Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
NueMaiWaifu
Olly
Pshycho Maniac
Faolinn
Urameshiya
Mitch
TheEternalMokou
Toumyon
Remilia~
13 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Toumyon di jul 24, 2012 2:54 am

    YEAH MY EPIC "NOOOOO!"
    maar damnit 2 burgers weg, begint al goed zeg.

    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Mitch di jul 24, 2012 11:04 am

    Neeee wat moeten we doen zonder onze kroegbaas ;A;
    2 burgers al.. Dit is niet goed.. :<
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Rage di jul 24, 2012 11:09 am

    Now who will serve me epic soda? D:!!
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van TheEternalMokou di jul 24, 2012 1:52 pm

    Nah, dat begint lekker zeg :s
    NueMaiWaifu
    NueMaiWaifu
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : 6e zintuig om sarcasme te detecteren.

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van NueMaiWaifu di jul 24, 2012 7:13 pm

    Neeeeeeeee

    Hoe kan ik nou een wijntje drinken uit me burgemeester stoel? Moet ik hem zelf schenken :(
    ook de royal hunter meteen neer dus geen HAMBURGAHS meer.

    Leven in dit dorp is sterk gedaald in kwaliteit. :(
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Toumyon di jul 24, 2012 7:42 pm

    Burgemeester stoel...pardon?
    wie zegt dat jij Burgemeester bent, en überhaupt word?

    Ik ken jou niet zo goed, maar zoon gedrag scoort bij mij geen punten, sorry.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Suuschuu di jul 24, 2012 8:09 pm

    Haha, Nue strijdt er meer om zodat hij burgemeester kan worden. Als je dat niet weet snap ik wel dat het misschien wat verwarrend over komt. Het is meer als een soort inside joke bedoeld dan echt bedreigend. Het hoeft uiteraard niet te zeggen dat je Nue werkelijk kan vertrouwen.

    Het is wel erg naar dat we gelijk al 2 burgers kwijt zijn, beetje jammer dat Faolinn zomaar in het wild schoot en daarmee Ura raakte 8D; Maar, we moeten het nu vooral doen met de burgers die we hebben en nog niet iedereen heeft gereageerd. Skip en Pyonta zitten in Zwitserland met niet geweldig internet dus ik weet niet wanneer ze echt zullen reageren. Voor de rest heb ik eigenlijk weinig iets nuttigs te zeggen, het is nog maar dag 1 en nog niet iedereen heeft iets van zich laten horen.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Pshycho Maniac di jul 24, 2012 9:17 pm

    2 burgers dood.
    Geen goede start...
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Rage di jul 24, 2012 9:35 pm

    Bureaustoelen zijn veel cooler dan burgemeesterstoelen. *zoeft voorbij op zn bureaustoel*
    NueMaiWaifu
    NueMaiWaifu
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : 6e zintuig om sarcasme te detecteren.

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van NueMaiWaifu wo jul 25, 2012 1:49 am

    Ik heb eigenlijk helemaal geen informatie of enige vermoedens en alles wat ik nu kan doen is een random persoon gaan beschuldigen zonder enige legitieme reden. Dus ik hoop dat andere mensen aanwijzingen hebben over verdachten personen ^^;

    En sorry Toumyon. Het was enkel wat comic relief in barre tijden. Voor de mensen die me van andere weerwolf potjes kennen.

    Ik ben
    Spoiler:
    geen burgemeester :3
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Sophie wo jul 25, 2012 5:50 pm

    Sorry voor de late reactie, gister niet op internet geweest omdat ik ziek ben en we hebben een tijdslimiet, zegmaar 24 uur internet over de hele week dat we niet in een keer willen opmaken. ^^;

    De Jasper-sense stelt me teleur, meteen twéé sterke spelers neer.. :c
    Nouja niet dat Jasper er iets aan kan doen maar toch.
    Word een spannenend potje zo....
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van RemiliaxScarlet do jul 26, 2012 5:49 pm

    2 al? Oh noes! D:
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Toumyon do jul 26, 2012 7:52 pm

    Ehehehehe, zo ik heb eens goed nagedacht mijn beste burgers, en ik kom tot de conclusie dat Faolinn's dood niet zomaar een keuze was, nee...
    we hebben hier met sowieso al een slimme en sluwe wolf te maken die onze beste Faolinn goed kent of weet dat Faolinn een scherpe speler is, en hem daarom eerst weg wou spelen.

