Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
NueMaiWaifu
Olly
Pshycho Maniac
Faolinn
Urameshiya
Mitch
TheEternalMokou
Toumyon
Remilia~
13 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) Empty Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Remilia~ ma jul 09, 2012 11:27 am

    G’ morning, ladies and gentleman.

    Welcome to



    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) B80olu




    Als je mensen nu tegenwoordig vraagt wat een weerwolf is, denken ze meestal gelijk aan de weerwolven van Twilight of Harry Potter.
    Sommigen noemen het legendes, de andere een mythe. Het is onzin. Gewoon folklore.
    Maar de inwoners van Hakugyokuro, afgekort Hakuro, wisten veel beter. Weerwolven hebben daadwerkelijk bestaan. Ik neem je mee terug naar de tijd van 1822, wanneer er een volle strijd aan de gang is tussen de woeste monsters en de bange inwoners van Hakuro.


    "Meisje, meisje, waarom zo bang?
    Rustig maar, ik houd mezelf wel in bedwang.
    Maar vroeger of later, krijg ik je wel
    Als ik mijn klauw in je arm zet en mijn tanden in je nekvel.

    Meisje, meisje waarom zo bang?
    Je weet toch hoezeer ik naar je verlang?
    Vluchten is een min,
    Want ik vind je toch wel met mijn scherpe reukzin.

    Meisje, meisje waarom lig je daar zo dood?
    Was het omdat ik je in mijn maag opsloot?
    Maar ik moet me verstoppen, ik ben nu ook bang
    Voordat de anderen het zien en ik aan een touw hang."















    De Regels:



    Dat is volgens mij al vrij duidelijk.
    * Ma t/m Vrij is het dag. De burgers kunnen stemmen op de persoon wie zij het meest verdacht vinden.
    * In het weekend zijn de wolven aan zet en sterft er 1 persoon.
    * Ik sta niet toe dat er mensen in het geheim elkaars rollen vertellen. Als ik erachter kom, knikker ik je het spel uit. (Niet valsspelen)
    * De doden krijgen GEEN informatie en mogen NIET spreken. Ze mogen alleen praten tegen het medium als hij/zij contact zoekt met de desbetreffende persoon.
    * Speciale rollen moeten hun beslissingen in een pm aan mij doorgeven. Doen ze dat niet, dan word er dus ook geen actie ondernomen.



    De Rollen:



    Jullie kunnen een aantal van deze rollen verwachten:

    Slet
    De slet is een lekker ding en dat weet ze. Ze maakt er dus volop gebruik van om te overnachten bij mannen. Ook is het een geweldige manoeuvre om weerwolven te ontwijken.
    De slet kan elke avond uitkiezen bij wie ze wilt overnachten. Als de wolven dan bij haar thuis aankloppen, is ze er niet. Als de slet ervoor kiest niet bij iemand te overnachten en de wolven kloppen bij haar huis aan, sterft ze. LET OP: Als de slet bij iemand overnacht en de wolven kiezen er net voor, om bij die persoon aan te kloppen, sterft zowel de burger als de slet.

    Priester
    De priester weet precies waar kwade, duivelse honden niet tegen kunnen.
    Tegen het heilige water van de Allermachtigste.
    Als hij het water over een wolf leeggooit, zal het heilige water in zijn vlees branden en sterft het Gooit de priester het over een burger dan gebeurd er niks.
    De priester kan ervoor kiezen het water zowel overdag als ‘s nachts te gebruiken.

    Cupido
    Cupido vind dat er meer liefde in het dorpje moet komen.
    Al het angst in het dorpje bevalt hem maar niks. Daarom verlicht hij twee harten en maakt hij die hopeloos verliefd op elkaar. Het stel moet samen weten te overleven. Als de 1 sterft dan sterft de ander ook gelijk vanwege liefdesverdriet.

    Heks
    De heks is een machtig persoon. Ze is de eigenaar van twee merkwaardige drankjes.
    De ene om te doden en de ander om tot leven te wekken. Als er iemand sterft door de wolven, krijgt de heks, de naam van het slachtoffer, in een pm van mij te horen. Ze mag dan kiezen of ze de persoon wilt redden met haar levenselixer.
    Ze kan de levenselixer ook voor haarzelf gebruiken. De drankjes kunnen allebei tegelijkertijd gebruikt worden en ze mag haar drankjes alleen in de avond gebruiken. Als ze wordt opgehangen kan ze de levenselixer NIET op haarzelf gebruiken.
    Omdat de heks in feite ook een kwaad figuur is, sterft zij, als ze het wijwater over haar hoofd krijgt.


    Grafdelver en Lijk
    De grafdelver kan in de nacht een slachtoffer van de weerwolven opgraven en word dan het “lijk” genoemd. De grafdelver en het lijk werken samen en als ze allebei of 1 van hen tweeën weten te overleven, dan gaat de overwinning naar hun toe. Het lijk kan niet meer sterven door de wolven en kan enkel sterven d.m.v. ophanging. Als de lijk sterft, mag de grafdelver weer opnieuw een dode opgraven.


