Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Faolinn
XavC
Sophie
Yukari
Toumyon
Reym
Decidetto
Deviljho
Urameshiya
Princess Sylvysprit
Shiro
Nekotaku
T
Olly
18 plaatsers

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 4 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Sophie ma mei 12, 2014 6:24 pm

    Shiro schreef:
    [...] Het kan wel dat als Neko iemand doodredeneert terwijl de omstandigheden van de ronde bijvoorbeeld heel goed voor hem uitkomen, de dode daardoor denkt/weet dat Neko heel gevaarlijk is. Dat kan wel een aanleiding zijn om hem extra graag dood te willen.

    Ah, juist. Ik denk dat ik nu ongeveer snapt wat je bedoelde, het komt min of meer inderdaad neer op dat mensen weten dat Neko een 'gevaarlijke' speler is. (Sorry voor de quotation marks, maar ik vind het lullig om sommige spelers gevaarlijker dan andere te noemen omdat we er allemaal wat van kunnen als we ons best doen. /offtopic).

    Shiro schreef:
    Trouwens, ik heb wraak als argument gebruikt zien worden om mensen dood te krijgen, met succes, en toen vond niemand er wat van. Waarom is het nu ineens raar als ik het alleen maar even opnoem in een poging om nog een mogelijkheid weg te strepen?

    Waarschijnlijk omdat ik al een tijdje niet mee heb gedaan en ik zelf wraak nu pas opmerk in een potje waar ik aan mee doe (dus waar ik er op kan reageren). Maar ik denk dat het woord wraak gewoon een ongelukkige woording is.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 4 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac ma mei 12, 2014 6:30 pm

    Is het niet tegen de regels om iemand dood te maken als "wraak" als het van een ander potje is?
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 4 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Olly ma mei 12, 2014 7:36 pm

    Pshycho Maniac schreef:Is het niet tegen de regels om iemand dood te maken als "wraak" als het van een ander potje is?

    Wanneer een rol de actie heeft om iemand te doden, mag die rol iemand doden. De functie van de weerwolven is om elke nacht iemand te doden, het maakt niet uit wie ze met welke reden kiezen.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 4 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Reym ma mei 12, 2014 8:38 pm

    He shit, meteen de eerste nacht, en de Guidebook Maniac/ziener is al dood.

    Nekotaku is een van de mensen met veel ervaring (zoals veel mensen al gezegd hebben), en zoals Sophie zei: Neko's gestructureerde posts waarbij hij voor alle spelers de verdenkingen op een rijtje zet zijn erg handig.

    Ik denk dat 'wraak' of 'vriendschap' een doorzichtige reden zou zijn om iemand aan te vallen. Je zou dan zo uit een vorig potje kunnen aflezen wie precies wraak wilde op wie. Ik denk dat een wolf zo'n risico niet zou lopen. Ik ben het dus wel eens met Shiro en Sophie.



    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 4 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac ma mei 12, 2014 8:59 pm

    Olly schreef:
    Pshycho Maniac schreef:Is het niet tegen de regels om iemand dood te maken als "wraak" als het van een ander potje is?

    Wanneer een rol de actie heeft om iemand te doden, mag die rol iemand doden. De functie van de weerwolven is om elke nacht iemand te doden, het maakt niet uit wie ze met welke reden kiezen.

    Bedankt!


    Maar zoals eerder gezegd is het waarschijnlijk niet wraak.
    Behalve als alle wolven wraak wilden op Neko, maar dat is onwaarschijnlijk.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 4 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Deviljho di mei 13, 2014 9:58 am

    Het kan bijna geen wraak zijn, want de vorige ronde was Neko de spelleider, en de ronde daarvoor was hij de heks. Alle rondes voor die twee zijn bijna een jaar geleden, dus ik denk niet dat iemand daaruit nog wraak wilt. Tenzij iemand wraak wilt van iets buiten het spel, maar dat lijkt me raar.
    De enige mogelijkheiden van wraak zijn of Reym, omdat ze vermoord is door Neko die een heks was, of Sophie/Olly omdat ze toen wolven waren. Nu zie ik Reym echt niet als iemand die wraak zou nemen, en Sophie en Olly zijn denk ik wel ervaren genoeg om te weten dat wraak een slechte reden is om iemand te vermoorden.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 4 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Toumyon di mei 13, 2014 5:41 pm

    Niet dat het dient voor een verdediging, maar ik ben deze en de komende week bezig met mijn eindexamenproject voor avondschool, dus ik zal veel minder posten dan wat jullie waarschijnlijk van mij gewent zijn.

