Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
Shiro
Pyonta-kun
Theedoekje
UNOwen
Nekotaku
Remilia~
Toumyon
TheEternalMokou
Urameshiya
Olly
Suuschuu
Mitch
Faolinn
17 plaatsers

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Enquête

    Piratenthema ja of nee?

    [ 11 ]
    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Voteba1069%Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Voteba12 [69%] 
    [ 4 ]
    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Voteba1025%Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Voteba12 [25%] 
    [ 1 ]
    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Voteba106%Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Voteba12 [6%] 

    Totaal aantal stemmen: 16
    Enquête gesloten
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Empty Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Faolinn zo sep 23, 2012 9:42 pm

    Buccanneers of Hakugyokurō

    Je ontwaakt van het rustgevende geluid van klotsend water en een zacht briesje strijkt door je haren. Heerlijk, dat geklater van zeewater en het gevoel van de zeewind. Je rekt je eens goed uit en probeert van het moment te genieten wanneer je plots water op je huid voelt. Verschrikt doe je je ogen open en kijkt recht in het kruis van één van de andere scheepslui die naast je op dek staat te urineren. Op dat moment wordt ook je neus wakker en besef je dat het niet het zeewater maar de pis van je scheepsmaatje was die voor het klotsen verantwoordelijk was. Om de zaken nog erger te maken was het helaas ook geen frisse zeebries die door je haren heen streek...
    Hoongelach van de rest van de bemanning lijkt van alle kanten te komen en de stem van de kapitein schalt boven allen uit: 'Yaharrr! That'll awaken the louzy scoundrel! Sleepin' on deck durin' the bloody daytime. That'll teach him! Now get back to work ye lazy wretches, we got a fat Spanish treasure gallion to catch up with!'
    Nog nagrinnikend begeeft de bemanning zich aan het werk, slechts enkelen blijven achter en helpen je overeind. Dit zijn de mannen om wie je geeft, je bloedbroeders. Gezworen om zich te ontdoen van het juk van de kapitein en het heft in eigen hand te nemen. Anderen zouden dat muiten noemen maar jullie weten wel beter, er moet verandering komen in de hiërarchie en jullie laten je niet stoppen in jullie belangrijke taak!


    Jullie lezen het, mensen, ik zou graag proberen een thema bij het weerwolven te voegen. Piraten in dit geval. Ik organiseer dit potje echter niet alleen voor mijn eigen plezier maar ook voor die van jullie en daarom ga ik dit pas doorzetten als iedereen het een leuk idee vind, gewoon voor de verandering.

    Wat houdt het piratenthema in?
    Het houdt in dat ik, net als Olga, een setting heb voor het weerwolven, evenals dat de rollen een andere naam hebben gekregen. Tevens zullen jullie in mijn verhalen beschikken over het wonderlijke talent om piraats te praten, maar de verteller niet (dus: dialogen zijn in pirate english en de rest niet). Ik vraag niet van jullie om zelf piraats te praten, de kracht van forumwolven ligt bij de vlijmscherpe discussies, niet bij het RP-gedeelte.

    De poll vinden jullie bovenaan deze post en als de resultaten wijzen op flinke onenigheid zal ik het houden bij een klassiek potje. Voor verdere vragen over de loop van het spel kan je altijd bij mij terecht maar ik kan jullie verzekeren dat het gewoon net zo zal verlopen als ieder ander weerwolvenpotje.

    Dan nu, de mogelijke rollen die in het spel kunnen zitten:
    Mutineer (Wolf):
    Avast! You are one of the shipmates who be disagreein' with the piratical views o' the crew and their cap'n! Each 'n every night you are conspiring with ye fellow mutineers to take the life o' one of those scallywags!

    Scallywag (Burger):
    Avast ye lubber! Ye be just some lowlife scallywag! Every night you're just sleeping in yer hammock, too drunk on grog to be payin' attention!

    Siren (Fluitspeler):
    Ah, hear those lovely tunes ye be singing softly! You are a siren in disguise. Since singing from the rocks just didn't have that high a rate of succes ye decided to dress up as a pirate and take part in their business. Each 'n every night ye may sing to two o' the crew when they're asleep. This crewmember be enchanted for as long as his miserable life be lastin' without the poor sod even knowing it! When ye have enchanted the whole crew it's your victory 'n the booty shall all be yours!

    Gunner (Jager):
    BOOM! Ye be the gunner! You know all about those blasting pieces of metal. In fact, you love those things SO much that you even sleep with a small cannon and carry it around all day. How it can be that nobody has noticed that is a mystery to me though...
    ANYHOW! When ye be dying from a fatal stabwound, scurvy rot or a sudden cannonball to the head (<- well... that might pose some problems) ye can put a nice big hole into anybody (not) to yer likin'!

    Night Watch (Ziener):
    Ahoy thar! Ye be the night watch on this good ol' pirate vessel. And let me tell ye matey, when it's dark, 'n ye ship is out at sea, 'n the gales be blowin' through the ropes, 'n the- well... ye get my drift. Anyway, at night ye be seein' things... People 'n such. Ye be seein' them for what they really be! Each night the true identity of one o' yer fellow mateys shall be revealed to ye!