    Medium
    Het medium heeft een zesde zintuig en kan met doden praten.
    Met de informatie dat de dode de medium kan geven, kunnen ze een sterk team vormen.
    Het medium kan alleen contact opzoeken met doden die ooit burger waren of aan de kant van de burgers stond. Ze kan dus niet met dode wolven communiceren.


    Jager
    De Jager knalt voordat hij/zij sterft nog een kogel af.
    Hij kan iedereen raken, ongeacht het dag of nacht is. De jager geeft van te voren aan, wie hij als target heeft en kan dat elk moment wijzigen, behalve na zijn dood.

    Ziener
    De ziener kan elke nacht een speler uitkiezen en zijn/haar rol bekijken. Ze kan ieder mogelijke rol zien.

    Ketter
    De ketter is een wolf die zich voordoet als een priester. Zijn “ wijwater” is normale kraanwater en als hij dat dus over iemand leeggooit, gebeurd er niks. De ketter kan tot in tegenstelling van de priester zijn water alleen overdag gebruiken en is immuun tegen het echte wijwater.



    Whoo! Tijdje terug dat ik spelleider was!
    Mensen kunnen zich inschrijven! De ronde begint volgende week vrijdag.
    Doe dus mee, want het wordt een geweldige ronde 8D
    Ik wil jullie ook even melden dat mijn toetsenbord een beetje raar doet. Hij kan bepaalde tekens of symbolen niet meer maken. Bijvoorbeeld een dubbele punt op de e word: “e
    En als ik een schuin streepje boven de “e” wil zetten word het : ‘e
    Let dus niet op zulke ‘ foutjes’ ~ <3

    Verder wens ik jullie veel plezier en veel geluk. Als er vragen zijn, laat het me weten.


    Lijst:

    Toumyon
    TheEternalMokou
    Mitch
    Urameshiya
    Faolinn
    Psycho Maniac
    Olly
    NueMaiWaifu
    Suuschuu
    Skip
    RemiliaxScarlet
    Rage


    Laatst aangepast door Remilia~ op do jul 19, 2012 12:38 pm; in totaal 5 keer bewerkt
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Toumyon ma jul 09, 2012 11:32 am

    Myonetje doet weer mee.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van TheEternalMokou ma jul 09, 2012 11:37 am

    Ik doe deze keer ook mee ^_^
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Mitch ma jul 09, 2012 12:36 pm

    I'm in :3
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Urameshiya ma jul 09, 2012 1:10 pm

    Ik schrijf me ook in!
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Faolinn ma jul 09, 2012 2:41 pm

    shit is AAAAAAAAAN!!!! Ik doe mee!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Pshycho Maniac ma jul 09, 2012 5:36 pm

    Ik doe mee
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Olly ma jul 09, 2012 7:58 pm

    Jahoor, ik doe weer mee!

    Even een vraagje over de grafdelver. Hij kan een slachtoffer van de wolven in een lijk veranderen, maar technisch gezien zou het kunnen dat hij een wolf tot lijk maakt? Als in: Wolf vermoordt burger>Heks redt burger en vermoordt wolf>wolf wordt doorgegeven als dode van die nacht>grafdelver maakt lijk van de dode wolf of zal de actie van de grafdelver dan simpelweg falen?
    NueMaiWaifu
    NueMaiWaifu
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : 6e zintuig om sarcasme te detecteren.

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van NueMaiWaifu ma jul 09, 2012 8:08 pm

    Count me in!
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Suuschuu ma jul 09, 2012 8:13 pm

    Ik doe ook mee! c:
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Sophie ma jul 09, 2012 10:54 pm

    Ik doe mee! ^^
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Remilia~ ma jul 09, 2012 11:13 pm

    Olly schreef:Jahoor, ik doe weer mee!

    Even een vraagje over de grafdelver. Hij kan een slachtoffer van de wolven in een lijk veranderen, maar technisch gezien zou het kunnen dat hij een wolf tot lijk maakt? Als in: Wolf vermoordt burger>Heks redt burger en vermoordt wolf>wolf wordt doorgegeven als dode van die nacht>grafdelver maakt lijk van de dode wolf of zal de actie van de grafdelver dan simpelweg falen?

    Daar heb ik ook aan zitten denken, maar ben tot het besluit gekomen dat de grafdelver een dode wolf niet tot leven kan wekken. Hij/zij weet namelijk dan al wie de wolven zijn.

    En wow, het inschrijven loopt al lekker!
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Remilia~ zo jul 15, 2012 1:50 pm

    Remilia~ schreef:

    En wow, het inschrijven loopt al lekker!

    Okay, nevermind.
    Mensen schrijf je nu meteen in 8D
    We beginnen a.s. vrijdag!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Sophie di jul 17, 2012 2:55 am

    Also, ik wil even zeggen dat ik zaterdag op vakantie ga.

    Dus Pyonta en ik hebben waarschijnlijk maandag pas internet (zondag is de receptie dicht denk ik).
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van RemiliaxScarlet do jul 19, 2012 9:45 am

    Count me in! :D

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 7:42 pm