Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
Shiro
Pyonta-kun
Theedoekje
UNOwen
Nekotaku
Remilia~
Toumyon
TheEternalMokou
Urameshiya
Olly
Suuschuu
Mitch
Faolinn
17 plaatsers

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Enquête

    Piratenthema ja of nee?

    [ 11 ]
    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Voteba1069%Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Voteba12 [69%] 
    [ 4 ]
    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Voteba1025%Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Voteba12 [25%] 
    [ 1 ]
    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Voteba106%Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Voteba12 [6%] 

    Totaal aantal stemmen: 16
    Enquête gesloten
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Suuschuu vr okt 12, 2012 9:58 pm

    Ik heb eerder het gevoel alsof Pyonta achter je schuilt terwijl jij juist actief bezig bent om de wolven eruit te halen en hij vraagt eerder dat men verdachtes geeft dan dat hij zelf met argumenten komt. Ik verwijt het niet aan jou maar eerder aan Pyonta zelf. Ben je ook bereid om je verdachtenlijstje te delen of wil je dat pas doen na het weekend?

    Ik vind het zelf ook jammer dat Pyon er niet zo actief mee is en amper echt moeite doet voor een verdediging, als hij het druk heeft is dat wel begrijpelijk maar het is ook de laatste dag voor dat het nacht word. Het staat alsnog aardig gelijk maar alsnog.. Ook van Pyonta ben ik wat meer gewend dat hij normaal wat actiever is maar dat is meer omdat ik vaker weerwolven met hem heb gespeeld. Dat zijn inzet zelf al best wel weinig is vind ik ergens wat vreemd nog steeds.

    Ik heb net al op je gestemt en ik weet om eerlijk te zijn op het moment geen beter kandidaat, ik ben het niet met je eens om op Ura te stemmen en ook hier schijn je erg te van te profiteren. We zijn nog altijd op zoek naar wolven dus Ura is op dit moment niet zo'n zorg zolang er nog wolven in het spel zitten.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Nekotaku vr okt 12, 2012 10:03 pm

    Suus, ik zou graag een verdachtenlijstje delen... Maar het probleem is, ik heb echt veel te weinig aanwijzingen. Ik vrees echt dat als ik op iemand anders stem, we er een onschuldige zouden kunnen uitzwieren.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Suuschuu vr okt 12, 2012 10:10 pm

    Oh dat is prima, je hoeft het niet te delen als je dat niet wilt maar je hoeft daarvoor ook niet gelijk op iemand anders te stemmen. Jij bepaald zelf je stem en dat hoeft niet door groepinvloed dus dat is prima. Ik was er alleen benieuwd naar, dat is alles.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Pyonta-kun vr okt 12, 2012 10:12 pm

    Ik zie niet waarom ik me moet verdedigen omdat ik mezelf niet verdacht vind. Ik heb mijn redenen gegeven om Ura op te hangen en ik heb zelfs gezegd dat ik dat best niet wil doen als mensen een beter idee hebben (wat ik niet kan zeggen van Neko of Mitch die zo ver ik weet steevast bij Ura blijven als galgenstem). Ik weet op dit moment ook niks, daarom vind ik dat we Ura gewoon nu al op kunnen hangen.

    Ik ga niet bijbelen, dat heb ik het vorige potje al afgezworen omdat dat tijdsverspilling is. Jullie hebben geen goede rede om mij te verdenken, dan krijgen jullie ook geen goeie verdediging.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Nekotaku vr okt 12, 2012 10:16 pm

    Eens te meer... Als er goeie redenen zijn, wil ik mn stem best veranderen.

