Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Mitch
NueMaiWaifu
Remilia~
Sophie
Pshycho Maniac
UNOwen
Urameshiya
Suuschuu
Faolinn
13 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van RemiliaxScarlet za jun 16, 2012 11:33 am

    Ah, als het hetzelfde werkt als WvW, dan weet ik hoe het moet! :D
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn za jun 16, 2012 11:36 am

    Door het feit dat ik stiekem de vrijdagavond al als nacht heb gebruikt, de razendsnelle communicatie en het snelle handelen van werkelijk IEDERE partij aanwezig (ik moest ook wachten tot alle rollen erkend waren) kan ik nu al de dag aanroepen. Ik weet dat dit ongebruikelijk is, maar op deze manier beperk ik de schade van de korte dag behoorlijk. Bovendien is in het weekend iedereen online om minstens één keer zijn of haar zegje te doen en dat is over het algemeen gezien wat eerlijker denk ik.


    Aurora
    Zon bescheen haar slapend gezicht
    Van de warmte schrok ze plotseling wakker
    'Wie is er dood gegaan? Welke stakker?'
    haar haar fonkelde in het gulden licht.

    Snel stond ze op en kleedde zich aan
    Blijdschap was op haar gezicht te lezen
    'Ik ben niet gedood door zo'n eng wezen!'
    Snel is ze toen naar het plein gegaan

    Het schavot was leeg, vol was het plein
    'Wacht nog met tellen, er komen vast meer!'
    Steeds meer arriveerden, dat was zo fijn

    'Zou het kunnen...? vannacht was 't vrees'lijk weer...'
    En inderdaad, ieder stond in 't morgenrood
    Allen keken elkaar aan, niemand was dood!



    Oh god, een verhalend sonnet, ik weet het, ik ben een godslasterlijke cultuurbarbaar.

    Goed, jullie horen het dames en heren! Er is niemand gestorven deze nacht. Woensdagavond is de stemming, dus jullie hebben nog flink wat tijd om jullie zaken te regelen in het topic^^

    PS: Mijn excuses aan Scarlet voor het chaotische begin. Normaal is het gewoon zo dat het weekend de nacht is en een werkweek een dag. Maar vanwege mijn afwezigheid loopt het allemaal wat chaotisch. In ieder geval verklaar ik het dus nu dat tot en met woensdag, vanaf woensdag is er dus een heel lange nacht tot en met maandagavond.


    Laatst aangepast door Faolinn op za jun 16, 2012 11:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Urameshiya za jun 16, 2012 11:48 am

    Ooh, goeie oplossing, Faolinn! Nu hebben we dus gewoon een vijfdaagse dag...

    ...met eigenlijk maar heel weinig aanwijzingen om over te praten.

    Leuk geschreven trouwens, jij cultuurbarbaar.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon za jun 16, 2012 12:49 pm

    Oke dat is mooi dat er niemand dood is, helaas zoals Ura al zegt levert het ons geen mogelijke aanwijzingen op.
    Die we zouden hebben kunnen gebruiken van waarom die persoon, en dergelijken eerste daagse praat in weerwolven rondes.

    Het word dus weer echt gokken...
    (Niet dat het geen gokken is, als we toch een slachtoffer hadden getroffen.)
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van RemiliaxScarlet za jun 16, 2012 1:28 pm

    Ah, geen probleem hoor. Ik begrijp het al. :3
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Pshycho Maniac za jun 16, 2012 3:48 pm

    Yay, geen doden.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Mitch za jun 16, 2012 5:42 pm

    Drie opties; of weer hetzelfde als vorige hunting en het Lijk is aanwezig, of de overlever is geraakt, of het target was de slet, die bij iemand anders sliep.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Olly za jun 16, 2012 5:49 pm

    Ik vrees dat we meer opties hebben dan die 3.
    Er kan ook een heks in het spel zijn. Kon ik maar even vragen of alle goede rollen naar voren konden stappen, helaas.

