Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
NueMaiWaifu
Olly
Pshycho Maniac
Faolinn
Urameshiya
Mitch
TheEternalMokou
Toumyon
Remilia~
13 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Toumyon vr jul 27, 2012 11:42 am

    Skip schreef:Overigens doet Pyonta niet mee dus die kun je wel veilig stellen~ wwwwwwwww

    Oeps dat is waar ook...

    Skip schreef:Als het inderdaad Olga's idee was, kan het nog steeds zo zijn dat Scarlet en Mokou in het wolventeam zitten maar gewoon braaf ja knikken.
    Yep hier zeg ik het toch ook?
    Toumyon schreef:Scarlet en Mokou, zijn nog new, ze kunnen ook medewolven zijn maar eerlijk gezegd als je het mij vraagt zou het idee niet van hun komen.

    Skip schreef:Overigens wel mijn complimenten dat je scherp heb opgelet, Faolinn is inderdaad superclose met Suus en Olga. Alleen Nue kent hij alleen van twee-drie potjes skype wolven, dus of die er echt tussen moet.
    Bedankt, en ik zal het ingedachte houden.



    Olly schreef:
    Wat ik wel ben ga ik jullie nog niet vertellen, maar het zou fijn en plezierig zijn voor de burgers als ik nog even leef.
    Olly schreef:Ten onder gaan lijkt me sowieso jammer. Ik ben nodig.

    Oke...als dat zo is en de wolven zijn slim, (of dom) dan gaan ze je de komende nacht moorden, dan kom ik er later wel achter of ik er naast zat of niet, klinkt goed? <3

    Ik verander hierbij mijn stem naar Suus.

    !!!
    En er schiet mij opeens iets binnen, bijde Skip en Suus komen voor Nue op...hmmm...moet dat ook even ingedachte houden.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Olly vr jul 27, 2012 12:31 pm

    Toumyon schreef:

    Oke...als dat zo is en de wolven zijn slim, (of dom) dan gaan ze je de komende nacht moorden, dan kom ik er later wel achter of ik er naast zat of niet, klinkt goed? <3

    Ik verander hierbij mijn stem naar Suus.

    !!!
    En er schiet mij opeens iets binnen, bijde Skip en Suus komen voor Nue op...hmmm...moet dat ook even ingedachte houden.

    Fijn. Het zijn slimme wolven die mij framen, maar geloof me beste Myon, ik ga vannacht echt niet dood.
    Oh, ik wil ook even voor Nue opkomen. Dat burgemeesterschap is echt een inside-joke die al lang speelt. Niets bijzonders dus.

    Mijn stem volgt later.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van TheEternalMokou vr jul 27, 2012 12:51 pm

    Ik heb nog geen goede argumenten om op iemand te stemmen, dus ik wacht nog even af of er nog iemand komt met een goede reden voor iemand aan de galg. Ik wacht namelijk liever even dan dat ik stem zonder echte reden, daar komt meestal nooit iets goeds van. Niet dat ik straks wel een goede reden heb, though, maar je weet maar nooit.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Suuschuu vr jul 27, 2012 1:06 pm

    De enige reden dat ik op kwam voor Nue was inderdaad omdat hem van buiten het forum ken en ik vond het persoonlijk zelf niet sterk genoeg om Nue er van verdacht te stellen alleen omdat hij altijd vaak met weerwolven burgemeester wilt zijn.

    Bovendien Myon, ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je de mensen op je verdachten lijstje juist verdacht vind en waarom je nu eigenlijk op mij stemt? Als je enige reden is omdat ik alleen heb ingelicht over Nue zijn inside joke dan hoop ik wel dat je met iets beter komt..

    @Skip, al zijn zowel Olly als ikzelf close met Faolinn buiten het forum, het hoeft niet zo zeer te zijn dat wij er ook werkelijk verantwoordelijk voor zijn. Jij kent Faolinn buiten het forum ook dus dan kan het ook net zo goed naar jezelf wijzen 8D;

    Maar goed, Myon, ik wil graag horen waarom je eigenlijk op mij stemt en ook even je verdachten lijstje toelichten.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Toumyon vr jul 27, 2012 2:07 pm

    Suuschuu schreef:De enige reden dat ik op kwam voor Nue was inderdaad omdat hem van buiten het forum ken en ik vond het persoonlijk zelf niet sterk genoeg om Nue er van verdacht te stellen alleen omdat hij altijd vaak met weerwolven burgemeester wilt zijn.

    Bovendien Myon, ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je de mensen op je verdachten lijstje juist verdacht vind en waarom je nu eigenlijk op mij stemt? Als je enige reden is omdat ik alleen heb ingelicht over Nue zijn inside joke dan hoop ik wel dat je met iets beter komt..