    Ik kom dus aan bij de mensen die hem toch al wel wat kennen.
    op verdachte volgorde.

    1.Olly
    2.Suus
    3.Skip en Pyonta
    4.Nue
    5.Rage

    Scarlet en Mokou, zijn nog new, ze kunnen ook medewolven zijn maar eerlijk gezegd als je het mij vraagt zou het idee niet van hun komen.

    Mijn stem voor de galg gaat voorlopig naar Olly
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Sophie do jul 26, 2012 11:55 pm

    Toumyon schreef:Ehehehehe, zo ik heb eens goed nagedacht mijn beste burgers, en ik kom tot de conclusie dat Faolinn's dood niet zomaar een keuze was, nee...
    we hebben hier met sowieso al een slimme en sluwe wolf te maken die onze beste Faolinn goed kent of weet dat Faolinn een scherpe speler is, en hem daarom eerst weg wou spelen.

    Ik kom dus aan bij de mensen die hem toch al wel wat kennen.
    op verdachte volgorde.

    1.Olly
    2.Suus
    3.Skip en Pyonta
    4.Nue
    5.Rage

    Scarlet en Mokou, zijn nog new, ze kunnen ook medewolven zijn maar eerlijk gezegd als je het mij vraagt zou het idee niet van hun komen.

    Mijn stem voor de galg gaat voorlopig naar Olly

    Ik snap je theorie, maar vergeet niet dat er méérdere wolven zijn.
    Als het inderdaad Olga's idee was, kan het nog steeds zo zijn dat Scarlet en Mokou in het wolventeam zitten maar gewoon braaf ja knikken. Overigens wel mijn complimenten dat je scherp heb opgelet, Faolinn is inderdaad superclose met Suus en Olga. Alleen Nue kent hij alleen van twee-drie potjes skype wolven, dus of die er echt tussen moet..

    Nue of Touma zoals ik hem noem is mijn buurjongen trouwens. :3
    En hij wilt áltijd burgemeester worden, je zou het als een meme kunnen zien ofzo.
    (Dat wil niet zeggen dat we het zomaar moeten toelaten.)

    Overigens doet Pyonta niet mee dus die kun je wel veilig stellen~ wwwwwwwww
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Olly vr jul 27, 2012 12:13 am

    Ehh, ben ik er even niet, wordt er op mij gestemd ;A;

    Eerlijkgezegd was ik hier al bang voor toen ik zag dat Jasper het slachtoffer is. Je hebt ook wel een beetje gelijk Myon, we zijn nu al twee keer samen wolf geweest en beide keren vond ik het niet vervelend om Jasper eruit te spelen.
    Nu ben ik toch wel iets slimmer dan het lijkt. Ik zou nooit zo maar in de herhaling vallen als wolf. Overigens is dit allemaal nutteloze informatie, want ik kan jullie verzekeren dat ik niet voor de 3e keer op rij een wolf ben.

    Wat ik wel ben ga ik jullie nog niet vertellen, maar het zou fijn en plezierig zijn voor de burgers als ik nog even leef.

    Ik weet dat ik laat post. Dit is een resultaat van verschillende oorzaken. De voornaamste twee zijn vrij verschillend. Geheel buiten het spel om heb/had ik het deze week best druk en heb daarom nog geen post gemaakt.
    De tweede reden heeft wel degelijk te doen met het spel. Het is dag 1 en ik heb geen leads, het spijt me. Het beste wat ik heb is mezelf, want normaal wil ik Jasper graag dood. Een "Goh wat jammer, een jager en een burgers"-post wilde ik niet maken. Iedereen vindt het als het goed is sneu. Ik ook.

    Morgen heb ik weer een drukke dag en een computerloze avond. Dit betekent dat ik 's middags mijn stem al uit ga brengen. Verwacht mij rond half drie. Als er toch mensen zijn met verdenkingen jegens mij, dan hoor ik die het liefst voor die tijd. Zonder strijd ten onder gaan lijkt me toch een beetje jammer. Ten onder gaan lijkt me sowieso jammer. Ik ben nodig.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 12:42 pm