Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Faolinn
XavC
Sophie
Yukari
Toumyon
Reym
Decidetto
Deviljho
Urameshiya
Princess Sylvysprit
Shiro
Nekotaku
T
Olly
18 plaatsers

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 6 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Reym vr mei 16, 2014 9:23 am

    Ik heb vandaag tentamens, dus ik zal niet zoveel tijd hebben om te stemmen.
    Ik verdenk niet heel sterk bepaalde mensen, maar ik vind Deviljho wel een beetje afwijkend van de rest omdat hij bleef doorgaan met de discussie. Ik stem nu nog niet, dat doe ik als ik terugkom, ik denk dat ik dan een betere keuze kan maken.

    en wat Faolinn zegt, dat je als wolf de aandacht van de teamgenoten moet afleiden. Ik denk dat wolven beter in de achtergrond kunnen blijven, en beter niet super opvallend een discussie gaan voeren, waarbij ze 1 persoon targetten. Maar Deviljho is best opvallend hier, dus hij voldoet eerder aan Faolinn's theorie.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 6 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van T vr mei 16, 2014 10:16 am

    > Deviljho
    Verklaring komt later. Het spijt me oprecht voor m'n... afwezigheid hier.
    Ik heb het redelijk druk met de eindexamens momenteel, maar ik zal vandaag nog tijd maken om een wat doordachtere post te plaatsen.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 6 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Deviljho vr mei 16, 2014 12:27 pm

    Urameshiya schreef:Ik weet niet of ik vanavond nog tijd en energie ga hebben om te stemmen, dus ik ga nu vast een voorlopige stem uitbrengen.

    Devil doet in eerste instantie overdreven z'n best om Shiro verdacht te maken, en als Shiro zich goed blijkt te verdedigen doet hij een poging om Fao verdacht te maken omdat Fao het met hem eens was. Daarnaast is hij sterk gefocust op de meningen van andere spelers.  

    Ik ben inderdaad erg gefocust op wat andere spelers zeggen. Maar nu was dat niet om hun mening. Maar op hun reactie op de aanval op Shiro. Als ik verdacht word, dan gedragen de wolven zich wat vrijer, zodat ik ze eruit kon lokken.

    Van te voren wist ik toch al dat Shiro sterke argumenten tegen had, en natuurlijk veranderd haar speelstijl over een jaar. Ik dacht al van te voren dat dit ook een mogelijkheid was, maar ik wou Shiro's en de reactie van de rest weten. Overgens wist ik toch wel dat als ik zo in de aanval ging, dat mensen mij verdacht zouden vinden. Die laatste zin in de vorige post, daar bedoelde ik ook mee dat ik mijn acties verdachter zou vinden dan die van Shiro.

    Nu heb ik niet zozeer Fao verdacht gemaakt in eerste instantie, ik vroeg alleen om de redenen. Hetzelfde deed ik ook met Sophie.  

    Nu ik al deze reacties heb gelezen heb ik nu toch wel een vermoeden wie wel een wolf is.

    Wat Faolinn deed, nadat ik hem gewoon een vraag stelde in het topic, is dat hij tegen mij begon te praten op Skype. Hij had het over hoe hij de reactie van anderen wou peilen, of mensen Shiro misschien gingen verdedigen. Wat hij vooral deed, however, is mijn vertrouwen proberen te winnen. Het klonk naar mijn mening nogal desperate, vooral omdat wat hij postte overduidelijk artificieel is. Alsof hij snel Shiro uit de weg wou hebben, door zo simpel met me mee te gaan.

    Hij vroeg dus uiteindelijk of ik hem zijn gang wou laten gaan, en hem niet verdacht zou maken.

    Zelf vind ik dit hem JUIST verdacht maken. Fao had net zo goed zichzelf kunnen verdedigen in het topic zonder contact met mij op te nemen op skype.

    Ik heb alle informatie hier uit geperst als dat mogelijk was voor mij, en het gaat mij misschien mijn nek kosten. Dus, my work here is done.

