Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Faolinn
XavC
Sophie
Yukari
Toumyon
Reym
Decidetto
Deviljho
Urameshiya
Princess Sylvysprit
Shiro
Nekotaku
T
Olly
18 plaatsers

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 5 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Shiro wo mei 14, 2014 9:20 pm

    Deviljho schreef:meer als een soort leider praat though.
    Nu moet je me toch echt eens uitleggen wat ik dan aan het doen ben. Ik zie zelf ook wel dat ik feller ben dan eerder, maar als een leider praten? Ik heb de eerste post met wat obviouse informatie gemaakt, en toen... verdediging?

    Deviljho schreef:Well, waarom vraag je het? Met een antwoord als deze schieten we ook niks op. Afijn, als je zo graag met die nutteloze discussie door wilt gaan, zeg ik er ook maar weer wat van:
    Shiro schreef: Dus als jij het haar gezegd hebt, waarom wist ze het dan niet? Klinkt een beetje sterk.

    Ik heb haar verteld dat het mij zou vermoorden, maar niet dat we vrienden waren. En ik was dom genoeg om er niet te veel op in te gaan, omdat ik het groepsverband van de weerwolven niet uit wou laten sterven.
    Ik bedoelde meer dat ik wel verwacht had dat je zou zeggen dat Remi niet wist dat jullie vrienden waren, terwijl je eerder zei dat je het haar verteld hebt. Het is een beetje tegenstrijdig. Ik ben trouwens nog steeds niet echt overtuigd, medewolven hebben altijd naar mij geluisterd als ik zei dat ik bijna gegarandeerd dood zou gaan door een bepaald slachtoffer, maar het zal allemaal wel.

    En als je het zelf ook nutteloos vindt, waarom heb je het er dan ooit bij gehaald? Ik begrijp je echt niet nu.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 5 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Deviljho wo mei 14, 2014 9:41 pm

    Shiro schreef:En als je het zelf ook nutteloos vindt, waarom heb je het er dan ooit bij gehaald? Ik begrijp je echt niet nu.

    Omdat voordat ik dat gezegt had nog niet bekend was dat de moord op jou niks te maken had met dat we elkaar kenden. Dat had ik nodig in dat stuk wat ik wou vertellen dat somehow half weggevaagd was, waar ik had staan dat als ik iemand anders vermoord had, ik exact hetzelfde had gezegt. En, dat jij nu precies hetzelfde deed. Al is dat zo'n kleine reden dat het niet echt nodig is om verder op in te gaan. En waarom ik het "nutteloos" vond, dat kwam omdat ik het niet nodig vond om de informatie tussen de haakjes verder te discussieren, want waarom zou ik over een eerdere ronde liegen, als het volledig checkbaar is?

    En trouwens, over Fao, ik denk dat het gedeelte waar ik zeg dat Fao te snel met mij meegaat misschien ook wat overdreven is. Hij is tot nu toe ook de enige buiten Toumyon die wat over Shiro heeft gezegd. Ik wacht nog even op de meningen van anderen. (Al vind ik het wel merkwaardig dat hij eerst vind dat ik de conclusie te snel trek, en daarna met een ander punt gelijk heel anders over Shiro denkt.)

    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 5 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Faolinn wo mei 14, 2014 11:56 pm

    (was onder de indruk dat ik deze al gepost had maar hij verschijnt niet, zal wel aan de drukke dag liggen)
    Shiro schreef:Kijk vooral naar de rondes waar ik een rustige wolf was, daar zijn er ook genoeg van.
    Maar... daar hebben we het toch over? Je speelstijl is enorm veel agressiever geworden plots. Dat is vaak een teken van een overactieve wolf, ik ben daar ook meermalen door op m'n bek gegaan zo rond het eerste tiental aan potjes.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 5 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Urameshiya do mei 15, 2014 12:50 am

    Ik besef dat het geen heel waardevolle bijdrage is na drie dagen stil te zijn geweest, maar ik heb het idee dat de verdenkingen tegen Shiro op een doodlopend spoor zitten. Ik weet natuurlijk niet of ze een wolf is, maar het lijkt me vele malen waarschijnlijker dat haar discussiestijl in het algemeen veranderd is ten opzichte van een jaar geleden. Dat is iets dat me in de chatbox ook af en toe opvalt, dus het lijkt me alleen maar logisch dat dat ook in dit spel te merken is.

