen's rol is, hopend dat ze haar stem zou veranderen. Vervolgens weet Gemu het ook, want die twee mogen namelijk WEL buiten het forum om dit soort zaken bespreken daar hun rol dat toelaat.
    ALS ik het potje nu verder zou leiden dan zou het een verdomd oneerlijk potje worden, aangezien er nu een groep mensen is met uitermate nuttige informatie die ze niet HOREN te weten. Ik zou mensen ronduit in de ZEIK nemen op een uitermate lage manier en dat weiger ik. Ik WEIGER garant te staan voor een eerlijk potje weerwolven wanneer dat niet zo is.
    De opties die jullie allemaal voorstellen zijn geweldig, ja ik ben echt blij dat jullie me hierin steunen en proberen te helpen, maar als ik die twee minder macht geef, een nieuwe rol zou geven of openlijk executeren dan zou dat een ENORM nadeel zijn voor een bepaalde partij. Bovendien hebben op dit moment teveel mensen informatie om nog een leuk en eerlijk potje te kunnen spelen zelfs al ZOU ik die twee openlijk executeren...
    God******me wat ben ik gedesillusioneerd op het moment zeg... Denk je een leuk potje weerwolven te gaan leiden, krijg je dit soort gezeik. Ik ben echt HEEL blij en dankbaar dat Suus open kaart heeft gespeeld. Suus, mocht je nog twijfelen: dit is niet klikken, dit is eerlijkheid, ik wil dat je dat weet. Liever alle informatie blootleggen dan dat er een aantal mensen achter hun rug om op zo'n manier voor de gek gehouden worden. Bij deze ligt mijn besluit vast: Deze pot weerwolven wordt beëindigd op grond van oneerlijke kansen.
    Met jullie instemming ben ik van plan vrijdag 23-3-2012 een nieuw potje te starten, als jullie mij nog als spelleider wensen te hebben uiteraard...
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Ranfox za maa 17, 2012 12:23 pm

    Oh wow, geen wonder wat dus myon en uno plots zo met elkaar bezig waren. Ik heb gewoon weer zin in een volgend spelletje weerwolven en die mag jij gewoon weer leiden hoor Jasper! Je schrijft geniale verhalen en je zorgt er tenminste ook voor dat er een eerlijk spel uit komt.

    Ik wacht af tot Vrijdag, want ik heb zin in een volgende ronde die dan hopelijk een stuk eerlijker gaat.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn za maa 17, 2012 12:31 pm

    Ik zat nog even te twijfelen of ik niet dit weekend al als eerste nacht kon laten gelden maar ik denk niet dat dat gaat lukken vanwege toneel vanavond en het is gewoon veels te kort dag daarvoor. Ik ga een nieuw topic openen, daar kan je je inschrijven voor komende vrijdag. Met uitzondering van Myon en UNOwen uiteraard...

    PS: dit topic blijft nog wel even open hoop ik zodat jullie allemaal kunnen lezen wat er is gebeurd EN erover kunnen praten. Stop hier anders voorlopig even de aftertalk^^
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon za maa 17, 2012 12:37 pm

    Goed verhaal om de accident te eindige.
    uhm...ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe dat zit met elkaars rollen bloot te stellen, wanneer dat wel mag, en wanneer niet.
    ik ben nog altijd vrij nieuw met het weerwolven, mocht men dat niet weten, omdat ik nog NOOIT de in real life versie heb gespeeld.

    nogmaals mijn verontschuldigingen, en ik denk dat het beste is dat ik dan ook maar de komende ronde die zal geleid worden door jou Fao, dat ik die maar niet binnenkom.

    Tenzij natuurlijk, je me nog een kans wilt gunnen.
    zo niet, dan blijf ik met allen respect wel weg.

    succes iedereen, en moge jullie een fijn potje weerwolven hebben.

    Edit: mijn rol was Cupido


    Laatst aangepast door Toumyon op za maa 17, 2012 12:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Sophie za maa 17, 2012 12:41 pm

    Wowowowo, wat een drama!

    Jasper, ik vind eerlijk gezegd niet dat je Myon en Uno nu buiten mag sluiten.
    Ze hebben misschien vals gespeeld, maar ik denk niet dat ze het zo bedoelt hebben.
    Waarschijnlijk wisten ze gewoon niet hoe streng jij hier over was, maar ik vertrouw er op dat ze het het volgende potje niet meer zullen doen, zeker niet na zulk drama.

    Ik vind het prima dat je weer leid want je bent een goede leider maar ik vind niet dat je ze mag bannen. No offense, maar blaas je het misschien niet iets te veel op?
    Ik snap je frustaties en het spijt me voor je, maar probeer rustig te blijven.

    Mensen die een op een over weerwolven praten zul je nooit helemaal onder controle kunnen houden. En wat als iemand mij bijvoorbeeld zou vragen wat ik was, en ik zou zeggen burger? Stel dat ik wolf ben, in dat geval ben ik niet bezig met mijn rol te verklappen, maar als ik burger zou zijn en ik zeg datzelfde, telt het dan wel?
    Er zullen altijd mensen buiten het forum om over weerwolven praten, dat heb je nooit in de hand. Het blijft uiteindelijk gewoon vertrouwen dat mensen niet samen gaan spelen, en ik ben bereid Myon en Uno een tweede kans te geven.

    Over dit potje:
    Ik was een (van de blijkbaar meerdere?!) fluitspelers.
    Ik had als eerste Ura en Remi betoverd, maar die gingen meteen dood. :C
    Ik ben erg benieuwd wat iedereen hun rol was.
    Zijn er nou zoveel nieuwe rollen bijgekomen? Suus was een wolf met wijwater? ...
    Echt, mindfuck. Misschien is het makkelijker om het spel gewoon simpel te houden, zowel voor de spelers als voor jou. Op die manier heb je dan ook minder mensen die speciale rollen te verklappen hebben.


    Anyway, ik heb zin in het volgende potje vrijdag, ik schrijf me natuurlijk in!

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 7:41 pm