    Wat mij trouwens is opgevallen is dat Shiro meteen opspringt om te posten en wat discussie op te heffen.
    Misschien om de "goede burger" te spelen?
    Just something that cought my eye.

    En wat het wraak betreft denk ik dat Neko was uitgekozen omdat hij de vorige ronde spelleider was, en misschien dat de 2-D Waifus door die reden een mogelijke gevaar in hem zien?
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 4 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Shiro di mei 13, 2014 5:50 pm

    Toumyon schreef:Wat mij trouwens is opgevallen is dat Shiro meteen opspringt om te posten en wat discussie op te heffen.
    Misschien om de "goede burger" te spelen?
    Just something that cought my eye.
    Dat is omdat ik een goede burger ben. ;)

    Maar even serieus: We hebben een pauze van meer dan een half jaar gehad, bij de eerste ronde daarna was ik in de tweede nacht dood, bij de tweede ronde was ik meteen dood. Nu kan ik eindelijk weer spelen, dus je hoeft niet te verwachten dat ik die kans laat liggen.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 4 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Deviljho wo mei 14, 2014 10:39 am

    Toumyon schreef:
    Wat mij trouwens is opgevallen is dat Shiro meteen opspringt om te posten en wat discussie op te heffen.
    Misschien om de "goede burger" te spelen?

    Ik was dus niet de enige die het merkte. Ze zei alleen maar wat obvious is. Het lijkt ook erop alsof ze ons op het verkeerde pad wilt leiden. (Ik weet niet waarom Neko de chatlogs nog niet gepost heeft in het vorige topic, aangezien hij zei dat hij dat zou doen... maar daar in staat dat Shiro vermoorden Remillia's idee was, omdat ze sterk is, maar niet sterk genoeg om gered te worden. Dat was haar reden. Ze wist ook niet, zelfs toen ik het had gezegt, dat Shiro vermoorden mij verdacht zou maken)
    Maar goed, dat terzijde. Het is precies wat ik deed toen ik wolf was, maar ik weet nog niet of we allemaal gelijk op Shiro moeten stemmen.

    Ik wil wel een andere theorie inbrengen, die ik me vandaag ineens realiseerde. We moeten de bug in het spel niet vergeten. Want het lijkt me toch echt wel dat de fanfiction schrijver Nekotaku zou redden, of dat het NSFW-filter hem zou beschermen.
    Ik denk dus dat de bug op of het NSFW-filter/slet is gebruikt, of op de fanfiction schrijver. (Dat lijkt mij in het begin ook wel het verstandigst voor de bug)

    Als de bug op de fanfiction schrijver is gebruikt, hebben de wolven Neko getarget, en heeft de fanfiction schrijver hem geprobeerd te redden, wat mislukt is. (Zo werkt de bug op de fanfiction schrijver, toch?) Als de bug op het NSFW-filter/slet is gebruikt, dan hebben de wolven een andere sterke speler getarget, en heeft de fanfiction schrijver die gered. Het NSFW-filter/de slet heeft dan Nekotaku vermoord. Al lijkt de slet mij minder waarschijnlijk, want die zou niet bij sterke spelers moeten slapen. Niet te vergeten dat als de bug de slet target, voornamelijk zwakkere spelers worden vermoord, en met het NSFW-filter sterke spelers.

    Als mijn laatste theorie klopt, dan heeft Shiro ons misschien op het verkeerde pad geprobeerd te leiden via reverse psycology, door ons na te laten denken over gerelateerden van Neko, en die misschien te vermoorden.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 4 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Faolinn wo mei 14, 2014 11:10 am

    Al moet ik zeggen dat Deviljho wel erg doorschiet in zijn redenering (Neko is echt niet de enige beruchte -klinkt dat beter Sophie?- speler in dit spel die beschermd 'dient' te worden), ik vond ook wel dat Shiro erg snel startte. Het zou kunnen dat Devil en Myon wat op het spoor zijn en Shiro zich heeft laten leiden door haar blijdschap een fantastische rol vermoord te hebben. Net zo goed echter heeft ze zich laten leiden door haar blijdschap een keer NIET dood te zijn op dag 1. Lastig dit.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 4 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Shiro wo mei 14, 2014 11:49 am

