Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
Shiro
Pyonta-kun
Theedoekje
UNOwen
Nekotaku
Remilia~
Toumyon
TheEternalMokou
Urameshiya
Olly
Suuschuu
Mitch
Faolinn
17 plaatsers

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Enquête

    Piratenthema ja of nee?

    [ 11 ]
    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Voteba1069%Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Voteba12 [69%] 
    [ 4 ]
    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Voteba1025%Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Voteba12 [25%] 
    [ 1 ]
    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Voteba106%Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Voteba12 [6%] 

    Totaal aantal stemmen: 16
    Enquête gesloten
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Faolinn ma sep 24, 2012 9:59 pm

    Pyonta schreef:Tevens heb ik gestemd op "Aye, maar geen pirate english in de conversaties in het verhaal.", maar deze trek ik graag terug naar "Aye!". Ik had het verkeerd begrepen maar ik kan mijn stem niet wijzigen.
    Gelukkig heb ik daarom toegestaan dat je je stem ongedaan kan maken en opnieuw kan stemmen. ^^ Je staat op de lijst!
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Shiro di sep 25, 2012 3:13 pm

    Ik doe ook mee!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Pshycho Maniac di sep 25, 2012 4:02 pm

    Ik doe mee.
    Yellow-Minion
    Yellow-Minion
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 25

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Yellow-Minion do sep 27, 2012 3:28 pm

    ik doe mee
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van 211nafsimreK vr sep 28, 2012 11:35 pm

    Dankzij Mokou en Olly doe ik mee....
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Faolinn za sep 29, 2012 1:51 pm

    You are a pirate!
    'TIMBAAAAAARRRRRR!!!' Met een donderend geraas kwam de mast op het dek terecht. Remilia en Urameshiya konden nog net op tijd Psycho bij de kladden grijpen en naar stuurboord sleuren.
    'Hmm dank je, als jullie er niet waren had ik daar nu onder gelegen.' Merkte Psycho droogjes op. Remilia en Urameshiya hadden geen tijd om te reageren want de kapitein brulde hen toe: 'ARRR YE SCURVY DOGS! Ye be layin' jappin' all day or are ye goin' to enter that vessel!?'
    Remilia zuchtte en greep naar haar kortzwaard. 'Ik wou dat hij eens stopte met dat stomme taaltje van hem. Ik bedoel hallooooo, het is al 1648 hoor, niemand praat meer zo.' 'Laat die vent toch, zolang hij mij goed betaalt vind ik alles best.' Antwoordde Ura terwijl hij een touw greep en dat aan zijn gordel bond. Remilia en Psycho haakten zich ook eraan vast en onder luid gejoel slingerden ze zich naar het andere schip.
    Daar was Yellow-Minion in een dodelijk gevecht verwikkeld met maar liefst drie dappere durfals. De waaghalzen hadden echter beter een andere opponent uit kunnen kiezen; Yellow-Minion was een expert op het gebied met dolken en voor ze er erg in hadden lagen ze al met doorgesneden keel op het dek. Yellow draaide zich om en zag Shiro met een brede grijns tegen de mast leunen. 'Niet slecht, voor een nieuweling.' Hoonde die. 'De pot verwijt de ketel, jij hebt geen dag ervaring extra vergeleken met mij. Ga je daar de hele dag staan kijken terwijl ik het vuile werk opknap?' Riposteerde Yellow schamper. Shiro's grijns verdween toen ze antwoordde. 'Toekijken? Laat me niet lachen, ik heb al 13 man neergehaald, jij zit daarentegen nog maar op 11.'
    Met een boze grom trok Yellow twee dolken en gooide die zo snel dat Shiro geen tijd had om te reageren. Aan het gebrul dat van weerszijden kwam merkte ze echter dat niet zij het doelwit was, maar twee bemanningsleden die haar hadden geprobeerd te besluipen. 'Zo, nu sta ik ook op 13,' glimlachte Yellow poeslief, en met die woorden rende ze benedendeks om ook daar dood en verderf te zaaien. Shiro gromde en stormde de andere kant op, woest in de rondte slaande met haar rapier.

