Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Faolinn
XavC
Sophie
Yukari
Toumyon
Reym
Decidetto
Deviljho
Urameshiya
Princess Sylvysprit
Shiro
Nekotaku
T
Olly
18 plaatsers

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 2 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van XavC zo mei 04, 2014 12:03 am

    Er wordt een beetje té intensief geweerwolfd de laatste tijd, naar mijn idee, maar ik doe toch mee :).
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 2 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Faolinn zo mei 04, 2014 11:42 am

    XavC schreef:Er wordt een beetje té intensief geweerwolfd de laatste tijd, naar mijn idee, maar ik doe toch mee :).
    Het is dan ook terug van weggeweest. We hebben een aardig lang hiaat gehad. Het zal in vlagen gaan denk ik, wat goed uitkomt, dat betekent dat het voor de zomervakantie weer even uit de gratie zal vallen zodat we op vakantie kunnen haha.

    En Decidetto ik raad je met klem aan Olga's raad op te volgen en een paar oude potjes terug te lezen. Forumwolven gaat er iets anders aan toe dan IRL en het geeft je een nadeel als je achter de feiten aan moet lopen. Ikzelf ben groot fan van potje 8~ kan hem echt aanraden hihi~
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 2 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Decidetto zo mei 04, 2014 2:51 pm

    Faolinn schreef:Ikzelf ben groot fan van potje 8~ kan hem echt aanraden hihi~
    Ik zal die specifiek eens opzoeken dan!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 2 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac di mei 06, 2014 2:34 pm

    Ik doe mee!
    Het wordt tijd dat ik weer wat actiever wordt.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 2 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Olly di mei 06, 2014 4:15 pm

    Pshycho Maniac schreef:Ik doe mee!
    Het wordt tijd dat ik weer wat actiever wordt.

    Wauw Pshy, ik had niet verwacht jou hier te zien, super dat je weer terug bent! *schrijft je dwangmatig in*
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 2 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac di mei 06, 2014 4:24 pm

    Olly schreef:
    Pshycho Maniac schreef:Ik doe mee!
    Het wordt tijd dat ik weer wat actiever wordt.

    Wauw Pshy, ik had niet verwacht jou hier te zien, super dat je weer terug bent! *schrijft je dwangmatig in*
    Woop!
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 2 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Olly za mei 10, 2014 2:36 pm

    sfeervolle achtergrondmuziek:

    25-12-2030
    Ook in het dorpje Hakugyokuro was de techniek van de Persodroids aangekomen. Op kerstavond hadden heel veel kinderen, maar ook volwassenen een Persodroid gekregen, het meest verkochte model was toch nog wel Sakuru Bishoujo Hime-desu.

    27-12-2030
    De burgemeester van Hakugyokuro had een burn-out opgelopen en zou een poosje uit de roulatie zijn, maar dit was niet het nieuws dat alle krantenkoppen haalde. "Sakura Bishoujo Hime-desu nieuw burgmeeester Hakugyokuro!" stond er die ochtend in alle tabloids. De burgemeester was voor het eerst vervangen door een persodroid.

    Pffft! Nekotaku spuugde zijn koffie uit, recht in het gezicht van Sakura Bishoujo, of althans, de zwart-wit foto van haar in de krant dan. "Zijn ze nou helemaal zot? Ik weet dat ik mezelf 'n otaku noem, maar dit gaat zelf mij te ver!" Neko begreep er werkelijk niets van. "....bovendien hadden ze beter de Parsee 2.0 persodriod kunnen kiezen, die volgende maand uitkomt..." zei hij er sipjes achteraan. Hij ging maar weer achter zijn computer zitten en voor de 23ste keer opzoeken wanneer nou exact de releasedatum van Parsee 2.0 was.

    T, Yukari en Ura schrokken minder van het nieuws. Ura had inmiddels al veel geks gezien op zijn Japanreizen in het verleden, zoals pauwenclubs en verjaardagen over fictieve manga-personages. Daarom gingen hij, T en Yukari ook weer verder met het plannen van de volgende verjaardag van Yuu uit Sakura trick. Ze zou in juli volgend jaar immers al 33 worden, of beter, ze zou voor de 16e keer haar 18e verjaardag vieren. Op dat moment kwamen Haruka en Yuu terug uit de keuken met thee voor T. Ook voor Yukari en Ura trouwens. Yukari giebelede vrolijk dat de pre-order van de special edition Sakura Trick persodroids de beste beslissing sinds tijden was en dat die flauwe UNOwen geen gelijk had gehad, toen hij in 2014 zei dat niemand Sakura Trick nog zou kennen in 2030. Maar ach, wie had kunnen weten dat Sakura Trick tien jaar later bestempeld zou worden als cultureel erfgoed van Japan. UNOwen niet, misschien was dat ook wel de reden dat hij tegenwoordig niet meer in Hakugyokuro woonde.

