Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Mitch
NueMaiWaifu
Remilia~
Sophie
Pshycho Maniac
UNOwen
Urameshiya
Suuschuu
Faolinn
13 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon za jun 09, 2012 6:58 pm

    Pro Cupido doet ook weer mee. XD
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn zo jun 10, 2012 12:37 am

    hahaha Myon, jij bent idd PRO als cupido.

    Spelerslijstje nu:
    Mitch
    Skip
    Ura
    Olly
    Suuschuu
    Psycho
    UNOwen
    NueMaiWaifuu
    Toumyon
    RemiliaxScarlet (naar wie ik overigens ga referen als Scarlet, om misverstanden met de uber-Remilia te voorkomen :P )

    Slowly but surely we're getting there~ ^^
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Urameshiya vr jun 15, 2012 12:34 pm

    Woohoo, het is bijna zover! Ik neem aan dat we vandaag onze rollen gaan krijgen?

    RemiliaxScarlet (naar wie ik overigens ga referen als Scarlet, om misverstanden met de uber-Remilia te voorkomen :P )
    Mijn oplossing voor dat probleem was 'Remix'. Maar Scarlet werkt ook...
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn vr jun 15, 2012 5:39 pm

    Prelude
    Het dorp had enkele dagen nodig om van de eerste schrik te bekomen. Aanvankelijk heerste er niets anders dan chaos in Hakuro. Een selecte groep die voor het gevaar wilde vluchten werd onmiddelijk beschuldigd wolf te zijn door de groep achterblijvers en vice versa.
    Uiteindelijk was het Suuschuu die in een memorabele toespraak iedereen ervan overtuigde gewoon in het dorp te blijven en te helpen dit gruwelijke mysterie op te lossen.
    'Het maanlicht is nog niet op haar volle sterkte,' sprak ze, 'We hebben nog een week om ons allemaal voor te bereiden op de eeuwige volle maan.'
    De eeuwige volle maan, een begrip dat zelfs de dappersten in Hakuro deed huiveren. Als ze het boek van de grijze pelgrim mochten geloven, was het een terugkerend fenomeen in Hakuro. Ééns in de zoveel tijd weigerde de maan haar volle schijngestalte op te geven, en dit luidde onherroepelijk de volgende ondergang van het dorp in. De wolven zouden ontwaken en alles afslachten wat hen ook maar een strobreedte in de weg lag.
    'Één week, dat moet voldoende zijn om het huis van de grijze pelgrim te doorzoeken naar aanwijzingen over wat ons te wachten staat. Het onderzoeksteam is samengesteld en staat klaar om te vertrekken. De rest van jullie kunnen wat mij betreft maar beter gaan beginnen met het barricaderen van de huizen of het smeden van wapens. We zullen alles nodig hebben zodra de maan haar kille licht over ons zal werpen.'
    Met een ongemakkelijk gevoel vertrokken de dorpelingen, niemand anders wilde plaats nemen op het spreekgestoelte om Suuschuu's woorden te weerleggen of ondersteunen, bang om op te vallen voor de wolven, die zich ongetwijfeld tussen de dorpelingen ophielden.