    Oh ja, terug naar scheikunde
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Mitch za jun 16, 2012 6:01 pm

    Hm, inderdaad, te snel overheen gelezen. De heks is ook nog een optie.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Sophie zo jun 17, 2012 9:36 pm

    Kan ook nog de beschermengel geweest zijn (kan die erin zitten?).

    Iniedergeval goed nieuws. :3

    (En RemiliaxScarlet, jouw avatar is té cute)
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Olly zo jun 17, 2012 9:54 pm

    Scherp Skip.
    Scheikunde zit er nu wel in, dus misschien toch nog even tijd om na te denken hierover. Ik hou jullie up to date
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Mitch zo jun 17, 2012 10:12 pm

    Misschien minder scherp dan je denkt - de heks is de enige die kan beschermen, en dat kan ze maar eenmalig doen.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon zo jun 17, 2012 10:22 pm

    Mitch heeft gelijk dames.
    In Faolinn's lijstje staat er geen beschermengel bij.
    Dus het is echter de heks, slet, grafdelver(lijk) of de overlever.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van RemiliaxScarlet ma jun 18, 2012 7:48 pm

    Skip schreef:

    (En RemiliaxScarlet, jouw avatar is té cute)

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Oh-stop-it-you-picsay


    Hoe dan ook, ik vind het spannend worden. Maar ik durf eigenlijk nog geen beslissing te nemen.


    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn di jun 19, 2012 9:45 pm

    Herinnering
    Iedereen in de taveerne keek geschrokken om. Heel kort voor dit verhaal van start ging had Mitch namelijk hard met zijn pint op tafel geslagen. Zwaar ademend stond hij op en dreigend keek hij de kroeg rond. Hij hief zijn arm, de pint vermorzelend in zijn hand, om hem vervolgens voor een tweede maal dreunend op de tafel neer te laten komen. 'ZIJN JULLIE NOU WERKELIJK ALLEMAAL ZO STOM!?' Brulde hij. Iedereen vluchtte snel uit de directe omgeving van hem vandaan, al was niet helemaal zeker of dat uit angst was voor hem of voor het speeksel dat rijkelijk van zijn lippen de gelachzaal in werd gesproeit. Nu de ergste druk van de ketel was vervolgde Mitch op een zachtere toon, doch nog steeds hard genoeg zodat ze het tot in de verste hoeken van de kroeg konden horen: 'Denken jullie nu werkelijk dat we geen actie hoeven te ondernemen, alleen maar omdat er geen dode is gevonden deze nacht? Denken jullie nu werkelijk dat de wolven gewoon opgelost zijn in het niets? Alleen maar omdat er geen dode is gevallen vannacht!?' Tijdens zijn relaas begon hij zich weer op te winden, maar net toen hij weer wilde gaan brullen (of brallen?) greep een ferme hand hem bij de schouder en duwde hem weer op zijn kruk.
    'Hij heeft gelijk, moeten jullie weten. De wolven kunnen Hakuro niet uit, ze bevinden zich nog altijd onder ons. We weten niet wat hen ervan heeft weten te weerhouden hun gruwelijke missie van de maan te volbrengen, maar ze zijn er nog, dat kan ik jullie verzekeren. Morgen komt iedereen naar het plein, dan maken we de beslissing, zoals afgesproken. Ieder die niet verschijnt is per direct verdacht.' De woorden hingen bijna tastbaar in de lucht. Tastbaar, omdat niets te horen was in de eerbiedige stilte die viel nadat de nobele Urameshiya had gesproken...


    HIJ heeft gelijk moeten jullie weten. Morgen is de stemming! Je mag wat mij betreft nu al beginnen, maar het is niet nodig zolang je maar vóór woensdag, 23:59 uur gestemd hebt. Wie dat niet doet krijgt een aantekening. Nog een keer vergeten betekent helaas... diskwalificatie. Of de dood, als je dat liever hebt.


    Laatst aangepast door Faolinn op wo jun 20, 2012 12:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt

    Gesponsorde inhoud


     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 7:49 am