    Mijn stem gaat naar Faolinn .
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 6 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Faolinn vr mei 16, 2014 1:15 pm

    Auw Devil, dat je naar mij zou lashen als het je heet onder de voeten zou worden had ik wel verwacht, maar dat je daarin zulke grove fouten maakt en dingen weglaat en verdraait alleen maar om de schijnwerpers weg te houden is gewoonweg dom van je. Dit gaat je je de kop kosten.

    Vanaf het moment dat Shiro en Devil opstonden om te gaan bekvechten heb ik de twee goed in de gaten gehouden. Ik heb een tactiek toegepast die het vorige potje enorm hielp in het vinden van de wolven: Pressure. Ik koos een target (Shiro) en dook er vrij doggedly bovenop. De bedoeling hiervan is dat wanneer men herhaaldelijk iemand in een hoek dringt diegene wel moet praten. En wie praat heeft kans zich de mond voorbij te praten. Toegevoegd voordeel (en eigenlijk de grote kracht van deze methode) is dat je bij een onervaren wolventeam ook kans hebt de medewolven eruit te pikken (dat is waarom het vorige potje zo snel over was). Het is gewoon een simpele observationele studie: Ik poke en zie wat er gebeurt. Ik blijf poken en zie wat er op een grotere schaal gebeurt.

    Ik liet hierbij echter wat steekjes liggen, de eerste post waarin ik Devil openlijk steunde schreef ik tijdens een werkcollege en ik heb slecht gelet op intonatie en nuance. Devil pikte dat direct op en bracht dat onder de aandacht. Nu had ik de keuze: A; Ik benader Devil, verklaar me, zorg zo dat hij zijn jacht op mij tijdelijk opschort en hoop dat de rest het niet oppikt of B; Ik speel nu al open kaart, neem alle verdenkingen op dit punt weg maar daarmee ook direct alle mogelijkheden tot verder in kaart brengen van Devil en Shiro.
    Uiteraard koos ik voor optie B (Later heb ik kort hetzelfde gedaan voor Sophie, zij zal dit kunnen beamen), omdat ik nog niet klaar was met observeren, dit was een te waardevolle situatie om in elkaar te laten storten.
    Nu viel mij in dat gesprek wat op. Devil moest tot wel drie keer toe uitgelegd krijgen waarom ik hem nou precies in privé aansprak. De uitleg dat ik enerzijds mijn observatie in stand wilde houden en anderzijds niet verhangen wens te worden leek hij maar niet te willen snappen. In zijn laatste post laat hij zien waarom: Hij wil geen reden hebben, hij wil een zaak tegen me hebben en de sluitsteen van mijn redenatie haalt de zijne onderuit.

    Ik wil jullie laten meedelen in twee zaken die voor mij enorm lachwekkend zijn aan Devil’s post:
    Deviljho schreef: Het klonk naar mijn mening nogal desperate
    Hmmm eens even denken, waar hebben we die eerder gelezen… Oh ja! Nog geen pagina eerder!
    Eeveesprit schreef: maar hij kwam nogal desperate over
    Deel twee (en meteen de clue, hou je vast):
    Deviljho schreef: vooral omdat wat hij postte overduidelijk artificieel is
    Ik wist niet of ik me moest bescheuren of verontwaardigd moest zijn. Die kerel gebruikt letterlijk mijn bewoordingen naar hem, als een student die de tekst niet begrijpt en daarom maar de uitleg overkalkt uit het boek in plaats van een eigen antwoord te formuleren. Dit is namelijk hoe ik het benoemde in ons skypegesprek.
    Chatlog:
    Als er iemand overkomt als ‘desperate’ (laten we dit potje Weerwolven 21: Desperate Overuse dubben) dan is hij het wel omdat hij in paniek op de laatste dag een zaak op poten probeert te zetten met gejatte argumenten richting hem en verwarde zinnen met bewoordingen waar hij de toepassing van uit het verband trekt.