    Gunpowder storage keeper (Bom):
    Hoharr! Mateys better not be jokin' around ye! Ye be so short fused that ye can blow at the littlest of jest! Downside to all this is that ye take 'exploding' a little too literal... When the majority of votes falls on you, ye be blowin' up the whole ship! Killing all who have voted against ye!
    What about the others? Well... you only win when there ARE no others, yahahahaharrrr!!!

    Lackey (Zandmannetje):
    You constantly get pushed around by the others 'n especially by the cap'n! Ye be hatin' all those muscleheads 'n would love to just chop their bloody heads off. But you're just too wimpy to do all that, 'n who can blame you? Yer only 14 years old for Davy Jones' sake! That's why ye be searchin' for those mutineers ye've heard whispers about! With them on your side ye can take on that scum!
    Every night ye can search for the mutineers by checkin' up on one o' the crewmembers. Ye can't stay out longer for more check-ups because the cap'n prolly be needin' ye soon in his cabin again... When one o' the crew turns out to be a mutineer, ye be joinin' their crew on a quest for gold, gals 'n glory!

    Surgeon (Heks):
    Ye've been studyin' herbs 'n surgery! Whenever one o' the mateys' wooden legs be hurtin', or when a bullet actually managed to hit a poor scallywag or when someone's been run through with a cutlass... oh wait, no in that case ye prolly can't help 'em... Anyway, you're in charge o' all the hurtin' 'n healing! Literally because... well... ye can always give a bit too much o' poppey juice 'n the bastard who've wronged ye will be ready for Davy Jones' locker! Yaharrr!!!

    Mermaid (Cupido):
    Ah... such a merry lass ye be! All yer old folks tell ye to drag those sailormen down to the depths below. They tell ye that so often ye gotten sick o' it! Where's the love? Where's the love in such actions? That's right, ye've come up with a better plan! Instead o' just mercilessly draggin' them down to the seabed ye decided to curse them instead. During the first night ye can sneak up to two o' the crew 'n give em the hearrrt shaped spot! It drives them either to each other or it drives them mad. If one o' them dies, the other dies too! Now is that great fun or what!?

    Carriers o' the hearrrrtshaped spot (Geliefdes):
    Curses 'n cannonballs! Ye be having a mighty stroke o' bad luck matey! Ye been cursed by the mermaid to carry the hearrrrrtshaped spot. It makes ye wanna be with that scurvy bastard that prolly stole yer hat! Well... beggars can't be choosers ('n ye don't even know what that means) so ye might as well make the most of it. If he dies then you die too 'n vice versa (don't even try to understand what that means) so ye better make sure ye both live through the journey together! (Secret communication is allowed)

    Willem van der Decken (AKA Flyin' Dutchman) (Grafdelver):
    *Insert epic music here with lots of tritones* Ik ga niet eens proberen piraats te praten in deze karakterbeschrijving omdat het jouw personage geen eer aan doet. Jij bent de manifestatie van de dood op zee. Jij bent gevreesd door ieder zeevarend man. Jij bent de Vliegende Hollander! Jij gehoorzaamd aan geen enkele entiteit behalve jezelf... oh en god zo is gebleken helaas... Alleen zit schipper van der Decken met een klein probleem, zijn schip is onderbevolkt en daar moet wat aan worden gedaan. Om deze reden heb jij je roodbezeilde schip onder de hoede gesteld van dat wat ooit een stuurman was en ben je aan boord gegaan van dit piratenschip. Zodra er een dode valt benader je zijn ziel en biedt je hem verlossing van het vagevuur aan in ruil voor eeuwige dienst aan boord van jouw schip. Dit is echter typisch zo'n 'offer you can't refuse' geval dus je hoeft niet bang te zijn dat er iemand is die het contract niet tekent. Dit bootsmaatje kan niet meer sterven door een dolk in de rug van één van de muiters maar wie hem overdag ontmaskert door hem te kielhalen zal weten hoe die af moet komen van zulk geteisem! Om niet op te vallen kan je maar één bootsmaatje rekruteren. De rest vis je later wel van de zeebodem op. Zolang de muiters in leven zijn kan je hen gebruiken om jouw plan in vervulling te laten gaan, maar zodra zij weg zijn en er geen moorden meer worden gepleegd zal je bootsmaatje het vuile werk op gaan knappen. Je wint als jij alléén of met je bootsmaatje overleeft. Komt je bootsmaatje te overlijden kan je altijd weer een nieuwe rekruteren.