    EDIT: Mitch heeft nog geen stem bevestigd buiten kapitein, voor zover ik weet.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Urameshiya vr okt 12, 2012 10:29 pm

    Suuschuu schreef:ik snap niet waarom Ura uberhaupt zo snel heeft toegegeven en waarom hij zelfs aanbied om zichzelf zo weg te stemmen terwijl Ura altijd een erg actieve speler is. Het valt me ergens best wel tegen.
    Het niet toegeven was geen optie, Neko wist het zeker, en kon het hard maken. Dan kan ik beter zelf het initiatief nemen om te voorkomen dat Neko verder voordeel uit de situatie kon halen. Dat ik aanbood om mezelf op te hangen was uiteraard omdat dat voor mijn team gunstig is. Dat Faolinn het niet accepteert vind ik daarom een beetje vreemd, maar ach.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Nekotaku vr okt 12, 2012 10:30 pm

    Jouw huidige team is doodgraver-lijk. Voor jou is het belangrijker je doodgraver te beschermen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Urameshiya vr okt 12, 2012 10:48 pm

    Nekotaku schreef:Jouw huidige team is doodgraver-lijk. Voor jou is het belangrijker je doodgraver te beschermen.
    Ik denk dat mijn vorige post aantoont dat ik dat al begrepen had. k;P
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Mitch vr okt 12, 2012 11:03 pm

    .. Waarom geven jullie geen eens antwoord op mijn vragen? Okay, dat vind ik echt niet zuivere koffie - mijn stem gaat naar Nekotaku. Als je eerst dingen zo zeker weet moet je niet daarna vragen gaan ontwijken, er niet eens op reageren. Gewoon nee.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Pyonta-kun vr okt 12, 2012 11:07 pm

    Mitch schreef:.. Waarom geven jullie geen eens antwoord op mijn vragen?

    Ik weet precies wat je bedoeld.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Nekotaku vr okt 12, 2012 11:10 pm

    Ik moet wat gemist hebben. Waar heb ik niet op geantwoord?
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Mitch vr okt 12, 2012 11:16 pm

    Mitch schreef:Nee.. ik vertrouw het niet, er knaagt iets.. goed.

    Ura, welke rol had jij voordat je tot lijk werd gevormd?

    Neko. Wie was het eerdere of latere target? Als je zeker weet dat Ura het lijk is, blihft de Basterd over volgens jou, toch? - wie is de tweede persoon?

    Ik vertrouw het vooral niet hoe makkelijk Ura het opgeeft. Een paar keer zeggen dat hij een lijk is zorgt ervoor dat hij zichzelf wilt ophangen? Nee. Er klopt iets niet.

    Mijn galgenstem volgt later, mijn burgemeesterstem gaat in ieder geval al naar Olga

    Deze, lieve schat. Het valt me op dat je wel leest dat ik Olga als captain wil maar niet de vragen die iets erboven naar jou gericht staan.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Nekotaku vr okt 12, 2012 11:23 pm

    Dude, het is heel simpel...
    Nacht 1: geen idee want er was een overlever dus ik heb van geen dode gehoord.
    Nacht 2: dode was Ura en ik heb 'm niet gered. Dus ik weet dat Ura een lijk is.

    Hoe moet ik dan in vredesnaam een vermoeden hebben over de corrupt bastard? Ik heb hoegenaamd geen informatie buiten dit!
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van 211nafsimreK vr okt 12, 2012 11:56 pm

    Ik stem zonder enige reden op Pyon, sorry maar ik kan helemaal geen een argument bedenken waar ik me goed in kan vinden bij wie dan ook.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van TheEternalMokou vr okt 12, 2012 11:57 pm

    Ik ga nu alweer in tijdnood komen. Stomme ik, ik ben weer eens te afwachtend.
    Well, ik heb alles nog eens goed gelezen en mij lijkt me de slimste keuze om op Pyonta te stemmen. Op Ura stemmen lijkt me ook geen goed idee, denk dat dat geen verdere uitleg nodig heeft. En tja, ik zou niet weten op wie ik anders zou moeten stemmen.
    Maargoed, heb weer eens tijdnood, dus ik ga niet langer door met typen.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 9:53 am