Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Faolinn
XavC
Sophie
Yukari
Toumyon
Reym
Decidetto
Deviljho
Urameshiya
Princess Sylvysprit
Shiro
Nekotaku
T
Olly
18 plaatsers

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) Empty Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Olly do mei 01, 2014 3:44 pm

    generic background music:

    Het is het jaar 2030.
    Visual Novels hebben zo'n vijf jaar geleden hun doorbraak gehad in de Westerse wereld en hun populariteit is nu ongekend. Inmiddels is werkelijk elk genre getolereerd, van dating sim tot raising sim, van ecchi tot hentai, van yaoi tot yuri. De Visual Novels zijn niet aan te slepen.

    21-05-2030
    Er is een grote doorbraak in de techniek. De wetenschap is zo ver gekomen dat de voorheen 2D meisjes nu levensecht kunnen worden weergegeven. Geen meisjes in schermpjes meer, geen karakters als hologrammen, nee, je kunt je felbegeerde waifu's nu zelfs aanraken! Levensechte androids met leersystemen zien er nu precies uit en en gedragen zich net zoals jouw favoriete personage.

    04-08-2030

    De eerste Persodroids worden verkocht. Er is veel vraag naar.

    24-12-2030
    happy background music:
    Het is kerstavond en er staat een ongekend groot pakje onder de boom. Zou het...? Persodroids zijn inmiddels overal verkrijgbaar, maar met alleen je zakgeld heb je er nog geen kunnen betalen. Zenuwachtig loop je nog een rondje om de boom en hoop je dat je moeder het juiste model heeft aangeschaft.

    Ratsj! Je scheurt het papier van de doos en ziet daarin een prachtig meisje. Magenta-kleurig haar in twee staartjes, turquoise ogen, een pakje van het Gingko-cheer squad, onmiskenbaar. Dit is Sakura Bishoujo Hime-desu, het allernieuwste model! Met trillende vingers streel je haar rug. Sakura Bishoujo's ogen lichten op.

    Sakura Bishoujo Hime-desu Oh, ik zie dat je blij bent...niet alsof dat me wat kan schelen.

    >> Bloos als een malle en zeg niets
    >> Probeer direct in haar borsten te knijpen
    >> Vraag of ze eerst iets wil drinken
    >> Ren dramatisch weg


    ~

    In een wereld vol met 2D personage's worden echte, 3D mensen nogal eens vergeten. Maar zullen de mensen ook zo ver gaan om hun menselijke kant te verliezen voor een beetje aandacht? Speel mee in Weerwolven ronde 21 en vind het uit!

    Ik vond de Nekotaku-regel van een dag- en nachteinde van 21:00u (uitgezonderd voor post-weerwolf acties) een erg goede regel, dus deze blijft.
    De dag loopt van zondag 21:01u tot vrijdag 21:00u. De nacht loopt van vrijdag 21:01u tot zondag 21:00u.
    In de dagfase is een galgenstem verplicht, een burgemeesterstem is altijd optioneel. In de nachtfase is elke actie optioneel.
    Mis je een galgenstem, dan krijg je de dag erop één extra stem tegen je, ook al zou je dan geen stemmen hebben. Mis je twee galgenstemmen, dan lig je onherroepelijk uit het spel.

    Vanaf het moment dat ik het aangeef kan een burgemeester worden gekozen. Aan het einde van die dag wordt er ook een aangewezen. Vanaf dan kan elke speler een motie van wantrouwen indienen tegen de huidige burgemeester. Dit kan op elk moment gedurende de dag. De huidige burgemeester wordt afgezet wanneer meer dan de helft van de overgebleven spelers hiermee akkoord gaan. De dag daarop kan een nieuwe burgemeester gekozen worden. Mocht de burgemeester overlijden, dan kiest deze zelf met vertrouwen of wantrouwen zijn opvolger. De burgemeester heeft 1,5 stem en mag ook bij gelijkspel de beslissing maken wie er sterft of ervoor kiezen om niemand op te hangen in geval van gelijkspel.

    Rollen (notatie in deze lijst is geen garantie dat de rollen ook daadwerkelijk in het spel zitten)
    Slechte partij:
    Weerwolven zijn er niet deze ronde. Alleen 2D waifu's. Ze zijn zo gelukkig in deze wereld en vinden dat het niet alleen aan 3D mensen toebehoort. Deze, op het eerste gezicht onschuldige lijkende wezentjes zijn ware emotionele vampieren, die leven op de 'feels' van 3D mensen. Elke nacht kidnappen ze er een, en die worden over het algemeen niet teruggevonden. Een bad-ending dus. De 2D waifu's winnen het spel als alle andere spelers zijn uitgeschakeld.

    De volgende rollen horen allemaal bij de goede partij:

    VN-fans. Normale burgers met hun eigen favoriete VN's en waifu's, ze bezitten geen speciale krachten.

