Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Mitch
NueMaiWaifu
Remilia~
Sophie
Pshycho Maniac
UNOwen
Urameshiya
Suuschuu
Faolinn
13 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Mitch za jun 30, 2012 6:09 pm

    Gelukkig hielden jullie mij in leven, ja. Als ik die dag dood ging had Olly alsnog een flesje op haar kop gekregen, dus dan was ze er uiteindelijk wel uit. ^^~
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Pshycho Maniac za jun 30, 2012 7:14 pm

    Mooi verhaal!

    En nu is het tussen mij en Choco, huh?
    Spannend.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Olly za jun 30, 2012 7:45 pm

    Mitch schreef:Gelukkig hielden jullie mij in leven, ja. Als ik die dag dood ging had Olly alsnog een flesje op haar kop gekregen, dus dan was ze er uiteindelijk wel uit. ^^~

    Heh stommerd, elke keer als je mij kunt vermoorden wil je dat ook altijd doen he? :P

    Okay, okay, ik ben dood.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon za jun 30, 2012 8:20 pm

    weerderzijnds prachtig verhaal Faolinn.

    Wouw goed gedaan Mitch, ik had al zoon voor gevoel dat het beter was om uiteindelijk op dag één niet op jou te stemmen maar op Nue...ookal was Nue de slet...damn.

    Anyways, ik durf mijn rol rechtstreeks te zeggen, want dat is burger.
    Als ik nog de rol van jager had zou fijn zijn, maar helaas heb ik die niet, en het zou ook een beetje oneerlijk zijn voor de wolven denk ik, met zo veel speciale burger rollen.

    Dus Pshycho, is uiteindelijk de laatste wolf.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Urameshiya zo jul 01, 2012 2:31 am

    En jij Pshycho, heb jij ons nog iets te vertellen over je rol?
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Pshycho Maniac zo jul 01, 2012 3:18 pm

    Ik ben zelf gewoon een vanille burger.
    Dus of Choco liegt, of Ik lieg, of we missen iets.

    Trouwens, dat er iemand zegt dat ie een rol is, betekent niet dat ie dat ook is.
    Er bestaat ook nog zoiets als Liegen.

    Een hamburger met vanillesmaak zou trouwens vreselijk smaken.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Urameshiya zo jul 01, 2012 3:57 pm

    Natuurlijk kan er gelogen worden Pshycho. Ik vroeg ook niet naar de rollen met het idee dat jullie allebei eerlijk zouden antwoorden. Ik probeerde alleen of er misschien iemand naar voren zou komen en zich zou melden als jager. Als we diegene die de jager beweerde te zijn dan op zouden hangen, zouden we hebben gewonnen ongeacht of diegene de waarheid sprak of een liegende wolf was.

    De kans was niet groot, maar het leek me het proberen waard.

    Hoe dan ook, het klopt dat een van jullie twee liegt, want anders was dit spel op dit moment al afgelopen.

    Wat zouden jullie (iedereen) ervan zeggen als ik zeg dat ik denk dat Pshycho de leugenaar is? Eens? Oneens? Of heb je misschien een verdediging, Pshycho?
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Suuschuu zo jul 01, 2012 4:25 pm

    Hmm.. Het is inderdaad jammer dat er geen speciale rol naar voren komt dus het word wel erg gokken nu. Waarom ben je er trouwens van overtuigd dat Pshycho de leugenaar is en niet Myon?
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn zo jul 01, 2012 6:18 pm