    En dan de allergrootste fout:
    Deviljho schreef: Fao had net zo goed zichzelf kunnen verdedigen in het topic zonder contact met mij op te nemen op skype.
    Het bewijs dat hij dus voorbij wilt gaan aan mijn redenering, ook al heb ik hem DRIE KEER uitgelegd waarom dat was. Hoe vaak moet ik je nog vertellen dat als ik mijn plan had gedeeld in het  topic dat niemand van de potentiële wolven nog zou happen? Is dit rocketscience, jongens? Zit ik absurde dingen te verklaren? Nee, Devil probeert met brute kracht zich uit het verdomhoekje te wringen en mij erin te rammen.
    Ik mag van mezelf concluderen dat de observaties vruchten af hebben geworpen, al zijn ze dan aan de verkeerde kant gevallen. Ik stem Deviljho
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 6 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Sophie vr mei 16, 2014 2:59 pm

    Deviljho schreef:

    Ik ben inderdaad erg gefocust op wat andere spelers zeggen. Maar nu was dat niet om hun mening. Maar op hun reactie op de aanval op Shiro. Als ik verdacht word, dan gedragen de wolven zich wat vrijer, zodat ik ze eruit kon lokken.

    Van te voren wist ik toch al dat Shiro sterke argumenten tegen had, en natuurlijk veranderd haar speelstijl over een jaar. Ik dacht al van te voren dat dit ook een mogelijkheid was, maar ik wou Shiro's en de reactie van de rest weten. Overgens wist ik toch wel dat als ik zo in de aanval ging, dat mensen mij verdacht zouden vinden. Die laatste zin in de vorige post, daar bedoelde ik ook mee dat ik mijn acties verdachter zou vinden dan die van Shiro.  

    Dus je zegt nu zelf eigenlijk dat je hele discussie met Shiro ook was om reacties te peilen van mensen?


    Deviljho schreef:Wat Faolinn deed, nadat ik hem gewoon een vraag stelde in het topic, is dat hij tegen mij begon te praten op Skype. Hij had het over hoe hij de reactie van anderen wou peilen, of mensen Shiro misschien gingen verdedigen. Wat hij vooral deed, however, is mijn vertrouwen proberen te winnen. Het klonk naar mijn mening nogal desperate, vooral omdat wat hij postte overduidelijk artificieel is. Alsof hij snel Shiro uit de weg wou hebben, door zo simpel met me mee te gaan.  

    Bij deze bevestig ik dat Fao mij hetzelfde heeft verteld, nadat hij mij gister aansprak op skype (omdat ik hem in mijn post om een verklaring vroeg). Ook tegen mij zei hij dat hij Shiro extra aanviel om reactie te peilen, en dat hij het nog niet hier wilde zeggen omdat het dan niet meer zou werken. Helaas reageerden er niet veel mensen op.

    Deviljho schreef:
    Hij vroeg  uiteindelijk of ik hem zijn gang wou laten gaan, en hem niet verdacht zou maken.
    Zelf vind ik dit hem JUIST verdacht maken. Fao had net zo goed zichzelf kunnen verdedigen in het topic zonder contact met mij op te nemen op skype.

    Hier schiet je naar mijn mening dan weer te ver door. Ook ik realiseerde me goed dat Faolinn een wolf kan zijn.

    Sophie schreef:[00:39:43] Sophie: Overigens zou jou excuus om Shiro aan te vallen ook een leuke wolvenactie zijn die je weg kunt mompelen onder het feit dat je 'onderzoek deed', tot ik je er op aanwees~

    Maar waar je de fout in gaat, Devil, is dat Faolinn hier nooit meer mee weg zou komen als een van ons dit wist. Want zodra de stemming naderde en mensen op Shiro zouden gaan stemmen, dan zou ik gewoon het balletje opgegooid hebben. Shiro werd aangevallen, extra onder druk gezet maar bleef zich ongeveer hetzelfde gedragen. Dat is Faolinn's laatste conclusie, waarmee hij aangeeft Shiro niet echt te verdenken.

    Faolinn is in mijn ogen momenteel niet te vertrouwen, maar ik vind dit veel te weinig grond om te zeggen "my work here is done". En dat is overigens niet de eerste wilde beschuldiging die je op werpt (of is dit ook om een reactie uit te lokken?). Ik ben niet overtuigd, Devil, en ik moet toevegen dat je inderdaad een beetje desperate over komt.