    Maar goed, Myon, ik wil graag horen waarom je eigenlijk op mij stemt en ook even je verdachten lijstje toelichten.

    Dat jij voor Nue opkomt heeft al niks te maken met waarom ik op jou stem, bovendien doet Olly dat ook al, dus die lead van een wolven groepje tussen jou, skip, Olly en Nue kan ik dus al niet meer maken...of toch wel?
    Maar nee, het heeft niks te maken met het bovenstaande.

    Verdachten lijstje(verdachter naar minder verdacht):
    Suus
    Olly (mocht ze niet dood gaan of ze kan me bewijzen dat ze echt geen wolf is, springt ze terug naar nummero 1.)
    Rage (verdacht stil...maar hij lijkt me net nog slim genoeg om faolinn als eerste eruit te spelen.)
    Nue (geen idee...ik vertrouw hem gewoon niet.)
    Mitch (verdacht stil...stiller dan normaal als je het mij vraagt.)
    Mokou en Scarlet (ik weet niet precies hoe ik ze op de lijst moet zetten met mijn lead over Faolinn's dood...maar ik acht de kans niet buiten dat ze net zo goed wolven kunnen zijn.)
    Skip (Haar reactie op mijn lijstje en lead klonk best burgerlijk...het is wel zo dat mijn lead inderdaad haar verdacht maakt, dus ze kan weer zo omhoog schieten, mocht ik iets verdachts zien.)

    Ik stem op jou (Suus) omdat ik weet dat je Fao goed kent, en ik weet dat je niet dom bent...mijn stem is dus gesteund door mijn lead.
    ik durf zelfs te wedden dat als ik niks over mijn argument had gepost we maar gewoon gegokstemt hadden deze eerste dag.
    (aangezien ik de enigen ben die nog met iets redelijks aankomt...iemand anders beteren ideeën?)

    Zo ik heb alles gedaan en gezegd wat ik kan bieden deze eerste dag, nu is het jullie beurt...
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Olly vr jul 27, 2012 2:15 pm

    Ik weet het echt niet, ik ga stemmen op Rage, sorry maar ik heb geen goed gevoel bij je. Meer heb ik niet.
    Als jullie me echt dood willen hebben, wacht dan alsjeblieft 1 weekje, dan kan ik mezelf verdedigen.

    Nou ja, zo maar weer de fiets op en de trein in dan.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Rage vr jul 27, 2012 3:08 pm

    Omdat ik stil ben betekent niet meteen dat ik een wolf ben, heb het nogal druk met werk.

    Het kostte Remi al wat moeite om me te overtuigen om mee te doen, en met het vasten heb ik ook neit altijd de energie om dingen te doen. x_x

    Als we op gevoel gaan dan ga ik ook op die van mij o 3o, sorry Olly maar dan stem ik op jou.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Remilia~ vr jul 27, 2012 3:43 pm

    Skip is doodop. De hele dag is ze bezig geweest.
    Ze had zichzelf moeten verdedigen tegen beschuldigen en heeft anderen weer moeten beschuldigen waarbij ze vond dat die verdachte handelingen deed.
    Uitgeput gaat ze op een stoel zitten en slaat een krantje open.
    Eindelijk...even tot rust komen. Skip zit net zo lekker in haar stoel als er plots een meisje haar huis binnen komt lopen.
    Skip schrikt van het onverwachte bezoek. "W-wat? Wie ben jij?! De deur zat toch op slot?"
    Het meisje giechelt en haalt dan een flesje tevoorschijn. De inhoud van het flesje gooit ze over Skip heen.
    Skip springt op en kijkt naar haar doorweekte kleren.
    "What the fu-“
    Ze weet haar zin niet af te maken, want vreemd genoeg...begint haar huid te branden?
    De pijn wordt zo erg dat Skip het uitschreeuwt. Wat gebeurd er met haar?!
    Haar huid barst open en er stroomt bloed uit haar ogen.
    Het meisje kijkt lachend toe. “ Hihihi, ik wist het, ik wist het! Jij bent een gemene wolf! Ik wiiiiiinn!”
    Skip kijkt het meisje woest aan. “ Jij kleine….Ik VERMOORD JE! Skip probeert naar het meisje toe te strompelen, maar ze valt om. Haar handen, die inmiddels veranderd zijn in klauwen, spartelen nog even in de lucht, voordat er een rilling door haar borst trekt en haar hoofd opzij valt.
    Het meisje zet triomfantelijk haar voet neer op Skip’s harige wolvenborst.
    “ I AM THE QUEEN OF THE WORLLDDDD”

    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Mitch vr jul 27, 2012 4:38 pm

    Woah, ik gok dat dit de Priester actie was? Het lijkt me niet logisch dat het de Heks was, niet alleen omdat die dan Fao liet doodgaan, maar het gaat over water. Moet dan normaal niet die persoon worden bekend gemaakt? Want we hebben een paar meiden in het spel. Of mis ik iets omdat ik slaapdronken ben. :T
    In ieder geval, goede actie! Een wolf down, nu nog.. Hoe veel zitten er eigenlijk in het spel.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Toumyon vr jul 27, 2012 6:44 pm

    Whaaa!
    Oke...dunno wie het was, maar thanks priest.