    Niet overal heerste er een zodanige chaos echter. Olly en TheEternalMokou hadden duidelijk geen zin in bloedvergieten en waren direct naar de passagiershut van het schip gerend. Daar vonden ze wat ze al dachten aan te treffen: de dochter van één van de Heeren XVII, temidden van talloze jurken, poederdoosjes, spiegeltjes en porseleinen poppen. 'W-wat willen jullie van me?' Stotterde het meisje met grote ogen. 'Haha, rustig aan kind, we hoopten dat je wat van je rijkdom met ons zou willen delen.' Glimlachte Olly vriendelijk terwijl ze op haar afliep. 'M-maar natuurlijk! Zolang jullie mijn leven maar sparen, mijn verloofde zou omkomen van verdriet als er wat met mij zou gebeuren, kijk gerust rond, neem wat je wilt!'
    Dat lieten Olly en Mokou zich geen twee keer zeggen, gretig liepen ze langs het meisje om zich te vergrijpen aan al het moois wat in haar kledingkast hing. Zo gretig zelfs, dat ze niet de flikkering in de ogen opmerkten, noch de vergiftigde stiletto die getrokken werd.
    Met één vloeiende beweging greep de Heerendochter Olly vast en zette de punt van de stiletto op haar keel. 'Geen beweging of ik pomp haar aderen vol met gif.' zei het meisje hees. Mokou deinsde even kort achteruit, bleef toen stokstijf staan en sprak rustig: 'Rustig aan meid, geen gekke dingen doen nu. Wat wil je? Het schip is ingenomen, je kan geen kant op dus doe nou niet iets stoms zoals het vermoorden van een piraat.'
    Het meisje lachte, een zacht tinkelend geluid dat op de één of andere manier veel ouder klonk dan dat ze eruitzag. 'Geen kant op he? Dat is ook niet wat ik wil. Ik wil dat jullie me meenemen. Die verloofde van me is een vetklep van 55 die alleen maar achter het familiefortuin aan is. Nou, van mij mag hij het hebben, ik ben het zat om als één van mijn porseleinen poppen te worden behandeld. Ik wil leven! Zoals je al hebt gezien kan ik vechten, dat heb ik van mijn chaperonne geleerd. Ik zal echt geen blok aan jullie been zijn, dat zweer ik!'
    Mokou streek even door haar imaginaire baard alvorens te antwoorden. 'Hmm... gezien het feit dat je Olly de verschrikkelijke hebt weten te overmeesteren zonder moeite zie ik geen reden waarom we je niet aan zouden kunnen nemen. Wat is je naam?'
    'Suuschuu, Suuschuu Gramschap!'

    Inmiddels hadden Mitch, Toumyon, Nekotaku en UNOwen de garde van de kapitein ontwapend en geboeid. Toumyon trapte de deur van de kapiteinscabine in en Mitch richtte zijn pistool, klaar om te vuren. Alleen was er niets om op te vuren. 'Verdikkeme, de gluiperd is hem gepeerd!' Zei Nekotaku onthutst.
    'Hmmm...' UNOwen zette zijn knijpbrilletje goed. 'Nee... het ziet er niet als zodanig uit m'n beste... Nee, nee zeker niet. De ramen van de spiegel [de achterkant van de grote handelsschepen heetten spiegels, red.] zijn nog dicht en zelfs gebarricadeerd om een mogelijke inval van buitenaf tegen te gaan. Nee ik denk dat de brave rakker zich ergens heeft verstopt.'
    Alsof dat het afgesproken teken was sprong er een luik open in de vloer en verscheen de kapitein met een klein kanon in zijn armen. Hij hief een brandende lont op om het kruit te ontsteken en slaakte een luide brul. Een brul die abrubt ten einde kwam toen Toumyon zijn beulszwaard (een trofee uit een ver land) op diens nek neer liet komen.
    Er viel een grote stilte waarin iedereen verbaasd en ook wel een tikkeltje nijdig (ze zaten onder het bloed van de kapitein) naar Toumyon keek. Die haalde zijn schouders op. 'Wat? Hij liet me schrikken.'

    Nog voor de avond viel was het schip geheel in handen van de dappere piraten. Een uitzinnige kapitein stond op het achterschip, trots neerkijkend op zijn bemanning. 'Arrr, now this be pleasin' to me eye!' Remilia rolde met haar ogen maar hield netjes haar mond dicht. 'A whole new pirate vessel all to ourselves! Raise the Jolly Roger!'
    Ura gaf het teken om de vlag te hijsen en vroeg toen aan de kapitein: 'Hoe gaan we het schip noemen kap'tein?'
    'Arrr now that be a good question I've been thinkin' a great deal about lately.... From here on forwards, this ship be called Mephistopheles! Yaharrr!' Iedereen keek verward, enkelen krabden zich achter het hoofd. 'Eeehm, kap'tein? Wat is een Mephistopheles?' Vroeg Psycho. 'Oh that's something from the higherups me lad! You all know that our pirate company is being run by a man called Faolinn Faustulus Faust eh? Well the man's been so good to us that I decided to name this ship after his method of succes. Anyway, HAND OUT THE RUM YE SWASHBUCKLERS! TONIGHT WE DRUNK TILL WE'RE DRINK!'