    Dat gezegd vertrouw ik Faolinn ook nog voor geen cent, dus ik ga nog even wachten met stemmen. Ik hoop dat de rest nog gaat posten.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 6 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Shiro vr mei 16, 2014 3:58 pm

    Hahaha, nee.
    Ik heb al meerdere rondes meegespeeld dan alleen deze, en ik ben zelfs ooit doodgegaan omdat Faolinn de heks (via skype) heeft overgehaald om me 's nachts te doden.
    Ik herinner me ook nog wel dat een andere speler ooit zat te klagen omdat ze de skypelogs van Faolinn en Neko niet goed leesbaar vond.

    Wat ik hier mee wil zeggen, is dat dit echt niet de eerste keer is dat ik Fao anderen zie aanspreken op skype. Ik denk ook niet dat Faolinn, of iemand anders die zo veel ervaring heeft, zo obvious 'desperate' zou overkomen, of dat hij je zomaar zou aanspreken om stemmen te krijgen. En daarbij, is wat je zegt dat Faolinn bij jou doet niet precies wat Eevee zegt dat jij bij hem doet? Het is een beetje moeilijk om je nu nog te geloven.

    Ik ben eigenlijk ook geen enorme fan van het hele "Ik heb Shiro verdacht gemaakt om reacties te peilen." Niet bij jou en niet bij Fao. Het klinkt als een goedkope uitvlucht omdat je poging me verdacht te maken mislukt is, en zo ga ik het dus ook opvatten. Verschil is alleen dat Fao net wat realistischer overkomt. Hij heeft steeds gezegd dat er een kans is dat ik geen wolf ben, en dat het maar een theorie is. Bij jou heb ik het gevoel dat je meteen op de opmerking (want een beschuldiging was het niet eens, zo klein was het) van Toumyon sprong, en dat je er maar zo veel mogelijk argumenten bij verzonnen hebt om me maar zo verdacht mogelijk te maken, in de hoop dat er mensen mee gaan.

    Ik ben niet overtuigd, Deviljho.

    (Korte reactie, want ik word net gebeld, en blijkbaar moet ik over 5 minuten weg. Sorry! Ik zie wel of ik het vanavond nog in kan/moet halen.)
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 6 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Princess Sylvysprit vr mei 16, 2014 6:20 pm

    Deviljho

    Ik ben niet van de lange reacties zoals de meeste van jullie weten, maar ik stem op Deviljho vanwege dat ik denk dat hij mijn vertrouwen probeerde te winnen, later daarna gingen Shiro en Sophie ook opeens aan de praat met mij, maar er is een duidelijk verschil in de manier waarop die 2 tegen me hadden gepraat, Deviljho klonk gewoon het meest verdacht voor mij persoonlijk, dat "friendly advice" heeft hij nog nooit eerder bij een vorige weerwolfronde gegeven en daarom vind ik zijn argument nu ook lastig te verwerken
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 6 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Toumyon vr mei 16, 2014 7:15 pm

    Nou toch maar even de tijd genomen alle post's door te nemen.
    En ik vind het zelf ook best raar dat Deviljho uit mijn ene opmerking naar Shiro uit, zo veel erop wilde blijven door rammen.
    Zoals Shiro al had beschreven:"Een beschuldiging was het niet eens, zo klein was het." Klopt inderdaad.
    Ik wilde alleen weten of mensen dit ook op was gevallen en kijken of we wat uit Shiro konden halen.
    Wat overigens door Devil min of meer wel gelukt is.

    Devil's posts werden duidelijk steeds zwakker, en begonnen steeds wanhopiger te worden.
    Verder heb ik hier geen opmerking aan toe te voegen.

    Waar ik trouwens ook niet zo "wit" over denk, is...
    Ura.
    Ura zoals we hem wel kennen in weerwolven, legt zelfs als wolf zijnde (als ik me niet vergis) reuze posts op tafel.
    Nu weet ik dat de meeste van ons druk zijn met school/examens(Mij inbegrepen), maar mijn gut-feel zegt me dat Ura een beetje misbruikt maakt van de situatie.
    Met de aandacht op devil, en met zeer weinig te posten geeft hem een zeer mooie dekmantel om uit de schijnwerpers te blijven.
    Er valt verder niet veel te achterhalen uit zijn posts die toch alleen maar over Devil VS Shiro gaan.
    Het is tot nu toe een gut-feel, maar ben ik de enige die dit heeft of er zo over denkt?