    Daarnaast heb ik de indruk, op basis van wat ik van Shiro gezien heb toen ze een wolvenrol had, ze in zo'n rol eerder terughoudender dan agressiever zou worden.

    Maar goed, zoals ik al zei: haar rol kan ik ook niet zeker weten. Misschien ís ze wel een wolf. Ik zie er op het moment alleen geen sterke aanwijzingen voor.
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 5 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van XavC do mei 15, 2014 12:21 pm

    Ik ben bezig met een enorm paper deze week, verklaart m'n inactiviteit.
    Hoewel ik het enigszins met Ura eens ben over de Shiro-verdenkingen, die nu op een dood spoor zitten, vind ik het wel frappant dat hij meteen voor haar in de bres lijkt te springen.
    Juist, omdat van Shiro bekend is, dat ze een rustige wolf is, zou een plotselinge switch naar agressie te verklaren kunnen zijn. Zeker weten doen we het tot nu toe inderdaad niet.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 5 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Shiro do mei 15, 2014 3:35 pm

    Urameshiya schreef:het lijkt me vele malen waarschijnlijker dat haar discussiestijl in het algemeen veranderd is ten opzichte van een jaar geleden. Dat is iets dat me in de chatbox ook af en toe opvalt, dus het lijkt me alleen maar logisch dat dat ook in dit spel te merken is.
    Ik vind eigenlijk dat Ura hier wel een heel goed punt heeft. Jullie vergelijken mijn huidige speelstijl met die van een jaar geleden. Een jaar is lang, en er kan veel in gebeuren.

    Faolinn schreef:Je speelstijl is enorm veel agressiever geworden plots. Dat is vaak een teken van een overactieve wolf, ik ben daar ook meermalen door op m'n bek gegaan zo rond het eerste tiental aan potjes.
    Plots is hier dan misschien ook niet de beste verwoording, en als je plots in deze quote verandert door 'sinds vorig jaar' of iets dergelijks, klinkt het al een stuk logischer.
    Ik zie trouwens ook niet in waarom, als ik mijn speelstijl zo drastisch ga veranderen, ik dat zou doen als ik een wolf ben. Juist als wolf heb je de taak om je teamgenoten te helpen, maar zo gewoon mogelijk over te komen. Ineens actief worden lijkt me niet de beste manier om dat te doen. Als je je speelstijl wilt aanpassen is het beste moment daarvoor wanneer je een burger bent.
    Ik weet niet hoe het bij jou zat in het eerste tiental aan potjes, maar ik merk echt wel dat mijn speelstijl nu feller is, of dat nou komt doordat ik mijn posts nu niet obsessief controleer, of doordat ik meteen op mijn eerste post al opmerkingen kreeg. Het lijkt me dan ook niet echt mogelijk om dan ineens overactief te worden als wolf, zonder het zelf te merken.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 5 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Faolinn do mei 15, 2014 3:46 pm

    Shiro schreef:Ik zie trouwens ook niet in waarom, als ik mijn speelstijl zo drastisch ga veranderen, ik dat zou doen als ik een wolf ben. Juist als wolf heb je de taak om je teamgenoten te helpen, maar zo gewoon mogelijk over te komen.
    Juist als wolf heb je de taak de aandacht van jou en je teamgenoten af te houden, niet te stil te zijn omdat dat verdacht is en als het even kan een ander zwart te maken zodat die eruit gestemd wordt. Dit alles kan leiden tot een zekere vorm van 'overcompensatie' of in dit geval is 'overschreeuwen' een betere term. Jij voldoet aan de symptomen van overschreeuwen. Of je daadwerkelijk jezelf overschreeuwt is een heel ander verhaal, laat staan dat het direct correleert met je identiteit. Maar zoals door Ura en XavC al is gezegd, dat is dan ook ALLES wat er te vertellen valt over je, meer zit er ook niet in.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 5 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac do mei 15, 2014 4:12 pm

    Whoa, opeens veel posts vandaag.

    Ik heb zelf het gevoel dat Shiro geen wolf is.
    Zoals gezegd is is er niet veel bewijs nog.

