Ik realiseer me net dat dit in 2030 is. Iederen is superoud! Wederom leuk geschreven! Ik vrees dat ik mijn associatie met Sekibanki niet meer ga kwijtraken hè? Ook al loop ik een soort van rond met haar als avatar, ze is niet eens mijn favo personage...
En natuurlijk succes allemaal! Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
Hola, ik was helemaal vergeten dat dit ging beginnen. M'n hoofd zat echt ergens anders de laatste paar weken. Maar ik heb hier erg zin in. Het thema is geweldig, ik kijk uit naar de verhaaltjes van Olly en een nieuwe rol houdt dingen altijd fris. Succes, iedereen!
(Door dat verhaal realiseer ik me trouwens dat ik eindelijk Chobits maar eens terug moet beginnen lezen)
Tot diep in de nacht klonken de afterparty's van Sakura Bishoujo Hime-desu's openingsconcert na en de inwoners van Hakugyokuro feestten dan ook de hele nacht door. Zelfs Nekotaku was om gebracht en feestte mee, verrek, hij vond het zelfs leuker dan hij ooit toe zou kunnen geven. Van de ene club rolde onze Neko zo de andere kroeg in. Een biertje hier, jointje daar, chiptune zus en electronics zo. Nekotaku was zo in zijn element dat hij Parsee 2.0 geheel vergeten was. Op een gegeven moment wist hij aan te pappen met een of andere hoge piet in de muziek-scene van Hakugyokuro, die hem meenam naar dé afterparty der afterparty's. Sakura Bishoujo Hime-desu's receptie.
Het was onvoorstelbaar. Talloze roze en witte linten sierden het plafond, samen met ballonnen in alle kleuren van de regenboog, maar dan in pastel. Op elke tafel stond een alpacasso en in elke hoek van de kamer was wel een fotohokje met kawaii stickermogelijkheden aanwezig. De catering bestond vooral uit chocoladefonteinen en marshmellows. En ja, ook die waren voor het merendeel roze.
-
Maar dan, tussen alle chocoladefonteinen staat er een bierfontein.
>>Ga er direct op af en zuip je lam >>Kijk bescheiden nog wat rond >>Ja lap zeg he, het is hier veels te saai, ga maar naar huis
Ga er direct op af en zuip je lam, die bierfontein ziet er toch wel erg verrukkelijk uit. Van de tafel grijp je een roze glas, compleet met roze suikerrand, maar dat maakt even niet uit. Gretig duw je het onder het stromende goud, wat spontaan nog meer waard wordt als het bourgondisch blijkt te zijn. Is dit de hemel? AAAAH! Wat is dat koude gevoel? Vlot draai je je om naar de persoon die je zo ruw uit dit mooie moment haalde, het is niemand minder dan Sakura Bishoujo.
>>Sla haar in haar gezicht >>Complimenteer haar met het burgemeesterschap >>Doe een slechte flirtpoging
Doe een slechte flirtpoging. "Deed het..euhh *hic* pijn toen je ...*hic* euhh...uit de hemel was gevallen? ... *hic*". Sakura Bishoujo kijkt je niets begrijpend aan. Wat nu? Komaan, maak het af! "Want je ... ehmm... bent een engel." hik je er nog achteraan. De nieuwe burgemeester begint lief te lachen en te blozen. Score! Ze ziet je duidelijk wel zitten.
Na wat gebabbel vraagt ze je mee voor een wandeling. Of zou het een "wandeling" zijn? Het is inmiddels alweer in de kleine uurtjes, wat doe je?
>>Hobbel stomdronken achter haar aan >>Ga braaf naar huis >>Steek je hoofd in de bierfontein
Hobbel stomdronken achter haar aan. Sakura Bishoujo Hime-desu neemt je mee naar haar slaapvertrek en leidt je via het balkon naar de tuin, terwijl ze luidkeels lacht om je slechte grappen. Deze avond kan niet meer stuk. Je schat je kansen in en grijpt haar hand, eerst zachtjes, daarna knijp je even. Sakura Bishoujo driaait zich naar je toe en kijkt je nu recht aan...
