Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Olly
Hakurei Ninja
Remilia~
Toumyon
UNOwen
Gemu
Ranfox
Sophie
Urameshiya
Faolinn
14 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) Empty Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn wo maa 07, 2012 10:13 pm

    Faolinnarts presents:

    "Vol trots liep Ura het podium op.
    Hij was de nieuwe burgemeester van Hakuro!
    Speech! Speech! Speech! De burgers juichden hem toe."


    Hailed by critics and fans alike

    "Zijn huis was koud en leeg, alsof hij er nooit was geweest.
    De burgers hielden een minuut stilte voor Ura, en besloten op jacht te gaan naar de daders.
    Het was een duistere dag in Hakuro."


    And now back for another mindblowing new episode:



    In a different dimension, far far away...

    Weerwolven van Hakuro
    Het zijn duistere tijden voor het dorp Hakuro. De bewoners zijn doodsbang.
    Allen weten het: Morgen is er weer één van hen minder. Waarom?
    Er zijn weerwolven in het dorp!
    Één voor één worden ze onder heerschappij van de nacht tot wolvenmaal bereid.
    Enkelen hebben de hoop al opgegeven om het ooit van deze wolven te kunnen winnen.
    Een veel grotere groep, echter, heeft de wapens gegrepen en bestrijdt
    de wolven zo goed als ze maar kunnen. Zijn ze echter sterk, en bovenal slim
    genoeg om de sluwe wolven op te sporen en terecht te stellen voordat het
    hele dorp uitgemoord is?


    A few common topics subject to misunderstandings et cetera:
    Ik ga hier een lijst geven van enkele rollen die ik ken waar wel eens misverstanden over zijn geweest en hoe ik als spelleider ze zou gebruiken ALS ik ze in het spel zou stoppen. Dit betekent niet dat ze er ook in zitten, noch dat er geen rol in kan zitten die niet op deze lijst staat! Het is immers altijd leuk om een verassingsrol tegen te komen, zoals de francofoob en de gokker in respectievelijk het één na laatste en het laatste potje.

    De Priester
    De priester mag overdag een fles wijwater over iemands kop flikkeren, hiermee kan een heks of weerwolf overdag gedood worden.

    De Wijze Burger
    De wijze burger kan aan de spelleider de volgende vraag stellen:
    Hoeveel x zitten er in het spel?
    voorbeelden:
    Hoeveel wolven zitten er in het spel?
    De vraag kan slechts één maal gesteld worden en vóór nacht drie.
    (copypasta van weerwolfsite want lui)

    De Jager
    De rol van de jager verschilt van dag tot nacht. Het is algemeen bekend dat de jager bij het doodgaan zijn geweer mag richten en iemand neer mag schieten. Gaat hij echter 's nachts dood, dan kan hij alleen de rollen raken die een nachtelijke beurt maken zoals de wolven, ziener of heks om maar eens wat te noemen. Een jager vertelt de spelleider altijd een voorlopig target, zodat deze dood direct in het verhaal meegenomen kan worden! Het voorlopig target mag ten alle tijden veranderd worden, maar niet nadat het 'doodsverhaal' is gepost.

    De Heks
    De heks heeft twee drankjes: Leven en dood. Als er iemand dood gaat door de wolven krijgt de heks dat diezelfde nacht nog te horen en staat ze voor de keus of ze die persoon van de dood beschermd. Daarna mag ze kiezen of ze haar doodselixir op iemand wilt gebruiken.
    Het levenselixir van de heks heeft een behoorlijke houdbaarheidsdatum en dus mag de heks altijd nog een latere nacht teruglopen naar het kerkhof om een dode terug te halen uit z'n graf.* De rol van de dode wordt gewoon weer toegepast. Maar counters worden niet gereset! Wat bedoel ik met counters? Met counters bedoel ik dingen als het wijwater van de priester, de drankjes van de heks, het liefdesschot van cupido etc etc. Basically alle speciale acties die een speciale rol beperkt kan ondernemen, overdag of 's nachts. Uitzondering: Daar de jager meteen sterft na zijn daad, krijgt hij na zijn herrijzing weer beschikking over zijn kruisboog, ik tel de moord van de jager dus niet als counter!
    Een heks maakt dodelijke toverdrankjes, geen molotov cocktails. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ze target specific is, ze maakt alléén diegene dood die ze als doelwit gekozen heeft, geen bystander zoals een slet. Als ze een slet target dan gaat de slet dood, ongeacht of ze bij iemand slaapt of niet.