    ***

    Scarlet liet haar ogen over de rijen met boeken glijden. 'Wat een schat aan informatie ligt hier opgeslagen', fluisterde ze tegen Toumyon, die haar onderzoekspartner was in dit deel van het huis. 'Loop nou maar door, ik wil dit zo snel mogelijk afgerond hebben', bromde hij nors terug. Toumyon leek zich niet op z'n gemak te voelen.
    Zo gek was dat overigens niet, het begon al te schemeren buiten en het veelkleurige halflicht dat door het glas in lood viel omhulde de oude bibliotheek met een bonte, maar niettemin onnatuurlijke en griezelige mantel van schaduwen en lichtvlekjes.
    Net toen Scarlet een groot boek nader wilde bekijken hoorden ze een kreet verderop. Toen ze naar de plek snelden waar het vandaan kwam zagen ze Olly die gefascineerd naar een portaal staarde. Urameshiya, die haar onderzoekspartner was, was nergens te bekennen.
    'Wat is er gebeurd? Waar is Ura heen?' riep Toumyon al van verre. 'Ura is al verder gelopen, ik bestudeer even de runen hier. Ura zag dat de kandelaar hier kon bewegen, en deed zo dit portaal ontstaan. Lijkt erop dat er heel wat verborgen kamers aanwezig zijn in de villa.'
    De uitleg leek Toumyon tevreden te stellen en hij gebaarde Scarlet hem te volgen, maar niet voordat hij een brandende kaars uit een andere kandelaar had gehaald om ze licht te schenken in de donkere gang die voor hen lag.
    Scarlet kon haar fascinatie maar niet te boven komen. 'Wie heeft deze villa eigenlijk gebouwd? Het is magnifiek! Achter iedere hoek wacht weer een verassing... ik kan hier wel jaren rondlopen!'
    'Echt? Mij bezorgt het alleen maar de koude rillingen. Er huist hier een hoop kwaad, een duistere geschiedenis die niet alleen maar met dit huis, maar met het hele dorp te maken heeft...' Antwoordde Toumyon, wat hem op een bewonderende blik kwam te staan van Scarlet. 'W- wat? Waarom kijk je zo?' Mompelde hij onzeker. 'Oh nee, het is gewoon dat dit de eerste keer is dat je open tegen me bent. En dat je dat allemaal kan voelen... dat kwaad zeg maar, dat vind ik knap!' Lachte Scarlet zachtjes. Toumyon slaakte een zucht en liep verder, naar het licht dat even verderop uitnodigend scheen.
    Ura wachtte hen op aan het eind van de gang, in een krappe kamer zonder ramen. Onder naar wat aan de luchtstroming te duiden een luchtschacht moest zijn stond een oude schrijftafel. Ondanks dat het dagen geleden moest zijn geweest dat het inktpotje voor het laatst aangeraakt had kunnen zijn was de inkt nog vloeibaar. Het drupte zelfs van de punt van de ganzenveer die Toumyon eruit viste.
    'Eh... jongens... ik weet niet of ik het leuk vind wat ik hier lees...'. Toumyon zag dat Scarlet met wit weggetrokken gezicht naar een dikke rol perkament staarde. Het eerste wat hem opviel was dat het volgekalkt was met namen en... rollen?
    'Spel IX, Weerwolven van Orukah, Spelleider, Wolven, Burgers, Cupido.' Las Scarlet. 'Wacht, de inkt is onleesbaar waar de namen staan! Of nee, hier, twee namen: onder het kopje Wolven lees ik Gemu, Remilia als Priester en Faolinn bij Grafdelver. Oh ik zie nu ook dat er later 'Lijk' is gekrabbeld bij Remilia... Wat betekent dit allemaal? Herkennen jullie die namen?'
    Urameshiya krabde zich op het hoofd. 'Nee, ze zeggen me niets... Absurd dit... het lijkt wel een soort van scorelijst voor een spel, zou het te maken hebben met wat we nu doormaken? Jeweetwel, dat terugkeren van de blijvende volle maan?.'
    'Daar is maar één manier om achter te komen', sprak Toumyon grimmig en met deze woorden rolde hij het perkament uit tot het nieuwste stuk zichtbaar was. 'Spel X, Weerwolven van Hakuro. Spelleider: Faolinn... Dus toch...'
    Olga, die zich ondertussen al bij hen gevoegd had slaakte een kreet. 'Lees verder! Wellicht staat er nu ook een rolverdeling!'
    Toumyon, keek even achterom, gaf haar een goedkeurend knikje en las verder. 'Rolverdeling......'. Iedereen hield de adem in van spanning. Toumyon stond even stil, slaakte toen een zucht en liep weg.
    'Toumyon! Wat is er? Wat heb je gezien?' Riep Olga hem na. Iedereen wendde zich nu tot het perkament en las wat er stond:
    'Rolverdeling: Dat ga ik niet aan jullie neus hangen! 8DDDD'

    That's right kinders! Dat hou ik natuurlijk lekker voor mezelf^^. De rollen zijn verdeeld en ik start nu met het uitdelen ervan. Om middernacht gaat de eerste nacht in. Ik wens iedereen enorm veel succes en moge de beste speler(s) winnen!

    Even wat praktische informatie:
    Vanaf volgende week donderdag tot en met maandagmiddag ben ik in België voor een festival (Graspop Metal Meeting), ik heb daar geen internet en kan dus niets regelen wat betreft het weerwolven. Maar, met jullie instemming, wil ik het volgende doen. Ik ben van plan van de eerste dag een korte te maken, namelijk tot en met woensdagavond. De eerste dag is er toch nauwelijks genoeg informatie beschikbaar om een hele werkweek te vullen met speculaas speculaties. Ik hoop dat jullie het met me eens zijn dat ik de stemming dan dus op woensdagavond al plaats laat vinden en de tweede nacht verleng tot en met maandagavond. Zijn jullie dat niet, laat het me ff weten, dan zoek ik een andere oplossing.

    Verder wil ik jullie nogmaals op het hart drukken even goed de regels door te lezen en eventuele onduidelijkheden aan mij te laten weten, zodat ik helderheid daarin kan bieden.