    Reflecties van bloed

    'IEMAND! ALSJEBLIEFT! HELP! HELP ME DAN!' Huilend bonkte de jonge vrouw op de muur. Lang had ze zichzelf in bedwang weten te houden, maar de totale duisternis en het kleverige bloed dat maar bleef sijpelen uit de kleine, maar oh zo diepe wond maakten dat ze haar kalmte gaandeweg begon te verliezen. De uren verstreken, dan weer stond ze te schreeuwen, dan weer wiegde ze zachtjes huilend en rillend van de kou heen en weer. Uiteindelijk begon ze in haar waanzin grote plukken haar uit te trekken.
    Dat was het moment dat Mitch met een schok uit zijn nachtmerrie ontwaakte. Even bleef hij hijgend op bed liggen, maar toen stond hij vloekend op om een glas water te pakken. Eenmaal in de badkamer wilde hij net naar een glas grijpen toen hij iets... hoorde? Nee voelen was het meer. Zijn blik werd naar de manshoge spiegel die aan de deur hing gedwongen, het was een verjaardagscadeau geweest van UNOwen. Zijn adem stokte, daar stond Suuschuu! Met een ruk draaide hij zich om om te zien waar in de kamer ze zich bevond, maar achter hem was niets dan leegte. Weer richtte hij zich tot de spiegel.
    'J-je bent... dood, is het niet?' stamelde Mitch. Suuschuu's reflectie knikte en vormde woorden met haar lippen, maar geen geluid bereikte de wereld der levenden. 'Vergeef me... maar ik kan je niet verstaan. Wat wil je van me? Maak het me duidelijk, wat is je laatste wens?' De geest wees alleen maar. Mitch draaide zich om en keek in de richting die Suuschuu aangaf. Door het raam zag hij die vervloekte volle maan pronken boven het huis van... de Grijze Pelgrim! Mitch knikte en glimlachte nog een laatste maal naar Suuschuu's reflectie en haastte zich toen naar buiten.
    Eenmaal buiten zag hij Ura, Pshycho en Toumyon in verwarde staat buiten staan. 'Ik zag d'r...' Mompelde Ura voor zich uit, 'Ik zag d'r echt...'. 'Ze wil wat van ons, jullie hebben neem ik aan ook gezien dat ze naar het huis van de Grijze Pelgrim wees?' Sprak Toumyon, die moeite had met de knopen van zijn lange jas omdat z'n handen teveel trilden.
    'Laten we maar gaan dan.' Met deze woorden sloeg Pshycho zijn mantel om en begaf zich richting de villa. Om vervolgens te verstijven en met grote ogen te wijzen naar de gevel. 'Kijk! Daar... daar staat ze!'
    En inderdaad, in het kille maanlicht konden ze alle vier een schim ontwaren die op de gevel stond. Doordat een deel van het maanlicht gewoon door haar heen leek te gaan was het alsof ze licht gaf. Haar armen wuifden als... wiegden ze in de wind. De vier mannen namen onmiddellijk hun hoeden af uit teken van respect, en duwden de zware eikenhouten deur open.
    Toen hun ogen aan de duisternis gewend waren en zich afvroegen welke kant ze op moesten zagen ze dat hen de weg gewezen werd. Naast een man met borstelige wenkbrouwen die hen nors vanuit een portret aanstaarde was opeens het gezicht van Suuschuu verschenen. Ze liepen ernaartoe, en net toen ze eronder stonden verdween ze, om vervolgens in een portret even verderop te verschijnen.
    Nadat ze een tijdlang zo achter de geest aan waren gelopen mompelde Mitch: 'We gaan steeds maar omlaag, zou ze ons naar de kelders leiden?'
    Ura keek even rond en snoof. 'Heel goed mogelijk, het wordt kouder en vochtiger, dit deel van de villa is ook ouder dan waar je binnenkomt.' Niet lang daarna liepen ze tot aan hun enkels in het water. 'Vreemd... dat was nog niet zo toen we dit deel onderzochten.' Ura stak zijn hand op om te gebaren dat Toumyon stil moest zijn en bleef staan.
    'Daar, bij die nis, zie je d'r?'
    Suuschuu had zich weer buiten de schilderijen begeven en stond nu bij een kleine nis in de muur van de gang. Ze wees ernaar en verdween toen door de muur. De mannen renden erheen en onderzochten de wand op ongelijkheden die ze zou leiden naar een deurknop of iets dergelijks. Na een kwartier tevergeefs ieder stukje cement geïnspecteerd te hebben gaf Mitch gefrustreerd een trap tegen de muur. 'Verdomme! Zo komen we-' Gerommel deed zijn woorden verstommen. De nis draaide in zijn geheel aan de kant, en onthulde zo een geheime kamer, wellicht had het ooit dienst gedaan als opslag voor zeer bijzondere wijnen, of grotere schatten. Nu was het leeg echter, althans... bijna leeg. Want net voordat de geest van Suuschuu voor altijd verdween, wees ze naar haar eigen lichaam. Het lag er in verkrampte positie bij, alsof ze met veel pijn gestorven was. De theorie bleek later te kloppen toen ze de lange priem vonden die bij de wond in haar borst hoorde. De moordenaar had het expres net onder haar middenrif gestoken, zodat hij enkel de zenuwknoop en een vitale ader zou raken, maar niet de spieren. Hierdoor zou iedere ademhaling mogelijk, maar tevens ook extreem pijnlijk zijn. En bij iedere ademteug die ze had gemaakt, verloor ze weer wat meer bloed, net zolang totdat ze stierf. Eenzaam in de kille duisternis.
    Aan de priem prijkte een briefje, waarop één woord stond. Het was met hanenpoten geschreven, bijna alsof een wild dier had geprobeerd een pen te hanteren.
    'WRAAK!'