    Deviljho schreef:Ik was dus niet de enige die het merkte. Ze zei alleen maar wat obvious is. Het lijkt ook erop alsof ze ons op het verkeerde pad wilt leiden.
    Ja, zoals ik al zei, ik heb nu bijna een jaar niet geweerwolfd. Natuurlijk ben ik enthousiast!
    En ja, ik zeg wat obvious is. Wat wil je dat ik doe als we zien dat er een sterke speler dood is, terwijl het toch vrij duidelijk is dat er geen fancy dingen als reddingen van de heks/extra doden/whatever zijn. De posts van de mensen die voor me gepost hebben analyseren? Oh, wacht. Die waren er niet.

    Ik vind het trouwens een beetje raar om van je te horen dat ik alleen het obviouse zeg. In je eerste post heb je namelijk alleen maar even bevestigd dat wraak zeer onwaarschijnlijk is, terwijl ik, Fao, Skip, Reym en Pshycho dat al gedaan hadden. Over obviouse dingen zeggen gesproken!

    Deviljho schreef:(Ik weet niet waarom Neko de chatlogs nog niet gepost heeft in het vorige topic, aangezien hij zei dat hij dat zou doen... maar daar in staat dat Shiro vermoorden Remillia's idee was, omdat ze sterk is, maar niet sterk genoeg om gered te worden. Dat was haar reden. Ze wist ook niet, zelfs toen ik het had gezegt, dat Shiro vermoorden mij verdacht zou maken)
    Het idee mag dan wel van Remi gekomen zijn, maar ik ga dus echt niet geloven dat ze niet in heeft gezien dat mijn dood je verdacht zou maken. Remi is een ervaren speler, en iedereen die meer dan één ronde heeft meegedaan weet dat mensen die elkaar goed kennen meteen aangekeken worden als er een doodgaat, vooral in de eerste nacht. Als het Remi's idee was dacht ze waarschijnlijk dat je je er wel uit kon praten of zo. En zelfs al is het Remi's idee, voordat je hebt er zelf ook mee ingestemd.
    Maar ik zie eigenlijk niet hoe dit relevant is?

    Deviljho schreef:Ik wil wel een andere theorie inbrengen, die ik me vandaag ineens realiseerde. We moeten de bug in het spel niet vergeten. Want het lijkt me toch echt wel dat de fanfiction schrijver Nekotaku zou redden, of dat het NSFW-filter hem zou beschermen.
    Ik denk dus dat de bug op of het NSFW-filter/slet is gebruikt, of op de fanfiction schrijver. (Dat lijkt mij in het begin ook wel het verstandigst voor de bug)
    De slet zal het niet geweest zijn, het is zelfmoord om bij zo'n gewild target te gaan slapen. Bovendien zouden de wolven dan ofwel de slet aangevallen moeten hebben(Kleine kans bij iemand die zo weinig ervaring heeft dat hij bij Neko slaapt in de eerste nacht), of de wolven hebben iemand anders aangevallen en er zouden twee personen dood moeten zijn. Als de wolven Neko aangevallen zouden hebben met een dodelijke slet erbij zou de slet zelf ook dood moeten zijn, lijkt me.
    Als de beschermengel door de bug zijn beschermde vermoord had, zouden de wolven Neko ook dood hebben moeten maken, of er zouden weer twee slachtoffers moeten zijn. Bij een heks, precies het zelfde.
    Of mis ik hier nu een regel m.b.t. de doden van de bug/wolven?

    Je hoeft er trouwens ook niet automatisch vanuit te gaan dat een heks Neko gered zou hebben. Jij zou het misschien gedaan hebben, ik zou het waarschijnlijk ook gedaan hebben, maar er zijn ook heksen die hun drankje bewaren om bijvoorbeeld later iemand met een speciale rol te redden, of misschien wel heksen die het drankje voor zichzelf/partner willen gebruiken.