    De crack-shipper shipt alles wat niet canon is. Schandalig, maar hij/zij is er zo goed in geworden dat deze ships uiteindelijk als canon gezien worden. Mag aan het begin van het spel een OTP doorgeven. De twee leden van dit pairing moeten voor altijd bij elkaar blijven en het spel winnen ze alleen tezamen. Sterft de een, dan sterft de ander. (Cupido)

    De fanfiction schrijver kan éénmalig iemand een good-ending geven, wanneer die persoon een bad-ending ondergaat. Ook kan de fanfiction schrijver een bad-ending schrijven voor een persoon die nog leeft. (De heks dus).

    De guidebook maniac heeft maanden voor de release alles al gelezen over alle personages. Elke nacht speelt hij een nieuwe ending vrij en komt zo de aliantie van de speler te weten (2D-waifu's of VN-fans). (Ziener)

    Meisje met cup E borsten die zich niet aan de wetten van de natuur houden, daar wil iedereen toch aanzitten? Elke nacht iemand anders, hihi. (Dit is de slet). Wanneer ze niet thuis is, mislukt de aanval van de 2D waifu's, vallen ze echter haar partner aan, dan moet ze ook mee. Endings van de fanfiction schrijver gelden echter maar voor één persoon, niet voor meisje met cup  E borsten die zich niet aan de wetten van de natuur houden én haar partner.

    NSFW-filter kan elke nacht iemand beschermen voor de delicate zaken van de 2D waifu's, niet tweemaal achter elkaar dezelfde persoon en slechts één keer in het spel zichzelf. (Beschermengel)

    De hacker is zo'n zware otaku dat hij zelfs de dood niet aankan zonder zijn waifu's. Hij hackt er gewoon eentje mee in zijn bad ending, ongeacht of het echt een waifu is of niet. (Jager)

    Neutrale Rol (Nieuw!!!)

    De bug, een storing in het programma, die alleen in zijn eentje kan winnen. Elke nacht kan hij iemand verstoren, waardoor de krachten, afhankelijk van de rol van het slachtoffer, wat veranderen. Het mag niet twee keer achter elkaar dezelfde persoon zijn. Het doel van de bug is het winnen in zijn eentje. De guidebook maniac ziet de bug als een VN-fan.
    >Target 2D waifu's > immuniteit voor de waifu's voor die nacht
    >Target regular VN-fan > Stem van de VN fan telt niet mee in de stemming de dag erop.
    >Target Crack Shipper> OT3, het OTP krijgt een 3e persoon erbij, met wie ze moeten overleven. (willekeurig, niet de bug).
    >Target Fanfiction schrijver> All endings are bad, voor deze nacht heeft de fanfiction schrijver zonder het te weten alleen bad endings.
    >Target Guidebook Maniac> 2D waifu's worden die nacht gezien als VN-fans en vice versa.
    >Target MMCEBDZNADWVDNH> Dodelijke SOA, haar partner sterft.
    >Target NSFW filter> Angel of Death, beschermde speler sterft.
    >Target Hacker> De hacker heeft de komende nacht én dag double kill, hij neemt 2 spelers mee. (2e speler willekeurige, niet de bug).

    Volgorde van de rollen:
    -De crack-shipper shipt een OTP (alleen 1e nacht).
    -MMCEBDZNADWVDNH kiest een adres
    -Guidebook maniac ziet een ending.
    -NSFW filter gaat in werking.
    -Bug target een speler.
    -2D waifu's vallen aan
    -Fanfiction schrijver schrijft een ending.

    Speel je mee?
    >Ja
    >Nee/

    Deelnemers:
    Faolinn
    T
    Nekotaku
    Shiro
    Eeveesprit
    Urameshiya
    Deviljho
    Decidetto
    Reym
    Toumyon
    Yukari
    Sophie
    XavC
    Pshycho Maniac

    Het spel begint de vrijdag NADAT zich 10 spelers hebben ingeschreven zodat er zich evt nog extra speler in kunnen schrijven, dus eigenlijk wanneer jullie zin hebben. Dat ging sneller dan gedacht, om iedereen een kans te geven om zich in te schrijven, sluit ik de deadline volgende week vrijdag 9 mei om 15:00u Succes!


    Laatst aangepast door Olly op di mei 06, 2014 4:16 pm; in totaal 10 keer bewerkt
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van T do mei 01, 2014 3:50 pm

    Wat een geweldig thema! I-ik doe mee! *klikt op Ja.*
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Nekotaku do mei 01, 2014 3:59 pm

    Ik doe mee!
    Geweldig geschreven, Olly. De rol van bug maakt het erg interessant!
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Shiro do mei 01, 2014 4:00 pm

    Ik doe mee.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Princess Sylvysprit do mei 01, 2014 4:03 pm

    Nekotaku heeft een nieuwe basis voor spelend literatuur geschreven, ik lag me KAPOT hier, nee serieus, de buren worden kwaad! Echt, ik kan me nu al voorstellen dat de 2D Waifus het woord "3DPD" gaan gebruiken om VN-Fans te omschrijven ofzo, ik heb er echt zin in, wow!
    *klikt zoveel op ja dat de muis in de fik vliegt*
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Urameshiya do mei 01, 2014 4:25 pm

    Ik denk niet dat niet meedoen een optie is. Zet mij ook maar op de lijst! En ik ben het met Neko eens: die bug is interessant. Dat zou wel eens een heel frustrerende factor voor alle andere spelers kunnen worden!