    Arme Suus... Je mag je rol bekendmaken!

    Tevens mag er weer gestemd worden voor de volgende burgermeester! En uiteraard voor de galg. Deadline staat op vrijdag.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Suuschuu zo jul 01, 2012 6:30 pm

    Oh wow, wat een intens verhaal ;3; Wel echt heel mooi geschreven!

    Het is niet langer een geheim maar ik was uiteraard de ziener~
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon ma jul 02, 2012 12:29 pm

    Nou ik weet mijn stem natuurlijk al.
    Die gaat Naar Pshycho.

    En voor Burgemeester maakt het mij echt niks uit wie burgemeester word, zolang Pshycho maar niet de kans krijgt om er gelijkspel van te maken.

    Ura, jij wou Burgemeester worden?
    Dan gaat mijn burgemeester stem naar Ura.

    Pshycho Maniac schreef:Ik ben zelf gewoon een vanille burger.
    Dus of Choco liegt, of Ik lieg, of we missen iets.

    Trouwens, dat er iemand zegt dat ie een rol is, betekent niet dat ie dat ook is.
    Er bestaat ook nog zoiets als Liegen.

    Ik weet van mij zelf dat ik niet lieg, leuk dat je nog bescheiden over wilt komen door je zelf in twijfel te trekken, en dat we iets missen lijkt mij zeer sterk, want Ura heeft toch wel bewezen dat hij de heks is, en Mitch de priester, dus als we al iets missen moet het een troll rol zijn waar we niks van weten.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Pshycho Maniac ma jul 02, 2012 9:35 pm

    Toumyon schreef:Nou ik weet mijn stem natuurlijk al.
    Die gaat Naar Pshycho.

    En voor Burgemeester maakt het mij echt niks uit wie burgemeester word, zolang Pshycho maar niet de kans krijgt om er gelijkspel van te maken.

    Ura, jij wou Burgemeester worden?
    Dan gaat mijn burgemeester stem naar Ura.

    Pshycho Maniac schreef:Ik ben zelf gewoon een vanille burger.
    Dus of Choco liegt, of Ik lieg, of we missen iets.

    Trouwens, dat er iemand zegt dat ie een rol is, betekent niet dat ie dat ook is.
    Er bestaat ook nog zoiets als Liegen.

    Ik weet van mij zelf dat ik niet lieg, leuk dat je nog bescheiden over wilt komen door je zelf in twijfel te trekken, en dat we iets missen lijkt mij zeer sterk, want Ura heeft toch wel bewezen dat hij de heks is, en Mitch de priester, dus als we al iets missen moet het een troll rol zijn waar we niks van weten.
    Natuurlijk stem ik op Choco
    Omdat ik een burger ben dan is het vrijwel zeker dat hij de wolf is. Die zegt dat ie een burger is.