    Deviljho schreef:Als mijn laatste theorie klopt, dan heeft Shiro ons op het verkeerde pad geprobeerd te leiden via reverse psycology, door ons na te laten denken over gerelateerden van Neko, en die misschien te vermoorden.
    Hoe herleid je dit in vredesnaam naar mij? De bug kiest iemand, en daardoor gaat iemand dood -> Shiro gebruikt het om reverse *psychology door te voeren? Ik weet niet hoor, ik vind het maar een snel getrokken conclusie.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 4 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Deviljho wo mei 14, 2014 2:16 pm

    Shiro schreef:Ik vind het trouwens een beetje raar om van je te horen dat ik alleen het obviouse zeg. In je eerste post heb je namelijk alleen maar even bevestigd dat wraak zeer onwaarschijnlijk is, terwijl ik, Fao, Skip, Reym en Pshycho dat al gedaan hadden. Over obviouse dingen zeggen gesproken!

    Oke, ik zei daar iets obvious, maar ik had wel extra redenen toegevoegd die nog niet opgenoemd waren. Dat deed jij ook, maar gewoonlijk hou jijEr werd voornamelijk gezegt dat het kwam omdat Neko een sterke speler is, en toen voegde ik eraan toe dat het echt niet kan omdat er geen redenen voor wraak zijn.

    Shiro schreef: Het idee mag dan wel van Remi gekomen zijn, maar ik ga dus echt niet geloven dat ze niet in heeft gezien dat mijn dood je verdacht zou maken. Remi is een ervaren speler, en iedereen die meer dan één ronde heeft meegedaan weet dat mensen die elkaar goed kennen meteen aangekeken worden als er een doodgaat, vooral in de eerste nacht. Als het Remi's idee was dacht ze waarschijnlijk dat je je er wel uit kon praten of zo. En zelfs al is het Remi's idee, voordat je hebt er zelf ook mee ingestemd.
    Maar ik zie eigenlijk niet hoe dit relevant is?

    Als het niet relevant is, waarom reageer je er zo aanvallend op? En trouwens, ze heeft mij zelf verteld dat ze niet wist dat we vrienden waren.

    Shiro schreef:   Als de beschermengel door de bug zijn beschermde vermoord had, zouden de wolven Neko ook dood hebben moeten maken, of er zouden weer twee slachtoffers moeten zijn. Bij een heks, precies het zelfde.

    Crap, dat was ik vergeten erbij te zeggen. Als de NSFW-filter de moordernaar was, dan heeft de heks het levensdrankje gebruikt op een ander sterke deelnemer, die anders vermoord was door de wolven ofzo. Maar het is maar een theorie, gewoon om nieuwe discussie erin te krijgen. En ik kan me nog steeds niet voorstellen dat de bug iets anders zou doen dan gratis kills in het begin van het spel, waar de kans op zelf sterven het laagst is. Het zou natuurlijk ook kunnen dat de rol waarop de bug is gebruikt dan niks heeft gedaan, waardoor de slet waarschijnlijker lijkt.

    Shiro schreef: Hoe herleid je dit in vredesnaam naar mij? De bug kiest iemand, en daardoor gaat iemand dood -> Shiro gebruikt het om reverse *psychology door te voeren? Ik weet niet hoor, ik vind het maar een snel getrokken conclusie.

    Well, in mijn ogen was het meer omdat je er zo van uit ging dat Neko door de wolven vermoord was, en niet door een andere manier. Ik vertel je wel even hoe ik erover dacht. Als neko vermoord was door de bug, dan had het in mijn ogen gekunt dat jij expres iets anders zei. Nu kan ik dat niet gebruiken als argument, want het is te ver gezocht.

    Maar de manier waarop je posts maakt is wel anders dan in vorige rondes, dat valt mij wel op. Dit begin is nu al meer leidend dan eerst. Misschien krijgt ze meer zelfvertrouwen, omdat ze als een sterke speler gezien wordt? In vorige rondes waar jij een wolf was zat je vaak bij sterke spelers, dus hoefde je niet heel veel zelf in te brengen. Maar wat nou als er voornamelijk minder actieve mensen in het wolventeam zitten deze ronde, of minder ervaren spelers? Is dit misschien Shiro die het spel moet gaan sturen, inplaats van Olly of Neko in vorige rondes?
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 4 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Faolinn wo mei 14, 2014 5:58 pm