    Misschien veranderd het wel, maar ik heb op dit moment niet echt het vermoeden dat Shiro een wolf is.
    Ik heb nog van niemand hier het vermoeden dat ze een wolf zijn.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 5 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Sophie do mei 15, 2014 4:40 pm

    Ik snap niet helemaal waar die felle discussie nou voor nodig is, ik vind Shiro nou niet bepaald verdachter dan Devil.
    Shiro was de eerste die met een theorie kwam na de nacht, maar iemand moet toch de eerste zijn. Verder, als je snel reageert dan heb je de beste kansen om nog iets nuttigs toe te voegen. Zowel als burger als wolf lijkt dit voordelig. Zowel Shiro als Devil hebben nuttige informatie gepost in mijn ogen, dus ik zie momenteel geen reden om ze feller te verdenken dan de andere kandidaten die alleen maar over hun discussie gepost hebben. Ik zou het flauw vinden als we een van hun er uit gaan stemmen puur omdat zij de discussie aan durven te gaan.

    Daarom pleit ik nu voor meer discussie. Wat is er bijvoorbeeld vannacht gebeurd? Heeft een heks Neko laten doodgaan, (Dat kan ik haast niet geloven), Heeft de bug mazzel gehad of is er iets anders gebeurd?

    We moeten morgenavond al gestemd hebben dus ik hoop nog wat meer discussie te zien voor die tijd..
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 5 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Princess Sylvysprit do mei 15, 2014 4:42 pm

    Excuus voor mijn inactiviteit, ik had een hoop stress over een auditie en ik maakte me zorgen om een speciaal iemand

    Ik merk dat er 2 mensen hier nogal vijandig tegen elkaar doen, Dev en Shiro, hoewel ik geneigd ben om geen van hun te veroordelen omdat ze voor mij overkomen als 2 bekvechtende burgers is er tog wel iets gebeurd, Deviljho ging namelijk opeens in private chat met mij op Skype, waarschijnlijk om mijn vertrouwen te winnen.
    Ik mag geen logs posten volgens de regels, maar hij kwam nogal desperate over, alsof hij kosten wat het kost mij aan zijn kant wou hebben om op Shiro te stemmen...
    Ik ben een beetje confused, wat denken jullie hier over?
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 5 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Sophie do mei 15, 2014 4:46 pm

    eeveesprit schreef:Excuus voor mijn inactiviteit, ik had een hoop stress over een auditie en ik maakte me zorgen om een speciaal iemand

    Ik merk dat er 2 mensen hier nogal vijandig tegen elkaar doen, Dev en Shiro, hoewel ik geneigd ben om geen van hun te veroordelen omdat ze voor mij overkomen als 2 bekvechtende burgers is er tog wel iets gebeurd, Deviljho ging namelijk opeens in private chat met mij op Skype, waarschijnlijk om mijn vertrouwen te winnen.
    Ik mag geen logs posten volgens de regels, maar hij kwam nogal desperate over, alsof hij kosten wat het kost mij aan zijn kant wou hebben om op Shiro te stemmen...
    Ik ben een beetje confused, wat denken jullie hier over?

    Ik vind dat Devil heel snel heel fel tegen Shiro begon. Shiro's verdediging vind ik niet zozeer opvallend.
    Hoewel felle ruzies me meer iets lijkt wat vooral tussen een wolf en burger speelt, denk ik dat ze wel allebei burgers kunnen zijn.
    Ik vind het echter veelste weinig om een conclusie op te baseren, dus dat durf ik nu nog niet te doen. Ik hoop dat er nog wat informatie bij komt voor ik morgen iemand er uit moet gaan stemmen.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 5 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Shiro do mei 15, 2014 5:33 pm

    Sophie schreef:Daarom pleit ik nu voor meer discussie. Wat is er bijvoorbeeld vannacht gebeurd? Heeft een heks Neko laten doodgaan, (Dat kan ik haast niet geloven), Heeft de bug mazzel gehad of is er iets anders gebeurd?
    We weten dat er vannacht maar één slachtoffer was. Dit betekent dat als Neko gedood is door een speciale rol, iemand anders gered moet zijn.

    Er zijn vier rollen die iemand dood kunnen maken:
    1. Wolven
    2. Heks
    3. Beschermengel(Bug)
    4. Slet(Bug)

    Als eerste hebben we natuurlijk de wolven. Vereist geen uitleg, denk ik.