    Tot zo ver mijn bijdragen.
    Helaas gaat mijn stem ook naar Deviljho, ik haat bandwagonnen maar ik heb niemand die ik verdachter vind dan Deviljho.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 6 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Reym vr mei 16, 2014 7:45 pm

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik eventjes niet weet waar ik op moet stemmen.

    Deviljho gedraagt zich een beetje verdacht in mijn ogen, vooral met die discussie. Ik heb een paar vraagtekens staan bij hem en Faolinn (vooral met die skype-dingen), maar ik denk dat zij een beetje té opvallend aanwezig zijn om een wolf te zijn. Ik denk dat de wolven van deze situatie gebruikmaken (en de Devil/Shiro discussie lezen terwijl ze een bakje popcorn eten, en kijken naar burgers die elkaar zwartmaken.).

    In het spel kan je helaas niet blanco stemmen, daarom kies ik voor een ‘inactiviteitsstem’.
    Deviljho, Shiro, Sophie, Faolinn, Psycho Maniac posten het meest. Ura post n.a.v. de Shiro/Deviljho-discussie.
    Toumyon, T, Eeveesprit en Xavc hebben het druk met school/RL-dingen waardoor ze wat minder actief zijn in het weerwolven, maar ze posten wel iets.
    Dan blijven Decidetto en Yukari over. Ze hebben wel iets gepost aan het begin, maar ze hebben deze ‘speldag’ nog niks gepost.

    Daarom stem ik op Yukari. Ik bedoel het niet echt om Yukari dood te maken, maar ik vind dat er een luchtje aan de zaak zit omtrent Deviljho.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 6 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Sophie vr mei 16, 2014 9:45 pm

    Okay, een paar posts maar meh.
    Ik ben inmiddels bij Pyonta dus veel ga ik vandaag niet meer inbrengen.

    Daarom gaat mijn stem nu uit naar Deviljho.

    De redenen lijken me duidelijk, ik vind zijn gedrag overdreven fel en vooral zijn felle beschuldigingen vallen me op (de eerste waarvan hij zegt Shiro te testen, maar ook de laatste tegen Faolinn waarin hij claimt te weten dat hij een wolf is).

    Mocht je toch een burger zijn Devil, dan zal ik waarschijnlijk nooit iets van je speelstijl snappen.....
    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 6 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Yukari vr mei 16, 2014 10:19 pm

    Deviljho, want laat ik maar meegaan met de rest.
    Ik heb het heel druk gehad met proefwerken de laatste weken en heb daarom nog niet veel gepost, sorry daarvoor. Ik weet dat ik te laat ben met mijn stem, maar toch, aah.
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 6 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Decidetto vr mei 16, 2014 10:24 pm

    Oeps, laat ik toch ook nog maar wat van me laten horen!
    Ik ga voor Deviljho. Door je fanatiekheid val je op, dus ook al ben je geen wolf, het maakt je wel verdacht.

    (Sorry trouwens voor mijn afwezigheid!)
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 6 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Olly vr mei 16, 2014 11:13 pm

    Groot licht gaat aan op het stadsplein. Roze spotlichts. Glitterkanonnen! Er klinkt een futuristisch geluid, als het opstarten van een ruimteschip en Sakura Bishoujo-Hime Desu komt met podium en al omhoog uit het midden van het plein.

    Sakura Bishoujo: Yo minna! Soredewa hajimemashou!
                          Ik heb jullie deze avond bijeengeroepen voor een belangrijke mededeling!
                          ....
                          *sniff sniff* ....*sob sob*
                          Onze geliefde Nekotaku is niet meer, wat vervééélend, desu~!

    Sakura Bishoujo Hime-desu begint luidkeels krokodillentranen te janken. Haar medepersodroids maken een nieuw soort kanonnen gereed. Het, het zou toch niet? Faolinn lijkt niet bang en is bijna zo ver dat hij met zijn vinger naar Sakura Bishoujo wijst en iets slims zegt, als de Persodroids de kanonnen afschieten. De muziek gaat weer hard aan.