    Vier uur later kwamen Pyonta en Blindfold pas bij van hun potje LOL (Larder Of Liquor) en bemerkten tot hun grote verdriet dat het grote schip al was ingenomen. 'Maar wat nog veel erger is,' piepte Blindfold terwijl ze de schoten van de gevallen mast opzij duwde, 'Is dat ze dit oude schip hebben achtergelaten!'




    De rollen zijn verdeeld, het schip is veroverd, het spel is begonnen!

    Algemene mededelingen:
    • Als je nog geen PM hebt met je rol, laat me dat zo snel mogelijk weten dan kunnen we het nog fixen!
    • Zorg dat je goed de rollen door hebt gelezen. Voor vragen kun je altijd bij mij terecht. De mechanismen van de rollen zijn niet anders dan in andere potjes die ik organiseer dus het grootste deel van jullie weet exact wat jullie te wachten staat.
    • Ik denk niet dat ik dit nog aan iemand hoef mee te delen maar voor alle volledigheid: Buiten het topic om je rol aan een ander bekendmaken is verraad in de hoogst mogelijke graad en als ik er achter kom dan zullen er koppen rollen >:D. Gewoon praten met een ander via skype ofzo is toegestaan maar geen achterkamertjes gedrag en samenzweringen (bv 'pssst kom we stemmen allebei op die en die'). Mensen overhalen op anderen te stemmen behoort gewoon in dit topic te worden gedaan.
    • Ik heb het de komende periode vrij druk op de vrijdagen, dus het kan soms zijn (zoals vandaag) dat de uitslagen zaterdagmiddag worden gepost op het forum, excuses voor het ongemak alvast.
    • Gezien het feit dat er toch enkele bezwaren waren tegen Pirate English in de conversaties in het verhaal heb ik gemakshalve alleen Cap'n Cameo piraats laten praten. Het piratenthema is echter bijna unaniem geaccepteerd door jullie (8D) en daar ben ik blij mee!
    • Last but certainly not least: Iedereen ontzettend veel succes en, nog veel belangrijker, ontzettend veel speelplezier!


    Het is nu officieel nacht, het schip vaart de duisternis in, wat zal er vannacht allemaal plaatsvinden voor ongure vuilapperij?
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van TheEternalMokou za sep 29, 2012 2:06 pm

    Sterkte iedereen!
    En echt een awesome verhaal voor het begin van dit potje 8D
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Pshycho Maniac za sep 29, 2012 3:50 pm

    Agreedness.
    Vet verhaal.

    Ik wens iedereen geluk.

    Behalve de Mutineers.
    Screw 'em.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Olly za sep 29, 2012 4:12 pm

    Wat een verhaal! Vooral Suus haar opkoms kwam uit het niets, welkom aan boord meid!

    Verschrikkelijk veel succes allen~
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Mitch za sep 29, 2012 4:42 pm

    Succes, iedereen~ ^^
    Theedoekje
    Theedoekje
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Theedoekje za sep 29, 2012 5:16 pm

    =O
    Ik zit nog op een ander schip =o

    Veel geluk iedereen =)
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Suuschuu za sep 29, 2012 6:20 pm

    Leuk verhaal!

    Heel even mocht ik een Ojousama zijn, dat was tof haha.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Shiro za sep 29, 2012 9:40 pm

    Leuk verhaal, en veel succes iedereen!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Toumyon zo sep 30, 2012 10:22 am

    Leuk verhaal Fao.
    Ja je moet me niet laten schrikken. XD

    Veel speel plezier iedereen.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Nekotaku ma okt 01, 2012 11:59 am

    Veel plezier, allen! Aangezien dit m'n eerste potje is zal ik wel niet zo'n geweldige performance neerzetten. Maar reken er maar op dat ik al een spreadsheet heb met spelers en vermoedelijke rollen XD

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 12:51 pm