    Als tweede scenario is er de heks. Deze zou het originele wolvenslachtoffer gered moeten hebben, en daarbij besloten hebben om Neko er ook maar bij te doden. Dit betekent wel dat de heks maar even een random slachtoffer heeft gekozen, terwijl de kans op het raken van een burger veel groter is dan de kans op het raken van een wolf. Omdat Neko een speler is die heel waardevol kan zijn als hij aan de kant van de burgers staat, was dit wel een erg groot risico.
    Het is zeker niet onmogelijk, sterker nog, het is eerder gebeurd op TvH, maar het lijkt me nog steeds zeer onwaarschijnlijk dat iemand dit zou doen.

    Dan, de beschermengel.
    Als een bug de beschermengel heeft gekozen, maakt deze de beschermde dood. De beschermde is in dit geval Neko. Het wolvenslachtoffer is ofwel de slet, of is gered door een heks.

    De slet lijkt me het meest onwaarschijnlijke scenario van allemaal, omdat het een slet met zelfmoordneigingen vereist. Ik zie tenminste geen andere redenen om bij Neko van alle mensen te gaan slapen. Als dit wel het geval is, zijn er twee mogelijkheden met betrekking tot het wolvenslachtoffer:
    A) Het was de slet. Lijkt me wel nogal onwaarschijnlijk bij een slet met zo weinig ervaring dat hij/zij bij Neko slaapt.
    B) Het slachtoffer werd beschermd door de beschermengel/heks. (Zelfde verhaal als bij A, eigenlijk.)

    Uiteindelijk is het allemaal wel mogelijk, maar het lijkt me toch het meest waarschijnlijke dat de wolven dit gedaan hebben.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 5 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Deviljho do mei 15, 2014 10:25 pm

    eeveesprit schreef: Deviljho ging namelijk opeens in private chat met mij op Skype, waarschijnlijk om mijn vertrouwen te winnen.
    Ik mag geen logs posten volgens de regels, maar hij kwam nogal desperate over, alsof hij kosten wat het kost mij aan zijn kant wou hebben om op Shiro te stemmen...

    Waar, in die hele chat, klonk ik ooit desperate? Ik was daar alleen maar omdat je in de vorige rondes nog wel eens vergat te stemmen. Als vriend gaf ik je een friendly reminder. Dat, en ik wou van meer mensen de mening horen, omdat ik alleen Fao's mening niet genoeg vond, en niemand anders postte wat die dag. En ook heb ik nooit extra redenen verteld om op Shiro te stemmen of whatever. Ik vroeg alleen maar of je in het topic kon meediscussieren. Wat is daar verdacht aan, buiten het feit dat ik contact met je opnam?

    Mag ik trouwens vragen waarom Sophie mij net zo verdacht vind als Shiro, en of anderen dat ook vinden? Ik bedoel, zelf had ik, als ik een andere speler dit zag doen, hem/haar gelijk als wolf bestempeld.

    (Nu, na er even over na te denken, realiseer ik me wel dat dit niet mijn taak is. Sorry Olly, ik bemoei me echt veels te veel met dit soort dingen.)
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 5 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Sophie vr mei 16, 2014 12:19 am

    Deviljho schreef:Mag ik trouwens vragen waarom Sophie mij net zo verdacht vind als Shiro, en of anderen dat ook vinden? Ik bedoel, zelf had ik, als ik een andere speler dit zag doen, hem/haar gelijk als wolf bestempeld.

    Hoe bedoel je die laatste zin? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. In ieder geval, hier zijn de redenen waarom ik jou niet minder verdacht vind dan Shiro. Begrijp me niet verkeerd, het is niet alsof ik Shiro vertrouw, ik lever nu alleen kritiek op jou omdat je er naar vroeg. Ik vind geen van jullie beide onschuldig óf duidelijk verdacht.

    Afijn. Shiro kwam met een theorie over 'wraak', die ze voor zover ik begrijp nooit op die letterlijke manier bedoeld heeft.
    Of anders was het een slechte theorie. In ieder geval zeg je dat "het jou net als Toumyon op viel dat Shiro meteen op sprong om de goede burger te spelen".
    Ook zeg je dat ze "ons op het verkeerde pad lijkt te leiden. Twee erg heftige beschuldigingen naar mijn mening.