    Ik ga voor het gemak even voorbij aan het gespeculeer over de nacht zelf aangezien ik uit ervaring weet dat we daar geen steek verder mee zullen komen. Dit echter:
    Deviljho schreef:Maar de manier waarop je posts maakt is wel anders dan in vorige rondes, dat valt mij wel op. Dit begin is nu al meer leidend dan eerst. Misschien krijgt ze meer zelfvertrouwen, omdat ze als een sterke speler gezien wordt? In vorige rondes waar jij een wolf was zat je vaak bij sterke spelers, dus hoefde je niet heel veel zelf in te brengen. Maar wat nou als er voornamelijk minder actieve mensen in het wolventeam zitten deze ronde, of minder ervaren spelers? Is dit misschien Shiro die het spel moet gaan sturen, inplaats van Olly of Neko in vorige rondes?
    - Vind ik een heel erg sterk punt. Devil legt hier de vinger goed op de zere plek. De toch vrij plotselinge felheid van Shiro valt mij ook op en het bevalt me niet. Ik zal voor de volledigheid van dit argument vanavond nog wat oude potjes doorlezen om te kijken of deze hunch ook echt waar is.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 4 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Shiro wo mei 14, 2014 7:36 pm

    Deviljho schreef:Oke, ik zei daar iets obvious, maar ik had wel extra redenen toegevoegd die nog niet opgenoemd waren. Dat deed jij ook, maar gewoonlijk hou jijEr werd voornamelijk gezegt dat het kwam omdat Neko een sterke speler is, en toen voegde ik eraan toe dat het echt niet kan omdat er geen redenen voor wraak zijn.
    Is "ik zie daar geen aanleiding voor" niet zeggen dat er geen redenen zijn? Want dat heb ik wel gedaan. Andere leden hebben ook nog gezegd dat het heel dom zou zijn als de wolven nu een relationship kill uit gaan voeren, of dat het vrijwel zeker door zijn fanatieke speelstijl kwam. Dat jij wat namen hebt genoemd van mensen die niet verdacht zijn maakt je niet de enige.
    Oh, en er is een halve zin weggevallen of zo.

    Deviljho schreef:Als het niet relevant is, waarom reageer je er zo aanvallend op? En trouwens, ze heeft mij zelf verteld dat ze niet wist dat we vrienden waren.
    Ahahaha, ik hoopte al dat je die ging gebruiken.
    Deviljho schreef: Dat was haar reden. Ze wist ook niet, zelfs toen ik het had gezegt, dat Shiro vermoorden mij verdacht zou maken)
    Dus als jij het haar *gezegd hebt, waarom wist ze het dan niet? Klinkt een beetje sterk.

    De reden dat ik er 'aanvallend' op reageer is dat de rest van je post aanvallend was, en dat ik me graag verdedig tegen zulke dingetjes. Ik ben niet zo'n fan van doodgaan.
    Je hebt me trouwens nog steeds niet verteld op welke manier het relevant was.

    Shiro schreef:Maar de manier waarop je posts maakt is wel anders dan in vorige rondes, dat valt mij wel op. Dit begin is nu al meer leidend dan eerst. Misschien krijgt ze meer zelfvertrouwen, omdat ze als een sterke speler gezien wordt? In vorige rondes waar jij een wolf was zat je vaak bij sterke spelers, dus hoefde je niet heel veel zelf in te brengen. Maar wat nou als er voornamelijk minder actieve mensen in het wolventeam zitten deze ronde, of minder ervaren spelers? Is dit misschien Shiro die het spel moet gaan sturen, inplaats van Olly of Neko in vorige rondes?
    Oh no you didn't.
    Als ik mee doe aan het spel, doe ik dat om te spelen, niet om in een hoekje te zitten tot ik kan gaan bandwagonnen. En het is NIET zo dat ik gewoon maar even niets deed omdat er sterke wolven in mijn team zaten. Ik heb hun speelstijlen bestudeerd, opgelet wat slimme/veelgebruikte wolventactieken zijn, vragen gesteld, en ik heb er ontzettend veel van geleerd. En ja, toen ik nog niet veel ervaring had was ik stil. Misschien jammer, maar beter dan random onzin spammen en dingen die anderen al gezegd hebben voor de honderdduizendste keer herhalen. Als ik nu actiever ben, nee, dát ik nu actiever ben, komt doordat ik veel geleerd heb dat ik nu kan toepassen, en niet doordat ik eerder stil bleef omdat het makkelijker was of omdat ik geen zin had.
    Kom op zeg.

