Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
Shiro
Pyonta-kun
Theedoekje
UNOwen
Nekotaku
Remilia~
Toumyon
TheEternalMokou
Urameshiya
Olly
Suuschuu
Mitch
Faolinn
17 plaatsers

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Enquête

    Piratenthema ja of nee?

    [ 11 ]
    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Voteba1069%Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Voteba12 [69%] 
    [ 4 ]
    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Voteba1025%Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Voteba12 [25%] 
    [ 1 ]
    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Voteba106%Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Voteba12 [6%] 

    Totaal aantal stemmen: 16
    Enquête gesloten
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Urameshiya vr okt 12, 2012 8:04 pm

    Ik kan niet zeggen dat ik er zelf wel wakker van lig, maar ik moest hier toch wel een beetje om lachen.
    Olly schreef:IEDEREEN DIE NU OP URA STEMT BESCHOUW IK ALS VIJANDIG AAN DIT SCHIP EN LOYAAL AAN DE GRAFDELVER

    @Mitch: ik weet niet zeker of ik snap wat je bedoelt, maar ik kan in elk geval geen lunch worden. Ik ben onkwetsbaar voor de muiters.

    Neko schreef:Als de muiters mij doden, gebruik ik m'n elixir om mezelf te redden. Dan zijn zij geen stap verder.
    Ik denk nog steeds dat je je eigen veiligheid nog verkeerd inschat. De muiters zijn zeker wel een stap verder als ze jou aanvallen, want dan is het levenselixir uit het spel zonder dat jij er iemand aan over houdt die je 100% kunt vertrouwen.

    [/paar dingen die mij vanaf de zijlijn opvielen]
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Nekotaku vr okt 12, 2012 8:05 pm

    Dat klopt, Ura. Maar ze hebben al twee nachten geen slachtoffers weten te maken. Voor iedereen dringt de tijd. 1 extra dode of levende kan een groot verschil maken.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Mitch vr okt 12, 2012 8:15 pm

    Nekotaku schreef:Denk eens effe na...
    Als de muiters mij doden, gebruik ik m'n elixir om mezelf te redden. Dan zijn zij geen stap verder. En hebben we geen lijk.
    Als de muiters iemand anders doden, kan ik even goed m'n elixir gebruiken en heb ik iemand die ik kan betrouwen. Opnieuw geen lijk, nadeel muiters.
    Was jij niet degene die zei dat je jouw potion niet voor het laatste zou houden, tot je zelf dood ging? Daarop baseerde ik in ieder geval mijn bedenkingen.


    Urameshiya schreef:@Mitch: ik weet niet zeker of ik snap wat je bedoelt, maar ik kan in elk geval geen lunch worden. Ik ben onkwetsbaar voor de muiters.
    Je begrijpt me verkeerd. Ik zeg dat je gelynched wordt met het "opnieuw dood" zijn, niet de lunch.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Nekotaku vr okt 12, 2012 8:21 pm

    Mitch schreef:Was jij niet degene die zei dat je jouw potion niet voor het laatste zou houden, tot je zelf dood ging? Daarop baseerde ik in ieder geval mijn bedenkingen.
    Dat dacht ik eerst te doen, maar eigenlijk ben ik hoe langer hoe meer ervan overtuigd dat het aantal burgerslachtoffers zo lang mogelijk moet geminimaliseerd worden. Al zal het er van afhangen... Als het een zeer inactieve persoon is, gebruik ik m'n elixir misschien niet. Want het begint er stilaan naar uit te zien dat sommigen er wel eens zouden kunnen uitvliegen door twee maal niets te doen. En daar wil ik geen resources aan spenderen. Maar als het me een echt waardevolle speler lijkt...
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Pshycho Maniac vr okt 12, 2012 8:23 pm

    Oh god, zoveel discussie.

    En ik heb nog steeds niemand om te galgen stemmen.
    Ik heb geeneens een vaag gevoel ofzo.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Toumyon vr okt 12, 2012 8:41 pm

    Hier is de post die ik beloofd had om te maken.

    Zo dus Neko is de heks, klopt het?
    Of heb ik verkeerd gelezen?

    Ura is beschouwd als lijk.
    Oke, op hem niet stemmen LIJKt (Hahaha! get it?) mij dus inderdaad geen slecht idee.

    En Mokou, Kermis, Shiro en Yellow zijn nog steeds zo inactief als maar kan.
    Aan hun hebben we dus ook weinig op het moment...
    Ik wil hun toch wel weer eens zien posten, wat denken jullie en wat vinden jullie van de situatie, en op wie zou je stemmen?
    (Sorry het klopt inderdaad dat ik weer poke naar de stille kant...maar ik ben echt paranoia aan het worden, want ik wil niet weer een good guy/girl weg stemmen.)

    Mijn argumenten + galg post volgt later.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Pyonta-kun vr okt 12, 2012 8:44 pm

    Ik snap best Remi en Olga's bedoeling om Ura niet op te hangen nu, maar (voor de derde keer) wil ik toch alsnog even aan ze vragen of ze een beter slachtoffer hebben...
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Mitch vr okt 12, 2012 8:49 pm

    Nee.. ik vertrouw het niet, er knaagt iets.. goed.

    Ura, welke rol had jij voordat je tot lijk werd gevormd?