    Expliciet benadruk ik nog even dat ik niet wil dat jullie buiten het forum om jullie rollen aan elkaar prijsgeven, evenals dat ik niet wil dat enig vorm van contact plaatsvindt met de doden over het weerwolven

    Okay ik ga m'n kop nu houden en de rollen verdelen. Ladies and gentlemen, HAPPY HUNTING!!! >:D
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van RemiliaxScarlet vr jun 15, 2012 5:49 pm

    Even een vraagje, het spel werkt hetzelfde als Weerwolven van Wakkerdam, toch? :O
    Gewoon even voor de duidelijkheid. Wil het even zeker weten. XD
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Mitch vr jun 15, 2012 5:59 pm

    Dit is inderdaad WvW, maar dan met een andere naam; WvH. ^^
    Alvast happy hunting, iedereen~
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Suuschuu vr jun 15, 2012 6:35 pm

    Ik voel me suddenly belangrijk met het toespraak haha, maar leuk intro verhaal!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon vr jun 15, 2012 6:47 pm

    Hah, awesome verhaal Faolinn.
    Uhm, weinig speculaties of niet...ik vind het alsnog een klein beetje oneerlijk voor de burgers...idk, wat vind de rest hier van?
    want het maakt mij eerlijk gezegd niet zo veel uit.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Sophie vr jun 15, 2012 8:19 pm

    :< Touma en ik komen niet eens in het verhaal voor, wat flauw! *klaag*

    En ik wacht op m'n rol~
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn vr jun 15, 2012 9:55 pm

    Nocturne
    'Ahahahah NueMaiWaifu! Niet doen!' Giechelde Skip toen Nue haar een por gaf. Ze waren gezellig met nog 4 anderen aan het nazitten van een zware dag. Zij maakten deel uit van de groep die de verantwoordelijkheid hadden voorbereidingen te treffen tegen 'de eeuwige volle maan' en vierden dat ze al hun taken eindelijk afgerond hadden. UNOwen speelde een aanstekelijke wals op het harpsichord dat in zijn huiskamer stond en Psycho en Suuschuu dansten erop los, toegejuicht door Skip en Nue. Mitch kwam lachend de keuken uitgelopen met 6 glazen mede op een zilveren dienblad. Zoals altijd maakten ze er het beste van, wat de situatie ook mocht zijn. Ze wilden net een gezamelijk lied aanheffen toen een heftige windvlaag de gordijnen deed opwaaien. Een hels, kil licht verblindde hen allen voor een seconde. De kaarsen flakkerden, vochten terug, maar moesten toch hun warme stralen doven. Het was stil in de kamer, iedereen keek elkaar aan. Toen renden ze allemaal naar het raam en staarden omhoog:
     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 2 200px-Full_moon
    UNOwen slikte hoorbaar en sprak toen met hese stem: 'Het is begonnen...'

    De nacht is gevallen, de rollen verdeeld (als iemand zijn/haar rol nog niet heeft gekregen, neem zsm contact op!). Succes iedereen!
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Mitch vr jun 15, 2012 10:36 pm

    Skip schreef::< Touma en ik komen niet eens in het verhaal voor, wat flauw! *klaag*
    Ik kwam er ook niet in voor, niet klagen jij. We kwamen wel in het tweede verhaaltje :3

    Happy hunting, iedereen~
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Olly vr jun 15, 2012 11:03 pm

    Oh ja, we beginnen weer, met een dubbel verhaaltje ^^ Het was weer leuk om te lezen al ben ik ietwat jaloers dat ik geen mede kreeg.

    @Jasper: Ik snap je besluit over de eerste dag wel en ben het er denk ik mee eens
    @Iedereen: Als de eerste dag zo raar verloopt gaan jullie weinig aan mij hebben, ik heb tot en met donderdag enorm belangrijke toetsen en dus niet heel veel tijd voor Hakuro. Ik stem woensdag/vrijdagavond wel mee met de persoon met het beste argument. Mocht ik de dag erna nog leven dan maak ik me extra nuttig, beloofd.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Pshycho Maniac vr jun 15, 2012 11:36 pm

    Ik ben echt een goede danser.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van UNOwen za jun 16, 2012 12:17 am

    Okay, sinds ik volgende week maandag en dinsdag wiskunde examens heb, zal ik ik tot dan niet kunnen bijdragen. Studies gaan even voor, dus ga me niet verdenken op basis van ongewone inactieviteit...
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Sophie za jun 16, 2012 1:12 am

    Ik las heel even happy hunger games.

    En yeah, nu kwamen we wel voor! :3

    Gesponsorde inhoud


     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 2:48 pm