    Crew o' the Flyin' Dutchman (Lijk)
    In the name of the kraken of course ye be fearin' death! So much actually that when the Flying Dutchman himself came up to bring ye 'the deal' ye happily wrote yer name in blood on the contract! Even though the man had brought his own ink for ye! Ye lost yer previous job 'n powers but ye've become immune for stabwounds such as those from the mutineers! Just be careful ye don't strike ire in the whole crew for if ye be hanged for mutiny ye still can land yer sorry arse in hell! When there are no mutineers left for murder ye be takin' that jolly task upon yerself! (je kan 's nachts dus niet dood door de muiters, je kan wel eruitgestemd worden en zodra de muiters allemaal dood zijn ga jij zelf moorden. Je wint zodra jij en de flying dutchman alleen over zijn)

    Corrupt bastard (overlever):
    A pirate always figures out what's best for himself... So when one o' those mutineers comes over to kill ya, there's a 20% chance ye can talk yer way out o' it 'n persuade the mutineers to be joinin' their crew instead, in exchange for a mighty haul o' plunder of course! Then the next day ye have one last chance of betrayal. Ye've been given the identity of one o' the mutineers 'n ye can come clean about it, thereby helpin' the cap'n. Or ye can choose to be silent as a seaman's grave 'n then ye'll be one o' the mutineer crew after nightfall (na de vrijdagstemming dus)

    Let dus goed op: Carrier of the hearrrrtshaped spot, Crew o' the Flying Dutchman en Corrupt bastard zijn rollen die je in de loop van het spel toebedeeld kan krijgen! In het geval van Crew o' the Flying Dutchman en Corrupt bastard (mits je voor de muiters kiest) raak je dus je oude rol kwijt en daarmee dus ook je loyaliteit aan de bemanning! Je speelt dus volhartig voor je nieuwe team!

    Spelerslijst:
    Mitch
    Olly
    Suuschuu
    Urameshiya
    TheEternalMokou
    Remilia
    Toumyon
    Nekotaku
    UNOwen
    Blindfold (Theedoekje)
    Pyonta
    Shiro
    Psycho Maniac
    Yellow-Minion
    kermisfan112

    Deadline voor het inschrijven is komende vrijdag (28/9/1648)


    Laatst aangepast door Faolinn op za sep 29, 2012 12:51 pm; in totaal 10 keer bewerkt
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Mitch zo sep 23, 2012 9:47 pm

    I'd love to be joining the crew, captain Faolinn, Sir!
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Suuschuu zo sep 23, 2012 10:17 pm

    Zodat ik het deze keer niet vergeet 8D; Ik doe mee~
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Olly zo sep 23, 2012 10:17 pm

    Are lasss allowed aboard? If so, I'd be glad t' join
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Urameshiya zo sep 23, 2012 10:20 pm

    Ik doe ook mee, en ik vind het een leuk idee! En een fles met rum.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van TheEternalMokou zo sep 23, 2012 10:20 pm

    Oh, alleen piraats in de conversaties moet wel lukken met lezen :3 Ik doe mee!

    Nog een vraagje over het zandmannetje: Als het zandmannetje nooit een van de wolven vindt, staat hij dan uiteindelijk gewoon aan de kant van de burgers?
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Faolinn zo sep 23, 2012 10:28 pm

    Yer on the list! 8D

    @Mokou: Nee, nou ja, er is niet veel wat het zandmannetje tegen de burgers kan doen zolang die de wolven nog niet heeft gevonden. Zodra het zandmannetje overdag vermoedt dat iemand wolf is zal die natuurlijk niet voor de burgers gaan spelen en de wolf verdacht stellen dus in dat opzicht speelt het zandmannetje niet voor de burgers

    Also vergeten te vertellen:

    Deadline voor het inschrijven is komende vrijdag (28/9/1648)
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Toumyon zo sep 23, 2012 10:41 pm

    Arrrgh! Thats one fine ship ye got there cap'n Fao...mind if i join aboard?
    (ik doe mee)
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van TheEternalMokou zo sep 23, 2012 10:42 pm

    Maar ik bedoel ook van: als het zandmannetje doodgaat, de wolven niet heeft gevonden en de burgers winnen, deelt hij dan de winst met de burgers?
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Remilia~ zo sep 23, 2012 10:43 pm

    Arrr, this old sea rat be joinin' too!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Nekotaku zo sep 23, 2012 11:50 pm

    Ik zou deze graag meedoen.

    *schraapt keel*
    Ik bedoel...

    Yarr, ye better not be ponderin' 'bout takin' off without ye ol' Neko aboard!
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van UNOwen ma sep 24, 2012 1:16 pm

    Aye! Ik doe mee! Yarrrr!
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Faolinn ma sep 24, 2012 4:09 pm

    Allright we hebben dus een scheepskat en Charles Darwin aan boord, gaat de goede kant op!
    Theedoekje
    Theedoekje
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Theedoekje ma sep 24, 2012 5:42 pm

    Y'arr, the blind blondine is entering the ship.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Pyonta-kun ma sep 24, 2012 9:35 pm

    Ik ben ook weer van de partij.

    Tevens heb ik gestemd op "Aye, maar geen pirate english in de conversaties in het verhaal.", maar deze trek ik graag terug naar "Aye!". Ik had het verkeerd begrepen maar ik kan mijn stem niet wijzigen. Niet dat ik denk dat het uitmaakt.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 2:55 am