    De Slet
    De slet mag iedere nacht bij iemand anders slapen. Dus niet telkens bij dezelfde persoon! Als de wolven haar targetten zullen ze haar niet kunnen vinden en derhalve zal de slet niet sterven. Als de slet bij de persoon slaapt die wordt getarget, echter, gaan zowel het doelwit als de slet dood! Slaapt de slet toevallig bij een wolf, dan zal ze alsnog niet gevonden worden en dus niet sterven!

    Over gesprekken buiten het forum
    Uiteraard is het praten over weerwolven tussen de spelers buiten het forum om gewoon toegestaan. Ik ben echter wel van mening dat zomaar je rol bekendmaken niet moet kunnen. Wat in het afgelopen potje in de laatste beurt gebeurde is natuurlijk logisch, zoiets is cruciaal in het tot een goed einde brengen van het spel. Remilia, echter, vond ik persoonlijk in een te vroeg stadium haar rol prijsgeven. Ik weiger hier echter een regel aan te verbinden daar het wel degelijk een edel doel diende. Ik roep derhalve alle spelers slechts op om terughoudend te zijn in het prijsgeven van hun rol op het forum, het is leuker als we de kracht van het Weerwolven honoreren: giswerk. Ik verbiedt enkel het prijsgeven van rollen buiten het forum om, als je zo dapper bent het één persoon te vertellen, dan ben je ook maar zo dapper omdat in het aangezicht van de wolven op het forum te doen!

    Deze post heeft me een stuk langer gekost dan ik had kunnen vermoeden. Ik ben een beetje behoorlijk moe van al het gezeik met een zekere PC (waarvan er ééntje het gelukkig nu doet) dus ik ga naar bed. Als er vragen zijn, now's the time to ask 'em, dan heb je vóór aanvang van het spel een duidelijk antwoord van me gekregen! Kan zijn dat ik morgen nog wat rollen bijschrijf, dat laat ik dan in een nieuwe post even weten.

    Komende vrijdag is de deadline voor het inschrijven, dus roep gerust nog een keertje als je mee wilt doen!

    Heb er enorm veel zin in!

    *DIT BETEKENT DAT DE DODEN GEEN ENKELE INFORMATIE MOGEN KRIJGEN OVER DE ROLLEN NADAT ZE DOOD ZIJN GEGAAN, DE DODEN ZIJN DOOD, ER ZIJN GEEN MEDIUMS AANWEZIG DUS NIEMAND KAN EN MAG EEN DODE INFORMATIE GEVEN OVER DE ROLLENCONFIGURATIE VAN HET SPEL! TEVENS MOGEN DODEN GEEN INFORMATIE GEVEN AAN DE LEVENDEN OM DEZELFDE REDENEN!!!

    De prachtig geschreven stukken tekst in de flashbacks behoren toe aan Skip!


    Laatst aangepast door Faolinn op wo maa 14, 2012 8:02 am; in totaal 2 keer bewerkt
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn do maa 08, 2012 10:01 pm

    Dit begint allemaal wat pointless te worden jongens. De regel staat duidelijk uitgelegd in mijn post, zo gaat hij gebruikt worden. IRL gaat het inderdaad zoals Hakurei zegt, maar ik zag dat Remilia de regel die ik nu gebruik gebruikte en ik vond hem vet tof en besloot hem dus toe te passen. Kortom: zo gaat het gebeuren ^^;.

    EDIT:
    Dit zijn de geregistreerde deelnemers tot nu toe:

    Skip
    Toumyon
    Gemu
    Omekeki
    Hakurei Ninja
    Pyonta-kun
    Suuschuu
    Ranfox
    Ura
    Wolfie559
    Remilia
    UNOwen
    Olly

    Mooie groep, maar het kan altijd beter! Remember kids: De deadline voor het inschrijven is morgen, vóór 23:59 wens ik van uw deelname verwittigd te worden!


    Laatst aangepast door Faolinn op vr maa 09, 2012 6:56 am; in totaal 2 keer bewerkt
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) Empty Weerwolven van Hakuro