    Neko. Wie was het eerdere of latere target? Als je zeker weet dat Ura het lijk is, blihft de Basterd over volgens jou, toch? - wie is de tweede persoon?

    Ik vertrouw het vooral niet hoe makkelijk Ura het opgeeft. Een paar keer zeggen dat hij een lijk is zorgt ervoor dat hij zichzelf wilt ophangen? Nee. Er klopt iets niet.

    Mijn galgenstem volgt later, mijn burgemeesterstem gaat in ieder geval al naar Olga
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Suuschuu vr okt 12, 2012 9:11 pm

    Sorry dat ik ook niet zo erg actief ben geweest, druk met stage en ook deels met persoonlijke dingen maar ik heb wel de tijd genomen om dingen door te lezen en er zitten een paar dingen tussen die niet helemaal kloppen (volgens mij dan).

    Ura zijn eerste stem ging naar Kermis uit, zijn argument vond ik niet erg sterk op basis van wat hij uit een chatlog uitmaakt en er verder ook weinig aan toevoegt. Kermis komt naar mijn idee juist heel neutraal over. Maar er is nu ook veel gebeurd en Ura blijkt nu het lijk te zijn, wat hij ook zelf ineens heeft toegegeven en wilt nu ook opeens zichzelf wegstemmen? Een lijk heeft pas een rol als alle wolven weg zijn want dan gaat de lijk iedereen vermoorden dus ik snap niet waarom Ura uberhaupt zo snel heeft toegegeven en waarom hij zelfs aanbied om zichzelf zo weg te stemmen terwijl Ura altijd een erg actieve speler is. Het valt me ergens best wel tegen. Maar toch is Ura op het moment niet iemand waar we zorgen voor hoeven maken (wat zowel Olly als Remi al hebben duidelijk gemaakt)

    Ik begrijp ook niet helemaal waarom Pyon alsnog Ura er uit wil hebben gezien we beter naar wolven kunnen zoeken ipv dat Ura het lijk is dus dat hij weg moet. Hij is geen bedreiging (nog niet). Ergens heb ik het idee dat Pyonta erg Neko zit te volgen en zelfs een beetje zit te profiteren wat hij vertelt maar ook dat hij hem blindelings volgt. Ik vertrouw Pyonta het minst op het moment om eerlijk te zijn, helemaal omdat er geen nut is om Ura nu op te hangen.

    Mijn galgenstem gaat uit naar Pyonta
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Pyonta-kun vr okt 12, 2012 9:18 pm

    Suuschuu schreef:gezien we beter naar wolven kunnen zoeken ipv dat Ura het lijk is dus dat hij weg moet.

    Doe dat dan!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Nekotaku vr okt 12, 2012 9:41 pm

    Zeg, waarom komen jullie niet allemaal de TinyChat binnen? Dan kunnen we mensen hun gezicht eens zien terwijl ze discussiëren. En dan valt het harder op als de muitertjes proberen onderling te chatten, nietwaar?

    Oh, en Suus... Als Pyonta me volgt, dan heb ik geen idee waarom. Want hij staat redelijk hoog op m'n verdachtenlijstje.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Pshycho Maniac vr okt 12, 2012 9:46 pm

    Sorry, maar ik ga naar bed. (Ja, ik weet dat het pas 21:46 is.)

    Omdat ik niet kan beslissen op wie ik stem (Ik verdacht niet echt iemand.), stem ik op Shiro.
    Ik stem op Shiro omdat niemand anders op hem stemt.
    Dus dan gaat ie waarschijnlijk niet aan de galg.

    Hij heeft de laatste stemronde niet gestemd, dus misschien gaat ie vanzelf wel dood.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Pyonta-kun vr okt 12, 2012 9:47 pm

    Ik ben bezig met andere dingen en mijn webcam is stuk. Sorry.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Toumyon vr okt 12, 2012 9:48 pm

    Oke hier is mijn argumenten post.

    Tot nu toe staat iedereen neutraal bij mij op Pyon na.
    Ik vind dat hij dit potje alleen maar mee praat over de situaties die op het bepaalde moment afspelen tijdens de besprekingen van anderen mensen, en zelf brengt hij niks bij of komt hij zelf met geen goeie ideeën.
    En Posts zoals:

    Pyonta-kun schreef:
    Doe dat dan!
    Zijn 0% helpful.
    Je wilt graag de wolven vinden Pyon, maar zelf doe je ook niet veel om daar voor te zorgen.
    Zoals Suus al heeft gepost, vind ik het ook raar dat je nog steeds op Ura wilt stemmen, terwijl hij hoogstwaarschijnlijk het lijk is, je zocht toch een beter slachtoffer en hopelijk dus een muiter?
    Hier klopt niks van.

    Mijn galg stem gaat naar Pyon.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Pyonta-kun vr okt 12, 2012 9:53 pm

    Nog een keertje dan maar...

    Ura eruit werken geeft ons meer tijd. Weten jullie nu een betere wolf om op te hangen? Ura moet er sowieso uit ja, maar we kunnen hem er ook nu uit werken om meer tijd te kopen om vervolgens een muiter eruit te halen......

    Wacht, jullie verdenken serieus mij? Wat?

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 12:57 pm