    Concreet genoeg ben je echter niet voor mijn gevoel. Ik zie niet in wat Shiro meteen zo verdacht maakte. Ik vond het niet verdacht dat ze meteen postte, er moet toch iemand de eerste zijn nietwaar? Ik geloof oprecht dat het gewoon toevallig Shiro was omdat ze enthousiast was weer mee te doen. Noem me naief, maar ik wilde zelf ook meteen starten omdat de eerste die posten vaak de nuttigste informatie kunnen brengen. Na de eerste nacht is er altijd weinig informatie om op te bouwen en ik heb het gevoel dat als je te lang wacht met posten, je het risico loopt dat de andere mensen de meeste nuttige dingen posten. Vervolgens wordt er geklaagd op mensen die 'niets nuttigs toevoegen', en worden die als verdachter beschouwd (dit is wat ik meen gezien te hebben in de vorige potjes).

    Kan het als wolf belangrijk zijn om vroeg te posten? Absoluut. Maar zowel voor burgers als wolven is dit even gunstig. Burgers moeten ook hun best doen om niet verdacht te worden. Het punt is dat ik dit niet als specifiek wolvengedrag beschouw, waardoor ik ook niet in zie waarom je Shiro meteen zo fel zou verdenken.

    Shiro reageert vervolgens ook weer fel op jou, en in de discussie die volgt post jij "Als het niet relevant is, waarom reageer je dan zo aanvallend?" en praat je over Shiro's "spontane" speelstijl (na een jaar van haar absentie als ik het goed begrijp?). Hoewel ik moet zeggen dat ik jou speelstijl totaal niet ken, vind ik het opmerkelijk dat je Shiro zo fel beschuldigd van 'fel' spelen, terwijl jij zelf minstens zo fel speelt (en de discussie startte).

    Faolinn schreef:Juist als wolf heb je de taak de aandacht van jou en je teamgenoten af te houden

    Hier moet Faolinn mij wat verdere uitleg over geven, want ik snap dit niet helemaal. Was het niet Devil die de discussie begon met felle beschuldigingen? Hij is in ieder geval de persoon die er steeds maar op terug komt. Nadat Shiro, jij en ik over de nacht beginnen blijft hij maar doorgaan op deze discussie en lijkt juist HJI de discussie niet los te kunnen laten. En er nu vanuit gaande dat devil een wolf zou zijn, (en dus aan te nemen dat Shiro geen wolf is, omdat ik weiger te geloven dat dit beide wolven zouden zijn), zou dit perfect bij de stelling van Faolinn hier boven passen, omdat hij de aandacht op Shiro blijft richten (iets wat ik Shiro minder zie doen).

    Ik moet zeggen dat ik me Devil's speelstijl totaal niet kan herinneren, maar door al je felle aanvallen vind ik je net zo verdacht als de 'ineens felle' Shiro. Ik kan het gedrag bij jullie beiden niet verklaren, maar zeker omdat jij begon en er ook over door blijft gaan vind ik je minstens zo verdacht. (Dat wil niet zeggen dat ik er per se van uit ga dat een van jullie een wolf is, die conclusie durf ik absoluut nog niet te trekken.)

    Maar snap je nu waarom jij in mijn ogen net zo verdacht over komt als Shiro?

    Misschien kan Faolinn me trouwens helpen met waarom Shiro verdachter is dan Devil, aangezien hij het continu lijkt te bevestigen (en waarschijnlijk meer weet over speelstijlen tijdens vorige potjes e.d.).

    tl;dr Lees het Ik vind Shiro niet zozeer verdachter dan Devil omdat redenen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 5 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Urameshiya vr mei 16, 2014 4:44 am

    Ik weet niet of ik vanavond nog tijd en energie ga hebben om te stemmen, dus ik ga nu vast een voorlopige stem uitbrengen.

    Er zijn nog relatief weinig aanwijzingen, dus veel meer dan een gok is het niet, maar mijn stem gaat naar Deviljho.

    Devil doet in eerste instantie overdreven z'n best om Shiro verdacht te maken, en als Shiro zich goed blijkt te verdedigen doet hij een poging om Fao verdacht te maken omdat Fao het met hem eens was. Daarnaast is hij sterk gefocust op de meningen van andere spelers. Dit kan natuurlijk gewoon onzekerheid zijn, maar veel van zijn formuleringen komen helemaal niet zo onzeker over.

    Deze combinatie duidt voor mijn gevoel op de mogelijkheid dat hij een wolf is die aftast hoeveel stemmen hij mee zou kunnen krijgen op een bepaald doelwit. Let erop dat ik het heb over een mogelijkheid. Zeker weten doe ik het absoluut niet.

    Gesponsorde inhoud


    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 5 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 4:29 pm