    Ondertussen zat Faolinn in start positie voor de voordeur. Hij loerde door het raampje, wachtend op de postbezorger. Na de mysterieuze verdwijning van Olly vijf jaar geleden, ergens rond de Vesuvius, had hij zich lang terug getrokken, maar na vandaag zou het over zijn. Met een custom Persodroid van zijn wederhelft, zou alles misschien weer een beetje zijn zoals het vroeger was. Door dit grootste moment had hij nog helemaal niets gehoord over de nieuwe burgemeester.

    Eeveesprit en Shiro waren in de zevende hemel toen ze het nieuws over de nieuwe burgemeester hoorden en grepen direct hun glowsticks en waaiers. Sakura Bishoujo zou namelijk een openingsconcert voor haar burgemeesterschap houden op het plein die avond. Daar zouden ze ook Toumyon  en Deviljho ontmoeten. Alle drie hadden ze afgesproken hun Persodroids mee te nemen, die van Eevee was gebaseerd op een frietzakverkoopster die hij ooit eens in België had ontmoet, Shiro had een Flandre die matchte met de Remilia van Deviljho en Toumyon had het Youmo-model aangeschaft, hoe kon het ook anders.
    Toen het viertal, of eigenlijk achttal, elkaar ontmoette op het plein waren ze erg verrast door het voorprogramma. Een toffe dansact van XavC op de muziek uit Touhou 31 - Android Emotional Syndrome. Met de precisie van zijn gracieuze bewegingen zou XavC zo zelf een gordijn aan kogels kunnen ontwijken.

    Reym en Sophie zouden die avond aan hun cosplays werken. Nieuwe versies van Cirno en Benben zouden het worden, de oude kostuums waren inmiddels zo versleten. Ook al waren er letterlijk al honderd nieuwe personages uitgebracht sinds die goede, oude tijd, voor Sophie bleef Cirno de allerallersterkste en Reym wilde haar OTP cosplay weer klaarhebben voor wanneer haar Engelse gentleman Tom naar Hakugyokuro zou komen, met een Raiko Persodroid om het af te maken natuurlijk.

    Decidetto was net in de arcade een match aan het spelen, tegen een Sekibank Persodroid van hoog niveau toen hij een enorme schreeuw hoorde. "Jongens, ik ben thuuuuiiiihuiiiis!" Pshycho Maniac rende haast door de arcadedeur heen en vloog Decidetto om de hals, waarna hij hem meesleurde naar het plein voor Sakura Bishoujo's concert. Hakugyokuro was completer dan ooit met de terugkeer van Pshycho en de komst van de Persodroids.


    -

    Succes allemaal!


    Laatst aangepast door Olly op za mei 10, 2014 3:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 2 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van XavC za mei 10, 2014 2:41 pm

    Hi.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 2 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac za mei 10, 2014 3:26 pm

    XavC schreef:Hi.
    Hey. Mooie dansact.



    Olly schreef:die flauwe UNOwen geen gelijk had gehad, toen hij in 2014 zei dat niemand Sakura Trick nog zou kennen in 2014
    Hij was er supernaast.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 2 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Olly za mei 10, 2014 3:43 pm

    oh wauw typfout, ik corrigeer hem meteen ^^''
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 2 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac za mei 10, 2014 3:47 pm

    Olly schreef:oh wauw typfout, ik corrigeer hem meteen ^^''
    Ik weet niet, het is best grappig zo. XD
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 2 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Faolinn za mei 10, 2014 3:52 pm

    Hahahaha oh Olga je hebt jezelf weer overtroffen. Maar morgen slaap je wel mooi op de bank voor het zo desperate afschilderen van mijn personage!
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 2 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Reym za mei 10, 2014 4:16 pm

    Faolinn schreef:Hahahaha oh Olga je hebt jezelf weer overtroffen. Maar morgen slaap je wel mooi op de bank voor het zo desperate afschilderen van mijn personage!

    Ik kreeg er wel feels van, arme Faolinn ;-; zo zielig alleen

    *werkt verder aan de Benben cosplay*

    (Ik heb deze week en de week erna tentamens (t/m 23 mei), maar ik ga natuurlijk wel speculeren en stemmen, in mijn leerpauzes :3.)
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 2 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Olly za mei 10, 2014 4:19 pm

    Faolinn schreef:Hahahaha oh Olga je hebt jezelf weer overtroffen. Maar morgen slaap je wel mooi op de bank voor het zo desperate afschilderen van mijn personage!

    Hush, we slapen samen op de grond en wacht maar op het mooie achtergrondverhaal wat ik ons ga geven!
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 2 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Faolinn za mei 10, 2014 4:59 pm

    *blush* S-samen? >.> Het is niet alsof ik dat... leuk vind ofzo >////> baka

    Gesponsorde inhoud


    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 2 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 7:32 pm