    Bericht van Faolinn vr maa 09, 2012 11:55 pm

    De ondergaande zon, Remilia bekeek hem met een wee gevoel van binnen. 'Vannacht gaat het weer gebeuren...' verzuchtte ze tegen haar zo geliefde dagboek. Ze had ongetwijfeld gelijk. Met de laatste zonnestralen doofde ook de vrolijke sfeer in het dorp. De nacht viel langzaam in. In de verte rolde de donder, het was als het tromgeroffel van een verdoemd leger, vol onheil en duistere voorbodes. Ze begaf zich richting haar huis, onderweg kwam ze Gemu tegen. 'Ben jij nog buiten?' Vroeg hij. 'Ja, maar ik ben ook onderweg naar huis hoor!' Antwoordde Remilia, een tikkeltje bitser dan ze had gewild. 'Oh ok, nou... ehm... tot morgen dan maar he?' Zei Gemu, duidelijk zenuwachtig. Ook hij wist dat iemand in het dorp deze nacht niet overleven zou. 'Ja... tot morgen Gemu, slaap goed.' Met deze woorden vervolgde Remilia haar eigen weg naar haar huis. Op de drempel keek ze nog eenmaal achterom. Aan het eind van de straat zag ze het plein, met daarop het schavot. Een felle bliksemflits verlichtte de galg die erop gebouwd was. Remilia sloot snel de deur achter zich, de zucht die ze slaakte werd overstemd door het gerommel van de donder. Zou ze de slachting overleven? Ze hoopte het, ze had nog een hoop te doen in haar leven en ze wenste dat niet voortijdig af te breken.
    De nacht viel, de donder deed de ramen trillen, de regen kletterde op de daken, en de burgers sidderden van angst bij de wetenschap dat er monsters in het dorp dwaalden. Wie zal het volgende slachtoffer worden?

    Het nieuwe potje weerwolven is van start gegaan! De rollen zijn uitgedeeld! Moge de beste speler winnen!

    PS: Mocht ik een fout hebben gemaakt of iemand zijn vergeten (wat op zich ook een fout is uiteraard :P) zou ik daar graag een PM van willen ontvangen zodat ik het recht kan zetten.


    Laatst aangepast door Faolinn op za maa 10, 2012 12:13 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn zo maa 11, 2012 11:38 pm

    En de nacht is voorbij (beetje vroeg ik weet het maar iedereen is klaar en ik kan niet wachten om mijn verhaal te posten)! Bereid je maar voor op een paar pagina's aan tekst:


    Nacht. Als de adem van een zieke hangt de mist in de straten. Het lijkt wel licht te geven onder de boze blik van de volle maan. Zowel de mist als een duistere angst houdt het dorp in zijn greep. Angst voor... weerwolven. Niemand waagt zich buiten, noch beantwoorden ze een klop op de deur na zonsondergang. Maar dan toch… plots… een schim in de mist, gehijg en… gehuil? Het klinkt als de weeklacht van een dode. Maar het meisje dat door de mist strompelt is niet dood; nog niet.
    ‘Ik moet thuiskomen, ik moet thuiskomen… Als ik thuis ben is alles goed, als ik daar ben dan- dan… dan…..’ Het meisje vecht tegen haar tranen. ‘Alles komt goed, je bent gewoon een beetje gebeten door een hond.. haha…. Toch? Haahahha, ja dat moet het zijn geweest… gewoon een hond… hahahhahahahAHAHAHHAHAHAHHAHAAAA!’ Terwijl ze lacht begeeft haar rechterbeen het. Wat een afschuwelijk gezicht, daar waar haar kuit ooit zat, was nu een gapende wond aanwezig.
    Haar hysterische lach verandert in een nieuwe weeklacht. Haar lege ogen staren naar de maan. ‘Mama…. Mama je bent teruggekeerd…. Mama… Mama help me… Het doet zo’n pijn…. Alsjeblieft mama, help me! Help…’ En terwijl haar laatste adem in de vorm van een snik de mist ingeblazen word, zakt haar lichaam ineen. Even lijkt de mist haar stilte weer terug te vinden, maar dan verschijnen er nieuwe schimmen in de mist. De wolven hadden het bloedspoor en de sterfscène in alle rust gevolgd. Nu hun prooi dan eindelijk stil ligt kunnen ze zich aan hun bloedlust overgeven…

    ‘Gatsakke ga er nou in!’ riep Omekeki tegen het bundeltje papier. Hoeveel hij ook duwde, hij kreeg de krant maar niet de brievenbus in. Gefrustreerd smeet hij de bundel weg. ‘Die rotbaan van mij o-‘. Omekeki stond even stil. Waarom klonk het alsof de krant in water viel? Het had al in geen weken meer geregend… Hij draaide zich om om te zien waar de krant geland was. Afgrijzen bewerkte zijn gezicht tot een horrormasker. Net op dat moment ging de deur open, een norse Suuschuu vroeg zich af waar al die commotie voor haar deur vandaan kwam, maar toen ze Omekeki's gezicht zag bekroop haar een heel ander gevoel. Ze volgde zijn blik en haar vermoedens werden bevestigd. Even verderop lag het verminkte lijk van een jonge vrouw, haar gebroken ogen staarden naar de hemel, alsof ze iemand probeerde te volgen.