Ending I:
Haar turquoise ogen dringen die van jou binnen. Zo intens heb je nog nooit in iemands ogen kunnen verdwalen. En dan die van haar, wauw... Terwijl je je afvraagt of je die kleur ogen ooit al eens eerder hebt gezien, beginnen Sakura Bishoujo's ogen te gloeien, steeds feller roze worden ze. Dan komt er ook licht uit haar mond. Angstig probeer je je hand terug te trekken, maar ze heeft je stevig vast. "Aishiteru" fluistert het kreng in je oor. Je wil weg, je staat doodsangsten uit, maar toch kun je niet anders dan van haar houden op het moment. Het is te laat. Terwijl de zon bijna opkomt voedt Sakura Bishoujo Hime-desu zich met de feels van Nekotaku. BAD ENDING. NEKOTAKU IS EXECUTED.
Hij mag zijn rol bekend maken.
Vanaf nu, of eigenlijk sinds 21:00 u al, is het dag en ik verwacht van iedereen een executiestem, succes!
Kijk, dit soort van nonsens is waarom ik niet date. Als er dan eens één tussen zit die geïnteresseerd is, absorbeert ze gelijk m'n levensenergie. En ik haalde nog wel m'n beste flirtpraatje boven. Doesn't matter, had sex.
Nouja, gezien Neko een sterke speler is denk ik dat het wel duidelijk is waarom hij deze nacht is vermoord. Iemand als Neko heeft te veel kans op bescherming/redding om helemaal random te zijn, dus ik denk dat de wolven gewoon zo snel mogelijk de sterkste spelers uit het spel willen hebben.
Ik kan me niet echt herinneren dat Neko in de vorige rondes 'vijanden' gemaakt heeft die hem nu zouden willen vermoorden, dus tenzij iemand het tegendeel kan bewijzen hebben we hier vast niet zo veel aan.
Ik sluit me bij Shiro aan. Het zou wel erg stom zijn als de wolven niet van het vorige potje hadden geleerd en weer een relationship kill uit zouden voeren. En zelfs al was het een relationship kill, dan zou de doorslaggevende factor toch wel Neko's skills in het weerwolven zijn geweest. Heck ik zou precies hetzelfde doen, net als ieder ander in die positie met het brein op de juiste plek.
Maar AUUUU wat pijnlijk, meteen Neko kwijt! En hij was ook nog eens de ziener!!
Shiro schreef: Ik kan me niet echt herinneren dat Neko in de vorige rondes 'vijanden' gemaakt heeft die hem nu zouden willen vermoorden, dus tenzij iemand het tegendeel kan bewijzen hebben we hier vast niet zo veel aan.
Ik denk ook dat het te maken heeft met zijn fanatieke speelstijl dan relaties. Denk bijvoorbeeld aan zijn overzichten, ik denk dat alle wolven daar bang voor zouden zijn. Een aantal spelers hier wordt (niet altijd terrecht trouwens) als gevaarlijker beschouwd dan andere spelers, en deze 'gevaarlijkere' spelers worden meestal 's nachts aangevallen.
Ik snap niet helemaal wat je nou bedoelt met vijanden, bedoel je mensen die zich willen 'wreken'? Ik snap niet hoe dat de motivatie van een wolventeam zou kunnen zijn, aangezien het niets met dit spel te maken heeft (en je als team moet beslissen).
Sophie schreef:Ik snap niet helemaal wat je nou bedoelt met vijanden, bedoel je mensen die zich willen 'wreken'? Ik snap niet hoe dat de motivatie van een wolventeam zou kunnen zijn, aangezien het niets met dit spel te maken heeft (en je als team moet beslissen).
Nou ja, letterlijk "Jij hebt me vermoord dus ik neem wraak op je" lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk. Maar het kan wel dat als Neko iemand doodredeneert terwijl de omstandigheden van de ronde bijvoorbeeld heel goed voor hem uitkomen, de dode daardoor denkt/weet dat Neko heel gevaarlijk is. Dat kan wel een aanleiding zijn om hem extra graag dood te willen. Bovendien, ik denk niet dat veel medewolven er op tegen zouden zijn om Neko dood te maken. Hij lijkt sowieso al een gewild target te zijn. Maar, zoals ik al zei, ik zie er geen aanwijzingen voor.
Trouwens, ik heb wraak als argument gebruikt zien worden om mensen dood te krijgen, met succes, en toen vond niemand er wat van. Waarom is het nu ineens raar als ik het alleen maar even opnoem in een poging om nog een mogelijkheid weg te strepen?