    Mijn stem veranderd naar Nue.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Mitch vr jul 27, 2012 7:18 pm

    Je verandert wel erg vaak van stem, Myon. Zeker met jou "Skip klinkt burgerlijk" en de aandacht die je van je af stoot met jouw lijstje verdachten kom jij zelf niet echt "burgerlijk" over in mijn ogen.
    Jij hebt zelf trouwens ook al wat potjes gespeeld met Fao, als ik me niet vergis, en je weet zelf dus ook dat hij goed is, dus een reden om hem weg te werken.

    Ik wacht nog eventjes met stemmen tot wat meer mensen iets posten.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Sophie vr jul 27, 2012 8:34 pm

    Wacht wat, wat is er gebeurd?

    Krijgen we niet te weten of dit uberhaupt de priester was? xD;

    Maar ja, ik was inderdaad wolf.

    Beetje jammer dat het zo voor me eindigt, het ging net goed. :<

    Succes medewolven, ik cheer voor jullie!
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Remilia~ vr jul 27, 2012 9:54 pm

    Volgens mij is het wel duidelijk dat het om de priester gaat toch?
    Het kan niet om een heks gaan, want een heks kan haar krachten niet overdag gebruiken.
    En een ketter kan niet met water doden.
    Dus dan blijft de priester over~
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Toumyon vr jul 27, 2012 10:17 pm

    Mitch schreef:Je verandert wel erg vaak van stem, Myon. Zeker met jou "Skip klinkt burgerlijk" en de aandacht die je van je af stoot met jouw lijstje verdachten kom jij zelf niet echt "burgerlijk" over in mijn ogen.
    Oke dus je hebt liever dat ik zo stil ben als Rage of Scarlet?
    Serieus wat wil je? puur gok spelletje spelen op dag 1 en nergens je stem op kunnen steunen?
    Mitch schreef:Jij hebt zelf trouwens ook al wat potjes gespeeld met Fao, als ik me niet vergis, en je weet zelf dus ook dat hij goed is, dus een reden om hem weg te werken.

    Goeie counter tegen mijn argument moet ik zeggen, maar heel eerlijk had ik Ura eruit gespeeld als ik wolf was.
    Verder kan ik niks ter verdediging zeggen want het is waar.
    Oh en dat ik vaak van stem verander is normaal bij mij. (kijk maar naar anderen potjes)
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Mitch vr jul 27, 2012 10:50 pm

    Toumyon schreef:
    Mitch schreef:Je verandert wel erg vaak van stem, Myon. Zeker met jou "Skip klinkt burgerlijk" en de aandacht die je van je af stoot met jouw lijstje verdachten kom jij zelf niet echt "burgerlijk" over in mijn ogen.
    Oke dus je hebt liever dat ik zo stil ben als Rage of Scarlet?
    Serieus wat wil je? puur gok spelletje spelen op dag 1 en nergens je stem op kunnen steunen?
    Nee, natuurlijk wil ik dat niet. Maar jij wilt wel dat mensen dingen zeggen. Hoe meer iemand zegt, hoe meer fouten je kan spotten, hoe meer loopholes je kan maken, hoe meer burgers EN wolven je kan uitlokken. Als wolf kan je dit dus gebruiken om burgers verdacht te maken, als burger moet je uiteindelijk gaan gokken.
    Ik ben het natuurlijk met je eens dat Rage, Scarlet, Mokou, eigenlijk iedereen tot nu toe niet veel handigs heeft gezegd, nog niets heeft los gelaten. Je kan uitgaan van de "Skip-Suus-Nue triangel" die zich een beetje heeft gevormd, maar dat is net zo veel gokken. Zowel Skip als Suus lijken me goed in het spel en ik denk niet dat ze zo makkelijk een andere wolf gaan coveren.. Nue weet ik niet want het vorige potje hadden we niet veel van hem gezien >.>

    Oh en dat ik vaak van stem verander is normaal bij mij. (kijk maar naar anderen potjes)
    Het is dus eigenlijk een soort truc om reacties uit te lokken en daarop de definitieve stem te baseren, huh? Handig, dan heb je sowieso altijd gestemd en gaat hij niet verloren, en dan kan je mensen spotten~

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 10:45 pm