    Veels te blije muziek voor de gelegenheid:

    Door de lucht vliegen wel honderd T-shirts met daarop het hoofd van Nekotaku en de tekst "I blame the weed". Het is prachtig. Maar ook wat ongepast.

    >>Huil heel hard om het verlies van Nekotaku.
    >>Tof, trek meteen een shirt aan!
    >>Schreeuw luidkeels hoe ongepast dit wel niet is.
    >>Besluit een coffeeshop te openen ter nagedachtenis van Nekotaku.
                       
    "Jaaa, roze!" jubelt Eeveesprit, terwijl hij een net gevangen T-shirt aantrekt, Sophie vindt het echter absoluut niet kunnen: er zijn twee soorten mensen.
    Shiro staat op het punt in huilen uit de barsten en Deviljho staat in de startblokken om haar te troosten. Beide krijgen hier echter de kans niet voor. De microfoon piept, zo'n nare hoge piep die je krijgt als elektronica verkeerd contact maakt, auch.

    Sakura Bishoujo Hime-desu: Uffufufufufufu!
                                         Het lijkt me wel duidelijk dat dit niet zomaar een ongelukje was...iemand heeft die arme Nekotaku vermoord.
                                         We moeten iemand de schuld geven, en misschien wel...hmmm...executeren...
                                         Uffufufufufu!

    "Lichtte haar ogen nou even roze op?" vraagt Pshycho hard op. Antwoord krijgt hij niet. Alle blikken zijn gericht op Shiro en Deviljho. Waar het eerst leek alsof die twee elkaar zo in de armen gingen vallen, kunnen ze elkaar nu wel vermoorden. Shiro stapt gauw een paar passen terug. "Jij, jij monster. Ik dacht je te kunnen vertrouwen, jij was het, jij...jij DUIVEL!" krijst ze, ze krijgt bijna geen adem meer. "Ho eens even," brengt Deviljho in "ik ben hier niet de gene die agressief uit de hoek komt, maar dat ben jij! Man, in al mijn jaren heb ik je nog niet zo fel gezien. Goed gespeeld meisje, goed gespeeld!"

    >>Stel je voor dat er blikschemschichtjes tussen hun ogen zijn
    >>Kies partij voor Deviljho
    >>Kies partij voor Shiro
    >>Kies helemaal geen partij
    >>Waar is Yukari eigenlijk gebleven?

    Gauw gaan er wat mensen achter Shiro staan, ze geloven haar wel. Toumyon probeert nog even leuk te zijn door "Zoenen!" te roepen, maar alleen XavC grinninkt er een beetje om. Urameshiya merkt op dat het net zo goed twee onschuldigen kunnen zijn, maar daar wordt al helemaal niet naar geluisterd, zelfs niet door Reym of T.
    Je ziet duidelijk dat Deviljho het benauwd begint te krijgen. Zijn handgebaren worden steeds heftiger, en zijn blikken naar Shiro steeds bozer.
    "Waar is Yukari eigenlijk gebleven?" Decidetto verpest het spannende moment weer. Sophie schudt haar hoofd, ze weet het niet, maar ze vindt het wel een goed idee om haar te gaan zoeken. Pshycho en XavC willen wel mee. Het viertal vertrekt niet veel later.

    Inmiddels is #TeamShiro een trending topic geworden op Twitter, zelfs @korindo gebruikt de tag, bonus! Letterlijk heel Hakugyokuro, behalve het viertal en de vermiste Yukari, hebben zich achter Shiro verzameld. Het is over voor Deviljho.

    Sakura Bishoujo Hime-desu: Ufufufuf, we hebben een winnaar, ding ding ding!

    Sakura Bishoujo haalt een hendel over en...

    Ending II:
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 6 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac vr mei 16, 2014 11:37 pm

    ...De deadline was 21.00

    Shit.
    Dacht dat het 00.00 was.

    Nou ja.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 6 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Deviljho vr mei 16, 2014 11:59 pm

    Well, dit doe ik dus nooit meer. Krijg ik nu mijn prijs voor "TvH retard van het jaar 2014"?

    Ik was een VN-fan.

    Gesponsorde inhoud


    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 6 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 2:04 pm