    Er vormde zich een enorme menigte om het lichaam heen. Als uit één keel ging een zucht door de menigte van toeschouwers heen, wat een gruwelijk tafe- ‘NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!’ Krijste Urameshiya ‘DIT MAG NIET!!! DIT KAN NIET!!! IK KAN NIET ZONDER HAAR!!! Ik-…. ik….' Zijn stem ging over in snikken… Net toen Skip naar hem toeliep om een arm om hem heen te leggen krijste hij ‘REMILIAAAAAAAAAA!!!’ waardoor Skip pardoes op haar gat viel. Urameshiya deinsde achteruit… hij was opeens lijkbleek en doodstil, hij draaide zich om en liep weg met een vreemde kalmte. De rest stond aan de grond genageld, geen een was de leegte ontschoten die in zijn blik had gelegen. ‘Wat zou hij van plan zijn?’ Vroeg Olly zich af. ‘Ik hoop niet dat hij… dat hij er eentje is… je weet wel… zo’n… wolf!’ Ranfox huiverde bij de gedachte. ‘Nee… Nee hij zei wat! Ik hoorde hem wat mompelen!’ Riep Skip die inmiddels door Pyonta-kun overeind was geholpen. ‘Wat.. wat mompelde ze dan… spreek op!’ beval Olly, doortastend als zij kon zijn in zulke situaties. 'Boetedoening…’, dat zei hij! Ik weet het zeker want ik lag vlak naast hem!’ Antwoordde Skip. "Boetedoening...?' Waarvoor? Wat zou Urameshiya gedaan kunnen hebben dat... dat hij boete zou moeten doen?' Olly krabde zich achter haar oren, een kleine tic die ze altijd had als ze nadacht. 'Oh god! Wat als hij echt een wolf is en in razernij... Remilia heeft gedood!? Ik moet er nie- ugh' Met een dramatisch gebaar viel Ranfox flauw.
    'Als hij een wolf is, dan moeten we hem achterna gaan en hem ondervragen. Overdag is hij ongevaarlijk. Kom op! We gaan naar zijn huis!' Met deze woorden trommelde Olly de hele burgerij op. De groep begaf zich naar het huis van Urameshiya. 'Zeg... moeten we geen fakkels en hooivorken meenemen... Zoals het hoort?' Vroeg Gemu zich af. 'Fakkels zullen niet meer nodig zijn,' verzuchtte Hakurei Ninja, 'kijk maar, z'n huis staat in brand...'. Allen zagen wat hij bedoelde, aan het eind van de straat kringelde rook uit een open raam. 'Nee! We moeten een proces hebben! We moeten zeker weten of hij wolf was of niet!' Schreeuwde Olly, en ze rende naar het huis toe. 'Wacht, Olly!' schreeuwde Hakurei Ninja, 'Het is gevaarlijk om alleen te gaan! Neem mij met je mee!'. Uiteindelijk stormden Olly, Hakurei Ninja, Gemu en Pyonta het huis binnen, de trap op en Ura's kamer in. Daar stond hij, te midden van de vlammen die van zijn in olie doordrenkte bed oprezen. 'Het is te laat, vrienden... Ik... Slechts na haar dood besefte ik dat ik niet... Dat ik niet zonder haar kan. Ik heb d'r pijn gedaan en... En ik hoop haar te zien in het hiernamaals om haar te zeggen dat het me spijt en dat ik net zoveel van haar houdt als zij van mij...'.
    De vlammen maakten het onmogelijk om nog bij Urameshiya kunnen komen. Met afgrijzen bekeken Olly, Gemu, Hakurei Ninja en Pyonta hoe Urameshiya ten prooi viel aan de vlammen...

    Oh jee... twee zijn er al weg! Urameshiya en Remilia mogen hun rol bekend maken!

    Moet ik hier nog een disclaimer bijgooien dat wat ik ook schrijf niet als hint gezien kan en mag worden...? Bij deze dan.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Urameshiya ma maa 12, 2012 4:33 am

    Ik hoop dat cupido zich schaamt, en ik wens hem/haar en de rest van de burgers veel succes. XD

    Ik was een burger, en mijn speciale rol was de slet.