    P.S. Er zit een glitch in je tijdlijn, Olga! Of er zit een tijdreiziger in deze VN.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Deviljho do mei 01, 2014 4:29 pm

    Ik doe mee! En dit is een geniaal thema xD

    met MMCEBDZNADWVDNH bedoel je de slet neem ik aan? Die naam word namelijk niet bij de beschrijving gebruikt.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Olly do mei 01, 2014 4:31 pm

    Deviljho schreef:Ik doe mee! En dit is een geniaal thema xD

    met MMCEBDZNADWVDNH bedoel je de slet neem ik aan? Die naam word namelijk niet bij de beschrijving gebruikt.
    Dit is de afkorting van Meisje met Cup E Borsten die zich niet aan de wetten van de natuur houden.
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Decidetto do mei 01, 2014 5:14 pm

    Ik heb nog nooit meegedaan met forumweerwolven, dus dat vereist wat uitleg, maar ik wil het wel eens proberen! (Met de rollen 'slet' en 'beschermengel' ben ik ook niet bekend.)

    Leuk thema  en goed geschreven into ook. m:3Dat met de levensechte androïden heeft een beetje een Chobits- of Unbreakable Machine Doll-smaakje.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Reym do mei 01, 2014 5:39 pm

    Leuk verhaal, ik wil graag meedoen! (Het is wel erg toepasselijk met al die dating-sims en waifus hier op het forum ;3)

    Die Bug klinkt als een lastige tegenstander. En dan ook nog gemene Waifu's. Het gaat erg gevaarlijk worden, denk ik.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Toumyon do mei 01, 2014 6:15 pm

    Ik doe ook mee~
    Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat verlopen.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Olly do mei 01, 2014 6:38 pm

    Decidetto schreef:Ik heb nog nooit meegedaan met forumweerwolven, dus dat vereist wat uitleg, maar ik wil het wel eens proberen! (Met de rollen 'slet' en 'beschermengel' ben ik ook niet bekend.)

    Leuk thema  en goed geschreven into ook. m:3Dat met de levensechte androïden heeft een beetje een Chobits- of Unbreakable Machine Doll-smaakje.

    Heb je ervaring met echt weerwolven, want dan is het al een stuk makkelijker. Het doel van de goede partij (De VN-Fans) is om de slechte partij (2D-waifu's uit te schakelen). Het doel van de slechte partij is om zowel de goede partij als de neutrale partij uit te schakelen. Het doel van de neutrale partij (De bug) is om zowel de goede als de slechte partij uit te schakelen.

    Het spel bestaat uit 2 fases. De dag fase, van zondag 21:01u tot vrijdag 21:00u. En de nacht fase van vrijdag 21:01u tot zondag 21:00u. In de nachtfase voeren de speciale rollen hun acties uit en kunnen er spelers uitgeschakeld worden door de 2D waifu's, de fanfictionschrijver of door toedoen van de bug. Deze spelers liggen dan uit het spel.

    In de dagfase vindt discussie plaats op het topic, de kans voor de VN-fans om een slecht lid aan te wijzen om op te hangen. Iedere speler (ook de slechte/neutrale spelers) hebben een galgenstem die ze moeten gebruiken. De speler die de meeste stemmen krijgt ligt uit het spel.

    Overdag doet iedereen natuurlijk alsof hij/zij bij de goede partij hoort.

    Communicatie buiten het topic is toegestaan, maar het vertellen van je rol (of daartoe bluffen) mag niet buiten het topic. Op het topic mag je alles zeggen wat je wilt, of iedereen je gelooft is natuurlijk wat anders.

    Verder raad ik je aan eens wat oude rondes terug te lezen om het spelverloop te zien en onze speelstijlen te leren kennen. Wel echt leuk dat je mee gaat doen!
    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Yukari do mei 01, 2014 7:34 pm

    Ik zou graag mee willen doen! :3
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Sophie do mei 01, 2014 8:03 pm

    Oké, dit kan ik niet weerstaan! Ik doe mee!
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Decidetto do mei 01, 2014 8:31 pm

    Olly schreef:Info!
    Bedankt voor de uitleg! Ik heb al een beetje ervaring met Weerwolven. Mijn wiskundeleraar op de middelbare school was er helemaal weg van, dus als we niets te doen hadden deden we vaak dat, of Munchkin. :3 (En op de afgelopen paar kampen van de studievereniging was het ook een spotlight.)

    Gesponsorde inhoud


    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 8:20 pm