    Faolinn schreef:Vind ik een heel erg sterk punt. Devil legt hier de vinger goed op de zere plek. De toch vrij plotselinge felheid van Shiro valt mij ook op en het bevalt me niet. Ik zal voor de volledigheid van dit argument vanavond nog wat oude potjes doorlezen om te kijken of deze hunch ook echt waar is.
    Kijk vooral naar de rondes waar ik een rustige wolf was, daar zijn er ook genoeg van.

    Trouwens, nu we het toch over spelers met een andere speelstijl hebben: Waar zijn Ura en XavC? Die heb ik wel eens actiever gezien.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 4 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Deviljho wo mei 14, 2014 8:56 pm

    Shiro schreef:Oh no you didn't.
    Als ik mee doe aan het spel, doe ik dat om te spelen, niet om in een hoekje te zitten tot ik kan gaan bandwagonnen. En het is NIET zo dat ik gewoon maar even niets deed omdat er sterke wolven in mijn team zaten. Ik heb hun speelstijlen bestudeerd, opgelet wat slimme/veelgebruikte wolventactieken zijn, vragen gesteld, en ik heb er ontzettend veel van geleerd. En ja, toen ik nog niet veel ervaring had was ik stil. Misschien jammer, maar beter dan random onzin spammen en dingen die anderen al gezegd hebben voor de honderdduizendste keer herhalen. Als ik nu actiever ben, nee, dát ik nu actiever ben, komt doordat ik veel geleerd heb dat ik nu kan toepassen, en niet doordat ik eerder stil bleef omdat het makkelijker was of omdat ik geen zin had.
    Kom op zeg.

    Ik heb nooit gezegd dat jij lui was/ het moeilijk vond om wat te zeggen bij weerwolven. Je deed (en doet nu nog steeds) altijd heel erg je best, en iedereen hier weet dat. Heck, je deed meer je best dan de meeste, zou ik zeggen. Het was niet de bedoeling om je te beledigen, en je bent nog steeds veeééééééel beter dan dat ik ben. Dat neemt niet weg dat jij in deze ronde meer als een soort leider praat though. Al durf ik wel te geloven dat jij meer post omdat je nu meer kennis hebt om te gebruiken. Niet alleen dat, Shiro is volgens mij nooit eerder zo direct aangevallen als in deze ronde, dat moet ik haar ook geven. Mijn vertrouwen is nog steeds niet terug, however.

    Shiro schreef: Ahahaha, ik hoopte al dat je die ging gebruiken.
    Well, waarom vraag je het? Met een antwoord als deze schieten we ook niks op. Afijn, als je zo graag met die nutteloze discussie door wilt gaan, zeg ik er ook maar weer wat van:
    Shiro schreef: Dus als jij het haar *gezegd hebt, waarom wist ze het dan niet? Klinkt een beetje sterk.



    Ik heb haar vertelDD D D D dat het mij zou vermoorden, maar niet dat we vrienden waren. En ik was dom genoeg om er niet te veel op in te gaan, omdat ik het groepsverband van de weerwolven niet uit wou laten sterven.

    Mag ik trouwens wel de meningen van andere mensen horen? Met alleen de meningen van Fao en Shiro kan ik niks. En ik wil ook Fao horen, voor deze reden: waarom ga je gelijk zo makkelijk met mij mee, degene die pas voor de derde keer meedoet, en in vorige rondes een burger had vermoord als burger met zijn vergezochte theorieën, en in de tweede nacht als wolf dood ging omdat iedereen dacht dat hij een  relationship-kill maakte? Het klinkt of als een burger die dit de beste lead vind zonder zelf een theorie te bedenken,(Al spreken we wel over FAOLINN hier) of als een wolf die iedereen wilt opstoken met als doel Shiro te vermoorden voor een gratis burger-kill. (Dat zou ook nog eens ideaal zijn voor de week daarna, als Shiro dan een burger is gaat iedereen gelijk op mij af.) Ik vond dit ook opvallend genoeg om te melden, al ben ik wel bij dat iemand het met mij eens is.

    Gesponsorde inhoud


    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 4 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 9:08 am