    Ik stem weer op Mitch voor burgemeester.

    Fao heeft al meerdere keren gezegd geen trollolol rollen te gebruiken.
    Dus dat is het niet.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Mitch di jul 03, 2012 10:28 pm

    Gezien de omstandigheden op het schip hier moet ik nu stemmen, en ik kan pas weer over een week terug online komen. Sorry voor dat.. ^^;

    Anyhow, omdat ik met zekerheid kan zeggen dat ik de Priester ben, en dat de enige bekende rol in het spel is, stem ik op mijzelf als burgemeester.

    Good luck~

    Edit: Scratch that. Ik stem op Mitch voor de galg.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Urameshiya wo jul 04, 2012 10:44 am

    Goed, ik heb gelogen. Eigenlijk vind ik Myon verdachter dan Pshycho. Ik hoopte dat het nog wat interessante reacties op zou leveren als ik eerst Pshycho zou beschuldigen voordat ik mijn echte verdenking bekend zou maken, maar het valt een beetje tegen.

    Ik zal even netjes uitleggen waarom ik Myon verdenk. Ik weet het namelijk nog niet zeker - als ik dat wel wist zou dit zo veel makkelijker zijn - dus Myon, verdedig je vooral. Als jij aanwijzingen ziet die kunnen aantonen dat Pshycho een waarschijnlijkere wolf is, dan wil ik ze graag horen. Misschien heb ik iets over het hoofd gezien.

    Myon is deze ronde erg voorzichtig, zeker vergeleken met eerdere rondes. Waar hij vaak strooit met verdenkingen vanaf de eerste dag, roept hij nu regelmatig dat hij diep aan het nadenken en observeren is, maar het resultaat daarvan krijgen we nooit te zien.
    Toumyon schreef:Ik zal dus nog maar wachten voordat ik mijn anderen verdachten aanwijs, die ik als mogelijke 3rde wolf zie.(damn, als er 4 zijn.)
    Ik wil deze persoon nog namelijk bekijken hoe "hij" post, voordat ik echt zekerheid heb.

    Verder voegt hij een hoop onbelangrijke dingen toe over hoe cool het is dat hij Nue met een zwaard mocht vermoorden enzo, wat ik normaal niet zo van hem gewend ben. Ik heb de indruk dat dit (misschien onbewuste) afleidingsmanouvres zijn.

    Tot slot heeft hij op geen enkel moment een van de wolven als verdachte aangewezen. Dat zegt niet veel, maar het is ook een kleine aanwijzing.

    Er is trouwens wel een klein dingetje dat me dwarszit over Pshycho.
    Pshycho Maniac schreef:
    Skip schreef:
    Pshycho Maniac schreef:Mijn stem is Toumyon omdat ik een raar gevoel heb als ik aan hem denk.
    Volgens mij... ben je verliefd! :o
    Misschien.

    Ik kon gister niet echt lang online blijven, anders had ik waarschijnlijk mijn stem veranderd.
    Pshycho, naar wie zou je je stem veranderd hebben, en waarom?

    En nog even iets anders: Pshycho, als je een burger bent, dan raad ik je aan om je burgemeestersstem op Mitch terug te trekken en op mij te stemmen. Aan Mitch gaan we zo te zien niet zo veel hebben.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Pshycho Maniac wo jul 04, 2012 11:21 am

    Mitch schreef:Gezien de omstandigheden op het schip hier moet ik nu stemmen, en ik kan pas weer over een week terug online komen. Sorry voor dat.. ^^;

    Anyhow, omdat ik met zekerheid kan zeggen dat ik de Priester ben, en dat de enige bekende rol in het spel is, stem ik op mijzelf als burgemeester.

    Good luck~

    Edit: Scratch that. Ik stem op Mitch voor de galg.
    Verdomme, Mitch.

    Ik verander mijn burgemeestersstem naar Urameshiya.

    En ik zou toen op Nue hebben gestemd, Koa.
    Ik weet niet meer waarom.

    Gesponsorde inhoud


     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 5:54 am