    Prachtig verhaal trouwens, Faolinn!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Sophie ma maa 12, 2012 12:38 pm

    EEEEEEEEEEEEH?! :c
    No way!!
    U-Ura én Remi! Nu al twee slachtoffers? ; A ;

    Cupido mag zich inderdaad schamen, je hoort ervoor te zorgen dat mensen overleven!
    Er vanuit gaande dat Remi burger was omdat het nogal vroeg was voor de heks,
    hebben we nu dus burger Ura én Remi verloren, terwijl zij ons juist zo fanatiek konden helpen.
    Ik stel voor een minuut stilte voor ze te houden, en ik wil jullie daarna állemaal horen praten.
    Laten we zoveel mogelijk discussieren!
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Ranfox ma maa 12, 2012 1:38 pm

    Oh wow, WTF is hier gebeurd zeg? O.o Ik sta er echt van te kijken dat we nu al Remi en Ura kwijt zijn! Nu hoop ik zelf dat de heks de volgende nacht Ura of Remi tot leven wekt, want dit is echt een groot verlies voor ons burgers. :( 2 goede fanatieke spelers in één klap verdwenen! Cupido, wat heb je ons aangedaan! D:
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Sophie ma maa 12, 2012 3:03 pm

    Kunnen de geliefden dan nog zonder elkaar leven?
    Want normaal gaan ze of allebei snachts dood, of de heks red het slachtoffer.
    Maar door de ressurect regel kun je ze dus los terug halen, maar gaan ze dan niet gewoon dood van verdriet? :?
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn ma maa 12, 2012 3:42 pm

    De heks kan gewoon één deel van het koppel terughalen, ALS de heks aanwezig zou zijn. In het hiernamaals is het ook niet allemaal zo geweldig en om nog één keer al zijn/haar vrienden te zien en te helpen blijft de zombie dan gezellig tot het einde van het spel of zichzelf.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Ranfox ma maa 12, 2012 3:47 pm

    Hmmm... Dan zou dat een interessante optie zijn om Ura of Remi terug te halen. Want ze zijn namelijk erg goede spelers die ons veel voordeel kunnen leveren, plus we weten dat ze onschuldig zijn.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gemu ma maa 12, 2012 4:11 pm

    ...Wow, 2 op de eerste ochtend.
    Dat begint al goed, pff.

    Ik hoop dat die heks dan maar aanwezig is, anders hebben we een probleem.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van UNOwen ma maa 12, 2012 4:57 pm

    Indeed, een grote verspilling van Cupido's kracht. Lets see now. Er zijn 13 spelers, nu nog maar 11, en laten we aannemen dat er 5 wolven zijn. Er waren in het vorige potje minder spelers, en toen waren er 4. Dus 5 lijkt me niet onredelijk met 13 spelers.

    Ik ben gewoon wat dingen op een rijtje aan het zetten. De slet zijn we kwijt, en nu hoop ik dat Remi ook geen speciale rol had..

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon ma maa 12, 2012 5:41 pm

    Pfff, just great nu al 2 burgers kwijt...

    ik hoop ook dat er een heks aanwezig is, maar pas op heks, die wolven willen ook graag weten wie je bent...
    in anderen woorden, vertrouw niemand.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van UNOwen ma maa 12, 2012 5:46 pm

    Ik raad trouwens de de heks aan, als die erin zit, om haar potion nog NIET te gebruiken. Ja we zijn 2 mensen kwijt maar er zijn belangrijker dingen dan fanatieke spelers, de speciale rollen bijvoorbeeld. Laten we maar eerst zien wat Remi's rol is.

    Ook, wat denken jullie over het aantal wolven? 4 of 5?
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Remilia~ ma maa 12, 2012 6:14 pm

    ....HAHAHAHAHAH.
    Ja sorry, maar ik zei toch dat ik hard zou lachen als het zou blijken dat we de eerste nacht niet eens zouden overleven, Ura? XD
    We deden er nogal sceptisch over, maar nee de wolven moesten mij toch precies hebben.

    Maarja, ik kon er niks aandoen dat ik op dat harige kippeborstje van Ura viel .. <3

    Vanmiddag checkte ik het topic al eventjes en toen ik zag dat Ura had gepost had ik al een vermoeden.

    Ik was een doodnormale, onschuldige Burger.

    EN OOOOOOOOHHHH ALS IK DIE CUPIDO IN MIJN HANDEN KRIJG...


    En stomme mama....ze HIELP me niet eens =___=
    En ik had haar nog zo vaak geroepen!
    Anyhow, heel mooi geschreven fao!

    Veel succes burgers! En sterf wolven, moge jullie zielen in hel branden!
    Kthnxsbai<3

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 7 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 4:30 am